Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Robert Rodyti pranešimą
    Suprantu Jus, jei sakot taip dėl nostalgijos ir gerų prisiminimų, susijusių su D1 traukiniais. Tačiau jeigu norit pasakyt, kad neprieštaraujat D1 traukinių paleidimui aptarnauti maršrutą Kaunas - Šeštokai, tai nesuprantu tokio požiūrio. Ir, turbūt, nereikia sakyti kodėl: juk tuo maršrutu važiuoja vienas kitas užsienietis, o jeigu vasaros sezono metu traukinys būtų pratęstas iki Vilniaus (tai jau šioks toks atstumas), tai net ir mums vietiniams, dar atsimenantiems bet jau atpratusiems nuo sėdėjimo mediniuose suoluose tokia kelionė nepasirodytų patogi ir LG keleivių pervežimo populiarumo tikrai nedidintų. Šioj vietoj prašau nepriminti man D1 traukinių reisų maršrutu Vilnius - Klaipėda, arba to, kad kai kuriems mediniai suolai patogesni už modernizuotų vagonų dermantinu aptrauktą versiją. Skonio reikalas. Na suprasčiau, galbūt, kažkokius proginius reisus vykdomus traukiniu D1, ne daugiau.
    Kas liečia kėdes ar suolus, tai penkioliktą kartą šiame forume pasakysiu, kad Pesų kėdės nė velnio nepatogesnės už D1 medinius suolus. Žinau, Kaunas - Šeštokai Pesa nevažiuoja, bet važiuoja kitais ilgais maršrutais ir ojojoi kaip nepatogu.

    Comment


      Parašė disident Rodyti pranešimą
      Kas liečia kėdes ar suolus, tai penkioliktą kartą šiame forume pasakysiu, kad Pesų kėdės nė velnio nepatogesnės už D1 medinius suolus. Žinau, Kaunas - Šeštokai Pesa nevažiuoja, bet važiuoja kitais ilgais maršrutais ir ojojoi kaip nepatogu.
      Nesiginčiju, sutinku, kad tikrai būna blogiau nei D1 suolai, ir kad D1 suolai visai neblogi. Tačiau vistiek tai toli gražu nėra siektinas pavyzdys. Todėl net juokais paleistos mintys "senuku medinuku pasivažinėčiau" man skamba absurdiškai, nes to jau tikrai nebus ir negalima iki to prisileisti.

      Comment


        Nu jau man tai nepatinka, kad leis modulinius traukinius į Klaipėdą aš prieš tikrai man nepatinka toks sumanimas norėčiau sužinoti kaip jums
        Geležinkeliai valdo!

        Comment


          Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
          Nu jau man tai nepatinka, kad leis modulinius traukinius į Klaipėdą aš prieš tikrai man nepatinka toks sumanimas norėčiau sužinoti kaip jums
          O argumentai? Ar pagrindinis argumentas yra tris kartus pakartotas "nepatinka"?

          Comment


            Parašė vėkas Rodyti pranešimą
            O argumentai? Ar pagrindinis argumentas yra tris kartus pakartotas "nepatinka"?
            elementariausias argumentas: kaip i modulini traukini sutalpinsi 7-8 vagonus keleiviu?????

            Comment


              Parašė statyba Rodyti pranešimą
              elementariausias argumentas: kaip i modulini traukini sutalpinsi 7-8 vagonus keleiviu?????
              O kiek kartų per savaitę tokie sąstatai važiuoją?

              Comment


                Taigi ir pirks tokį traukinį, kuris sutalpintų 4-5 dabartinių vagonų keleivius. Prieš šventes turės leisti sudvigubintą modulinį traukinį, o kitas sąstatas bus vagonai su šilumvežiu.

                Comment


                  Girdėjau iš pažystamų kurie dirba geležinkely čia jau daug metų žada tuos moduliniųs traukiniųs leisti, bet nemanau, kad čia tuos modulinius traukinius pirks...
                  Geležinkeliai valdo!

                  Comment


                    Pirks, nes šilumvežių trūksta ir jų pirkti nežadama. Vagonai taip pat seni ir jų pirkti nežadama, išskyrus miegamuosius traukiniams į Rusiją.

                    Comment


                      Gal galit kas įmesti nuotraukų modulinių traukinių būsiu dėkingas
                      Geležinkeliai valdo!

