Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    O kas apmokės nuostolius: draudimas, kaltininkai ar LG?
    Turėtų mokėti draudimas. Kaltininkas amžiną atilsį
    O dar tiksliau pirmiausia susimokės LG, o tada jau draudimas kompensuos LG patirtus nuostolius.

    Comment


      Štai ir pasireiškė europietiško vairavimo kultūra. Labai gaila, kad pastaruoju metu panašių įvykių tik daugėja....
      Žmonės ne tik nesaugo savęs, bet ir kitų.

      Comment


        Ra2 vaziuoti negalejo nes buvo nulauztas maitinimo magistrales kranas..brigada negalejo visiskai uzsandarinti oro nutekejima,o kitas ra2 galo kompresorius per silpnas atkocioti tokias oro "uteckas"... todel buvo priimtas sprendimas su pagalbiniu lokomotyvu...

        Comment


          [/IMG]

          Comment


            [/IMG]

            Comment


              [/IMG]
              Štai kas is sumaitoto auto liko....

              Comment


                Gal sius remontui i Rusija, gamintojui? Ar savomis jegomis taisys?

                Comment


                  Parašė VICIOKAS Rodyti pranešimą
                  Atvaizdas
                  ]Atvaizdas
                  [/URL]
                  Gal nereikia taip persistengti dangstant veidus, juk ne kokie šnipai ten vaizduojami. Kartais tas perdėtas korektiškumas pjauna, kai daug kur to korektiškumo, kur jo reikėtų, nėra nė kvapo.

                  Comment


                    Parašė Linas Rodyti pranešimą
                    Gal nereikia taip persistengti dangstant veidus, juk ne kokie šnipai ten vaizduojami. Kartais tas perdėtas korektiškumas pjauna, kai daug kur to korektiškumo, kur jo reikėtų, nėra nė kvapo.
                    kiek reksniu buvo del papuolanciu i kadra zmoniu, dabar atvirksciai...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                      Gal nereikia taip persistengti dangstant veidus, juk ne kokie šnipai ten vaizduojami. Kartais tas perdėtas korektiškumas pjauna, kai daug kur to korektiškumo, kur jo reikėtų, nėra nė kvapo.
                      Yra toks dalykas kaip teisė į atvaizdą, tačiau čia ji nelabai reali ir čia tikrai nerealizuotina. Nebent dėl asmeninių santykių dalyko.
                      Dar kvailiau, kai užpaišinėja mašinų numerius, nu nesąmonė.
                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                      Comment


                        Avarijų geležinkelio pervažose padažnėjimą pastebėjau gegužės-birželio mėnesiais. Šiemet tas laikotarpis (matyt) prasidedėjo anksčiau. Traukinio susidūrimas su automobiliu kažkam tampa didele seansacija, kažkam „Bulių kautynėmis pervažoje“, o kaip tokioms nelaimėms užbėgti už akių, negalvoja niekas. Praeityje savo pastabų į LG rašęs esu. Bandžiau kartą Vilniuje būdamas užeiti ir kai ką išsakyti "akis į akį“, bet atsakingiems darbuotojams svarbiau apsisodinti apsauginiais ir labiau saugoti save (ne eismo saugumą geležinkelyje ir jo pervažose).
                        Avarijas pervažose patiria ne tik dyzeliniai traukiniai, todėl apie avariją Kretingos rajone diskutuojama ne toje temoje. Yra tema apie geležinkelio pervažas http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=6536 , bet joje aktyvumo nesijaučia... Ir dar tema apie nelaimingus atsitikimus geležinkelyje yra http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=7743

