Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Skiriasi maždaug dvigubai. Kas dėl automotrisės ir elektrinio 4 vagonų traukinio, tai, aišku, kad elektrinį varyti kainuoja brangiau.
    Tada suprantama, kodėl keičia, galvojau, jog atvirkščiai. Įdomu tik ar taip pat yra ir su naujaisiais Škoda - o gal ir į Kauną pigiau būtų kas pusvalandį po motrisę paleist ?

    Comment


      Pigiau iš viso leisti vieną traukinį per dieną su 16 vagonų... Nuostolių LG mažiau. Jei jau tankinti grafiką, tai elektromotrisėmis, o ne dyzelinėmis automotrisėmis.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Pigiau iš viso leisti vieną traukinį per dieną su 16 vagonų... Nuostolių LG mažiau. Jei jau tankinti grafiką, tai elektromotrisėmis, o ne dyzelinėmis automotrisėmis.
        Variantas, manau tikrai butu neblogai - kas pusvalandi aiskus ir konkretus grafikas i ir is Kauno tikrai tiktu keleiviams.

        Kitas klausimas, is kur nupirkt kokias bent 5-6 elektrines automotrises) Tiesa, jeij jau ziurint i LG ateiti, jos galetu padeti aptarnaujant ir ruoza Vilnius-Kena (galbut net Minskas). Ten ir kontrabandos nepaslepsi, ir tokio dydzio riedmeni su 90-100 keleiviu max. pasienyje patikrintu labai greitai, kas sutrumpintu keliones laika gal dar labiau, nei iki 3h. dabar esantis.

        Pamenu, Latvijoje budavo linija, kuomet nuo Tukums elektriniai traukiniai vaziuodavo naudodami akumuliatorius. Idomu, ar musu traukiniams ju nepakaktu prilekt iki Molodecno, kur jau yra elektrine linija ir tuomet testi kelione link Minsko?

        P.S. kaip sakoma, o kodel nepasvajoti

        Comment


          Parašė statyba Rodyti pranešimą
          Tada suprantama, kodėl keičia, galvojau, jog atvirkščiai. Įdomu tik ar taip pat yra ir su naujaisiais Škoda - o gal ir į Kauną pigiau būtų kas pusvalandį po motrisę paleist ?

          Visiškai nereikia taip daryt. Į Marcinkonis (atstumas nuo Vilniaus GS 100km.) darbo dienomis leidžiama motrisė, tai iki Rudiškiu, Valkininkų dar dar pakenčiama, bet poto darosi tikrai nepatogu. Jų kaip ir pagrindinė funkcija aš suprantu kalbant apie Vilniaus regioną tai Vilnius-Kena, Vilnius-Stasylos, Vilnius-Trakai. Šioms atkarpoms savo funkciją jos atlieka manau puikiai. Ir manau tikrai nereikėtu išradinėt dviračio ir leist jas pagrindiniais maršrutais.

          Comment


            Niekas šiais laikais nemontuos akumuliatorių. Neapsimoka. Todėl LG ir perka dvivagones PESAS maršrutams į Minską, galbūt net į Rygą. Kas dėl elekromotrisių, tai PESA jas gamina Lenkijos geležinkeliams EN81. Aišku, 1520 mm vėžei reikėtų iš esmės kurti naują modelį.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Pasirodo, kad perkami dyzeliniai traukiniai bus skirti aptarnauti maršrutą Vilnius - Minskas iki tol, kol linija iki Molodečno bus elektrifikuota.

              http://www.gelsistemos.lt/lietuvos-g...us-traukinius/
              Nežinau, kas čia kažko nežino, bet kiek aš įsitikinau, tai šiuo metu maršrutą Vilnius-Minskas (gal tiksliau - Minskas-Vilnius) aptarnauja Baltarusijos traukiniai - šilumvežis TEP su klasinio tipo vagonais. Vilniaus geležinkelio stotyje tokį Minsko traukinį mačiau ne kartą. Gal dabar kažką pražioplinau, gal kažkas pasikeitė?
              Be to, nelabai norisi tikėti, kad Baltarusija taip giliai į savo šalį (iki pat Minsko) įsileis LG traukinius, vedamus LG mašinistų, o savus mašinistus į nepažįstamą dyzelinį traukinį taip pat kažin ar sodins?
              Paskutinis taisė Vitas; 2012.09.04, 17:09.

