Parašė Vytautas_LT
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kita užšalti?
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTaupant degalus, padėjėjas kibirais perpilinėja aušinimo skystį iš vienos į kitą.
Comment
-
Vaje net nenumaniau kaip padejejus isnaudoja,varksas su kibirais ir kanistrom laksto vandeni nesioja... baikit jau taip svaikt..... galinese stotise yra silditojas,jai kam neaisku tai zmogus,vat jis uzkuria vdv ir vandeniuj susilus uzgesina,bet dabar kai nesalta niekkas nekuriana nes kuro normos juokingos....
Comment
-
Parašė VICIOKAS Rodyti pranešimąVaje net nenumaniau kaip padejejus isnaudoja,varksas su kibirais ir kanistrom laksto vandeni nesioja... baikit jau taip svaikt..... galinese stotise yra silditojas,jai kam neaisku tai zmogus,vat jis uzkuria vdv ir vandeniuj susilus uzgesina,bet dabar kai nesalta niekkas nekuriana nes kuro normos juokingos....
Comment
-
Parašė VICIOKAS Rodyti pranešimąSilutei ir Rokiski tikrai yra silditojo etatas,nu ir apie turmanta sendien galiu suzinoti ar ten yra
ar antifryzas?
Comment
-
Parašė VICIOKAS Rodyti pranešimąVasara tik kaip sargas o ziema dar ir sildo kvalifikacija reikalinga siam darbuj labai auksta ,depos virsininko.. bet uztektu ir padejejo....
Comment
-
Pajuokavau pirmai, apie tuos kibirus, kas nesuprato.
Iš esmės, modernizuotuose ir naujuose riedmenyse su CAT, MTU ar kitais vakarietiškais varikliais turėtų būti naudojamas neužšalantis aušinimo skystis. O užvesti variklį reikėtų tik prieš tam tikrą laiką prieš traukinio išvykimą, kad įsidirbtų. Webasto sistema palengvina užvedimą, esant žemesnei temperatūrai, nes variklis sušildomas prieš užvedimą.
O senoje technikoje, kur naudojamas distiliuotas vanduo, viskas vyksta taip, kaip Viciokas aprašė...
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąPajuokavau pirmai, apie tuos kibirus, kas nesuprato.
Iš esmės, modernizuotuose ir naujuose riedmenyse su CAT, MTU ar kitais vakarietiškais varikliais turėtų būti naudojamas neužšalantis aušinimo skystis. O užvesti variklį reikėtų tik prieš tam tikrą laiką prieš traukinio išvykimą, kad įsidirbtų. Webasto sistema palengvina užvedimą, esant žemesnei temperatūrai, nes variklis sušildomas prieš užvedimą.
O senoje technikoje, kur naudojamas distiliuotas vanduo, viskas vyksta taip, kaip Viciokas aprašė...
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO tai tarkim i D1 nepila antifryzo nes jis nuteka kaip suprantu del nesandarios sistemos?
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTaip, ir dėl to, tačiau yra ir kitų priežasčių, kurių dabar neišvardinsiu. Viciokas gal pasakys.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąGal sueda tarpines? Bet gi yra naujo raudono koncentrato, kuris yra neutralus
bet svarbiausia yra tai, kad yra eksploataciniu skysciu panaudojimo instrukcija ir yra variklio aprasymas, kuriame parasyta, kad ausinimo skystis - vanduo. todel niekas gyvenime nesiims iniciatyvos eksperimentuoti su tokiais dalykais...
Comment
-
Paskaitai jusu sanpratavimus baugu pasidaro... anais metais realiai salta buvo tik 3 dienas naktimis sieke -23c. na va reikejo dirbt,Bugeniuose miegojom, visa nakti kurenoso d1-661 atejom vaziuot ,kabinoj vanduo uzsales buteli stovi.prijimant dyzeli pamatavom kura ir islekem i mazeikius po traukiniu D608. Vat ce tai as ekstremalu vaziavima pajauciau, valdimo oro sistema uzsalus,pavaru dezes begiu jungimu vamzdeliai uzsale,tad vienam gale 1pastuma veikia kitam gale 2 pastuma veikia...Mazeikiose bandziau atsildit su fakelu (deglu),bet tik traukinio apacia uzsidega o vamzdeliai uzsale neatsisildo, islekiam is mazeikiu i siaulius ir ridenomes, pakaitom su masinistu po tarpstoti vaziavom kabinoj zveriskas saltis.... ce vat ekstrimas..
Comment
-
Parašė VICIOKAS Rodyti pranešimąPaskaitai jusu sanpratavimus baugu pasidaro... anais metais realiai salta buvo tik 3 dienas naktimis sieke -23c. na va reikejo dirbt,Bugeniuose miegojom, visa nakti kurenoso d1-661 atejom vaziuot ,kabinoj vanduo uzsales buteli stovi.prijimant dyzeli pamatavom kura ir islekem i mazeikius po traukiniu D608. Vat ce tai as ekstremalu vaziavima pajauciau, valdimo oro sistema uzsalus,pavaru dezes begiu jungimu vamzdeliai uzsale,tad vienam gale 1pastuma veikia kitam gale 2 pastuma veikia...Mazeikiose bandziau atsildit su fakelu (deglu),bet tik traukinio apacia uzsidega o vamzdeliai uzsale neatsisildo, islekiam is mazeikiu i siaulius ir ridenomes, pakaitom su masinistu po tarpstoti vaziavom kabinoj zveriskas saltis.... ce vat ekstrimas..Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąKas vėl RA2 pasidarė? Šiandien vieną galvą Vilniuj mačiau.
Ko gero matei RA2-037 galva, kitai galvai turi buti pakeista greiciu deze.
Comment
-
Parašė K a J o t Rodyti pranešimąKo gero matei RA2-037 galva, kitai galvai turi buti pakeista greiciu deze.
Comment
Comment