Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    RA2 vienas motorinis vagonas irgi sunaudoja apie 28-30 l/ 100 km.
    Del D1 ir DR1A - radau internete, atitinkamai apie 250 l/per valanda ir 330 l/valanda pilnam traukiniui (D1- 4 vagonai, DR1A - 6 vagonai). Bet sie skaiciai neatspindi realiu sanaudu, kurios priklauso ir nuo vaziavimo greicio, sustojimu skaiciaus, kelio profilio ir t.t. ir pan.
    Forumietis Al1 jau buvo prarašęs palyginamąsias keleivinių riedmenų degalų sąnaudas. Taip kad teiginiai, kad RA2 ir D1 sunaudoja panašiai dyzelio yra akivaizdžiai iš piršto laužti.

    Comment


      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
      Forumietis Al1 jau buvo prarašęs palyginamąsias keleivinių riedmenų degalų sąnaudas. Taip kad teiginiai, kad RA2 ir D1 sunaudoja panašiai dyzelio yra akivaizdžiai iš piršto laužti.
      Kazkaip manau, kad RA2 naudoja zymiai maziau kuro, nes vokiski varikliai ir pavaru dezes. Ir jie patys lengvesni bei maziau vagonu.

      Comment


        1212

        Comment


          Parašė AB13 Rodyti pranešimą
          Kazkaip manau, kad RA2 naudoja zymiai maziau kuro, nes vokiski varikliai ir pavaru dezes. Ir jie patys lengvesni bei maziau vagonu.
          o RA-2 kartais ne Rusiski?, kaskaip visada isivaisdavau kad jie is Rusijos

          Comment


            Parašė Airijos_Lietuvis Rodyti pranešimą
            o RA-2 kartais ne Rusiski?, kaskaip visada isivaisdavau kad jie is Rusijos
            Rusijoje juos surenka, bet detalės ne visos rusiškos.

            Comment


              Parašė dariuks Rodyti pranešimą
              PESA gi pagal Europos gabarita statyta. todel ji ir nesiekia perono krasto, todel jai ir reikia tu islendanciu laipteliu. palyginkit D1 ir DR1 ploti ir pamatysit, koks skirtumas tarp Europos ir tarybinio gabarito.
              RA2 irgi "siauri", bet tokių laiptelių nėra. Konstrukcija nevykusi 620M. Nebent aukštiems peronams tik gerai.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Na mano primityviais "iš akies" paskaičiavimais, traukinys D1 (trivagonis) turi būti užpildytas ~80proc. visų sėdimų vietų (ir visi keleiviai mokantys pilną kainą), kad gautos pajamos pardavus bilietus padengtų traukinio ir aptarnaujamojo personalo darbo sąnaudas; t.y. mažiausias skaičius mokių keleivių, kad reisas bent "išeitų į nulį"... Jeigu kas galite — paskaičiuokite tiksliau.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  O koks tikslas skaičiuot svetimas išlaidas ir "iš akies"? Be to, tokie paskaičiavimai gali būti labai toli nuo realybės.

                  Comment


                    Parašė robertas Rodyti pranešimą
                    O koks tikslas skaičiuot svetimas išlaidas ir "iš akies"? Be to, tokie paskaičiavimai gali būti labai toli nuo realybės.
                    LG darbuotojai net ir šiame forume siūlo steigti keleivių pervežimo traukiniais įmonę Lietuvoje; dar verkiama dėl keleivių vežimo nuostolingumo. Bandau paskaičiuoti, iš kur tie nuostoliai ir kiek reikia pervežti, kad nuostolio nebūtų. Kažkas jau yra rašęs, kad elektriniu keturvagoniu iš Vilniaus į Kauną reikia pervežti ne mažiau 33 keleivius, mokančių pilną kainą. O kiek dyzeliniu traukiniu?
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      LG darbuotojai net ir šiame forume siūlo steigti keleivių pervežimo traukiniais įmonę Lietuvoje; dar verkiama dėl keleivių vežimo nuostolingumo. Bandau paskaičiuoti, iš kur tie nuostoliai ir kiek reikia pervežti, kad nuostolio nebūtų. Kažkas jau yra rašęs, kad elektriniu keturvagoniu iš Vilniaus į Kauną reikia pervežti ne mažiau 33 keleivius, mokančių pilną kainą. O kiek dyzeliniu traukiniu?
                      Dėl to man ir kyla abejonės dėl skaičiavimų pagrįstumo.

                      Comment


                        Parašė robertas Rodyti pranešimą
                        Dėl to man ir kyla abejonės dėl skaičiavimų pagrįstumo.
                        ???
                        Kokios abejonės? Juk LG nepateikė jokių konkrečių sąnaudų skaičių, tik bendrą visų keleivinių maršrutų nuostolingumą. Todėl belieka tik patiems kiek tai įmanoma tuos skaičius susiskaičiuoti arba galutinai patikėti teorija, kad keturvagonyje D1 reise gali važiuoti kad ir pusė Lietuvos ir visi mokėti pilną kainą, ir vis tiek tas reisas bus nuostolingas. Kaip sau norite, aš pateikiau apytikrius ksičius, o jei kas gali (ir nori) pateikti tikslesnius — you're always welcome...
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                          Forumietis Al1 jau buvo prarašęs palyginamąsias keleivinių riedmenų degalų sąnaudas. Taip kad teiginiai, kad RA2 ir D1 sunaudoja panašiai dyzelio yra akivaizdžiai iš piršto laužti.
                          kas be ko - kur XXa vidurio technologijos (D1 variklis - WW2 povandeninio laivo dyzelis, gal kiek modernizuotas), kur XXIa (RA-2, berods, Mercedes Benz varikliai stovi.)
                          P.S. ar yra forume zmoniu,galinciu pateikti dabartiniu riedmenu kuro suvartojima?
                          Paskutinis taisė dariuks; 2009.08.23, 11:14.
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                            kas be ko - kur XXa vidurio technologijos (D1 variklis - WW2 povandeninio laivo dyzelis, gal kiek modernizuotas), kur XXIa (RA-2, berods, Mercedes Benz varikliai stovi.)
                            P.S. - ar yra forume zmoniu,galinciu pateikti dabartiniu riedmenu kuro suvartojima?
                            XXI a. traukinys, kuris daugiau prastovi depe, nei pravažiuoja kelyje

