Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Atvaizdas


    PESA 620M - 010 Vilnius - Šeštokai Lentvaryje. ...
    Liepos 2 d. (ketvirtadienį) iš Vilniaus į Šeštokus vėl važiavo šita pati automotrisa.
    Tenka paskaityti, kad vakariniu reisu iš Vilniaus į Stasylas (18:18h) kai kada važiuoja PESA. Ar tik ne tas pats iš Šeštokų po 6 valandų trukmės kelionės grįžęs (17:50h) traukinys atlieka dar reisą į Stasylas?

    Comment


      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
      Liepos 2 d. (ketvirtadienį) iš Vilniaus į Šeštokus vėl važiavo šita pati automotrisa.
      Tenka paskaityti, kad vakariniu reisu iš Vilniaus į Stasylas (18:18h) kai kada važiuoja PESA. Ar tik ne tas pats iš Šeštokų po 6 valandų trukmės kelionės grįžęs (17:50h) traukinys atlieka dar reisą į Stasylas?
      Kai spėja, tai ta pati ir važiuoja.

      Comment


        Vakar į Šeštokus važiavo DR1A-328-1 , o šiandien DR1A-283-3.

        Vilniaus depe mačiau dviejų vagonų RA2. Gal atvežė taisyti?
        Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.07.04, 21:02.

        Comment


          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
          Vakar į Šeštokus važiavo DR1A-328-1 , o šiandien DR1A-283-3.

          Vilniaus depe mačiau dviejų vagonų RA2. Gal atvežė taisyti?
          tas RA2 dvivagonis yra 039 be vidurinio vagono. Jis bus varomas i Maskva remontui.
          P.S. jej kas nezinot tai ji buvo sudauzyta 2009-04-19.

          Comment


            siandien tr.633/634 Vilnius -Stasylos vazineja 3 vagonu nemodernizuotas dr1a .kurie sudarytas is 2 varikliniu ir 1 prikabinima vagona.

            Comment


              Parašė K a J o t Rodyti pranešimą
              tas RA2 dvivagonis yra 039 be vidurinio vagono. Jis bus varomas i Maskva remontui.
              P.S. jej kas nezinot tai ji buvo sudauzyta 2009-04-19.
              Be tos sudaužytos galvos ir dar viena užsilenkė, kiek teko girdėti. Kas jai atsitiko?

              Comment


                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                Be tos sudaužytos galvos ir dar viena užsilenkė, kiek teko girdėti. Kas jai atsitiko?
                ir sudauze .... traktorius
                Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                Comment


                  Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
                  siandien tr.633/634 Vilnius -Stasylos vazineja 3 vagonu nemodernizuotas dr1a .kurie sudarytas is 2 varikliniu ir 1 prikabinima vagona.
                  Šitas? Kas čia per...

                  Comment


                    Nežinau modelio, nes traukiniai nėra hobis, bet praeitą savaitgalį pastebėtas Rokiškyje

                    Comment


                      RA2 (rus. PA2-relsovyj avtobus, bėginis autobusas.)
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Šiandien,toks sastatas nuvažiavo į Turmanta,m62,4vagonai su pabegiais,LG kranas geltonas,ir automotrise PESA,Tik ,kad nespejau nufotkinti,kaip tik atsikeliau,ir pamačiau ,kad nuvažiavo į turmanta.

                        Comment


                          Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                          Šiandien,toks sastatas nuvažiavo į Turmanta,m62,4vagonai su pabegiais,LG kranas geltonas,ir automotrise PESA,Tik ,kad nespejau nufotkinti,kaip tik atsikeliau,ir pamačiau ,kad nuvažiavo į turmanta.
                          Kaip PESA buvo prikabinta prie sastato ir nevaziavo savo eiga ?

                          Comment


                            Prie m62 buvo prikabinta,bet dar negrižo niekas...

                            Comment


                              Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                              Prie m62 buvo prikabinta,bet dar negrižo niekas...
                              Nuvaziuok iki Turmanto pafotkink, juk netoli gyveni tik per 2 sustojimus

                              Comment


                                Tai,kad jau buvau nuvažiaves i visagina,ir viskas matesi,kad jau ruošiama antra daryt...

                                Comment


                                  Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                                  Tai,kad jau buvau nuvažiaves i visagina,ir viskas matesi,kad jau ruošiama antra daryt...

                                  Nieks antro kelio tikrai nedarys, nera reikalo tam-juk ten prekiniu traukiniu eismo praktiskai nera, ten greiciausiai einama kelio remonta daro ir tiek. Daug kur yra reikalingiau antras kelias pvz: Siauliai-Klaipeda atkarpoje

                                  Comment


                                    LG yra nemodernizuotas keturvagonis DR1A-298. Visi vagonai 298, motoriniai - 298-1 ir 298-3. Taip pat yra modernizuotas trivagonis, kurio vienas galinis bemotoris vagonas yra 298-6M. Kaip tai gali buti? Numerio perkalimas?

