Ir kam reikėjo prieš 3-4 metus langus keisti, salonus modernizuoti, jei jau šie pastatyti supjaustymui? Tiesa, pastatyti ir paskutinieji su senais langais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąO kaip kitaip surašys nuostolius ant keleivių pervežimo.Paskutinis taisė Kosovo; 2010.09.20, 23:24."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąLabiausiai gaila, jei išties nebelieka D1 su originaliais langais ir salonais. O galvoje veikiantis muziejinis, vežantis keleivius švenčių dienomis ir pan.
Comment
-
Du dvivagoniai DR1A
Šiandien, spalio 19 d., dėl darbų Jiesios geležinkelio stotyje beveik uždarytas geležinkelis iš Kauno į Kybartus. Kerleiviniais traukiniai varžiėja pagal vienai dienai pakeistą tvarkaraštį. Dalis jų važiuoja sutrumpintais maršrutais Mauručiai-Kybartai ir Kybartai-Mauručiai, tarp Kauno ir Mauručių jų keleivius vežioja UAB "Kautra" dviaukštis autobusas "Scania-Ikarus". Pravažiuojantys RŽD traukiniai išlikę, išlikęs ir Vilnius-Šeštokai-Vilnius. Kaip nekeista, išlikęs 15:15h iš Kauno išvykstantis į Kybartus, o 16:10h išvykstantis į Marijampolę išvyks 44 minutėmis vėliau (sulaukkęs traukinio Šeštokai-Vilnius, nes nuo Kauno iki Mauručių eismas tik vienais bėgiais)... Keleiviams skausimingau, kad iš Kybartų į Kauną išvykstantis 10:00h. nevažiavo visai... O išvykstantis 13:20h važiavo dvigubas - du sukabinti dvivagoniai DR1A (antras be keleivių). Į Kauną pagal šiandieninį tvarkaraštį turėjo atvykti 15:10h (vietoje kasdieninio laiko 14:52h), bet kelias minutes vėlavo (Mauručiuose turėjo praleisti RŽD traukinį Nr.79 iš Sankt.Pewterburgo, gal būt vėlavo tas).
Į du sukabintus dvivagonius DR1A paspoksoti buvo įdomu. Gaila, nemačiau nė vieno fotkintojo...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiandien mačiau 620M-017 važiuojančią į oro uostą. Durų ir laiptų konstrukcija kitokia. Yra tik viena išstumiama platforma. Ji išstumta būna maždaug 10 cm aukštyje virš perono. Toliau trys siauresni laipteliai vietoj dviejų plačių kaip kad pirmosiose automotrisėse.
Comment
-
Nieko gero su tais naujais, deja, nėra. Vakar nemačiau kaip jie veikia. Šiandien pamačiau, kad tas išstumiamas laiptelis nėra išstumiamas, o iki pirmo paprasto laiptelio aukštai. Ir automotrisė siauresnė nei paprasti dyzeliniai traukiniai...
Kodėl neišstumiamas laiptelis? Tikriausiai jis per žemai ir bijoma, kad neatsiremtų į peroną. Tai kas, po velnių, technines sąlygas užsakant automotrisių partiją išdavinėjo???
Comment
Comment