Mano prognozės nepasitvirtino. Šiandien Vilniuje, nors ir esant didesniam keleivių srautui nei įprastą penktadienį, pilnai visiems maršrutams pakako DR1A. Stotyje nesėdėjau, bet vaizdas su D1 traukiniais vakar ir šiandien ryte ir vakare, pažvelgus nuo Naujininkų tilto į dyz. traukinių depą, nepasikeitė. Todėl ir konstatuoju, kad nei vienas papildomas D1 Velykų proga neatgaivintas.
Dešinėje stovi 4 D1 galvos (dvi iš jų sukabintos į dvigalvį traukinį) ir du prikabinami vagonai, šalia automotrisių stovi dvi galvos sukabintos į dvigalvį traukinį ir už jų prikabinamas vagonas. Dar vienas prikabinamas vagonas matosi toliau, kairėje, pats kraštinis. Taip pat vienas prikabinamas vagonas stovi kelyne šalia Panerių g.
Suskaičiuotos dienos lieka iki naujo keleivinių traukinių tvarkaraščio įsigaliojimo - 2011m. gegužės 29 d.
Stotyse nauji tvarkaraščiai paskelbti.
Kauno ir kitose stutyse skelbiams, kad 9:35h. išvyks ir iki Kazlų Rūdos važiuos dvigubas traukinys, toliau pirmas sąstatas važiuos į Kybartus, antras- į Marijampolę.
Kol Lietuvoje važinėjo vien D1, dvigubų sąstatų važiavimai maršruto dalimi ir išsiskyrimai kažkurioje tai stotyje nestebino nė kiek. Žinoma, ne į tą traukinį įlipdavusių keleivių žioplių pasitaikė.
Neįprastai dabar toks dvibubo traukinio važiavimas iš Kauno į Kazlų Rūdą ir atsikabinimas šioje stotyje dabar atrodys techniniu požoūriu, kai dyzelinių traukinių įvairovė didelė: tarp Kauno ir Kazlų Rūdos D1 mačiau jau senokai, o važinėja DR1A, AR2, 620M.
Taigi - lauksime sekmadienio (gegužės 29 dienos), dvigubo dyzelinio traukinio pirmo važiavimo (išvykimo 9:35 h iš Kauno, atvykimo 10:15h į Kazlų Rūdą, išsiskyrimo Kazlų Rūdoje). O kol kas - įdomu, ar vienu valdymu (iš pirmos kabinos) gali važiuoti sukabinti DR1A ir AR2 ?
Kaune 620M mačiau esant tik vieną - Nr.14.
Taip kad sekmadienį (gegužės 29 d.) 9:35 Kauno stotyje ir 10:15 Kazlų Rūdoje ir pakeliui laukiama kažkokio siurprizo...
Panašiai kaip 1992 m. gegužės 28 d. laukėme pirmo traukinio Vilnius-Šeštokai, o 1993m. gegužės 23 d. anksti rytą - "Balti ekspress" 'o Talinas-Šeštokai.
Kaune 620M mačiau esant tik vieną - Nr.14.
Taip kad sekmadienį (gegužės 29 d.) 9:35 Kauno stotyje ir 10:15 Kazlų Rūdoje ir pakeliui laukiama kažkokio siurprizo...
Panašiai kaip 1992 m. gegužės 28 d. laukėme pirmo traukinio Vilnius-Šeštokai, o 1993m. gegužės 23 d. anksti rytą - "Balti ekspress" 'o Talinas-Šeštokai.
Nedarykim iš to sensacijos. Greičiausiai bent jau pirmmomis dienomis ar pirmą mėnesį vis tiek konduktoriai ar kas nors kitas tikrins įlipančių bilietus ir nukreips į reikiamą vagoną.
Nedarykim iš to sensacijos. Greičiausiai bent jau pirmmomis dienomis ar pirmą mėnesį vis tiek konduktoriai ar kas nors kitas tikrins įlipančių bilietus ir nukreips į reikiamą vagoną.
Seansacijos čia niekas ir nedaro. Šiandieniniai keleiviai nėra tokie žiopliai kokių būta prieš 30-40 metų. Kitas dalykas - Kazlu Rudoje kybartinis pastoves 10 minuciu, marijampolinis - net 15 min., tai ir paklydeliui pasitaisyti (is vieno sastato i kita perlipti) laiko bus (as i Marijampole vaziuodamas netgi iki parduotuves nubegti suspeciau...
