Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Vis tiek - tai parodo, kiek neekonomiški yra seni riedmenys.
    Beje, keista pasirodė - gali būti, kad DR1A sunaudoja daugiau degalu nei D1?
    Dėl vagonų skaičiaus turbūt taip rašo, nes D1 4 vagonai, DR1A 6 vag. Tai neina palygint normaliai.

    Comment


      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
      Vis tiek - tai parodo, kiek neekonomiški yra seni riedmenys.
      Beje, keista pasirodė - gali būti, kad DR1A sunaudoja daugiau degalu nei D1?
      DR1A originalūs yra galingesni nei D1 ir sąstatas iš 6 vagonų, o ne 4. Beje, modernizuoti DR1A su MTU varikliais kuro sunaudoja apie 30-40l/100km vienas motorvagonis. O Trivagoniai turi tik vieną variklį.

      Comment


        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
        DR1A originalūs yra galingesni nei D1 ir sąstatas iš 6 vagonų, o ne 4. Beje, modernizuoti DR1A su MTU varikliais kuro sunaudoja apie 30-40l/100km vienas motorvagonis. O Trivagoniai turi tik vieną variklį.
        Kaip įdomu! Nes žinau, kad kai kuriuose rajonuose važinėjantys PAZ'ikai, LAZ'ai, IKARUS'ai ir kitas laužas 100ui km ima apie 40 litrų. Taip kad kuro prasme autobusas, panašu, nevisada ekonomiškiau...

        Comment


          PESA turbut važines Vilnius-Turmantas ,nes vakar bei snd ji važiavo mačiau...

          Comment


            Parašė Siemens Rodyti pranešimą
            PESA turbut važines Vilnius-Turmantas ,nes vakar bei snd ji važiavo mačiau...
            Gal nuotrauką turi? Įkeltųm.

            Comment


              deja nea kaip tik fotiko neturejau.

              Comment


                Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                PESA turbut važines Vilnius-Turmantas ,nes vakar bei snd ji važiavo mačiau...
                009 ir 010 taip pat važinėjo tame ruože. Čia galėjo būti naujų bandomieji reisai.

                Comment


                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                  009 ir 010 taip pat važinėjo tame ruože. Čia galėjo būti naujų bandomieji reisai.
                  A6 taip pat manau, kad tame ruože su jomis buvo atliekami bandymai. Juk ir kapitaliai renovuoti restorano vagonai ten buvo išbandomi ir berods ar ne tame ruože su jais buvo pasiektas net 150 km/h greitis...?
                  Tikrai nemanau, kad jos važinės Vilniaus - Ignalinos - Turmanto maršrutu. Ten daug keleivių ir PESOS būtų tikrai per mažos.

                  Comment


                    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                    A6 taip pat manau, kad tame ruože su jomis buvo atliekami bandymai. Juk ir kapitaliai renovuoti restorano vagonai ten buvo išbandomi ir berods ar ne tame ruože su jais buvo pasiektas net 150 km/h greitis...?
                    Tikrai nemanau, kad jos važinės Vilniaus - Ignalinos - Turmanto maršrutu. Ten daug keleivių ir PESOS būtų tikrai per mažos.
                    Žiemą važiavo AR2 į Ignaliną. Ir užpildomumas buvo šiaip sau. Yra reisų, kurie neturi didelės paklausos. Tačiau savaitgaliais vasarą privalės būti šešiavagonių, kitaip net ir stovintys nebetilps.

                    O ką šiandien veikė keturvagonis DR1A Kenoje, neįsivaizduoju. Beje, viena "galva" buvo DR1A-300. Vis dėlto yra tikimybės šiemet pamatyti jį visą.

                    Comment


                      Labai gerai butu leisti į Kena PESA automotrisę, nes šiandien važiavau iki Naujosios Vilnios iš Vilniaus 16:36 tai keleivių buvo apie 70 keturiuose vagonuose. Nemanau, jog daugiau kaip 100 keleiviu kada vaziuoja, nebent daugiau butu ypatingo piko metu, arba savaitgaliais (vienas kitas reisas).
                      Paskutinis taisė kaskas; 2009.06.08, 20:24.
                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                      Comment


                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                        Žiemą važiavo AR2 į Ignaliną. Ir užpildomumas buvo šiaip sau. Yra reisų, kurie neturi didelės paklausos. Tačiau savaitgaliais vasarą privalės būti šešiavagonių, kitaip net ir stovintys nebetilps.
                        Reisas į Ignaliną, kuriuo važinėdavo AR2 jau nuimtas.

                        Comment


                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          Žiemą važiavo AR2 į Ignaliną. Ir užpildomumas buvo šiaip sau. Yra reisų, kurie neturi didelės paklausos. Tačiau savaitgaliais vasarą privalės būti šešiavagonių, kitaip net ir stovintys nebetilps.

                          O ką šiandien veikė keturvagonis DR1A Kenoje, neįsivaizduoju. Beje, viena "galva" buvo DR1A-300. Vis dėlto yra tikimybės šiemet pamatyti jį visą.
                          Nejaugi pagydė vieną galvą?
                          Kažkas gi rašė, kad abiejose galvose "garsieji" "Zvezda" varikliai pamirė

                          Comment


                            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                            O ką šiandien veikė keturvagonis DR1A Kenoje, neįsivaizduoju.
                            Galbūt susiklostė tokia situacija, kad nebebuvo ką išduoti, juk reiso nenutrauksi.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Tik Sekmadieni daug žmonu važuoja Turmantas-Vilnius o taip tai turbut PESA važines gali buti...Nes kam DR1A 4 vagonu leisti jai net tik vienas vagonas žmoniu o kiti tusti logiskai galvokite PESA geriausias budas nors ir 2 prikabintos tai dar geriau...RA2 čia irgi važinejo...

