Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pagėgiai. Laikraštis "Memeler Dampfboot" 1999 m. vasaris.

    Comment




      http://est-train.ertas.eu

      Comment


        DR1A-300 modernizacija eina į pabaigą. Depe lauke jau stovi du trivagoniai sąstatai su abiem motorinėm galvom. Viena nuo 300-ojo, kita 276. Prikabinamas abiem atvejais 300-asis. Tik kodėl ne vienas sąstatas su visais 300-aisiais vagonais, o kitas - 276 galvos su 300 prikabinamu? Kodėl nėra bemotorių galvų? Negi taip ir eksploatuos trivagonius su dviem motoriniais...
        Beje, estiškų DR1A jau nebėra. Tikriausiai supjaustyti į metalo laužą nuvarė.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Beje, estiškų DR1A jau nebėra. Tikriausiai supjaustyti į metalo laužą nuvarė.
          Gal buvo donorais?

          Comment


            Kai paskutinį kartą mačiau rugpjūčio pabaigoje, tai nelabai atrodė pasikeitę, lyginant, su tuo, kas buvo pavasarį. Kažką visgi išėmė. Tam ir pirko juk. O visa kita - į laužą.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              DR1A-300 modernizacija eina į pabaigą. Depe lauke jau stovi du trivagoniai sąstatai su abiem motorinėm galvom. Viena nuo 300-ojo, kita 276. Prikabinamas abiem atvejais 300-asis. Tik kodėl ne vienas sąstatas su visais 300-aisiais vagonais, o kitas - 276 galvos su 300 prikabinamu? Kodėl nėra bemotorių galvų? Negi taip ir eksploatuos trivagonius su dviem motoriniais...
              Beje, estiškų DR1A jau nebėra. Tikriausiai supjaustyti į metalo laužą nuvarė.
              276-1/3 yra perdaryti kaip prikabinami vagonai su valdymo kabina, iš jų demontuoti varikliai ir vietoje varkilinės patalpos padarytos vietos dviračių laikymui, 300-iniai varikliniai su varikliais iš estiškų DR-1A...

              Comment


                Mat kaip. Bet ar pas estus buvo pakeisti varikliai į vakarietiškus? Ir kodėl keitė į panaudotus, o ne naujus? Čia kažkas nesueina. Juk buvo konkursas dviejų variklių komplektų pirkimui dyzeliniams traukiniams.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Mat kaip. Bet ar pas estus buvo pakeisti varikliai į vakarietiškus? Ir kodėl keitė į panaudotus, o ne naujus? Čia kažkas nesueina. Juk buvo konkursas dviejų variklių komplektų pirkimui dyzeliniams traukiniams.
                  Sumontuoti MTU varikliai, o kodel ne nauji, tai jau nepasakysiu... Čia jau valdžios sprendimas buvo, kiek suprantu...

                  Comment


                    Bet gi buvo konkursas dviems variklių komplektams. Aišku, reikia žiūrėti sąlygas. Bet dabar kažin ar dar kabo tai internete. Matyt po tais dviem komplektais ir buvo pakišti estų DR1A vagonai. Nes tų vagonų pirkimo konkurso nebuvo.

                    Comment


                      730ml dabar vazinejo ir i turmanta

                      Comment


                        Parašė syncmaster Rodyti pranešimą
                        276-1/3 yra perdaryti kaip prikabinami vagonai su valdymo kabina, iš jų demontuoti varikliai ir vietoje varkilinės patalpos padarytos vietos dviračių laikymui, 300-iniai varikliniai su varikliais iš estiškų DR-1A...
                        Gal kas gali paaiškinti vieną, mano akimis, įdomų reisą?
                        Prieš porą savaičių, sekmadienio (10.09) vakarą, įkandin vakarinio Turmanto traukinio (iš Vilniaus išvykusio 21:11), daugmaž po 10 minučių, iš to paties 1-ojo kelio išvažiavo dar vienas ДР1А sąstatas, traukiamas motorinio ДР1А-451.1, prikabinamas vagonas buvo 275.6, o paskutinio vagono (bemotorės? "galvos") gerai nesužiūrėjau, bet atrodo, kad tai kažkuris iš 276-ųjų.
                        Visų vagonų salonuose degė blausi šiviesa, stoties budėtoja mašinistui atnešė pasirašyti ir perdavė (specialų?) maršrutą. Jei paskutinis vagonas tikrai buvo 276.x, gal tai buvo kokie nors bandymai? Bet kodėl vėlų sekmadienio vakarą?

                        Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
                        730ml dabar vazinejo ir i turmanta
                        Taip, vakar mane stiprokai nustebino iš Ignalinos parvažiavusi (21:53) PESA 730ML-001
                        Paskutinis taisė aRa; 2016.10.22, 17:54.

                        Comment


                          Jei bemotoris vagonas buvo 276, tai iš išvaizdos po modernizacijos jis nesiskiria nuo motorinio, tik kad variklio nėra. O jei tai buvo perdarytas iš prikabinamojo, tai jis gi kitoks.

                          Comment


                            Jau važinėja visos septynios PESA 730ML. Vakar mačiau 007 (tiesa, 006 dar nesu matęs, bet trainpix.org teigimu, ji taip pat dirba).

                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Jei bemotoris vagonas buvo 276, tai iš išvaizdos po modernizacijos jis nesiskiria nuo motorinio, tik kad variklio nėra. O jei tai buvo perdarytas iš prikabinamojo, tai jis gi kitoks.
                            Būtent ir nesu 100 proc. įsitikinęs, kad ten buvo 276. Bet tai buvo "normali" ДР1А "galva", tik taip pat nesužiūrėjau, ar su motoru. Bet, greičiausiai, bemotorė. Vis tik į kur tas sąstatas važiavo, taip ir lieka paslaptis
                            Paskutinis taisė aRa; 2016.10.27, 17:38.

                            Comment


                              Jei tai normali iš išvaizdos galva, tai gali būti ir 276-1 ar 3. Ir jei tai viena iš tų galvų, tai tikriausiai buvo bandymai.

                              Comment


                                006

                                Comment


                                  Laida „Požiūris“ 2003 m.







                                  http://www.lrt.lt/

                                  Comment


                                    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                                    Atsiminimas iš vaikystės, teko į Minską su juo važiout 90-ujų pradžioje, dažymo schemos nebegalėjau atgaminti, bet sėdynes kaip lėktuve ir pavadinimas "Юбилейный" giliai įkrito

                                    Comment


                                      Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                                      Kaip pažiūrėti tą laidą? Mediatekoj duoda tik nuo 2006 m.

                                      Comment


                                        Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
                                        Atsiminimas iš vaikystės, teko į Minską su juo važiout 90-ujų pradžioje, dažymo schemos nebegalėjau atgaminti, bet sėdynes kaip lėktuve ir pavadinimas "Юбилейный" giliai įkrito
                                        Toks jubiliejinis buvo DR1A-300.

                                        Comment


                                          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                          Kaip pažiūrėti tą laidą? Mediatekoj duoda tik nuo 2006 m.
                                          Duoda nuo 2003, bet būtų gerai jei galėtumėt nurodyti konkrečią laidą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X