              Comment


                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                Be to, nelabai norisi tikįti, kad Bartarusija taip giliai į savo šalį(iki pat Minsko) įsileis LG traukinius, vedamus LG mašinistų, o savus mašinistus į nepažįstamą dyzelinį traukinį taip pat kažin ar sodins?
                Ponas, prieš 5-6 metų buvo tokia praktika: maršrutu Vilnius - Minskas važinėjo LG DR1A:

                http://www.parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=12874

                Comment


                  Taigi dar berods 10 metų nepraėjo, kai LG dyzelinis traukinys, važinėjantis į Minską, buvo atšauktas. Rusija tai įsileido GoRail DR1A iki Sankt Peterburgo.

                  Comment


                    Truputi OT. Kaip RA2 laikosi? Ar nebera jau tokio daikto LG?

                    Comment


                      Radviliškyje. Bet vienas vis dar laukia remonto.

                      Comment


                        o dabar realiu laiku jie atlieka kazkokius reisus ar visi sekmingai "naudojami" stovedami?

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Kas dėl elekromotrisių, tai PESA jas gamina Lenkijos geležinkeliams EN81. Aišku, 1520 mm vėžei reikėtų iš esmės kurti naują modelį.
                          O kaip dėl dabartinių dyzelinių motrisių 620M, ar jas projektavo iš naujo, ar perdarė kokį jau esantį modelį (pritaikant kitam vėžės pločiui)?

                          Comment


                            Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                            O kaip dėl dabartinių dyzelinių motrisių 620M, ar jas projektavo iš naujo, ar perdarė kokį jau esantį modelį (pritaikant kitam vėžės pločiui)?
                            PESA sau gamina 214M, jos pagrindu Ukrainai ir Lietuvai buvo gaminami 620M.

                            Comment


                              Vis tiek tai iš esmės nauja automotrisė.

                              Comment


                                Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                o dabar realiu laiku jie atlieka kazkokius reisus ar visi sekmingai "naudojami" stovedami?
                                Važinėja.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Pasirodo, kad perkami dyzeliniai traukiniai bus skirti aptarnauti maršrutą Vilnius - Minskas iki tol, kol linija iki Molodečno bus elektrifikuota.

                                  http://www.gelsistemos.lt/lietuvos-g...us-traukinius/
                                  O galima paklausti, kas, kokios aplinkybės trukdo dabar paleisti turimus dyzelius DR1A iki Minsko? Jie yra ir modernizuoti. Tuo labiau kad anksčiau jau važinėjo.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Vis tiek tai iš esmės nauja automotrisė.
                                    Taip. bet pagringas jau buvo.
                                    Panašiai kaip čekų EJ471 pritaikytas Lietuvai (EJ575) ir Ukrainai (EJ675).

                                    Comment


                                      Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                                      O galima paklausti, kas, kokios aplinkybės trukdo dabar paleisti turimus dyzelius DR1A iki Minsko? Jie yra ir modernizuoti. Tuo labiau kad anksčiau jau važinėjo.
                                      Gal jau čia liečia tarpvalstybinius susitarimu, nes dabar maršrutą aptarnauja BČ traukiniai.

                                      Comment


                                        620M nuo savo pirmtako be kita ko skiriasi gabaritais ir tuo kad neturi žemagrindės dalies. Kuriant EJ575/EJ675 gabaritai nebuvo keisti.

                                        Comment


                                          Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                                          O galima paklausti, kas, kokios aplinkybės trukdo dabar paleisti turimus dyzelius DR1A iki Minsko? Jie yra ir modernizuoti. Tuo labiau kad anksčiau jau važinėjo.
                                          Kas buvo tai buvo. Anksčiau jis buvo toks pusiau priemiestinis, t.y. stodavo ne vienoje mažesnėje stotyje. Dabar laikai pasikeitė ir žmonės nori važinėti komfortiškai. BČ leidžia sėdimus vagonus ir kartais plackartą, jei neklystu. Tai LG su BČ gali konkuruoti (juk konkurencija šiokia tokia tai bus) tik komfortu, nes kainą visada BČ diktuos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X