buvo tik 010 nuotrauku.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąbuvo tik 010 nuotrauku.
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąO tai kiek dar Pesu užsakyta ir kiek dar reikia kad D1 atsisakyt?
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąO tai kiek dar Pesu užsakyta ir kiek dar reikia kad D1 atsisakyt?
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąna jau ne, atsisakyt gyvos istorijos? Ir dar kai nemazai jos renovuota?Parašė robertas Rodyti pranešimąO kodėl D1 reikia atsisakyti, jei dar gali vazinėti?
Vien dėl sentimentų D1 išlaikyti manau yra per didelė prabanga. Ar rentabilu leisti geldą (nepykit, kad taip pasakiau), kuri ryja 200-300 litrų dyzelio 100-ui km?
Comment
-
D1
Parašė Linas Rodyti pranešimąGal D1 ir kelia sentimentus, tačiau važiuoti juo dažnai ir ilgesnį kelią tikrai nesinorėtų. Šiaip ar taip jau esame įpratę važinėti modernesnėmis ir patogesnėmis užpakaliui priemonėmis.
Panašiai atsiliepčiau apie praeityje patirtus važiavimus D1 iš Vilniaus į Druskininkus, iš Šiaulių į Sovietską.
Dabar D1 yra vienintelis keleivinis riedmuo iš Kauno įš Kybartus.
Iš Kauno iki Kazlų Rūdos ir toliau į Marijampolę dar važiuoja DR1A (kartais pakeičia PESA) ir AR2 (retkarčiais pakeičiama D1).
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKažkada tokiu esu važiavęs iš Vilniaus (išvažiavo 3:00h nakties) į Klaipėdą. Su Lino entimentais sutinku, bet vis tiek gavosi geriau negu su tuometinio komforto autobusu. Nusisėdėjusiam bent po traukinį pavaikštinėti galimybės yra.
Panašiai atsiliepčiau apie praeityje patirtus važiavimus D1 iš Vilniaus į Druskininkus, iš Šiaulių į Sovietską.
Dabar D1 yra vienintelis keleivinis riedmuo iš Kauno įš Kybartus.
Iš Kauno iki Kazlų Rūdos ir toliau į Marijampolę dar važiuoja DR1A (kartais pakeičia PESA) ir AR2 (retkarčiais pakeičiama D1).
O gal kas zino kaip atrodys 630M?
PESOS puslapyje tokio zveries ner
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąPastoviai vazinedavau i Girulius is Vilniaus, i pionieriu stovykla. Nusedejus tam tikra kuno vieta traukinyje galima pasivaikscioti, o autobuse tai jau nebelabai.
O gal kas zino kaip atrodys 630M?
PESOS puslapyje tokio zveries ner
Gal kelių vagonų? Kaip Lenkijoje (linkas į pranešimą su foto).
Beje, man mūsiškių motrisių sėdynės visai nepatinka, jei jau leidžia ilgesniais maršrutais, turėtų su patogesnėm užsakyt. Lenkiškas variantas atrodo žymiai geriau - tik tiek, kad turi mažiau sėdimų vietų - 4 vienoje eilėje, o ne 5.
Dar tuo pačiu gaunas, kad šiukšlių dėžės labai trukdo kojoms prie lango sėdint - iki tiek, kad tiesiog ten nesėdi.kaip?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąVažiuoti neteko, bet laiptai labai įtartini...Kaip Oro uosto stotelėje jau žinom, o kaip likusiose, kuriose nepasvirusi automotrisė?
kaip?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO lipant yra į kur įsikibti?
kaip?
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąVien dėl sentimentų D1 išlaikyti manau yra per didelė prabanga. Ar rentabilu leisti geldą (nepykit, kad taip pasakiau), kuri ryja 200-300 litrų dyzelio 100-ui km?Paskutinis taisė foggy; 2009.08.22, 08:36.
Comment
-
tai kad nieks tikru duomenu nepateike, kiek kas is tikro naudoja...
ta zino tik tie, kas vazineja ir tie, kas nustato maksimalias kuro normas.
bet pasakymas, kad RA-2 naudoja tiek, kiek "Ikarusas" - man atrodo per daug optimistiski. gal trasoj ir panasu, bet daznai stojant ir isibegejant - nemanau. juk mase tai daug didesne,nei paprasto autobuso.
Comment
Comment