Parašė 2Pack
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąŽiū, dar pamatysim į Šeštokus TEP60...
Nes į Šeštokus išvažiuojama 12:00h., o per tą laiką iki Turmanto suspėti galima.
2006 m. sausio mėnesį, kai matyt pasidarė dyzelinių taukinių stygius, o klasinio tipo vagonų ir TEP-ų atliko nustojus važinėti "Naktinei Klaipėdai", taip pat traukiniams į Mažeikius.
Kartą žiemą važiuojant iš Šeštokų į Vilnių vagono palydovė pasakojo, kokia temperatūra žemiau nulio rytą buvo Turmante. Kažkas paklausė, iš kur ji žinanti, tai nedvejodama atsakė, kad per dieną traukinys padaro du reisus: į Turmantą (išvykdavo 5:00h.) ir į Šeštokus. Po kažkiek laiko kitos palydovės paklausiau, ar rytais dar važiuojama į Turmantą, tai atsakymas buvo "Jau ne".
Kiekvieną kartą laukdamas traukinio Vilnius-Šeštokai vis nerimauju, koks gi atvažiuos: DR1A, PESA 620M ar TEP60. Kažkaip nesitikiu tik D1. Ir vis sulaukiu DR1A. Bet TEP60 kažkada sulaukti tikiuosi ...Paskutinis taisė Vitas; 2009.06.10, 06:03.
Comment
-
Galėtų PESA leisti į Ignalina vakare, ji pernakvoja ir gryžta ryte į Vilnių. O toks traukinys būtų greitasis ir bent nestotų Pavilnyje, EL. depo st., Žeimenėje, pažeimenėje ir dar keliuose mažuose sustojimuose. Tai galima būtų ir artimiausiu metu padaryti (tik reikėtų išsprensti mašinistų apgyvendinimą.) O traukinys būtų greitas, patogus. Manau nuviliotų vieną kitą iš autobusų, o gal net automobilių keleivį.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąTEP-60 kiekviena diena varo į Turmanta.
Comment
-
Parašė X3dO Rodyti pranešimąNorejau paklausti kaip skaitosi pvz.:trivagonis D1,tai butu 2 Motorvagoniai ir vienas paprastas vagonas ar 1 motorvagonis,1vagonas,1 vagonas su valdymo kabina?
DR1A dyzeliniai traukiniai gamykliškai formuojami iš 6 vagonų: du varikliniai galuose ir per vidurį keturi prikabinamieji. Jei sutrumpinamas iki 4 vagonų, sąstatas būna kaip D1. Jeigu DR1A iš trijų vagonų, jis yra modifikuotas: vienas iš prikabinamųjų vagonų yra perdaromas, jame įrengiama valdymo kabina. Tai leidžia šešiavagonį padalinti į du nepriklausomus sąstatus, todėl trivagonis DR1A sudarytas iš vieno variklinio, vieno prikabinamojo ir vieno vagono su valdymo kabina.
RA2 bet kokiu atveju turi du variklinius vagonus. Jei formuojamas iš trijų vagonų - per vidurį kabinamas prikabinamasis vagonas.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.06.15, 15:04.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRA2 yra gamykline sudetis yra trivagonis. Tik LG uzsisake du dvivagonius ir du trivagonius.
Comment
-
Į Šeštokus - automotrisa PESA
Birželio 17 d.(trečiadienį) iš Vilniaus į Šeštokus važiavo automotrisa PESA.
Pats mačiau 15:39h važiuojant į Vilnių Marijampolėje.
Išgirdau kalbų, kad ir birželio 16 d. važiavo PESA. Gaila, pats neįsitikinau: tikėjausi iš Kazlų Rūdos į Marijampolę važiuoti būtent šiuo traukiniu, bet dėl prapliupusio lietaus nespėjau, ir teko važiuoti autobusu.
Kažkodėl naujoviški riedmenys suvalkiečius domina mažiau negu RA2 panevėžiečius.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąBirželio 17 d.(trečiadienį) iš Vilniaus į Šeštokus važiavo automotrisa PESA.
Pats mačiau 15:39h važiuojant į Vilnių Marijampolėje.
Išgirdau kalbų, kad ir birželio 16 d. važiavo PESA. Gaila, pats neįsitikinau: tikėjausi iš Kazlų Rūdos į Marijampolę važiuoti būtent šiuo traukiniu, bet dėl prapliupusio lietaus nespėjau, ir teko važiuoti autobusu.
Kažkodėl naujoviški riedmenys suvalkiečius domina mažiau negu RA2 panevėžiečius.
Beje, kodėl traukinio Vilnius-Šeštokai nepavadino "Suvalkija" kaip, kad anksčiau Mažeikiai vadinosi "Venta" (jei nemeluoju - kažkaip atmintyje išnyra toks pavadinimas) ar Vilnius-Druskininkai "Dzūkija" (ar "Dainava" nepamenu).Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.17, 20:05.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai gal jau paleido i marsrutus naujasiais automotrises?kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąNa vakar apie pietus važiuodamas "sena" automotrise iš oro uosto mačiau tas dvi naujas depe užstatytas. Nepasirodė, kad jos kur nors važiavo.
Comment
-
DR1A į Radviliškį?
Šiandien važiuodamas iš Šiaulių į Vilnių prie GS, dešinėje pusėje, mačiau 2 dyzelinius DR1A traukinius su lentelių užrašais "Radviliškis". Ar tik nesiruošia šių traukinių artimiausiu metu perkelti į Radviliškį? Tokių dyzelinių Radviliškyje kiek neša mano atmintis nėra buvę.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.18, 21:33.
Comment
-
Dr1a
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąŠiandien važiuodamas iš Šiaulių į Vilnių prie GS, dešinėje pusėje, mačiau 2 dyzelinius DR1A traukinius su lentelių užrašais "Radviliškis". Ar tik nesiruošia šių traukinių artimiausiu metu perkelti į Radviliškį? Tokių dyzelinių Radviliškyje kiek neša mano atmintis nėra buvę.
Comment
-
PESA į Šeštokus
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąBūtų įdomu pamatyti tos PESO's nuotrauką kokioje nors Suvalkijos stotyje. Šiaip šis pirkinys yra labai vykęs - leisti maršrutais, kur keleivių srautai paprastomis dienomis yra nedideli.
...
Birželio 18 d.(ketvirtadienį) iš Vilniaus į Šeštokus vėl važiavo PESA. Mačiau ~17:20h Vievyje. Pravažiavo, kai į stotį atvyko elektrinis Nr E881 (iš Vilniaus išvykstantis 16:35 h).
Comment
Comment