                        Comment


                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                          Avarijų geležinkelio pervažose padažnėjimą pastebėjau gegužės-birželio mėnesiais. Šiemet tas laikotarpis (matyt) prasidedėjo anksčiau. Traukinio susidūrimas su automobiliu kažkam tampa didele seansacija, kažkam „Bulių kautynėmis pervažoje“, o kaip tokioms nelaimėms užbėgti už akių, negalvoja niekas. Praeityje savo pastabų į LG rašęs esu. Bandžiau kartą Vilniuje būdamas užeiti ir kai ką išsakyti "akis į akį“, bet atsakingiems darbuotojams svarbiau apsisodinti apsauginiais ir labiau saugoti save (ne eismo saugumą geležinkelyje ir jo pervažose).
                          Avarijas pervažose patiria ne tik dyzeliniai traukiniai, todėl apie avariją Kretingos rajone diskutuojama ne toje temoje. Yra tema apie geležinkelio pervažas http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=6536 , bet joje aktyvumo nesijaučia... Ir dar tema apie nelaimingus atsitikimus geležinkelyje yra http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=7743
                          LG į eismo saugą investavo milijonus, modernizavo ir atnaujino net tik pervažų signalizaciją, bet ir kitas eismo saugos riziką mažininčias priemones. Tačiau, ne viskas nuo LG priklauso. Daugeliu atvejų (kaip Kretingoje) lemia žmonių mentalitetas ir sąmoningumas.

                          Comment


                            Pranešimai atkelti iš temos LG Lokomotyvai .
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Keturių vagonų D1

                              Balandžio 29 d. 9:55h ir balandžio 30 d. 15:15h iš Kauno į Kybartus važiavo keturių vagonų D1. Koks važiavo balandžio 29 d. 15:15h ir balandžio 30 d. 9:55, įsitikinti neteko. Bet realu tikėti, kad minėtais laikais kurį laiką važiuos toks...
                              Balandžio 30 d. iš Kauno 15:55h į Marijampolę važiavo jau ne automotrisa AR2, o dyzeliukas D1.
                              Balandžio 30 d. tarp 15:55h gavosi beveik traukinių "spiečius": 15:55h išvažiavo D1 Kaunas-Kybartai, 16:08h DR1A Šeštokai-Vilnius, ~16:15h prekinis link Kybartų (su 2m62), ~16:20h prekinis link Kauno, 16:30h D1 Marijampolė-Kaunas, 16:36h - D1 Kaunas-Marijampolė, o trečiame kelyje stovėjo prenkinis su TEM2 priekyje (link Kauno).

                              Comment


                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                Balandžio 29 d. 9:55h ir balandžio 30 d. 15:15h iš Kauno į Kybartus važiavo keturių vagonų D1. Koks važiavo balandžio 29 d. 15:15h ir balandžio 30 d. 9:55, įsitikinti neteko. Bet realu tikėti, kad minėtais laikais kurį laiką važiuos toks...
                                Balandžio 30 d. iš Kauno 15:55h į Marijampolę važiavo jau ne automotrisa AR2, o dyzeliukas D1.
                                Balandžio 30 d. tarp 15:55h gavosi beveik traukinių "spiečius": 15:55h išvažiavo D1 Kaunas-Kybartai, 16:08h DR1A Šeštokai-Vilnius, ~16:15h prekinis link Kybartų (su 2m62), ~16:20h prekinis link Kauno, 16:30h D1 Marijampolė-Kaunas, 16:36h - D1 Kaunas-Marijampolė, o trečiame kelyje stovėjo prenkinis su TEM2 priekyje (link Kauno).
                                Nejaugi pirma karta matai D1. su 4 vagonais?

                                Comment


                                  Parašė VICIOKAS Rodyti pranešimą
                                  Nejaugi pirma karta matai D1. su 4 vagonais?
                                  1. Sovietmečiu Vilniaus ir Kauno mazge D1 važinėjo vien iš keturių vagonų. Šiaulių mazge važinėjo iš trijų, vėliau irgi keturvagoniai.
                                  2. Dabar gerą dešimtmetį Kauno mazge keturvagonio D1 matyti neteko, nors važinėju netaip retai.
                                  3. Kad keturvagonį D1 kažkam teko pastoviai matyti Radviliškyje ar Šiauliuose, rodo vagonuose išlikęs Šiaulių stoties tvarkaraštis.
                                  4. Rašydamas apie savo kelionėje matytus traukinius, forumo taisyklėms nenusižengiau. Būtų galima repliką mesti nuolat rašantiems apie M62, 2M62, TEP60, TEP70BS, ČME2, TEM2 ir kitų markių šilumvežius, taip pat apie traukinių fotografavimus ir filmavimus, bet toks dalykas yra baisiai neetiška. Juk ir temos apie atskirus geležinkelio riedmenis specialiai padarytos, kad į jas rašytume ką pastebime. Jei stebina mano "nepastabumas", tai būtų įdomu sužinoti, kur ir kada suformuotas tas dabar iš Kauno į Kybartus važinėti pradėjęs keturių vagonų D1 ir kur jis iš Radviliškio važinėjo anksčiau..

