Parašė 2Pack
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBilietai pabrango tiek, kiek padidejo PVM'as. Ypac tarpmiestyje. Bilietu kainos jau dabar yra per dideles, nes keliauti automobiliu net ir vienam zmogui neretai iseina pigiau (jei lyginant vien tik kuro sanaudas), ypac uzmiestin.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąBilietai, lyginant procentiškai, su Vakarų Europa pas mus tikrai nėra brangūs. Nuvažiuokit kad ir į tą pačią Klaipėdą kas nors su 50 Lt.
Labai sunku lygint Lietuvos geležinkelius su V. Europos dėl valstybių ir miestų/keleivių srautų dydžių, traukinių klasių įvairovės Vakaruose, geležinkelių tinklo tankumo ir bendrai bilietų pardavimų subtilybiųYou can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąBilietai, lyginant procentiškai, su Vakarų Europa pas mus tikrai nėra brangūs. Nuvažiuokit kad ir į tą pačią Klaipėdą kas nors su 50 Lt.
Comment
-
D1
Neprisimenu kas domėjosi, tačiau įdedu keleta foto iš D1 (berods 730, kažkokiu mistiniu būdu iš Šiaulių su jų apskrities tvarkaraščiu ant vagono sienos atkeliavęs į kitą Lietuvos pusę) kuriuo teko važiuoti Marcinkonys-Vilnius. Abidvi "galvos" viduje atrodė būtent taip, o vidurinis vagonas su renovuotomis plastikinėmis sėdynėmis.
Mediniai suoliukai, aptraukti oda (brezentu?)
Atstumiamas žemyn medinis langas.
Paskutinis taisė statyba; 2009.09.01, 23:17.
Comment
-
/\ Gal skamba kaip paradoksas, bet tokie daiktai (arba traukiniai, kaip kam labiau patinka) didesnę naudą duoda nenaudojami, negu naudojami. LG galėtų tokius vagonus (kurių nebedaug beliko ir vis mažėja) surankioti iš visų pakampių ir kažkur saugiai paslėpti, kokiems 10-15 metų. Jiems nebedaug beliko iki tapimo antikvaru. Po tiek metų dar nesudrožtus vagonus kosmetiškai paremontavus, pašalinus atsiradusias rūdis galima prikelti antram gyvenimui — vežioti turistus ir susigrąžinti negautą pelną su dividentais. Panašiai padarė siaurukas. Kitas pvz automobiliai POBEDA. Dar prieš 10 metų labai retai juos tegalėjai išvysti, o štai pastaraisiais metais, ypač prieš pat krizę, jų ėmė pastebimai daugėti gatvėse, tik jau be 'sovietinės dvasios', o atrestauruotos, perdažytos, kone sterilios. Taigi kam naikinti tai, kas vieną dieną grįš atgal kaip turtas, nešantis dividentus? Kam pjaustyti į metalo laužą garvežius, senus sovietinius vengriškus/latviškus/rusiškus traukinius ir lokomotyvus?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
visu 100% sutinku su Wycka. kiek kelioniu su draugais vyko tais medinukais, kol ju sedynes net dermantinu nebuvo pridengtos.
iki siol prisimenu bosini TEP-60 urzgima, kai snausdavau jo tempiamame "naktinuke" Vilnius - Kaunas - Klaipeda...
vasarai galima butu organizuoti keleta tokiu reisu nostalgiskai publikai .gal ne dabar, gal po krizes...
sakysit - nesamone? bet Gruto parkas tai veikia.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą/\ Gal skamba kaip paradoksas, bet tokie daiktai (arba traukiniai, kaip kam labiau patinka) didesnę naudą duoda nenaudojami, negu naudojami. LG galėtų tokius vagonus (kurių nebedaug beliko ir vis mažėja) surankioti iš visų pakampių ir kažkur saugiai paslėpti, kokiems 10-15 metų. Jiems nebedaug beliko iki tapimo antikvaru. Po tiek metų dar nesudrožtus vagonus kosmetiškai paremontavus, pašalinus atsiradusias rūdis galima prikelti antram gyvenimui — vežioti turistus ir susigrąžinti negautą pelną su dividentais. Panašiai padarė siaurukas. Kitas pvz automobiliai POBEDA. Dar prieš 10 metų labai retai juos tegalėjai išvysti, o štai pastaraisiais metais, ypač prieš pat krizę, jų ėmė pastebimai daugėti gatvėse, tik jau be 'sovietinės dvasios', o atrestauruotos, perdažytos, kone sterilios. Taigi kam naikinti tai, kas vieną dieną grįš atgal kaip turtas, nešantis dividentus? Kam pjaustyti į metalo laužą garvežius, senus sovietinius vengriškus/latviškus/rusiškus traukinius ir lokomotyvus?