                            Comment


                              Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                              kas be ko - kur XXa vidurio technologijos (D1 variklis - WW2 povandeninio laivo dyzelis, gal kiek modernizuotas), kur XXIa (RA-2, berods, Mercedes Benz varikliai stovi.)
                              P.S. - ar yra forume zmoniu,galinciu pateikti dabartiniu riedmenu kuro suvartojima?
                              internete radau tik tiek:
                              Silumvezis ЧМЭЗ 2ТЭ10М
                              degalu eikvojimas tuscia eiga, l/h 8,00 21,50
                              yra dyzeliu duomenys, juose raso bandymuose ant stendo (ne silumvezyje) patikrinta degalu sunaudojima g/AGxh
                              Keleiviniam traukiniui iš Vilniaus į Klaipėdą traukti (sąstatas 7-8 vagonai) su TEP70 lokomotyvu, per kaminą išmetama apie 1000 litrų dyzelino.
                              Jeigu tą patį sąstatą traukia ER20CF lokomotyvas - apie 700 litrų.
                              LG dyzeliną perka beveik tokiomis pačiomis kainomis, kaip ir paprasti vartotojai (apie 3 Lt/l).
                              Tad paskaičiuokime, kiek keleivių reikia nuvežti iš Vilniaus į Klaipėdą, kad padengtų dyzelino sąnaudas ?

                              Comment


                                Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                Keleiviniam traukiniui iš Vilniaus į Klaipėdą traukti (sąstatas 7-8 vagonai) su TEP70 lokomotyvu, per kaminą išmetama apie 1000 litrų dyzelino.
                                Jeigu tą patį sąstatą traukia ER20CF lokomotyvas - apie 700 litrų.
                                LG dyzeliną perka beveik tokiomis pačiomis kainomis, kaip ir paprasti vartotojai (apie 3 Lt/l).
                                Tad paskaičiuokime, kiek keleivių reikia nuvežti iš Vilniaus į Klaipėdą, kad padengtų dyzelino sąnaudas ?
                                Vilnius-Klaipėda kainuoja apie 50Lt. 700l išdeginto dyzelio po 3Lt bus 2100Lt. Tad 2100 daliname iš 50 ir gauname 42 keleivius. Aišku, tai nėra absoliutus skiačius, tiesiog LG turi pervežti ne mažiau kaip 42 keleivius iš Vilniaus į Klaipėdą (arba atgal) už pilną kainą, kad padengtų kuro tik sąnaudas.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė robertas Rodyti pranešimą
                                  XXI a. traukinys, kuris daugiau prastovi depe, nei pravažiuoja kelyje
                                  Siūlai dar 20 metų po Lietuvą važinėti su D1?

                                  Comment


                                    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                    O dvi anksčiau gautos dabar jau Radvilišky?
                                    Nezinau ar dvi, bet viena tai tikrai maciau i Siaulius vazinejant.
                                    www.autobusas.4l.lt +
                                    www.facebook.com/Autobusas4l

                                    Comment


                                      taip iseina, kad manevriniai lokomotyvai retai naudoja visa galia. nes per minute maksimaliu rezimu iseitu 3,5l...
                                      tiesa, is pradziu keista pasirode, kad ir TEM2 ir CME3 kura naudoja vienodai.
                                      paskui paaiskejo, kad technologiju skirtumas - 30 metu
                                      Paskutinis taisė Eimantas; 2009.08.29, 23:48.
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                        taip iseina, kad manevriniai lokomotyvai retai naudoja visa galia. nes per minute maksimaliu rezimu iseitu 3,5l...
                                        tiesa, is pradziu keista pasirode, kad ir TEM2 ir CME3 kura naudoja vienodai.
                                        paskui paaiskejo, kad technologiju skirtumas - 30 metu
                                        tarpkitko - KT-6 kompresoriaus "tetis"- taipat amerikonas
                                        Viskas labai priklauso nuo manevrinio lokomotyvo darbo rūšies. Tarkim lokomotyvai, kurie dirba skirstymo stotyse per pamainą (12 val.) dirba 8-9 valandas, traukiodami sunkius sąstatus iš vieno stoties kelyno į kitą. O lokomotyvas priskirtas Švenčionėlių stočiai per pamainą dirba 1-2 valandas ir tai minimaliu rėžimu, todėl kuro normos žymiai skiriasi.
                                        Paskutinis taisė Eimantas; 2009.08.29, 23:48.

                                        Comment


                                          Turiu klausimą, tiesiog iš įdomumo. Kiek tenka važiuoti iš Varėnos(o dažnai) į Vilnių visą laiką tenka važiuoti D1 senuku arba DR1. Bet gird4jau, jog rytais važiuoja ir PESA 620 M ??? Ir kodėl nepaleidžia niekad RA2? Dėl keleivių skaičiaus ir trumpesnio kelio neverta??

                                          Comment

                                          Working...
                                          X