Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    BS būtų tekę pirkti, bet nebūtų tekę keleivinių tampyti su krovininiais M62 ar 2M62, pirkti ir neaišku už kiek giliai modernizuoti vieno nupirktų TEP70, nes turimų TEP60 nebūtų pakakę. Geriausiu atveju porą buvo galima dar paeksploatuoti, kiti būtų tapę donorais.

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Netiesa. Vilnius-Klaipėda 376km. Ekspresas nuvažiuoja per 3val. 40min. su 5min sustojimu Šiauliuose (t.y. laikas važiuojant yra 3val. 35min. arba 3,58333val). 376/3,58333 = 104,9 km/val. Įvertinus įsibėgėjimus ir stabdymus greitis tikrai bus virš 100km/val.
    Galvojate, kad pratęsti eksploataciją yra taip lengva?
    Tai ekspresas, o greitasis lėčiau, nors galėtų greičiau.
    Viskas įmanoma. Visų turimų, aišku, nebuvo galima eksploatuoti, bet iš turimų kelių bent porą, kaip minėjau, buvo galima pratęsti.

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    O kokia politika būtų „neliberali“? Visada gali būti geriau, protingiau, racionaliau padaryta, tačiau kaip apibrėžti tuos teisingiems sprendimams reikalingus kriterijus, kaip formuoti politiką? Siūlote grįžti prie centrinio planavimo?
    Prie ko čia centrinis planavimas? Beje, visos korporacijos ir stambios kompanijos jį turi ir jam skiria labai didelį dėmesį. Jų viduje nėra jokio liberalizmo, jokios demokratijos, ir yra griežta valdžios vertikalė. O tie, kas prisidirba vadovaudami, ilgai negyvena. Kodėl valstybė to neturėtų taikyti ekonomikoje?

    Comment


      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
      Tai TEP60 su D49 iki šiol būtų važiavę ir nebūtų reikėję pirkti kirviu tašytų TEP70BS už daug pinigų.
      Jeigu remotorizuoti TEP60 su D49 būtų ekonomiškai naudinga, ta pati BČ jau seniai tai padarytų, o ne pirktų nemažai BSų.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Prie ko čia centrinis planavimas? Beje, visos korporacijos ir stambios kompanijos jį turi ir jam skiria labai didelį dėmesį. Jų viduje nėra jokio liberalizmo, jokios demokratijos, ir yra griežta valdžios vertikalė. O tie, kas prisidirba vadovaudami, ilgai negyvena. Kodėl valstybė to neturėtų taikyti ekonomikoje?
        O kai vadovams autoritarams pristinga nuovokos? Taip, vertikali valdžia pranašesnė savo elementarumu ir sprendimų priėmimo greičiu, bet tai nebūtinai efektyviausi sprendimai. Tokia struktūra nelanksti ir pernelyg priklausoma nuo kelių galvų ribotų galimybių. To pasekmės - grupinė mąstysena, idėjų stygius, buldozerio principu priimami klaidingi sprendimai. Todėl sėkmingos kompanijos skiria lygiai tokį pat dėmesį demokratijai darbe.

        Comment


          Liberalai net nemąsto, jog yra ir kiti būdai, ir jie kur kas efektyvesni tam tikromis sąlygomis, nei suabsoliutinti "laisvos rinkos" būdai. Žodžiu, šalin liberalistinį fundamentalizmą ir viskas būtų kur kas geriau. Tema ne apie tai, galima išsiplėsti labai plačiai.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            ir nemažai PESŲ stovi be darbo. Arba, dar kartą kartoju, reikėjo atidaryti naujus maršrutus, kad pilnai išnaudoti turimus riedmenis. Deja, maršrutai naikinami...
            Šaltiniai? Kuo pagrįsite savo teiginius?

            Prašau neskleisti demagogijos, remiantis vien tik savo sugalvotais teiginiais.

            Comment


              Tai gal paskaičiuojam. Kaune bazuojasi pora, Radviliškyje pora. Iš Vilniaus į Keną pakanka 1 vnt. Į oro uostą pakanka 1 vnt. bet tikriausiai dirba 2. Į Varėna važiuoja 1 vnt. Į Turmantą 1 vnt., nors ne visada, kartais važiuoja dyzeliniai. Vilniaus mazge galbūt iš paminėtų galima optimizuoti ir 1 vnt. per dieną sumažinti. Dar reikia nepamiršti, kad Vilniuje dirba AR2. Viskas. Kol nebuvo RailBalticos tiesimo, Kaune automotrisių poreikis, neskaitant maršruto į Marijampolę, buvo mažesnis - Į Kybartus praktiškai važiuodavo traukiniai.

              Comment


                Gal šiek tiek nuokrypis, tačiau prasidėjus dvivagonių el. traukinių ir PESŲ erai, LG nebegali pasiūlyti komfortiško važiavimo lyginant su autobusais. PESA su savo sėdynių kietumu ir erdvės kiekiu iš viso yra nusikaltimas žmogiškumui.

                Comment


                  Dėl dvivagonių elektrinių - LG nesugeba normaliais sudaryti traukinių darbo grafikų, kad dvivagoniai važinėtų tik į Trakus ir į Kauną kaip lėtieji. O Pesos 620M, aišku, skirtos artimam priemiesčiui. Tačiau LG jas leido net į Minską...