                      Comment


                        Štai Vengrijoje modulinis traukinys su elektrovežiu.

                        http://www.flickr.com/photos/rehvonw...n/photostream/

                        Austrijoje CAT (oro uosto ekspresas)

                        http://groopi.es/uploads/products/39...b_original.jpg

                        Iš kito galo - vagonas su valdymo kabina

                        http://www.flickr.com/photos/5428711...n/photostream/

                        Comment


                          Taip, pirks šilumvežius - juk dabar keleivinių trūkumas (vakar su vakariniu į Klaipėdą važiavo 2M62, o tik 6 ar 7 vagonai). Bet tai bus specialus šilumvežis, optimaliai pagal galią (ir galbūt kėbulo dizainą) pritaikytas tiems keliems vagonams ir turintis nuotolinio valdymo galimybę iš galinio vagono. Perkama turėtų būti viename pakete. Tik čia tikriausiai ir susiduriama su problema - nelabai gaminami moduliniai traukiniai su šilumvežio trauka. Arba jei ir gaminami, tai naudojamas standartinis šilumvežis. Bet 3-5 vagonų traukiniui jis per galingas. Standartinis šilumvežis tiktų dideliam traukiniui.

                          Comment


                            Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
                            Nu jau man tai nepatinka, kad leis modulinius traukinius į Klaipėdą aš prieš tikrai man nepatinka toks sumanimas norėčiau sužinoti kaip jums
                            Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                            O argumentai? Ar pagrindinis argumentas yra tris kartus pakartotas "nepatinka"?
                            Manau, kad nepatikti (o kažkam gal nepagrįstai patikti?) gali dėl nepakankamo žinojimo, koks traukinys yra modulinis.
                            Buvo kažkurioje temoje toks klausimas. buvo ir atsakymas. Jame moduliniu įvardijamas keleivinis traukinys, kažkurioje stotyje dalijamas į dvi dalis ir nuvažiuojantis skirtingais marįrutais (arba iš atskirų maršrutų susijungiantis ir toliau važiuojantis vienu sąstatu). Modulinis ar ne, iš atsakymo supratau vertiannt pagal maršruto(maršrutų) eismo organizavimą. Bet toliau kriterijumi vis dažniau įžiūriu traukinio konstrukciją.
                            Iš kelių dešimtmečių praeities pateikčiau daugybę pavyzdžių, kaip kuriose stotyse kurių maršrutų D1 dvigubi dyzeliniai traukiniai dalindavosi į dvi dalis (būdavo atkabinami) ir kur atskiros dalys važiuodavo toliau. Didėjant dyzelinių traukinių įvairovei (atsiradus DR1A, RA2 ir kt.) tokių dalijimųsi mažėjo 9matyt, netikdavo kabinti D1 su DR1A). Bet 2011-2012m. keleivinių traukinių tvarkaraštis įvedė 9:35-10:15 dvigubo traukinio važiavimą iš Kauno į Kazlų Rūdą, ten jo išsiskyrimą ir atskirų dalių važiavimą į Kybartus ir Marijampolę.
                            Šiuo maršrutu (maršrutais) nuolat važinėja dvi PESA tipo automotrisės, bet pasitaikė pavienių kitokių variantų.
                            Pagaliau sąstato dalijimuisi ir susijungimui nebūtinai reikalingi dyzeliniai traukiniai. Antai naktinio Klaipėdos traukinio prieš išnykimą atskiri vagonai bųdavo prikabinami-atkabinami Šiauliuose. Važiuojant iš Vilniaus į Klaipėdą, du atkabinti vagonai su Radviliškio depo šilumvežiu M62 anksti rytą važiuodavo maršrutu Šiauliai-Vilnius (šiauliečiai ir dabar traukinio tokiu laiku pasigenda). Važiuojant traukiniui iš Klaipėdos į Vilnių, Šiauliuose būdavo prikabinami vagonai Mažeikiai-Vilnius.
                            Kodėl vadinamas modulinis (dyzelinis?) traukinys netiktų maršrutui Vilnius-Klaipėda, į diskusijas nesivelsiu. Bet manau, kad čia viskas daugiau priklausytų nuo komforto vagonuose. Ir dar. Jei tai būtų kelių dvigvagonių ar trivagonių dyzelinių traukinių junginys (be tambūrų), išnyktų galimybę pereiti iš vienų vagonų į kitus, pvz..- neliktų galimybės nueiti į vagoną restoraną, jei jis būtų.
                            Kiek suprantu, šioje temoje susiformavusios diskusijos apie kitokį keleivinį traukinį į Klaipėdą (ne TEP tipo šilumvežio traukiamus vadinamo klasinio tipo vagonus) prilygsta miglotoms spėlionėms, o atsakymui rasti reikia daugiau konkretumo...

