Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kiek dabar yra vaziuojanciu D1 traukiniu?, kai naujas PESA's pristatys uz poros metu, tai visus D1 nurasys ar kaip?

    Comment


      Teko matyti stovincius,tuos naujus dyzelinius pusiau isardytus,tai jie jau nenaudojami?
      "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

      Comment


        Naudojami berods du. Likę du jau ilgą laiką stovi Vilniuje.

        Comment


          D1

          Kauno geležinkelio stoties 12-ame kelyje (alkilelyje, kur anksčiau, iki tunelio remonto pradžios, bazuodavosi elektriniai traukiniai) dabar stovi dyzelinis traukinys D1. Kiek laiko jis stovi, nežinau - per šventes buvau ne Kaune, o liepos 2 d. jo nebuvo.
          Kodėl jis ne depe? Gal jau kaip eksponatas?

          Comment


            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
            Kauno geležinkelio stoties 12-ame kelyje (alkilelyje, kur anksčiau, iki tunelio remonto pradžios, bazuodavosi elektriniai traukiniai) dabar stovi dyzelinis traukinys D1. Kiek laiko jis stovi, nežinau - per šventes buvau ne Kaune, o liepos 2 d. jo nebuvo.
            Kodėl jis ne depe? Gal jau kaip eksponatas?
            laikinai kor remontuojamas kelias i zemutini parka
            eksponatas stovi vilniaus depa ruosiamas partempimui i kauna

            Comment


              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
              Kauno geležinkelio stoties 12-ame kelyje (alkilelyje, kur anksčiau, iki tunelio remonto pradžios, bazuodavosi elektriniai traukiniai) dabar stovi dyzelinis traukinys D1. Kiek laiko jis stovi, nežinau - per šventes buvau ne Kaune, o liepos 2 d. jo nebuvo.
              Kodėl jis ne depe? Gal jau kaip eksponatas?
              Ach, tapatį norėjau ir aš parašyt, bet turiu šio to daugiau
              Aš Kauno GS buvau 12:00 h. tai mačiau ,kad 11-tas ir 12-as kelias užimti. 11-ame stovėjo vienvagonis automatrisė AR2-02 ir 12-ame D1, o 3-iame DR1A (Kaunas-Kybartai) artimiausias maršrutas turėjo būti tik 15:15 h. Pagalvojau gal kad atvežė naujas pesas (tuos kur užsisakė) į depą ,bet kai nuėjau ant viaduko pažiūrėt tai pamačiau tik išardytus bėgius, vieną naują kelią ir kelių tiesimo agregatus.

              Comment


                Šiandien teko garbė važiuoti senuku D1 iš Kybartų 10 h. Kažkaip nustebau kad davė šitą nes jau jie lik buvo išėje iš "apyvartos" Kaunas-Kybartai ir Kaunas-Marijampolė maršrutu.

                Comment


                  Šiandien pastebėjau, kad Vilniuje jau bazuojasi trys RA-2. Tai taip išeina, kad važinėja jau tik vienas..? Kas per laužas...

                  Comment


                    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                    Šiandien pastebėjau, kad Vilniuje jau bazuojasi trys RA-2. Tai taip išeina, kad važinėja jau tik vienas..? Kas per laužas...
                    Laužas tas kad Kaunas nusiuntė kelis DR1A nes Kaune remontuoja žemutinį parką(depą) kur seniau stovėdavo DR1A...

                    Comment


                      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                      Šiandien pastebėjau, kad Vilniuje jau bazuojasi trys RA-2. Tai taip išeina, kad važinėja jau tik vienas..? Kas per laužas...
                      Laužas laužas...

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        AUTOMOTRISA 620M

                        Automotrisa 620M skirta priemiestiniam keleivių vežimui vidutinio klimato sąlygomis. Tokio tipo automotrisos jau eksploatuojamos Europos sąjungoje ir Ukrainoje

                        Nustatytas traukinio eksploatavimo laikas – ne mažiau 30 metų.
                        Vežės plotis – 1520 (1524) mm.
                        Sėdimų vietų skaičius – 91 (tame tarpe 3 atlenkiamos kėdutės).
                        Konstrukcinis greitis – 120 km/h.
                        Pritaikytas keleivių įlipimui iš žemų peronų.
                        Numatytos galimybės žmonių su negalia vežimui.
                        Sukurtas jaukus šiuolaikiškas interjeras.
                        Vidau apdailai panaudotos modernios nedegios medžiagos.
                        Įrengti ekologiniai vakuuminiai tualetai.
                        Mašinisto kabinoje oras kondicionuojamas, visuose vagonuose įrengta gaisro aptikimo ir gesinimo sistema, priverstinė ventiliacija.
                        Įrengta keleivių salono vaizdo stebėjimo sistema.
                        Sumontuoti dvigubi langų stiklo paketai.
                        Priekiniai stiklai mašinisto kabinoje atsparūs smūgiams, šildomi.
                        Įrengta saugos sistema KLUB-U ir telemechaninė mašinisto budrumo kontrolės sistema TSKBM.
                        Traukiniai varomi „MAN“ gamybos varikliais su VOITH hidrodinaminėmis pavarų dėžėmis.
                        Variklio galingumas – 382 kw.
                        Cilindrų skaičius – 6.
                        Vieno variklio degalų sąnaudos – 30...35 ltr/100 km.
                        Žiema yra galimybė pašildyti traukinio variklių aušinimo skystį ir keleivių salonus prieš jo paleidimą į reisą, naudojant autonominę šildymo sistemą WEBASTO.
                        Parašė Brutalas Rodyti pranešimą
                        Dekoju uz informacija
                        Čia apie visus http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFSSjA!/