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    O Pesos 620M, aišku, skirtos artimam priemiesčiui. Tačiau LG jas leido net į Minską...
                    620M buvo leidžiami į Minską tik pačioje šių reisų pradžioje, kai 630M dar neturėjo sertifikato.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Dėl dvivagonių elektrinių - LG nesugeba normaliais sudaryti traukinių darbo grafikų, kad dvivagoniai važinėtų tik į Trakus ir į Kauną kaip lėtieji. O Pesos 620M, aišku, skirtos artimam priemiesčiui. Tačiau LG jas leido net į Minską...
                      Tebeleidžia Kaunas - Šiauliai, kas taip pat yra nemenka kelionė.

                      Comment


                        Turmantas beveik 2,5 val.

                        Comment


                          Parašė disident Rodyti pranešimą
                          gal šiek tiek nuokrypis, tačiau prasidėjus dvivagonių el. Traukinių ir pesų erai, lg nebegali pasiūlyti komfortiško važiavimo lyginant su autobusais. Pesa su savo sėdynių kietumu ir erdvės kiekiu iš viso yra nusikaltimas žmogiškumui.
                          pilnai pritariu !

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Tai gal paskaičiuojam. Kaune bazuojasi pora, Radviliškyje pora. Iš Vilniaus į Keną pakanka 1 vnt. Į oro uostą pakanka 1 vnt. bet tikriausiai dirba 2. Į Varėna važiuoja 1 vnt. Į Turmantą 1 vnt., nors ne visada, kartais važiuoja dyzeliniai. Vilniaus mazge galbūt iš paminėtų galima optimizuoti ir 1 vnt. per dieną sumažinti. Dar reikia nepamiršti, kad Vilniuje dirba AR2. Viskas. Kol nebuvo RailBalticos tiesimo, Kaune automotrisių poreikis, neskaitant maršruto į Marijampolę, buvo mažesnis - Į Kybartus praktiškai važiuodavo traukiniai.
                            Nepaminėjote Vilnius-Šiauliai-Vilnius paprastom dienom. Džiaugiamės, kad bent tokia yra.

                            Comment


                              Tiesą sakant, nematau jokių problemų 1,5-2 val. kelionei su PESA. Ar jau tam reikia ištaigingų krėslų? Priešingai, iš eilinių keliautojų girdžiu tik teigiamus atsiliepimus - žiemą šilta ir t.t.
                              Galų gale, jei jau kalbam apie Turmantą. Vis tiek didžioji dalis keleivių srauto yra iki Švenčionėlių-Ignalinos, iki kurių 1,5 val. kelio.
                              Kalbant apie reisą G23 į Šiaulius - ar irgi siūlote leisti tris vagonus, nepaisant to, kad visi telpa į vieną?
                              Kokia logika leisti trivagonius DR1A vien dėl to, kad erdviau sėdėsite ir nesvarbu, kad pusė traukinio veš orą..?
                              Paskutinis taisė 2Pack; 2015.05.14, 12:17.

                              Comment


                                Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                Tiesą sakant, nematau jokių problemų 1,5-2 val. kelionei su PESA. Ar jau tam reikia ištaigingų krėslų? Priešingai, iš eilinių keliautojų girdžiu tik teigiamus atsiliepimus - žiemą šilta ir t.t.
                                Galų gale, jei jau kalbam apie Turmantą. Vis tiek didžioji dalis keleivių srauto yra iki Švenčionėlių-Ignalinos, iki kurių 1,5 val. kelio.
                                Kalbant apie reisą G23 į Šiaulius - ar irgi siūlote leisti tris vagonus, nepaisant to, kad visi telpa į vieną?
                                Kokia logika leisti trivagonius DR1A vien dėl to, kad erdviau sėdėsite ir nesvarbu, kad pusė traukinio veš orą..?
                                LG turi galva dirbti. Nors kai kurie autobusų parkai ir paleidžia miesto tipo autobusą į tarpmiestį, tai dažniausiai būna antraeiliai maršrutai ne tarp didmiesčių. Laikai ne tie. Dabar ir priemiestyje neretai važinėja minkšti autobusai. PESA 620M yra puiki artimam priemiesčiui, bet visiškai netinkama ilgesnei kelionei. Jei dar į Turmantą, Marcinkonis galima pateisinti, tai į Šiaulius - ne. Bet kuris iš autobusų į Šiaulius yra minkštasis. Jei geležinkeliai iš tiesų siektų pritraukti keleivius, nedarytų tokių nesąmonių. 3 klasė tik priemiesčiui, visi kiti traukiniai turėtų būti 2 klasės.

                                Comment


                                  Užtai kaina iki Šiaulių kaip 2 klasės

                                  Comment


                                    Senas geras D1-593



                                    Variklis:



                                    Mašinisto darbo vieta:



                                    My Flickr
                                    My Trainpix

                                    Comment


                                      Jo, tikrai kad geras. Ypač paskutiniais metais važinėjo, modernizuoti, minkštom sėdynėm. Gerokai maloniau važiuoti juom, nei kad kokiu klišu bildančiu RA2
                                      Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                                      Comment


                                        Parašė DDoncys1 Rodyti pranešimą
                                        Jo, tikrai kad geras. Ypač paskutiniais metais važinėjo, modernizuoti, minkštom sėdynėm. Gerokai maloniau važiuoti juom, nei kad kokiu klišu bildančiu RA2
                                        Originalūs suolai atrodė taip:

                                        My Flickr
                                        My Trainpix

                                        Comment


                                          realiai dar yra veikianciu tokiu vagonu??? Geras, noreciau pasivezint tada

                                          Comment

                                          Working...
                                          X