Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    buvo tik 010 nuotrauku.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      buvo tik 010 nuotrauku.
      010 radviliskyje ,o 009 isvare i Vilniu kazkokiam remontui. Beto RA-2-039 menesio eigoje turetu gryzti is Maskvos

      Comment


        O tai kiek dar Pesu užsakyta ir kiek dar reikia kad D1 atsisakyt?
        You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

        Comment


          Parašė zanaz Rodyti pranešimą
          O tai kiek dar Pesu užsakyta ir kiek dar reikia kad D1 atsisakyt?
          O kodėl D1 reikia atsisakyti, jei dar gali vazinėti?

          Comment


            Parašė zanaz Rodyti pranešimą
            O tai kiek dar Pesu užsakyta ir kiek dar reikia kad D1 atsisakyt?
            na jau ne, atsisakyt gyvos istorijos? Ir dar kai nemazai jos renovuota?

            Comment


              Parašė statyba Rodyti pranešimą
              na jau ne, atsisakyt gyvos istorijos? Ir dar kai nemazai jos renovuota?
              Parašė robertas Rodyti pranešimą
              O kodėl D1 reikia atsisakyti, jei dar gali vazinėti?
              D1 niekas nemodernizavo ir tikrai nemodernizuos. Jiems atlikti tik kosmetiniai salonų remontai (pakeisti langai, audiniu aptraukti suolai ir pan.)

              Vien dėl sentimentų D1 išlaikyti manau yra per didelė prabanga. Ar rentabilu leisti geldą (nepykit, kad taip pasakiau), kuri ryja 200-300 litrų dyzelio 100-ui km?

              Comment


                Gal D1 ir kelia sentimentus, tačiau važiuoti juo dažnai ir ilgesnį kelią tikrai nesinorėtų. Šiaip ar taip jau esame įpratę važinėti modernesnėmis ir patogesnėmis užpakaliui priemonėmis.

                Comment


                  D1

                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                  Gal D1 ir kelia sentimentus, tačiau važiuoti juo dažnai ir ilgesnį kelią tikrai nesinorėtų. Šiaip ar taip jau esame įpratę važinėti modernesnėmis ir patogesnėmis užpakaliui priemonėmis.
                  Kažkada tokiu esu važiavęs iš Vilniaus (išvažiavo 3:00h nakties) į Klaipėdą. Su Lino entimentais sutinku, bet vis tiek gavosi geriau negu su tuometinio komforto autobusu. Nusisėdėjusiam bent po traukinį pavaikštinėti galimybės yra.
                  Panašiai atsiliepčiau apie praeityje patirtus važiavimus D1 iš Vilniaus į Druskininkus, iš Šiaulių į Sovietską.
                  Dabar D1 yra vienintelis keleivinis riedmuo iš Kauno įš Kybartus.
                  Iš Kauno iki Kazlų Rūdos ir toliau į Marijampolę dar važiuoja DR1A (kartais pakeičia PESA) ir AR2 (retkarčiais pakeičiama D1).

                  Comment


                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                    Kažkada tokiu esu važiavęs iš Vilniaus (išvažiavo 3:00h nakties) į Klaipėdą. Su Lino entimentais sutinku, bet vis tiek gavosi geriau negu su tuometinio komforto autobusu. Nusisėdėjusiam bent po traukinį pavaikštinėti galimybės yra.
                    Panašiai atsiliepčiau apie praeityje patirtus važiavimus D1 iš Vilniaus į Druskininkus, iš Šiaulių į Sovietską.
                    Dabar D1 yra vienintelis keleivinis riedmuo iš Kauno įš Kybartus.
                    Iš Kauno iki Kazlų Rūdos ir toliau į Marijampolę dar važiuoja DR1A (kartais pakeičia PESA) ir AR2 (retkarčiais pakeičiama D1).
                    Pastoviai vazinedavau i Girulius is Vilniaus, i pionieriu stovykla. Nusedejus tam tikra kuno vieta traukinyje galima pasivaikscioti, o autobuse tai jau nebelabai.
                    O gal kas zino kaip atrodys 630M?
                    PESOS puslapyje tokio zveries ner

