Parašė foggy
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė foggy Rodyti pranešimąiš LG kovo mėn. pranešimo (2007-tieji – AB“Lietuvos geležinkeliai“ sėkmės metai):
Kažkaip pasirodė keista - perkami nauji RA2 tik 10% ekonomiškesni (kuro prasme) už senukus D1? Pamatęs pūkščiantį dūmijantį D1 vis pagalvoji - kiek sutaupyti būtų galima jį pakeitus. O čia 10%
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąGal didesnį skirtumą sumažina dinaminės savybės geresnės.
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąTai kad ir senukas D1, kai pasistengia, tai labai neblogai isibegeja. Tik aisku kriokia ir dumyja tada....
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPaskaičius komentarus galima manyti, kad dar negreitai kursuos, nes lūžta, o kur kursuos turbūt pati Keleivių vežimo direkcija nežino.Paskutinis taisė Perfect; 2008.06.04, 09:59.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąĮdomu, kodėl LTSR Geležinkeliai neperka vakarietiškos įrangos keleiviams vežti?
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąParovozo forume uzsimenama kad lietuviskus RA2 jau ruosiamasi parduot Suomijai... Kazkaip idomu net pasidare. Nejaugi taip nepatiko, kad susiruose iskart parduot?
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąParovozo forume uzsimenama kad lietuviskus RA2 jau ruosiamasi parduot Suomijai... Kazkaip idomu net pasidare. Nejaugi taip nepatiko, kad susiruose iskart parduot?Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąKas tie parovoz šnekėtojai tokie išvis ?
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąKas tie parovoz šnekėtojai tokie išvis ?
Comment
Comment