Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš vakar užfiksavau šitą traukinį ir tik namie žiūrėdamas į nuotrauką pamačiau, kad jis tik dviejų vagonų

    Matomai, čia pačios pirmos dienos važinėjant tokia sudėtimi.

    Comment


      Kaži kur dės tuos likusius vagonus. Ar parduos, ar paleis kitur ilgesnius traukinius (pvz.: keturvagoniu ir t.t.) ar kur į garažą nustums

      Comment


        Neišmes tikrai. Tikėkimės, tai laikina ir neužilgo vėl prireiks daugiau vagonų.

        Comment


          Specialistas kažkada pavasarį rašė, kad D-1 šiemet paskutines dienas skaičiuoja, bet dar nesimato.

          Comment


            Bet ženkliai sumažėjo jų. Kol dar negautos naujos automotrisės, tol D1 tikrai važinės. Bet kai bus gautos visos automotrisės, tai visiems D1 gali būti galas...

            Comment


              Automotrisės...? Kad niekur nieko nebuvo parašyta kad lietuva ruošiasi pirkti automotrises ar pan. Gal kas turi daugiau info

              Comment


                Buvo rašyta ir LG puslapyje archyve pranešimą galima rasti. Gamintojo puslapyje taip pat yra informacija apie užsakymą.

                Comment


                  Citata iš gamintojo interneto puslapio:
                  "Kolejne pojazdy spalinowe jadą na Litwę
                  19 kwietnia 2010 r. w Wilnie została podpisana umowa dotycząca dostarczenia przez PESA Bydgoszcz SA ośmiu spalinowych pojazdów typu 620M dla Kolei Litewskich.
                  Kontrakt ten jest kontynuacją obecności produktów PESA na rynku litewskim. Jak widać, sprawdziły się w eksploatacji u naszych wschodnich sąsiadów zarówno dwa pierwsze pojazdy dostarczone na mocy umowy z 2008 roku, jak i dwa kolejne 620M z roku 2009.
                  Zakupione pociągi to pojazdy jednoczłonowe, z 93 miejscami siedzącymi, przeznaczone do obsługi linii podmiejskich. Trzy pierwsze z nich mają być przekazane użytkownikom do września bieżącego roku. Pięć pozostałych między lutym, a czerwcem 2011 roku. "
                  Prašom išsiverst
                  Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                  Comment


                    Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                    Automotrisės...? Kad niekur nieko nebuvo parašyta kad lietuva ruošiasi pirkti automotrises ar pan. Gal kas turi daugiau info

                    Nejaugi buvo taip sunku paziureti 2 puslapius atgal?


                    Comment


                      ar i Ignalina vazineja 620m ?

                      Comment


                        Ne.

                        Comment


                          Dviejų vagonų DR1A

                          Kaune atsirado du dviejų vagonų DR1A. Motorinis vagonas su valdymo kabina ir bemotoris su valdymo kabina.
                          Šiandien (birželio 11 d.) mačiau iš Kauno tokius 6:10h išvažiuojantį į Marijampolę ir 6:56 h. bet pavėlavusį beveik 10 min. grįžtantį iš Kazlų Rūdos.
                          Kažkuo tai priminė automotrisų mėgdžiojimą, o dar labiau - 1996 m. varasą įvykusią "mikriukomaniją" Kauno rajono priemiestiniuose autobusų maršrutuose į Žiegždrius, Ežerėlį, Arlaviškes, Šlienavą (tada šie maršrutai buvo perimti iš "Kautros" ir perduoti privatiems vežėjams, ir vietoje geltonųjų "Ikarus" autobusų išvažiavo "Latvijos", UAZ-ai ir kitų markių mikroautobusai.

                          Comment


                            Dviejų motorinių vagonu DR1a

                            Vakar turinti laisvo laiko ir jį leidžiant Vilniaus traukinių stotyje apie 14.45 teko matyti ganėtinai retą vaizdą. Stotyje buvo net du DR1a traukiniai, kurių abiejų galuose buvo po motorinį vagoną. Gal žinote kodėl taip sudarytus traukinius pradėjo leisti?

                            Comment


                              Tai jau nuo pernai važinėjo vienas trivagonis su dviem motorinėm galvom. O keturvagoniui dvi motorinės yra standartas.

                              Comment


                                O kur neseniai kapitaliai suremontuotas DR1A-300?
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  O kur neseniai kapitaliai suremontuotas DR1A-300?
                                  Čia jis ir yra - du motoriniai ir prikabinamas tarp jų. Ilgesniu sastatu 300-sis važinėjo labai neilgą laiką. O ir pats remontas nekoks buvo - variklius remontavo iš naujo, greičių dėžes taip pat.

                                  Comment


                                    Nuo pernai važinėjo 275, jei neklystu. Atsimenu tik tai, kad motorinės galvos buvo vienu numeriu, o vidurinis vagonas - kitu. Net salonas skyrėsi.

                                    Comment


                                      Noreciau pasiklausti, koks maksimalus Pesa konstrukcinis greitis? 120km/h ar 100km/h?

                                      Comment


                                        Parašė Brutalas Rodyti pranešimą
                                        Noreciau pasiklausti, koks maksimalus Pesa konstrukcinis greitis? 120km/h ar 100km/h?
                                        AUTOMOTRISA 620M

                                        Automotrisa 620M skirta priemiestiniam keleivių vežimui vidutinio klimato sąlygomis. Tokio tipo automotrisos jau eksploatuojamos Europos sąjungoje ir Ukrainoje

                                        Nustatytas traukinio eksploatavimo laikas – ne mažiau 30 metų.
                                        Vežės plotis – 1520 (1524) mm.
                                        Sėdimų vietų skaičius – 91 (tame tarpe 3 atlenkiamos kėdutės).
                                        Konstrukcinis greitis – 120 km/h.
                                        Pritaikytas keleivių įlipimui iš žemų peronų.
                                        Numatytos galimybės žmonių su negalia vežimui.
                                        Sukurtas jaukus šiuolaikiškas interjeras.
                                        Vidau apdailai panaudotos modernios nedegios medžiagos.
                                        Įrengti ekologiniai vakuuminiai tualetai.
                                        Mašinisto kabinoje oras kondicionuojamas, visuose vagonuose įrengta gaisro aptikimo ir gesinimo sistema, priverstinė ventiliacija.
                                        Įrengta keleivių salono vaizdo stebėjimo sistema.
                                        Sumontuoti dvigubi langų stiklo paketai.
                                        Priekiniai stiklai mašinisto kabinoje atsparūs smūgiams, šildomi.
                                        Įrengta saugos sistema KLUB-U ir telemechaninė mašinisto budrumo kontrolės sistema TSKBM.
                                        Traukiniai varomi „MAN“ gamybos varikliais su VOITH hidrodinaminėmis pavarų dėžėmis.
                                        Variklio galingumas – 382 kw.
                                        Cilindrų skaičius – 6.
                                        Vieno variklio degalų sąnaudos – 30...35 ltr/100 km.
                                        Žiema yra galimybė pašildyti traukinio variklių aušinimo skystį ir keleivių salonus prieš jo paleidimą į reisą, naudojant autonominę šildymo sistemą WEBASTO.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Dekoju uz informacija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X