                    Comment


                      Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                      Pastoviai vazinedavau i Girulius is Vilniaus, i pionieriu stovykla. Nusedejus tam tikra kuno vieta traukinyje galima pasivaikscioti, o autobuse tai jau nebelabai.
                      O gal kas zino kaip atrodys 630M?
                      PESOS puslapyje tokio zveries ner
                      O kas čia per daiktas ta 630M? Pirks tokias?

                      Gal kelių vagonų? Kaip Lenkijoje (linkas į pranešimą su foto).

                      Beje, man mūsiškių motrisių sėdynės visai nepatinka, jei jau leidžia ilgesniais maršrutais, turėtų su patogesnėm užsakyt. Lenkiškas variantas atrodo žymiai geriau - tik tiek, kad turi mažiau sėdimų vietų - 4 vienoje eilėje, o ne 5.
                      Dar tuo pačiu gaunas, kad šiukšlių dėžės labai trukdo kojoms prie lango sėdint - iki tiek, kad tiesiog ten nesėdi.
                      kaip?

                      Comment


                        Važiuoti neteko, bet laiptai labai įtartini...Kaip Oro uosto stotelėje jau žinom, o kaip likusiose, kuriose nepasvirusi automotrisė?
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                          Važiuoti neteko, bet laiptai labai įtartini...Kaip Oro uosto stotelėje jau žinom, o kaip likusiose, kuriose nepasvirusi automotrisė?
                          Na kai paskutinį kartą važiavau birželį net ir oro uosto stotelėje man automotrisės laiptai visiškai neužkliuvo:
                          kaip?

                          Comment


                            O lipant yra į kur įsikibti?
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                              O lipant yra į kur įsikibti?
                              Yra šiokios tokios rankenos. Nuotrauka iš toliau:
                              kaip?

                              Comment


                                Nepanašu, kad nuo perono pasiekiamos...
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Marcinkonių stoty atvykus PESAI (rytiniu reisu) pristumiama nedidelė medinė platforma, kad žmonėms būtų lengviau užlipti.

                                  Comment


                                    Pornografija...arba reikia reikalauti normalaus įlipimo, arba išvis nebepirkti.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      PESA gi pagal Europos gabarita statyta. todel ji ir nesiekia perono krasto, todel jai ir reikia tu islendanciu laipteliu. palyginkit D1 ir DR1 ploti ir pamatysit, koks skirtumas tarp Europos ir tarybinio gabarito.
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                        Vien dėl sentimentų D1 išlaikyti manau yra per didelė prabanga. Ar rentabilu leisti geldą (nepykit, kad taip pasakiau), kuri ryja 200-300 litrų dyzelio 100-ui km?
                                        Buvau kažkur radęs info (litrail.lt berods), kad naujieji RA naudos tik 10% mažiau kuro, palyginus su D1. Nusistebėjau dar tuo labai, perklausiau čia forume, niekas nepaneigė. Taip kad keičiama, matyt, ne dėl kuro ekonomijos, o dėl bendro parko atnaujinimo dėl nusidėvėjimo.
                                        Paskutinis taisė foggy; 2009.08.22, 08:36.

                                        Comment


                                          tai kad nieks tikru duomenu nepateike, kiek kas is tikro naudoja...
                                          ta zino tik tie, kas vazineja ir tie, kas nustato maksimalias kuro normas.
                                          bet pasakymas, kad RA-2 naudoja tiek, kiek "Ikarusas" - man atrodo per daug optimistiski. gal trasoj ir panasu, bet daznai stojant ir isibegejant - nemanau. juk mase tai daug didesne,nei paprasto autobuso.
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X