Pritariu. Uzsienyje taip daroma. O palikti beveik originalu veikianti D1 butu puiku. Taciau kico nereikia (kaip kad Kauno Skoda 9Tr). Geda, kad LG neturi nei vieno veikiancio garvezio.
Comment
-
Čia gal DP sekcija? Lyg forma panaši... Bet D1 labiau primena.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.09.01, 21:54.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąPraeitų metų rudenį LG iš tų pačių tiekėjų papildomai įsigijo dar 2 analogiškus dvaukščius elektrinius traukinius.
Jų tiekimas kaip tik turėtų būti šį rudenį.
Greitai viso turėsime 4 dviaukščius elektrinius traukinius.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO yra galiojančių sutarčių dėl automotrisių ir dyzelinių traukinių įsigijimo?
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąŠiuo metu nėra. Jeigu išgyvensime šį visiems nepalankų laikotarpį, manau, kad atsiras."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąAtsakymą į tavo teiginį aš parašiau čia: http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2585
Su keletu tavo teiginių galėčiau sutikti. Tikrai gyvename kapitalistinėje visuomenėje ir verslo varikliukas yra pinigai.
Kadangi pas daugelį mūsų bendrapiliečių vienas smegenų pusrutulis dar vis masto socialistiškai, dažnai verslo principai yra įžūlūs ir pragmatiški.
LG yra tik ilgos ekonominės grandinės narelis, kurios gyvavimas priklauso nuo kitų narelių funkcionavimo.
Kadangi tamsta esi panėvėžietis, tad pasakyk ką padarei, kad nebankrutuotų "Ekranas" ar "Panevėžio cukrus" ir kt.
Manau, kad daugiausia kuo prisidėjai, tai tik virtualiais paverkšlenimais. Šios buvusios gamyklos taip pat tie patys "nareliai" nuo kurių dalinai priklauso ir LG veikla.
Kaip bebūtų, LG išgyveno ir sunkesnius laikus, išgyvens ir šį sunkmetį. Ir jos išgyvenimo formulė tik daugumos LG darbuotojų nuoširdus ir profesionalus darbas be jokių politinių motyvų.
Aš asmeniškai darysiu viską, kad bendrovė, kurioje dirbu išliktų ir klestėtų, ir kuria galėčiau didžiuotis.
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąŠiandien važiavau,su trivagoniu monerdizuotu DR1A,ir kai ka pamačiau,ant vagonu buvo parašyta LV-1,kodel nea LT-1?
Dyzeliniai traukiniai priklauso Keleivių vežimo direkcijai.
Comment
-
negaletu niekas man pasakyti nuo kada pagaliau prades nurasineti traukinius is paslaugu D1?, ir nezinote kokie traukiniai vietoi ju vazinet pradetu? gerai butu jei Lietuviai uzsisakytu daugiau RA-2, nes as kiek esu girdejes kad D1 kuro sanaudos yra iki 200L del 100km o RA-2 tik 40Paskutinis taisė Raptor; 2009.09.18, 18:32.
Comment
-
Parašė Airijos_Lietuvis Rodyti pranešimąnegaletu niekas man pasakyti nuo kada pagaliau prades nurasineti traukinius is paslaugu D1?, ir nezinote kokie traukiniai vietoi ju vazinet pradetu? gerai butu jei Lietuviai uzsisakytu daugiau RA-2, nes as kiek esu girdejes kad D1 kuro sanaudos yra iki 200L del 100km o RA-2 tik 40
Comment
Comment