Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Radau tokia info: http://forums.mashke.org/cgi-bin/for...=nd&fm=4&lm=23
HAnS Re: "Укрзалiзниця" возобновляет проект рельсовых автобусов [13] [Ответить]
[21] 2008-09-15 10:40 http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
009 прихватили Литовці
Дмитрий [Ответить]
[22] 2008-09-15 16:53 010 будет тоже их...
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO Ukrainai?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąUkraina nusipirko 620 M 001-008. Ir viena 610M-001 - is esmes tas pats ,tik komfortabilus variantas ir po vienas duris abejose pusese.
Comment
-
-
Į Šeštokus - PESA.
Vakar maršutu Nr.193/194 Vilnius-Šeštokai-Vilnius važiavo ne DR1A, kaip įprasta, o lenkiška automorrisa PESA. Stotyse arčiau sienos su šio traukinuko tėvyne vaizdelis buvo neįprastas.
Kol traukinys į Šeštokus nevažiuoja per Kauną, keleivių jame būna dedaug. Realu tikėti, kad automotrisos užtenka. Bent ne savaitgalio dienomis.Paskutinis taisė Vitas; 2008.12.18, 10:51.
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąĮdomiai.. gal čia visam laikui taip.... ar tik vienam kartui (gal sugedo D1)......? Gal yra žinančių..?
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąVakar maršutu Nr.193/194 Vilnius-Šeštokai-Vilnius važiavo ne DR1A, kaip įprasta, o lenkiška automorrisa PESA. Stotyse arčiau sienos su šio traukinuko tėvyne vaizdelis buvo neįprastas.
Kol traukinys į Šeštokus nevažiuoja per Kauną, keleivių jame būna dedaug. Realu tikėti, kad automotrisos užtenka. Bent ne savaitgalio dienomis.
Turbut ir liks AR2 Vilniuje iki tunelio remonto pabaigos - kaip rezervas "Pesoms". Kai Vilnius-Sestokai vel prades vazineti per Kauna, tai automotrises nebepakaks.
Comment
-
Cia istorija, bet LG.
www.parovoz.com yra patalpintos tarpukario Lietuvos Gelezinkeliu placiosios vezes automotrisiu nuotraukos. Apie MAN automotrise jau forume buvo informacija:
http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=6850&page=5
Cia dviases austriskos automotrises "Simmering" nuotrauka
http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=174160&LNG=RUPaskutinis taisė Al1; 2008.12.29, 17:48.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąNežinau, kiek tiesa, kiek - ne (žinantys pakomentuos), bet man pasakojo, kad esant stipriems šalčiams dyzeliniai traukiniai, tie kurie lieka kur nors nakvoti (pvz., Turmante, Ignalinoje, Varėnoje, Kybartuose, Šeštokuose, Šilutėje) rytiniam reisui, per naktį paliekami su įjungtu vienu dyzeliniu varikliu...
Gali būti, kad palieka su įjungtu varikliu ant lėtų apsukų, nes va kokia procedūra vis dėlto yra tas užvedimas. O jei turint omenyje dar didesnius šalčius - tuo sunkiau.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąDR1A-300 užvedamas esant +5°C temperatūrai:
Youtube video
Gali būti, kad palieka su įjungtu varikliu ant lėtų apsukų, nes va kokia procedūra vis dėlto yra tas užvedimas. O jei turint omenyje dar didesnius šalčius - tuo sunkiau.
Čia ko gero vienas pirmų užvedimų po surinkimo. O katerio variklis gal neprojektuotas tokiems šalčiams
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąReikėtų klausti žinovų, kokie atsiliepimai apie riedmenų su Caterpillar varikliais (2M62M, ČME3M,....) eksploataciją įvairiomis sąlygomis.
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąKaterio turėjau omeny būtent šitame DR1A-300 įmontuotus rusiškus "Zvezda" gamyklos variklius ,berods M756B, kurie skirti torpediniams kateriams, tik modernizuojami ir dedami į DR1A, DR1B, AČ2, ir į kažkuriuos lokomotyvus, eksploatuojamus Sachaline.
Beje, rusiška technika dar ne tokių dalykų mato, tad man atrodo tie katerio varikliai irgi turi būti gan patikimi.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.01.05, 00:19.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąĮdomu įdomu. Į kitus modernizuotus DR1A įdėti ar MTU, ar MB varikliai... Kažkur skaičiau kad į DR1B irgi deda MTU variklius...
Beje, rusiška technika dar ne tokių dalykų mato, tad man atrodo tie katerio varikliai irgi turi būti gan patikimi.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąRA2-301
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai negali būti RA2-301, nes tokios dar nepagamino. Tai arba 033 arba 039.
Galbūt mano klaida...
O gal jų numeracija tokia, nes tas, su kuriuo važiavau pernai pavasarį, buvo RA-2 (94 24 90-03 302-7).
Pagal UIC numeravimo taisykles, 9-11 skaitmenys reiškia identifikavimo numerį...
Ko gero tai yra RA2-30-1
Tarp kitko, Priklauso DL Vilnius:
Parašė AB13 Rodyti pranešimąO kuo skiriasi ČME3M nuo ČME 3ME?
Manau, kad 6882 yra vienas iš pirmųjų penkių, su galingesniais varikliais, todėl kitaip ir pažymėtas. (Reikia žinovo komentaro)
Beje, Radviliškyje mačiau ir ČME-3M 6202
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąGalbūt mano klaida...
O gal jų numeracija tokia, nes tas, su kuriuo važiavau pernai pavasarį, buvo RA-2 (94 24 90-03 302-7).
Pagal UIC numeravimo taisykles, 9-11 skaitmenys reiškia identifikavimo numerį...
Ko gero tai yra RA2-30-1
Comment
-
Iš parovozo:
Моторный вагон РА2-033.1 получил номер: 94 24 90-03 301-9
Моторный вагон РА2-033.2 получил номер: 94 24 90-03 302-7
Прицепной вагон РА2-033 получил номер: 94 24 50-03 303-5Двухвагонные РА2-034 и 037 получили следующие номера:
РА2-034: 94 24 90-03 401-7
...........94 24 90-03 402-5
РА2-037: 94 24 90-03 701-0
...........94 24 90-03 702-8
Ir dar:
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=285Paskutinis taisė Zorro; 2009.01.21, 17:28.
Comment
Comment