Bet ženkliai sumažėjo jų. Kol dar negautos naujos automotrisės, tol D1 tikrai važinės. Bet kai bus gautos visos automotrisės, tai visiems D1 gali būti galas...
Citata iš gamintojo interneto puslapio:
"Kolejne pojazdy spalinowe jadą na Litwę
19 kwietnia 2010 r. w Wilnie została podpisana umowa dotycząca dostarczenia przez PESA Bydgoszcz SA ośmiu spalinowych pojazdów typu 620M dla Kolei Litewskich.
Kontrakt ten jest kontynuacją obecności produktów PESA na rynku litewskim. Jak widać, sprawdziły się w eksploatacji u naszych wschodnich sąsiadów zarówno dwa pierwsze pojazdy dostarczone na mocy umowy z 2008 roku, jak i dwa kolejne 620M z roku 2009.
Zakupione pociągi to pojazdy jednoczłonowe, z 93 miejscami siedzącymi, przeznaczone do obsługi linii podmiejskich. Trzy pierwsze z nich mają być przekazane użytkownikom do września bieżącego roku. Pięć pozostałych między lutym, a czerwcem 2011 roku. "
Prašom išsiverst
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Kaune atsirado du dviejų vagonų DR1A. Motorinis vagonas su valdymo kabina ir bemotoris su valdymo kabina.
Šiandien (birželio 11 d.) mačiau iš Kauno tokius 6:10h išvažiuojantį į Marijampolę ir 6:56 h. bet pavėlavusį beveik 10 min. grįžtantį iš Kazlų Rūdos.
Kažkuo tai priminė automotrisų mėgdžiojimą, o dar labiau - 1996 m. varasą įvykusią "mikriukomaniją" Kauno rajono priemiestiniuose autobusų maršrutuose į Žiegždrius, Ežerėlį, Arlaviškes, Šlienavą (tada šie maršrutai buvo perimti iš "Kautros" ir perduoti privatiems vežėjams, ir vietoje geltonųjų "Ikarus" autobusų išvažiavo "Latvijos", UAZ-ai ir kitų markių mikroautobusai.
Vakar turinti laisvo laiko ir jį leidžiant Vilniaus traukinių stotyje apie 14.45 teko matyti ganėtinai retą vaizdą. Stotyje buvo net du DR1a traukiniai, kurių abiejų galuose buvo po motorinį vagoną. Gal žinote kodėl taip sudarytus traukinius pradėjo leisti?
Čia jis ir yra - du motoriniai ir prikabinamas tarp jų. Ilgesniu sastatu 300-sis važinėjo labai neilgą laiką. O ir pats remontas nekoks buvo - variklius remontavo iš naujo, greičių dėžes taip pat.
Automotrisa 620M skirta priemiestiniam keleivių vežimui vidutinio klimato sąlygomis. Tokio tipo automotrisos jau eksploatuojamos Europos sąjungoje ir Ukrainoje
Nustatytas traukinio eksploatavimo laikas – ne mažiau 30 metų.
Vežės plotis – 1520 (1524) mm.
Sėdimų vietų skaičius – 91 (tame tarpe 3 atlenkiamos kėdutės).
Konstrukcinis greitis – 120 km/h.
Pritaikytas keleivių įlipimui iš žemų peronų.
Numatytos galimybės žmonių su negalia vežimui.
Sukurtas jaukus šiuolaikiškas interjeras.
Vidau apdailai panaudotos modernios nedegios medžiagos.
Įrengti ekologiniai vakuuminiai tualetai.
Mašinisto kabinoje oras kondicionuojamas, visuose vagonuose įrengta gaisro aptikimo ir gesinimo sistema, priverstinė ventiliacija.
Įrengta keleivių salono vaizdo stebėjimo sistema.
Sumontuoti dvigubi langų stiklo paketai.
Priekiniai stiklai mašinisto kabinoje atsparūs smūgiams, šildomi.
Įrengta saugos sistema KLUB-U ir telemechaninė mašinisto budrumo kontrolės sistema TSKBM.
Traukiniai varomi „MAN“ gamybos varikliais su VOITH hidrodinaminėmis pavarų dėžėmis.
Variklio galingumas – 382 kw.
Cilindrų skaičius – 6.
Vieno variklio degalų sąnaudos – 30...35 ltr/100 km.
Žiema yra galimybė pašildyti traukinio variklių aušinimo skystį ir keleivių salonus prieš jo paleidimą į reisą, naudojant autonominę šildymo sistemą WEBASTO.
Comment