                              Comment


                                Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                                Tik Sekmadieni daug žmonu važuoja Turmantas-Vilnius o taip tai turbut PESA važines gali buti...Nes kam DR1A 4 vagonu leisti jai net tik vienas vagonas žmoniu o kiti tusti logiskai galvokite PESA geriausias budas nors ir 2 prikabintos tai dar geriau...RA2 čia irgi važinejo...
                                Papildyčiau. Važiavau šiuo DR1A maršrutu keliskart šeštadienį, tai iki Pabradės ne visuose vagonuose rasi kur atsisėsti. PESA čia būtų labai tinkamas variantas greitąjam traukiniui, pvz.: Vilnius-Naujoji Vilnia-Mickūnai-Bezdonys-Pabradė-Švenčionėliai-Ignalina-Dūkštas-Visaginas-Turmantas. Manyčiau toks maršrutas ypač pasiteisintų darbo dienomis anksti ryte, apie 5.30 išvažiuojantis iš Turmanto (su sąlyga, kad nakvoja Turmante) ir apie 17.30 išvažiuojantis iš Vilniaus.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Papildyčiau. Važiavau šiuo DR1A maršrutu keliskart šeštadienį, tai iki Pabradės ne visuose vagonuose rasi kur atsisėsti. PESA čia būtų labai tinkamas variantas greitąjam traukiniui, pvz.: Vilnius-Naujoji Vilnia-Mickūnai-Bezdonys-Pabradė-Švenčionėliai-Ignalina-Dūkštas-Visaginas-Turmantas. Manyčiau toks maršrutas ypač pasiteisintų darbo dienomis anksti ryte, apie 5.30 išvažiuojantis iš Turmanto (su sąlyga, kad nakvoja Turmante) ir apie 17.30 išvažiuojantis iš Vilniaus.
                                  Kad kaip tik geriau tokiu laiku leisti, kur nurodei (greitasis traukinys) dyzelini, o kada vaziuoja maziau zmoniu leisti jau PESA.
                                  Nebent padaryti taip: Butu letieji traukiniai ir greitieji. Greitieji butu PESA (truputi brangiau) o lieteji piko metu dyzelinis (dvieju arba triju vagonu), o jau nepiko metu letasis PESA.. Nors cia jau kaip svajones gaunasi. Jei ir taip padaryti, tai turetu buti ne krize, ir kita vadyba. Bet jei kazka nadingo padarytu, tai saunu butu.
                                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                  Comment


                                    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                    Kad kaip tik geriau tokiu laiku leisti, kur nurodei (greitasis traukinys) dyzelini, o kada vaziuoja maziau zmoniu leisti jau PESA.
                                    Nebent padaryti taip: Butu letieji traukiniai ir greitieji. Greitieji butu PESA (truputi brangiau) o lieteji piko metu dyzelinis (dvieju arba triju vagonu), o jau nepiko metu letasis PESA.. Nors cia jau kaip svajones gaunasi. Jei ir taip padaryti, tai turetu buti ne krize, ir kita vadyba. Bet jei kazka nadingo padarytu, tai saunu butu.
                                    Kažkaip pakankamai sudėtingai čia parašei. Tamstos idėją perfrazuočiau taip: piko metu greitieji PESA, jiems iš paskos — lėtieji DR1A. Ne piko metu lieka tik DR1A. Kainos PESA ir DR1A skiriasi — greitajame apie 10 proc. brangiau.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Kažkaip pakankamai sudėtingai čia parašei. Tamstos idėją perfrazuočiau taip: piko metu greitieji PESA, jiems iš paskos — lėtieji DR1A. Ne piko metu lieka tik DR1A. Kainos PESA ir DR1A skiriasi — greitajame apie 10 proc. brangiau.
                                      Ne piko metu galima dar butu paleisti ir PESA, jei tik iseitu...
                                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                      Comment


                                        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                        Ne piko metu galima dar butu paleisti ir PESA, jei tik iseitu...
                                        Nu kalbėkime realiai. Kaip dieną aišku, kad PESOS bus ir yra leidžiamos nuostolingiausiais maršrutais, kuriais važiuoja mažiausiai keleivių - į Stasylas, Keną, Varėną, Rokiškį, Mažeikius,Marcinkonis (jei vis dar važiuos). Aš nematau reikalo leisti PESA į Ignaliną, kurios kryptimi būna nuolat daug keleivių ar bent jau gerokai daugiau nei išvardytomis kryptimis.

                                        Beje, gal kas žino. Ar tik neužsilenkė dauguma DR1A? Nes dabar dažnai įvairiomis kryptimis tenka važiuoti iš Vilniaus ir matyti vien D1.

                                        Comment


                                          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                          Nu kalbėkime realiai. Kaip dieną aišku, kad PESOS bus ir yra leidžiamos nuostolingiausiais maršrutais, kuriais važiuoja mažiausiai keleivių - į Stasylas, Keną, Varėną, Rokiškį, Mažeikius,Marcinkonis (jei vis dar važiuos). Aš nematau reikalo leisti PESA į Ignaliną, kurios kryptimi būna nuolat daug keleivių ar bent jau gerokai daugiau nei išvardytomis kryptimis.

                                          Beje, gal kas žino. Ar tik neužsilenkė dauguma DR1A? Nes dabar dažnai įvairiomis kryptimis tenka važiuoti iš Vilniaus ir matyti vien D1.
                                          Žiū, dar pamatysim į Šeštokus TEP60...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X