Jei konduktorius turėtų kasos aparačiuką su kortelių nuskaitytuvu (kaip Estijoje) - tai tuomet nereikia. Teko man keisti panelėms eurus į litus, kad galėtų nusipirkt bilietus Šeštokų kasoje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąsiais metais nusimato galimybe apie bilietu isigyjima traukinyje mokant banko kortele.
Comment
-
Parašė darijusk Rodyti pranešimąSąlygose parašyta, kad reikalaujamas tarpmiestinio susisiekimo standartus atitinkantis DMU salonas. Lietuvoje vienintelis tarpmiestinis geležinkelio maršrutas - tai Vilnius-Klaipėda. Visi kiti regioniniai/priemiestiniai.
Comment
-
O ką daugiau tai dar gali reikšti? Kam jie dar gali būti skirti? Kam LG pirkti ribotą 3 vnt. traukinių seriją, mokėti papildomai už salono perplanavimą ir leisti juos į regionines linijas, kai galima paimti "nuo lentynos" tą patį PESA M630 ir turėti visai pakenčiamą regioninį traukinį su trečdaliu talpesniu salonu.
Comment
-
O kokia prasmė pirkti su 2 klasės salonu? Ar čia LG strategija gerinti aptarnavimą? Tik kažkodėl ateityje iki 2015 metų nenusimato įsigyti daugiau naujų dyzelinių traukinių.
O dar lieka moduliniai traukiniai. Tai ar visgi vietoj jų bus perkami kitokie? Gal paprasti dyzeliniai? O gal visgi ir dviaukščiai vagonai su naujais specialiais lokomotyvais, bet be valdymo kabinų, kas supaprastintų dviaukščių vagonų gamybą ir atpigintų tokį traukinį. Nes iš tikrųjų nelabai matosi prasmė tam galiniam vagonui su valdymo kabina. Juk paprasčiau šilumvežiui pervažiuoti į kitą galą.Paskutinis taisė Al1; 2012.06.23, 08:34.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąvaziuoja visi atlikti i Vilniu TO 2 Ar TO3
Comment
-
Parašė darijusk Rodyti pranešimąNa kagi turim Dizelinių traukinių konkurso laimėtoją. Kaip ir daugelis prognozavo - tai PESA. Vieno traukinio kaina logiška - maždaug lygi dviem 620M motrisėm. Visas skelbimas čia
Comment
-
Pasirodo, kad perkami dyzeliniai traukiniai bus skirti aptarnauti maršrutą Vilnius - Minskas iki tol, kol linija iki Molodečno bus elektrifikuota.
http://www.gelsistemos.lt/lietuvos-g...us-traukinius/Paskutinis taisė Al1; 2012.08.30, 10:08.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPasirodo, kad perkami dyzeliniai traukiniai bus skirti aptarnauti maršrutą Vilnius - Minskas iki tol, kol linija iki Molodečno bus elektrifikuota.
http://www.gelsistemos.lt/lietuvos-g...us-traukinius/
Comment
-
Negalima, nes galvos nėra motorinės. Estai perdarinėjo kai kuriuos motorinius vagonus į galinius, sumontuodami kabinas, todėl pas juos ir trivagonių yra. Bet pas juos ER2. O Lietuvoje tai reikėjo bent porą elektrinių traukinių perdaryti dar tuo metu, kai buvo dalijami DR1A. Dabar jau per vėlu, traukiniai per seni ir investicijos nepasiteisins. Dabar jau gaminami 4 nauji dviaukščiai traukiniai, iš kurių du bus dvivagoniai. Manau, vertėjo užsakyti vienaukščius dvivagonius Trakų maršrutui ne piko metu. Jie būtų pravertę ir elektrifikuotai linijai iki Kenos, nes ten keleivių taip pat nėra daug ir važinėja automotrisės. Jos šiek tiek mažokos, tačiau dvivagoniai elektriniai būtų kaip tik. Dabar elektrifikuota linija į Trakus ne piko metu gainiojamos automotrisės, į Keną taip pat dviaukščiai traukiniai būtų per didelės talpos.Paskutinis taisė Al1; 2012.08.30, 12:00.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąKlausyk, jei galva motorinė, ar gali ji viena važiuot? – be vagonų ar kitos galvos.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąER9M labiau netinka Vilniaus – Trakų maršrutui, per mažai keleivių, o reikia varytis 3 vagonus. Ar negalima kaip nors perkelti pantografus ant „galvų“? Tada užtektų sukabinti dvi „galvas“.
Tuo labiau kertu lazybu, kad elektrinio traukinio varymas bet kuriuo atveju pigiau nei KURU VAROMA AUTOMOTRISE, ar ne?
Comment
Comment