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      LG yra nemodernizuotas keturvagonis DR1A-298. Visi vagonai 298, motoriniai - 298-1 ir 298-3. Taip pat yra modernizuotas trivagonis, kurio vienas galinis bemotoris vagonas yra 298-6M. Kaip tai gali buti? Numerio perkalimas?
                                      LG turi keletą perkaltų numerių (tarp jų ir DR) bet čia perkalimo nėra.
                                      Istorija yra tokia: visi Lietuvos DR - 275, 276, 280, 283, 284, 289, 298, 300, 318, 328 iš gamyklos atvažiavo šešių vagonų. Vėliau (apie 1994) buvo nupirktos dar dvi galvos - 450 ir 451 (pakaitinės, kad nestovėtų visas traukinys, jei sugenda motorinis vagonas).
                                      Apie 1996 du traukiniai - 318 ir 328 buvo perdaryti į trivagonius.
                                      1998 buvo atlikta I-ji traukinių modernizacija - modernizuoti buvo 318-1, 318-3, 450-1, 451-1. Dėl to, kad 450 ir 451 neturėjo savo prikabinamų vagonų, tai su jais į Ryga nuvažiavo po 2 vagonus iš 275 ir 289 traukinių.
                                      2003 metais buvo atlikta dar viena modernizacija - modernizavo 280, 283, 289, 328 traukinius (perdarant 3 pirmuosius į trivagonius). Dėl to, kad 2 vagonai iš 289 jau buvo paimti modernizuojant 450/451 traukinius, tai 2 vagonai buvo paimti iš 298.
                                      Štai ir visa istorija (lyg tai nieko nesupainiojau).

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        LG yra nemodernizuotas keturvagonis DR1A-298. Visi vagonai 298, motoriniai - 298-1 ir 298-3. Taip pat yra modernizuotas trivagonis, kurio vienas galinis bemotoris vagonas yra 298-6M. Kaip tai gali buti? Numerio perkalimas?
                                        Neturiu po ranka užrašų, tiksliai nepasakysiu. Bet keturvagonis atrodo yra 298-1/298-2/298-8/298-3, o iš buvusio šešių vagonų sąstato paimti du vagonai ir perdaryti su valdymo kabinomis. Jiems palikti gamykliniai numeriai, tik pridėta raidė M, 298-4M ir 298-6M.

                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        LG turi keletą perkaltų numerių (tarp jų ir DR) bet čia perkalimo nėra.
                                        Istorija yra tokia: visi Lietuvos DR - 275, 276, 280, 283, 284, 289, 298, 300, 318, 328 iš gamyklos atvažiavo šešių vagonų. Vėliau (apie 1994) buvo nupirktos dar dvi galvos - 450 ir 451 (pakaitinės, kad nestovėtų visas traukinys, jei sugenda motorinis vagonas).
                                        Apie 1996 du traukiniai - 318 ir 328 buvo perdaryti į trivagonius.
                                        1998 buvo atlikta I-ji traukinių modernizacija - modernizuoti buvo 318-1, 318-3, 450-1, 451-1. Dėl to, kad 450 ir 451 neturėjo savo prikabinamų vagonų, tai su jais į Ryga nuvažiavo po 2 vagonus iš 275 ir 289 traukinių.
                                        2003 metais buvo atlikta dar viena modernizacija - modernizavo 280, 283, 289, 328 traukinius (perdarant 3 pirmuosius į trivagonius). Dėl to, kad 2 vagonai iš 289 jau buvo paimti modernizuojant 450/451 traukinius, tai 2 vagonai buvo paimti iš 298.
                                        Štai ir visa istorija (lyg tai nieko nesupainiojau).
                                        Yra ir DR1A-471. Trivagonis, bet jo jau labai seniai nemačiau.

                                        Beje, DR1A-328 važinėja visos sekcijos kaip du nepriklausomi trivagoniai. Dabar vienas prikabinamasis vagonas, atrodo DR1A-328-4 pakeistas kitu, nes remontuoja stabdžius.
                                        Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.07.19, 20:20.

                                        Comment


                                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                          Yra ir DR1A-471. Trivagonis, bet jo jau labai seniai nemačiau.
                                          Nėra tokio. Viso LG turi 22 "galvas" - 275-1, 275-3, 276-1, 276-3, 280-1, 280-3, 283-1, 283-3, 284-1, 284-3, 289-1, 289-3, 298-1, 298-3, 300-1, 300-3, 318-1, 318-3, 328-1, 328-3, 450-1, 451-1.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X