Pesų ir taip per daug, nematau reikalo vėl jas pirkti. Be to, oficialiai apie tai pranešta lyg ir nebuvo. Būtų gerai, jog pasiremtum kažkokiu šaltiniu tai teigdamas..
Pesų ir taip per daug, nematau reikalo vėl jas pirkti. Be to, oficialiai apie tai pranešta lyg ir nebuvo. Būtų gerai, jog pasiremtum kažkokiu šaltiniu tai teigdamas..
Gali būti ir Pesos 630M, tik kitoks variantas nei Ukrainos geležinkeliams, t.y. su 2 klasės salonu, kai ukrainiečiams buvo trečios klasės salonas.
Pesų ir taip per daug, nematau reikalo vėl jas pirkti. Be to, oficialiai apie tai pranešta lyg ir nebuvo. Būtų gerai, jog pasiremtum kažkokiu šaltiniu tai teigdamas..
Šaltinis toks, kad pažystamas dirba geležinkelyje ir sakė jog LG žadėjo Pesas 630M pirkti.
del to,
nuo vasaros vidurio atsaukiamas traukinys Nr 604-605 -606-607 Kaunas -Siauliai -Kaunas. (konkreti data neaiski, tik nuogirdu lygyje). Maza tikimybe, kad traukinys vaziuos per Kaisiadoris.
Del ruozo Palemonas -Gaiziunai kapitalinio remonto bus nutrauktas visu traukiniu eismas siame ruoze. traukinys Kaunas -Siaulia-Kaunas nevaziuos. remontas truks apie 2 metus.
Del ruozo Palemonas -Gaiziunai kapitalinio remonto bus nutrauktas visu traukiniu eismas siame ruoze. traukinys Kaunas -Siaulia-Kaunas nevaziuos. remontas truks apie 2 metus.
Remontas yra gerai, bet būtų dar geriau, jeigu LG grafistai pakoreguotų traukinių grafikus taip, kad iš Kauno būtų galima atvažiuoti į Kaišiadoris ir ten persėsti į Klaipėdos traukinius, nes dabar normalesnis (9 min) persėdimas yra tik į vakarinę Klaipėdą. O Keleivių vežimo direkcija tokiam maršrutui dar ir spectarifą (kokius 30 litų) padarytų.
Beje, pagal 2010-2015 m. investicijų planą yra numatyta nupirkti tris dvivagones automotrises (ar traukinius). Tai gal tris iš karto ir pirks. O gal tik dvi, o vėliau trečią.
kokiem dviems metams tikrai. siua metu skaiciuojama ar verta leisti traukini per Kaisiadoris.
Šiuo metu kelionės laikas nuo Kauno iki Jonavos yra 44 min. Elektriniai traukiniai nuo Kauno iki Kaišiadorių nuvažiuoja su visais stojimais per 30 min, tai motrisė nestodama galėtų nuvažiuoti per 25 min.
Kaišiadorys - Jonava "Vilnius - Klaipėda" traukinys įveikia per 22 min. Čia gal motrisei ir reikės šiek tiek daugiau laiko, bet tai irgi gal kelių minučių klausimas.
Atliekam aritmetiką. 25 + 22 + 5 (manau tiek laiko tikrai užteks mašinistui nueiti į kitą motrisės galą ir pajungti atitinkamą įrangą). Kiek laiko trunka: 52 min. Galbūt aš dar ko nors nenumačiau, tačiau net jei kelionė pailgėja 10 min. nuo dabartinės, ji vistiek išlieka patraukli.
Remontas yra gerai, bet būtų dar geriau, jeigu LG grafistai pakoreguotų traukinių grafikus taip, kad iš Kauno būtų galima atvažiuoti į Kaišiadoris ir ten persėsti į Klaipėdos traukinius, nes dabar normalesnis (9 min) persėdimas yra tik į vakarinę Klaipėdą. (...)
Važiuodamas į Klaipėdą, 9 minučių persėdimu nepasitikėčiau. Kuo būti tikram, kad iš Kauno važiuojantis elektrinis traukinys nepavėluos? Juk Klaipėdos traukinį dėl to tikrai nesulaikys... www.litrail.lt ir stočių skelbimuose vis mirga informacijos apie vieno ar kito elektrinio traukinio galimą vėlavimą nuo 5 iki 10 minučių...
Arčiau važiuodamas paturistauti, kur traukinių daugiau važiuoja ir ne vakare, dar parizikuočiau...
Kaišiadoryse dėl minučių dar nerizikuočiau dėl to, kad elektrinių traukinių ir Klaipįdos traukinių peronai yra tolokai vienas nuo kito ir dar ant viaduko lipti reikia.
P.S.: rašydami biskį galvokime, ką rašome...
O perkant iškart du bilietus,pvz.: Kaunas-Kaišiadorys ir Kaišiadorys-Klaipėda, greitojo neužlaiko, jei pirmasis vėluoja? Gi vieta tai rezervuota keleiviui iš Kauno. Pats taip važiuoju, bilietus perku Kaune.
Comment