O kiek dabar yra vaziuojanciu D1 traukiniu?, kai naujas PESA's pristatys uz poros metu, tai visus D1 nurasys ar kaip?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
D1
Kauno geležinkelio stoties 12-ame kelyje (alkilelyje, kur anksčiau, iki tunelio remonto pradžios, bazuodavosi elektriniai traukiniai) dabar stovi dyzelinis traukinys D1. Kiek laiko jis stovi, nežinau - per šventes buvau ne Kaune, o liepos 2 d. jo nebuvo.
Kodėl jis ne depe? Gal jau kaip eksponatas?
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKauno geležinkelio stoties 12-ame kelyje (alkilelyje, kur anksčiau, iki tunelio remonto pradžios, bazuodavosi elektriniai traukiniai) dabar stovi dyzelinis traukinys D1. Kiek laiko jis stovi, nežinau - per šventes buvau ne Kaune, o liepos 2 d. jo nebuvo.
Kodėl jis ne depe? Gal jau kaip eksponatas?
eksponatas stovi vilniaus depa ruosiamas partempimui i kauna
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKauno geležinkelio stoties 12-ame kelyje (alkilelyje, kur anksčiau, iki tunelio remonto pradžios, bazuodavosi elektriniai traukiniai) dabar stovi dyzelinis traukinys D1. Kiek laiko jis stovi, nežinau - per šventes buvau ne Kaune, o liepos 2 d. jo nebuvo.
Kodėl jis ne depe? Gal jau kaip eksponatas?
Aš Kauno GS buvau 12:00 h. tai mačiau ,kad 11-tas ir 12-as kelias užimti. 11-ame stovėjo vienvagonis automatrisė AR2-02 ir 12-ame D1, o 3-iame DR1A (Kaunas-Kybartai) artimiausias maršrutas turėjo būti tik 15:15 h. Pagalvojau gal kad atvežė naujas pesas (tuos kur užsisakė) į depą ,bet kai nuėjau ant viaduko pažiūrėt tai pamačiau tik išardytus bėgius, vieną naują kelią ir kelių tiesimo agregatus.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąŠiandien pastebėjau, kad Vilniuje jau bazuojasi trys RA-2. Tai taip išeina, kad važinėja jau tik vienas..? Kas per laužas...
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąŠiandien pastebėjau, kad Vilniuje jau bazuojasi trys RA-2. Tai taip išeina, kad važinėja jau tik vienas..? Kas per laužas...
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąAUTOMOTRISA 620M
Automotrisa 620M skirta priemiestiniam keleivių vežimui vidutinio klimato sąlygomis. Tokio tipo automotrisos jau eksploatuojamos Europos sąjungoje ir Ukrainoje
Nustatytas traukinio eksploatavimo laikas – ne mažiau 30 metų.
Vežės plotis – 1520 (1524) mm.
Sėdimų vietų skaičius – 91 (tame tarpe 3 atlenkiamos kėdutės).
Konstrukcinis greitis – 120 km/h.
Pritaikytas keleivių įlipimui iš žemų peronų.
Numatytos galimybės žmonių su negalia vežimui.
Sukurtas jaukus šiuolaikiškas interjeras.
Vidau apdailai panaudotos modernios nedegios medžiagos.
Įrengti ekologiniai vakuuminiai tualetai.
Mašinisto kabinoje oras kondicionuojamas, visuose vagonuose įrengta gaisro aptikimo ir gesinimo sistema, priverstinė ventiliacija.
Įrengta keleivių salono vaizdo stebėjimo sistema.
Sumontuoti dvigubi langų stiklo paketai.
Priekiniai stiklai mašinisto kabinoje atsparūs smūgiams, šildomi.
Įrengta saugos sistema KLUB-U ir telemechaninė mašinisto budrumo kontrolės sistema TSKBM.
Traukiniai varomi „MAN“ gamybos varikliais su VOITH hidrodinaminėmis pavarų dėžėmis.
Variklio galingumas – 382 kw.
Cilindrų skaičius – 6.
Vieno variklio degalų sąnaudos – 30...35 ltr/100 km.
Žiema yra galimybė pašildyti traukinio variklių aušinimo skystį ir keleivių salonus prieš jo paleidimą į reisą, naudojant autonominę šildymo sistemą WEBASTO.Parašė Brutalas Rodyti pranešimąDekoju uz informacija
Gal žinot kaip sutalpinti nuorodą į vieną žodį?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBuvo D dyz. traukinys. Ir buvo bei dar vis yra D1.
Taigi.
D traukiniai is Vengrijos GANZ-MAVAG gamyklos i TSRS pradeti importuoti 1961. Tai buvo triju vagonu dyz. traukiniai.
Numeracija prasideda nuo 021, o baigiasi 200 (cia negarantuoju del 200, bet tikrai ne daugiau, galbut mazesnis paskutinio D numeris buvo).
D1 traukiniai pradeti gaminti nuo 1963 ir buvo 4 vagonu. Ju numeracija nuo 201 iki 805. Tiesa, is pradziu jie irgi buvo vadinami D. O tik nuo kazkurio tai aukstesnio numerio oficialiai tapo D1
Skirtumai ne tik isoriniame dizaine tarp D ir D1 (nors jis keitesi ir D1 traukiniuose mazdaug nuo 300 Nr.) ar vagonu skaiciuje.
Skirtuma ir kiti buvo.
D turejo mechanine pavaru deze, tuo tarpu D1 - hidromechanine. Del to keistesi ir varanciuju vezimeliu konstrukcija. Taip pat D1 varikliai galingesni, todel gali buti traukinys sudarytas is 4 vagonu. Skaiciau kazkur, kad kai kuriems D1 traukiniams pagal spec. uzsakyma buvo gaminami ir papildomi du vagonai, t.y. traukinys galejo buti sudarytas is 6 vagonu. Bet daugiau apie tai info neradau.
Taip pat del vidau irangos. Pirmieji D1 traukiniai turejo liuminescencini salono apsvietima, o veliau pereita prie kaitinamuju lempu apsvietimo.
Keli D traukiniai buvo pagaminti su minkstais suolais ir lygtai (negarantuoju) kupe.
Nuo 1982 m. D1 bemotoriai vagonai buvo surenkami ir Rumunijoje.
Nuotraukos. Is interneto platybiu. Dazymo schema originali. Gamyklines nuotraukos. Del D dazymo spalvu teisingo perteikimo kyla abejoniu, nes nuotrauka stipriai retusuota.
Retusuota ir D1 nuotrauka, bet spalvos tokios, kokios buvo, nes pats pamenu is tu laiku.
D1
Atvaizdas
Radau 1972m. nuotrauką
Paskutinis taisė Furbo; 2010.07.16, 18:50.
Comment
Comment