Pagėgiai. Laikraštis "Memeler Dampfboot" 1999 m. vasaris.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
DR1A-300 modernizacija eina į pabaigą. Depe lauke jau stovi du trivagoniai sąstatai su abiem motorinėm galvom. Viena nuo 300-ojo, kita 276. Prikabinamas abiem atvejais 300-asis. Tik kodėl ne vienas sąstatas su visais 300-aisiais vagonais, o kitas - 276 galvos su 300 prikabinamu? Kodėl nėra bemotorių galvų? Negi taip ir eksploatuos trivagonius su dviem motoriniais...
Beje, estiškų DR1A jau nebėra. Tikriausiai supjaustyti į metalo laužą nuvarė.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBeje, estiškų DR1A jau nebėra. Tikriausiai supjaustyti į metalo laužą nuvarė.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDR1A-300 modernizacija eina į pabaigą. Depe lauke jau stovi du trivagoniai sąstatai su abiem motorinėm galvom. Viena nuo 300-ojo, kita 276. Prikabinamas abiem atvejais 300-asis. Tik kodėl ne vienas sąstatas su visais 300-aisiais vagonais, o kitas - 276 galvos su 300 prikabinamu? Kodėl nėra bemotorių galvų? Negi taip ir eksploatuos trivagonius su dviem motoriniais...
Beje, estiškų DR1A jau nebėra. Tikriausiai supjaustyti į metalo laužą nuvarė.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMat kaip. Bet ar pas estus buvo pakeisti varikliai į vakarietiškus? Ir kodėl keitė į panaudotus, o ne naujus? Čia kažkas nesueina. Juk buvo konkursas dviejų variklių komplektų pirkimui dyzeliniams traukiniams.
Comment
-
Parašė syncmaster Rodyti pranešimą276-1/3 yra perdaryti kaip prikabinami vagonai su valdymo kabina, iš jų demontuoti varikliai ir vietoje varkilinės patalpos padarytos vietos dviračių laikymui, 300-iniai varikliniai su varikliais iš estiškų DR-1A...
Prieš porą savaičių, sekmadienio (10.09) vakarą, įkandin vakarinio Turmanto traukinio (iš Vilniaus išvykusio 21:11), daugmaž po 10 minučių, iš to paties 1-ojo kelio išvažiavo dar vienas ДР1А sąstatas, traukiamas motorinio ДР1А-451.1, prikabinamas vagonas buvo 275.6, o paskutinio vagono (bemotorės? "galvos") gerai nesužiūrėjau, bet atrodo, kad tai kažkuris iš 276-ųjų.
Visų vagonų salonuose degė blausi šiviesa, stoties budėtoja mašinistui atnešė pasirašyti ir perdavė (specialų?) maršrutą. Jei paskutinis vagonas tikrai buvo 276.x, gal tai buvo kokie nors bandymai? Bet kodėl vėlų sekmadienio vakarą?
Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą730ml dabar vazinejo ir i turmantaPaskutinis taisė aRa; 2016.10.22, 17:54.
Comment
-
Jau važinėja visos septynios PESA 730ML. Vakar mačiau 007 (tiesa, 006 dar nesu matęs, bet trainpix.org teigimu, ji taip pat dirba).
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei bemotoris vagonas buvo 276, tai iš išvaizdos po modernizacijos jis nesiskiria nuo motorinio, tik kad variklio nėra. O jei tai buvo perdarytas iš prikabinamojo, tai jis gi kitoks.Paskutinis taisė aRa; 2016.10.27, 17:38.
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
Comment
-
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąAtsiminimas iš vaikystės, teko į Minską su juo važiout 90-ujų pradžioje, dažymo schemos nebegalėjau atgaminti, bet sėdynes kaip lėktuve ir pavadinimas "Юбилейный" giliai įkrito
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąKaip pažiūrėti tą laidą? Mediatekoj duoda tik nuo 2006 m.
Comment
Comment