                            Comment


                              LG paskelbė dvivagonių dyzelinių traukiniams įsigyti techninę specifikaciją.
                              https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=90132

                              Comment


                                Beje, traukiniai pageidaujami su 2 klasės sėdynėmis, kurios išdėstytos ne sėdėjimui vienas prieš kitą, o viena kryptimi vienoje salono pusėje ir priešinga kryptimi kitoje. Gali būti iki 20 proc. sėdimų vietų, kurios sėdima vienas prieš kita. Su staliukais atlenkiamais sėdynės atloše. Perėjimas tarp vagonų turi būti hermetiškas ir be durų, t.y. sudaryti vieną erdvę arba su lengvomis durelėmis. Žodžiu, šie dvivagoniai būtų skirti tolimajam susisiekimui. Įdomu, kokiais maršrutais. Pagal reikalavimą salonas turi būti kelionėms iki 400 km. Į Klaipėdą tiktų, taip pat ir į Rygą.
                                Du vagonai, kuriuose turi būti minimum 140 sėdimų vietų + 10 atlenkiamų nėra pakankamos talpos Vilniaus - Klaipėdos maršrutui. Be to ekspliatacinis greitis tik 140 km/h. Mažokas, jei planuojama turėti iki 160 km/h RailBalticos ruože ir tarp Vilniaus bei Kauno. Traukinys turi turėti SA-3 sankabas ir lizdus kabeliams, kad būtų galima eksploatuoti sujungus į sąstatą 2 ar 3 traukinius.

                                Kiek bus perkama traukinių neskelbiama. Įdomu, ar tai vietoj planuotų modulinių traukinių naujas konkursas, ar čia anksčiau taip pat planuoti dvivagoniai dyzeliniai traukiniai (2vnt.).
                                Paskutinis taisė Al1; 2012.06.09, 22:23.

                                Comment


                                  O tai kur tokie traukiniai važinės nežinote ?
                                  Geležinkeliai valdo!

                                  Comment


                                    Apie tai nerašo. Bet 2 klasė tikrai ne į Varėną ar Turmantą. Įtariu, kad tai ir bus tie moduliniai traukiniai. Tik visgi Klaipėdos maršrutui dvivagonių talpa mažoka.

                                    Comment


                                      Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
                                      O tai kur tokie traukiniai važinės nežinote ?
                                      Optimalu būtų Klaipėda - Radviliškis, Kaunas - Šeštokai (nors gal ir šiek tiek ir mažoka vietų.

                                      Beje, LG to niekada nepadarys, bet mano nuomone, Kaunas - Šiauliai reisui motrisė yra per maža ir nepatogi, taigi reikėtų talpesnio riedmens. Keleivių kiek važiavau visada daug, beveik visos vietos užsėstos, o kelionė ilga (2:33).

                                      Comment


                                        Nebent LG nusprendė sekcionuoti Vilniaus - Klaipėdos traukinus. Iki Šiaulių važiuotų du sukabinti dvivagoniai, o toliau į Klaipėdą tik vienas. Bet ar apsimoka kitą laikyti Šiauliuose iki sugrįš važiavęs į Klaipėdą? Taip pat esant daugiau keleivių, tektų leisti į Klaipėdą abu traukinius. Ar apsimoka, nelabai aišku. O gal bandys su tai dvivagoniais organizuoti papildomus traukinius tarp Šiaulių ir Vilniaus? Visgi potencialas šiame maršrute didelis, nes traukiniu pasiekti Šiaulius išeina greičiau nei autobusu ir beveik tiek pat kiek su automobiliu. O 3 dabar važiuojančių traukinių porų tikrai nepakanka.

                                        Comment


                                          Negali būtio toks variantas kad bus Vilnius - Mažeikiai ir Vilnius - Klaipėda ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X