Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Reikia apsispręsti, ar prarasti keleivius dėl labai nepatogaus įlipimo, ar paaukoti kažkiek vagono talpos vardan patogesnio, saugesnio ir greitesnio įlipimo keleiviams.
    O gal reikia apsispręsti, ar išvis nuimti traukinį, ar geriau siųsti motrisę..?
    Reikia mažiau aimanuot. N kartų važiavau tom motrisėm ir labai gerai, kad jos eina, o ne apytuščiai-tušti ir ženkliai sumažina eksploatacines išlaidas. Šiaip motrisės išlaidas gali sumažinti apie 40 proc.

    Comment


      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
      O gal reikia apsispręsti, ar išvis nuimti traukinį, ar geriau siųsti motrisę..?
      Reikia mažiau aimanuot. N kartų važiavau tom motrisėm ir labai gerai, kad jos eina, o ne apytuščiai-tušti ir ženkliai sumažina eksploatacines išlaidas. Šiaip motrisės išlaidas gali sumažinti apie 40 proc.
      Gerai, gerai, bet kokį dešimtą kart kartoju: tegu sudeda normalias kėdes.

      Comment


        Nuo 2012m. vasaros jau įpratome iš Kauno 9:35 išvažiuojant ir taip iki Kazlų Rūdos važiuojant dvigubą traukinį, kaip taisyklė, sdudarytą iš dviejų PESA tipo automotroisų. Toks keleivinis traukinus jau nestebina.
        Kaip žinome, Kazlų Rūdoje šis traukinys išsiskiria, pirma dalis važiuoja į Kybartus, antra - į Marijampolę.
        Bet siurprizų būna.
        Kažkada kelis kartus rašiau, kaip šiuo maršrutu važiavo trivagonis DR1A ir automotrisa AR2. Suprantama, trivagonis važiavo į Kybartus, vianvagonis - į marijampolę.
        Vasario 9 dieną buvau nustebintas, kai 11 val. į Marijampolę vietoje įprastos lenkiškos automotrisos atįvažiavo trivagonis DR1A. Koks sąstatas 9:35h išvažiavo iš Kauno (koks 10:15h. atvyko į Kazlų Rūdą), nemačiau. O įdomu būtų žinoti, ar važiavo du trivagoniai (kas Lietuvoje yra retenybė), ar priekyje (į Kybartus) važiavo vienvagonis? Gal kas matėte?
        Tą pačią dieną 16:10h iš Kauno į Marijampolę išvažiavo automotrisa 620M, toks pat vienvagonis vasario 10 d. 6:10h.

        Comment


          Pirmadienį ryte iš Marijampolės į Kauna laukiau Kazlų Rūdoje 08:15 traukinio ir tikėjausi pesos bet pasirodė DR1A trivagonis, o vakar į Kauna, ~12,50 atvažiavo trivagonis dr1a iš kybartų, poto tas pats važiavo Kaunas-Šeštokai.
          Pastebėjau prilipintus traukinyje DR1A lapukus.
          Sustojimu klausti pas kondutorių.
          Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

          Comment


            Pirmadienį 12:01 Kazlų Rūda - Kaunas (iš Marijampolės) bei trečiadienį 14:10 Kazlų Rūda - Kaunas (iš Kybartų) irgi važiavo ne pesos o DR1A. Tai panašu, kad pastaruoju metu pesos nevažinėja. Iš tikro tai dėlto džiausiuosi, nes šituose DR1A bent vietos nemažai ir sėdynės patogios.

            Comment


              Parašė Sefas210 Rodyti pranešimą
              Pirmadienį ryte iš Marijampolės į Kauna laukiau Kazlų Rūdoje 08:15 traukinio ir tikėjausi pesos bet pasirodė DR1A trivagonis, o vakar į Kauna, ~12,50 atvažiavo trivagonis dr1a iš Kybartų, poto tas pats važiavo Kaunas-Šeštokai.
              Pastebėjau prilipintus traukinyje DR1A lapukus.
              Sustojimu klausti pas kondutorių.
              12:40 h. atvyksta traukinys ne iš Kybartų, bet iš Marijampolės (~10 minučių galėjo vėluoti). Traukinys iš Kybartų į Kauną atvyksta 14:49 h.
              Dėl sustojimų klausimo pas konduktorių - matyt, traukinyje sugedęs radijo mazgas, o tamsoje sustojimą atpažšsta ne kiekvienas (ypač, kai atsikiri traukiniai nestoja Pabališkiuose, Garliavoje, Bebruliškėje, Būdviečiuose arba kai tskiri stoja Jiesioje), tai nelieka nieko kito kaip kalusti konduktoriaus.

              Gaunasi taip, kad 9:35h iš Kauno į Kazlų Rūdą atskiromis dienomis važiavo dvigubi DR1A (6 vagonai, kaip per Geležinkelininko dieną maršrutu Vilnius-Ignalina-Turmantas).

              Comment


                Trečiadienį dieniniu reisu į Marijampolę važiavo AR2.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Trečiadienį dieniniu reisu į Marijampolę važiavo AR2.
                  Trečiadienį tai tur būt vasario 8 d.? Dieninis reisas - tai tur būt mano minimas ių Kauno išv. 9:35, ių Marijampolės 11:30h.?
                  Kelis kartus mačiau, kelis kartus pats važiavau į Marijampolę automotrise (vienvagoniu) AR2, kai pirmoje dalyje į Kybartus važiavo trivagonis DR1A.
                  Įdomu, koks iš Kauno 9:35h į Kybartus važiavo minimą trečiadienį (vasario 8 d.)? Ar kada pasitaikė atvejų, kai pirmu sąstatu(į Kybartus) važiuotų 620M, antru(į Marijampolę) - AR2 ?