Minty turėjau bendrą vaizdą: traukinių susikabinimą depe ar Kauno stoties 3 kelyje, dvigubo važiavimą nuo Kauno iki Kazlų Rūdos, atsikabinimą Kazlų Rūdoje. Tokių vaizdelių nebūta jau ne porą ir ne trejetą metų.
Paskutinis taisė Vitas; 2011.05.24, 20:40.
Priežastis: Papildymas
Gegužės 26 d. (ketvirtadienį) 15:15h. iš Kauno į Kybartus išvažiavo Kaune dar nematytas keleivinis sąstatas - dvi sujungtos automotrisos 620M. Numerių pamatyti nespėjau.
Netrumpa diskusija apie PESA tip oautomotrisas susiformavo temoje apie Vilniaus-Lentvario-{Trakų}- Varėnos-Marcinkomnių-(Gardino) maršrutą http://www.miestai.net/forumas/showt...t=8823&page=18
Nukrypti nuo temos ir daug prirašinėti apie 620M automotrisų geras ir blogas savybes paskatino nuo gegužės29 d. pagal naują tvarkaraštį tokių pradėtas važinėjimas keliais reisais iš Vilniaus į Trakus.
Aš išmėginau važiavimą nauju reisu iš Marijampoės į Kauną. Tai pilna to žodžio prasme "užkniso" garsinis signalas. Mašinistas jį sąžiningai spaudė ties kiekvienu kelio ženklu su "dūdele" ir su kiekvienu žmogaus (o gal ir strinos?) pasirodymu pagelžkelėje. Ir patį garsiausią variantą... tai išlipusiam iš traukinio skaudėjo galvą.
Kažkas vienoje temoej rašė, kaip Lenkijoje iš Augustavo(?) į Suvalkus važiavo traukiniu, kurį tada laikinai sudarė manevrinis šilumvežis SM42 ir du vagonai, tai šio lokomotyvo garsinį signalą pavadino galinčiu prikelti numirėlį. Matyt, tokie patys įmontuojamo PESA-ose. Ar tokių garsių reikia, ar visada naudotini tokie, ar jų negalima pakeisti, papildomai įmontuoti tylesnius - klausimas... Prisimenu, į gana tylokus garsinius signalus dėmesį atkreipėme 1976 metais Lietuvoje pradėjus važinėti pirmiesiems elektriniams traukiniams. dar vienas kontrastas: dviaukštis elektrinis trauknys Kauno stotyje dažnai pajuda be garsinio signalo, tai kodėl taip "triukšmauja" automotrisos PESA? Pirmą "triukšmavimą" pastebėjau, kai šie riedmenys Kauno tunelio remonto metu važiuodavo (žinoma, nedažnai) maršrutu Vilnius-Šeštokai.
Man įdomu kodėl atsiranda labai garsus ūžimas važiuojant link Kauno, tarpstotį Mauručiai-Jiesia, čia gal kaltas kelias ar riemenys, Važiuojant PESA tokio garso nėra, bet kai važiuoji ŠEŠTOKINIU, tai norisi greičiau ta ruoža pervažiuoti net galva ima skaudėti.
Netrumpa diskusija apie PESA tip oautomotrisas susiformavo temoje apie Vilniaus-Lentvario-{Trakų}- Varėnos-Marcinkomnių-(Gardino) maršrutą http://www.miestai.net/forumas/showt...t=8823&page=18
Nukrypti nuo temos ir daug prirašinėti apie 620M automotrisų geras ir blogas savybes paskatino nuo gegužės29 d. pagal naują tvarkaraštį tokių pradėtas važinėjimas keliais reisais iš Vilniaus į Trakus.
Ta diskusija labai į vienus vartus - keleiviui PESA neša tik minusus. Modernizuotas DR1A laimi viskuo: minkšta sėdynė, vietos kojoms kiek nori, yra ir geras tualetas.
PESA padėjo man suprasti, kas yra klaustrofobija, jau nekalbant apie tą signalą.
Be to, kažin kiek labiau apsimoka dvi sukabintos PESOS nei DR1A, nes tada turi važiuoti 2 konduktoriai.
Dar vienas 620M PESŲ minusas - lėtas įsibėgėjimas. Teko važiuoti Lenkijoje dvivagone PESA (tiesa, du varikliai), tai "lupa" iš vietos ir įsibėgėja kaip elektrinis traukinys.
Comment