                                  Comment


                                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                    būtų įdomu sužinoti, kur ir kada suformuotas tas dabar iš Kauno į Kybartus važinėti pradėjęs keturių vagonų D1 ir kur jis iš Radviliškio važinėjo anksčiau..
                                    Gal netyčia užsirašei to D1 sekcijų numerius? Dyzelistai netruks atsakyti pagal juos.


                                    Koks keleivių srautas buvo tuo keturvagoniu?

                                    Comment


                                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                      1. Sovietmečiu Vilniaus ir Kauno mazge D1 važinėjo vien iš keturių vagonų. Šiaulių mazge važinėjo iš trijų, vėliau irgi keturvagoniai.
                                      Spėju, kad ten buvo D serijos dyzeliukai trivagoniai, o paskui buvo gauti ir D1.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą

                                        Gal netyčia užsirašei to D1 sekcijų numerius? Dyzelistai netruks atsakyti pagal juos.
                                        Koks keleivių srautas buvo tuo keturvagoniu?
                                        Keleivių srautas 9:55h didumu nepasižymi, bet vasarą padidėti turėtų: į Jūrę važinės sodininkai. Apie 9:55h į Kybartus važinėjantį traukinį parašyti sunku, nes jis paleistas tik 2008 05 25.
                                        15:15h. iš Kauno į Kazlų Rūdą ir toliau į Bagotąją, Pilviškius, Vilkaviškį keleivių būna daug, tai keturių vagonų traukinys yra gerai.
                                        Rytą didžiausias keleivių srautas į Kauną būna traukiniu, kuris iš Kybartų išvyksta 7:06h (iš Kazlų Rūdos 8:00h), o koks traukinys važiavo tom dienom, nemačiau.
                                        Taip pat keleivių nestokoja reisas iš Kybartų 12:05 h.į Kauną, nors truputėlį keista: į didmeistį tokiu laiku (iš Kazlų Rūdos 12:59h) kiek vėloka, iš Kybartų, Vilkaviškio ar Kazlų Rūdos kažkur grįžinėti ankstoka. Šiuo reisu iš Kybartų grįžta tas 9:55 iš Kauno išvykstantis traukinys.
                                        Verta pastebėti, kaip gerai prie keleivinio traukinio pripratę į Kauną važiuojantys Vilkaviškio miesto gyventojai. Nors Vilkaviškio geležinkelio stotis yra apie 4 (keturi) km nuo miesto centro, čia gerai organizuotas ir su traukinių tvarkaraščiu suderintas miesto autobuso eismas. Panašus derinys yra Pilviškiuose, nors miestelis mažesnis iri geležinkelio stotis arčiau.
                                        Kazlų Rūdoje su autobusais prastai, bet gyventojai geresnės padėties nė nepasigenda, nors į kai kuriuos kaimus autobusai nežiuoja, iki artimiausių stotelių yra po 5-10 km.

                                        Gegužės 1 d. iš Kauno 9:55 į Kybartus išvažiavo vėl keturių vagonų D1.
                                        Galiniai (motoriniai su valdymo kabinomis) - sidabrinės ir raudonos spalvų, numeriai 9224 9 007608-8 ir 92424 9 007551-5, viduriniai (prikabinami, bemotoriai) - geltonos ir raudonos spalvų, numeriai 9224 5 007552-3 ir 9224 5 007554-9.
                                        Paskutinis taisė Vitas; 2009.05.01, 11:02.

                                        Comment


                                          Gal ne į tema bet gal kas turit traukino stovinčio Valkininkuose ar važiuojančio D1 AR DR1A į Varėna.
                                          nuotraukas siūskite evaldux1@gmail.com

                                          Comment

                                          Working...
                                          X