Yra salono pakitimų, lyginant su pirmųjų Lietuvoje?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Pasikeitimai salone smulkūs. Pačiame salone yra nebe vienas laiptelis įlipant, bet trys. Tualete vanduo iš krano pradeda bėgti paspaudus mygtuką, o sename, kaip ir tarybiniuose traukiniuose - paspaudus rankenėlę. Lauke paliktas tik vienas išvažiuojantis laiptas. Jis įtaisytas žemiau. Tačiau to laipto beveik niekada nenaudoja.
Comment
-
Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą620m-010 variklis ne uzsivede.labai silpna akamuliatorine batareja. visi 620m depe pakrovejo per specialus pakrovimo laida
Comment
-
Įdomu pasidarė, ar Vilnius-Klaipėda-Vilnius renovuotų traukinių vagonuose įmanoma reguliuoti šildymą? Nes šiandien vykstant į Vilnių temperatūrą vagone turbūt buvo ~30 laipsnių. Daugiau nei pusė žmonių išsirengę iki maikių sėdėjom, ant langų kondensatas laikėsi ir jau net galva skaudėti buvo pradėjusi Taip sušilus išlipti į ~-10 lauko temperatūra irgi nelabai gerai manau.
Comment
-
Parašė Nas Rodyti pranešimąĮdomu pasidarė, ar Vilnius-Klaipėda-Vilnius renovuotų traukinių vagonuose įmanoma reguliuoti šildymą? Nes šiandien vykstant į Vilnių temperatūrą vagone turbūt buvo ~30 laipsnių. Daugiau nei pusė žmonių išsirengę iki maikių sėdėjom, ant langų kondensatas laikėsi ir jau net galva skaudėti buvo pradėjusi Taip sušilus išlipti į ~-10 lauko temperatūra irgi nelabai gerai manau.
Comment
-
Mielieji, - paklydote !
tema vadinasi "Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje", o maršrutu Vilnius_Klaipėda tokie traukiniai nevažinėja gal jau 17 metų. Tiesa, prisimenu, kaip dar tik atsiradus greitajam "Baltija", iš Vilniaus išv. 6:50h, jam įkandin 6:56h į Klaipėdą išvažiuodavo D1. Po kelių metų vietoje (nuo Joanavos beveik tuo pačiu grafiku) to atsirado dyzelinis Kaunas-Klaipėda.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąMielieji, - paklydote !
tema vadinasi "Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje", o maršrutu Vilnius_Klaipėda tokie traukiniai nevažinėja gal jau 17 metų. Tiesa, prisimenu, kaip dar tik atsiradus greitajam "Baltija", iš Vilniaus išv. 6:50h, jam įkandin 6:56h į Klaipėdą išvažiuodavo D1. Po kelių metų vietoje (nuo Joanavos beveik tuo pačiu grafiku) to atsirado dyzelinis Kaunas-Klaipėda.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąGal padidinot kažkiek metų skaičių - kiek pamenu toks dar važinėjo ir 1998 m. (tik nepamenu ar iki Kauno ar Vilniaus).
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąSveiki, norėjau paklausti, ar yra nors menkiausia tikimybė pagauti D1 ruože Kaunas - Kazlų Rūda? Ar čia išimtinai tik DR1A važinėja?
Vasario mėnesį kelis akrtus mačiau D1 važiuojantį į Marijampolę vietoje AR2. Ši automotrisė, kiek žinau, kurį laiką buvo remonte, Kauno depe buvo ir PESA, ir dvivagonis DR1A, tai D1 leidimas maršrutu į Marijampolę atrodė keistai.
Comment
-
Kovo mėnesį – trys naujos automotrisės
Kovo mėnesį AB „Lietuvos geležinkeliai“ keleivinių riedmenų parką papildė trys naujos automotrisės „PESA“. Jas eksploatuoti planuojama pradėti jau gegužės pabaigoje. Iki to laiko bendrovę pasieks dar dvi tokio tipo geležinkelio transporto priemonės...
...Automotrisių eksploatavimo laikas – ne mažiau 30 metų...
...Naujosios automotrisės važinės tais pačiais maršrutais vietoj šiuo metu eksploatuojamų dvivagonių dyzelinių traukinių...
Dear Sir,
Comment
Comment