                        Gal žinot kaip sutalpinti nuorodą į vieną žodį?

                        Comment


                          Tai kokie yra argumentai kad iš trivagonių perdaro į dvivagonius? Juk dabar vasara keleivių daug daugiau nei žiemą.
                          Paskutinis taisė Furbo; 2010.07.14, 20:53.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Buvo D dyz. traukinys. Ir buvo bei dar vis yra D1.
                            Taigi.
                            D traukiniai is Vengrijos GANZ-MAVAG gamyklos i TSRS pradeti importuoti 1961. Tai buvo triju vagonu dyz. traukiniai.
                            Numeracija prasideda nuo 021, o baigiasi 200 (cia negarantuoju del 200, bet tikrai ne daugiau, galbut mazesnis paskutinio D numeris buvo).
                            D1 traukiniai pradeti gaminti nuo 1963 ir buvo 4 vagonu. Ju numeracija nuo 201 iki 805. Tiesa, is pradziu jie irgi buvo vadinami D. O tik nuo kazkurio tai aukstesnio numerio oficialiai tapo D1
                            Skirtumai ne tik isoriniame dizaine tarp D ir D1 (nors jis keitesi ir D1 traukiniuose mazdaug nuo 300 Nr.) ar vagonu skaiciuje.
                            Skirtuma ir kiti buvo.
                            D turejo mechanine pavaru deze, tuo tarpu D1 - hidromechanine. Del to keistesi ir varanciuju vezimeliu konstrukcija. Taip pat D1 varikliai galingesni, todel gali buti traukinys sudarytas is 4 vagonu. Skaiciau kazkur, kad kai kuriems D1 traukiniams pagal spec. uzsakyma buvo gaminami ir papildomi du vagonai, t.y. traukinys galejo buti sudarytas is 6 vagonu. Bet daugiau apie tai info neradau.
                            Taip pat del vidau irangos. Pirmieji D1 traukiniai turejo liuminescencini salono apsvietima, o veliau pereita prie kaitinamuju lempu apsvietimo.
                            Keli D traukiniai buvo pagaminti su minkstais suolais ir lygtai (negarantuoju) kupe.
                            Nuo 1982 m. D1 bemotoriai vagonai buvo surenkami ir Rumunijoje.
                            Nuotraukos. Is interneto platybiu. Dazymo schema originali. Gamyklines nuotraukos. Del D dazymo spalvu teisingo perteikimo kyla abejoniu, nes nuotrauka stipriai retusuota.
                            Retusuota ir D1 nuotrauka, bet spalvos tokios, kokios buvo, nes pats pamenu is tu laiku.

                            D1
                            Atvaizdas
                            Labai panašus į Estijos dažymo schemą

                            Radau 1972m. nuotrauką


                            Paskutinis taisė Furbo; 2010.07.16, 18:50.

                            Comment


                              RA-2 "atostogauja" Vilniuje.

                              Comment


                                Tai, kad tos atostogos gerokai užsitęsė...
                                Kur nuostoliai nurašyti tikriausiai komenuoti nereikia...

                                Comment


                                  O kas jiems is viso nutiko?, nejaugi ir vel sugedo?

                                  Comment


                                    Tikiuosi, kad tai bus paskutinis kartas kai LG perka Metrovagonmash produkciją

                                    Comment


                                      Metrovagonmaš, o ne Metrovagonmash.
                                      Kai vienintelį kartą važiavau RA2, buvau vagono gale, ten baisiai ūžė, nieko net nesigirdėjo

                                      Comment


                                        negi tiek daug brangiau būt kainavę RA2 su kondicionieriumi salone? Užvakar važiavau gerokai vėluojančiu Klaipėda-Radviliškis, salone praviri visi langeliai, tačiau "dūšna" pakankamai, o po reiso Šilutė-Klaipėda salonai nespėjo pravėsti, tai dar ir prakaito smarvė geroka tvyrojo ore.

                                        Comment


                                          Pastoviai važiuojant (sėdint gale) su RA2 birbia variklis. Manau prastos garsą slopinančios medžiagos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X