                  Comment


                    Lentvaris. Dvivagonis DR1A-318 į Trakus, nors... nors pagal grafiką turėjo būti motrisė.

                    Comment


                      Blogiau būna kai būna atvirkščiai. Tada ir pastovėti tenka toje motrisėje

                      Comment


                        Kad tokiu laiku ir motrisė beveik tuščia.

                        Comment


                          Man teko susidurti, kai vietoje dyzelinio traukinio Turmantas-Vilnius atvažiavo automatrisė. Tai laimė, kad teko 8 km pavažiuoti, nes jei būtų tekę ilgiau, tai ne itin smagu...

                          Comment


                            Norit pasakyti, kad tarp Vilniaus ir Klaipėdos važinės moduliniai traukiniai o TEP'ai nevažinės ?
                            Geležinkeliai valdo!

                            Comment


                              Na gali but kad TEP'ai juos stums/trauks, kadangi moduliniam visvien reikia vieno šilumvežio
                              Paskutinis taisė Raptor; 2012.03.26, 02:56.

                              Comment


                                TEP'ų nenaudos. Kokia iš to nauda? Tuomet geriau pirkti naujus vagonus ir nesukti galvos apie jokius modulinius traukinius. TEP'ai per galingi, jų trūksta. Bus specialūs šilumvežiai arba motorinis vagonas.

                                Comment


                                  Kovo 23 d.(penktadienį) baisiai nustebau pamatęs iš Kauno į Šeštokus važiuojantį dvivagonį DR1A.
                                  Apie dvivagonius (jų egzistavimą/neegzistavimą) buvau uždavęs klausimą, bet niekas į jį neatsakė. Kaune dvivagonių dyzelinių traukinių DR1A kurį laiką nebuvo.
                                  Kai dvivagonis nuvažiavo, vienas sau pagalvojau: TO DAR NEBUVO... (kokie tik keleiviniai traukiniai į Šeštokus bevažinėję, tik ne dvivagonis DR1A).
                                  Užtai trivagonis DR1A tą pačią dieną važiavo iį Kauno 16:10h. vietoje automotrisės (AR2 ar 620M) į Marijampolę.
                                  Kitą dieną (šeštadienį, kovo 24 d.) trivagonis vietoje automotrisės 11:00h. atvažiavo į Marijampolę. Iš Kauno šis traukinys 9:35h išvyksta dvigubas, Kazlų Rūdoje išsiskiria: pirma dalis važiuoja į Kybartus, antra - į Marijampolę. Taigi, vėl kyla klausimas: koks traukinys kovo 24 d. 9:35h. važiavo į Kybartus?
                                  Sekmadienį ir pirmadienį (kovo 25 ir 26 d.d.) 11:00 į Marijampolę vietoje automotrisės atvažiavo dvivagonis DR1A. Vėl išliko klausimėlis, koks traukinys 9:35h iš Kauno išvažiavo į Kybartus? Pats tomis dienomis būdamas Marijampolėje atsakymą rasti neįstengiau...
                                  Paskutinis taisė Vitas; 2012.03.27, 10:46.

                                  Comment


                                    Blogiausia ne tai, kad dvivagonis, bet tai, kad dvivagonis yra nemodernizuotas. Bent man neteko matyti dvivagonio iš modernizuotų vagonų. Ir LG dar stebisi, kodėl žmonės nevažiuoja traukiniu...

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Blogiausia ne tai, kad dvivagonis, bet tai, kad dvivagonis yra nemodernizuotas. Bent man neteko matyti dvivagonio iš modernizuotų vagonų. Ir LG dar stebisi, kodėl žmonės nevažiuoja traukiniu...
                                      Kad tik bumbėti... Kokius turi tokiais ir važiuoja. Juk naujiem niekas nesiruošia pinigų duot. Beto DRIAM dvivagoniai irgi važinėja ir pastaruoju metu, jei netikite, pažiūrėkite keliais postais aukščiau.

                                      Comment


                                        Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                                        Kad tik bumbėti... Kokius turi tokiais ir važiuoja. Juk naujiem niekas nesiruošia pinigų duot. Beto DRIAM dvivagoniai irgi važinėja ir pastaruoju metu, jei netikite, pažiūrėkite keliais postais aukščiau.
                                        o as mielai senuku medinuku D1 pasivazineciau...

                                        Comment


                                          Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                          o as mielai senuku medinuku D1 pasivazineciau...
                                          Suprantu Jus, jei sakot taip dėl nostalgijos ir gerų prisiminimų, susijusių su D1 traukiniais. Tačiau jeigu norit pasakyt, kad neprieštaraujat D1 traukinių paleidimui aptarnauti maršrutą Kaunas - Šeštokai, tai nesuprantu tokio požiūrio. Ir, turbūt, nereikia sakyti kodėl: juk tuo maršrutu važiuoja vienas kitas užsienietis, o jeigu vasaros sezono metu traukinys būtų pratęstas iki Vilniaus (tai jau šioks toks atstumas), tai net ir mums vietiniams, dar atsimenantiems bet jau atpratusiems nuo sėdėjimo mediniuose suoluose tokia kelionė nepasirodytų patogi ir LG keleivių pervežimo populiarumo tikrai nedidintų. Šioj vietoj prašau nepriminti man D1 traukinių reisų maršrutu Vilnius - Klaipėda, arba to, kad kai kuriems mediniai suolai patogesni už modernizuotų vagonų dermantinu aptrauktą versiją. Skonio reikalas. Na suprasčiau, galbūt, kažkokius proginius reisus vykdomus traukiniu D1, ne daugiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X