Parašė vectron
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąKaip pažiūrėti tą laidą? Mediatekoj duoda tik nuo 2006 m.
http://www.lrt.lt/mediateka/irasai#/...10/order/dateA
Comment
-
Nuo 2016 m. gruodžio 11 d. Lietuvoje kaip ir kitose šalyse įsigalios naujas keleivinių traukinių tvarkaraštis. Iš Kauno nebeliks maršruto, kai išvyksta ir iki Kazlų Rūdos važiuoja du sukabinti PESA (620M) tipo vienvagoniai riedmenys, Kazlų Rūdoje jie išsiskiria, pirmasis važiuoja į Kybartus, antrasis - į Marijampolę.
Taigi, gruodžio 10 d. 9:15h Kauno geležinkelio stotyje tokia "pesų" išvykimo akimirka bus paskutinė, ir iki tos dienos tikslinga tokius išvykimus ir važiavimus pafotografuoti, pafilmuoti. Viena nuotrauka jau yra temoje
http://www.miestai.net/forumas/showt...t=17067&page=8
Žinoma, ateityje kažkiek tikėtina, kad kažkuriuo maršrutu vietoje vienos "Pesos" dviguba išvažiuos gal prieš ilgąjį savaitgalį, bet tokia viltis maža (Kauno depe, kiek pastebėjau, tokie riedmenys yra tik trys)...
Comment
-
Parašė syncmaster Rodyti pranešimąParašė Al1 Rodyti pranešimąDR1A-300 modernizacija eina į pabaigą. Depe lauke jau stovi du trivagoniai sąstatai su abiem motorinėm galvom. Viena nuo 300-ojo, kita 276. Prikabinamas abiem atvejais 300-asis. Tik kodėl ne vienas sąstatas su visais 300-aisiais vagonais, o kitas - 276 galvos su 300 prikabinamu? Kodėl nėra bemotorių galvų? Negi taip ir eksploatuos trivagonius su dviem motoriniais...
Beje, estiškų DR1A jau nebėra. Tikriausiai supjaustyti į metalo laužą nuvarė.
- Motorinė "galva" 300.1 (DR1A 94 24 9003 001-5)
- Prikabinamas vagonas 300.4 (92 24 5003 004-9)
- Bemotorė "galva" 276.1 (DR1AM 94 24 9002 761-5)
Comment
-
Lygtai apie 15 suformuotų traukinių sąstatų yra. Pernai buvo konkursas traukinių būklės įvertinimui su galimybe pratęsti eksploataciją. Realiai jie 5 metus tikrai dar važinės. Gal ne visi, bet dauguma tai tikrai. O ir tuos, kuriems jau reikės remonto, gali būti, kad dar kapitalins. Didžiausias amžius - 29 metai. Taigi, dar ne tas amžius, kad būtų galima nurašinėti masiškai.
O realiai bus taip: DR1A bus eksploatuojami tol, kol bus eliktrifikuota linija į Klaipėdą. Tada jai nupirks naujus elektrinius traukinius, o visi 7 vnt. 740ML bus permes į priemiestį. Tada tikriausiai kelis labiausiai nusidėvėjusius DR1A nurašys. Taip pat po linijos į Minską elektrifikacijos lieka laisvi trys dvivagoniais 630M, ir tai įvyks gal šių metų pabaigoje, gal kitų metų pradžioje. Dar ir Pesų 620M yra per daug, kai kuriais maršrutais galima leisti, jei reikia ir po dvi sukabintas. Jei į Keną tikrai paleis elektrinius traukinius, tai dar pora automotrisių atsilaisvina. Todėl manau, kad artimiausius kelis metus nebus perkama jokių naujų dyzelinių traukinių, o DR1A pakeitimui didesnis naujų traukinių užpirkimas galbūt įvyks ne anksčiau kaip po gero penkmečio.Paskutinis taisė Al1; 2017.03.28, 07:41.
Comment
-
Važinėja. Pernai buvo modernizuotas VLRD, padalintas į dvi dalis. Modernizuotos abi galvos ir du prikabinami vagonai (4 ir 8). Kaip nemotorinės galvos panaudotos DR1A-276 galvos. Išimti varikliai, jų vietoje salonas dviračiams vežti. Taip pat modernizuojant panaudotos Estijos geležinkelių DR1A (239-3, 244-1 и 244-4) dalys, negaliu garantuoti, bet atrodo, kad ir varikliai (nes pas estus buvo lygtai MTU, kuriuos atkapitalino).
Du DR1A-300 sąstatai tokie: 300-1 + 300-4 + 276-1 ir 300-3 + 300-8 + 276-3.
Comment
-
AB „Lietuvos geležinkeliai“ iš esmės atnaujina keleivinių riedmenų parką. Per pastaruosius aštuonerius metus įsigyta 12 automotrisių 620 M, 3 dyzeliniai traukiniai 630MiL, 7 dyzeliniai traukiniai 730ML, 11 elektrinių traukinių EJ575, 9 keleiviniai kupė tipo vagonai.
Kur galima išvysti 730ml? Tik į Klaipėdą? Pasidarė įdomu, nes vos ne kasdien tenka sutikti 630mil Ignalinoje, kartais net po du kartus, nors jis juk skirtas Minskui, kaip suprantu.
Ir taip pat, kur važinėja RA2?
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKur galima išvysti 730ml? Tik į Klaipėdą?
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąPasidarė įdomu, nes vos ne kasdien tenka sutikti 630mil Ignalinoje, kartais net po du kartus, nors jis juk skirtas Minskui, kaip suprantu.
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąIr taip pat, kur važinėja RA2?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDR1A-300-1.
Buvusiame variklio skyriuje - patalpa dviračiams vežti.
Comment
Comment