Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąApie tai niekas nesiginčija. Tik Latvijoje ar kur nors Baltarusijoje jie tarnauja kur kas ilgiau nei Lietuvoje.
Comment
-
Taigi, kad techninės galimybės leidžia. Gal laikas liautis vaizduoti turtuolius esant su plika šikna? Tokio didelio kiekio PESŲ užpirkimas buvo niekuo nepagrįstas, tai pinigų švaistymas. Nes dyzeliniai traukiniai dar neatidirbo savo resurso, ir nemažai PESŲ stovi be darbo. Arba, dar kartą kartoju, reikėjo atidaryti naujus maršrutus, kad pilnai išnaudoti turimus riedmenis. Deja, maršrutai naikinami...
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO ką daryti su 620M? - atstatyti į patvorį? Jeigu eismui palaikyti užtenka X riedmenų, laikyti karštame rezerve dar X riedmenų būtų šiokia tokia prabanga.
Deja, LG keleivių vežimo direkcijos skurių direktoriai ir jų pavaduotojai kol kas dirba kita linkme - maršrutų uždarinėjimo.
Comment
-
Visų maršrutų atkūrimas, deja, neįmanomas, nes keleivių nebūtų. Tačiau Stasylų linijos palikimas be keleivinio susisiekimo - LG vadų kenkėjiškos veiklos pavyzdys. Keleivinis susisiekimas galėtų būti tarp Klaipėdos ir Šilutės, bet reikia normalaus tvarkaraščio, o ne tokio, koks buvo. Traukinys į Rokiškį irgi galėtų važinėti kasdien. Tarp Klaipėdos ir Šiaulių reikėtų dar bent vienos poros traukinių - Iš Šiaulių į Klaipėdą iškart po ekspreso pravažiavimo. Su sustojimais tik Pavenčiuose, Telšiuose, Plungėje, Kretingoje, Giruliuose. Šis traukinys galėtų grįžti į Radviliškį vakare, iš Klaipėdos apie 18.30, darydamas visus sustojimus iki Kretingos, o paskui tik Plungėje, Telšiuose, Pavenčiuose (???). Nes dabar iš Klaipėdos į Šiaulius paskutinis autobusas 17.10, traukinys 17.05.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi, kad techninės galimybės leidžia. Gal laikas liautis vaizduoti turtuolius esant su plika šikna?
Comment
-
Realiai dar buvo galima laisvai 5 metus tempti su TEP60. Ir kuo gi juos pakeitė? Ogi dar ~10 metų senesniais M62, kuriems dar ir elektropneumatinius stabdžius sumontavo... Dar pirko du panaudotus TEP70, į vieną iš jų sukišo neaišku kiek ir jis galbūt tik šiemet pradės dirbti... Žodžiu, kenkėjiška veikla ir sabotažas keleivių pervežimo veikloje.Paskutinis taisė Al1; 2015.05.09, 12:07.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRealiai dar buvo galima laisvai 5 metus tempti su TEP60. Ir kuo gi juos pakeitė? Ogi dar ~10 metų senesniais M62, kuriems dar ir elektropneumatinius stabdžius sumontavo... Dar pirko du panaudotus TEP70, į vieną iš jų sukišo neaišku kiek ir jis galbūt tik šiemet pradės dirbti... Žodžiu, kenkėjiška veikla ir sabotažas keleivių pervežimo veikloje.
Comment
-
30 metų tai ilgai? Tuo tarpu M62 dar apie 10 metų senesni ir važinėja. Aišku, kad kenkėjiška veikla:
1. Nurašomi dar neišdirbę savo resurso riedmenys.
2. Pritaikomi keleiviniams traukiniams 10 metų senesni šilumvežiai už nurašytus.
3. Perkami du panaudoti lokomotyvai. Užuot kosmetiškai paremontavus abu, vienam iš jų atliekama gili modernizacija, kurios kaštai neaiškūs, o trukmė net 3 metai (jei dar neužtruks ilgiau).
4. Nurašomi dar neišdirbę savo resurso dyzeliniai traukiniai
5. Priperkama akivaizdžiai per daug automotrisių, kurios nėra pakankamai išnaudojamos.
6. Uždaromi keleiviniai maršrutai.
Maršrutai, atseit, nuostolingi, užtat kišamos didelės sumos per dideliam kiekiui naujų riedmenų, kurie pakankamai neišnaudojami, įsigijimui. Atliekama gili modernizacija šilumvežiui, pritaikomi keleivinių traukinių vedimui seni šilumvežiai... Už visa tai galima buvo palaikyti kelis metus nuostolingus maršrutus net ir su senais daugiau kuro ryjančiais riedmenimis.
Dar kitas klausimas - kam, pavyzdžiui, maršrute į Marcinkonis du konduktoriai?
Vietoje 3-4 automotrisių ir tų dviejų TEP'ų buvo galima nupirkti porą naujų dyzelinių traukinių, kurie galėjo būti paleisti į Klaipėdą. Tokių būdu būtų atpuolęs šilumvežių poreikis.Paskutinis taisė Al1; 2015.05.09, 13:17.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą2. Pritaikomi keleiviniams traukiniams 10 metų senesni šilumvežiai už nurašytus.
Parašė Al1 Rodyti pranešimą30 metų tai ilgai? ... 4. Nurašomi dar neišdirbę savo resurso dyzeliniai traukiniai
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKažin ar ta eksploatacija papildomai kelis metus bus didesnė nei M62 perdarymas, dviejų TEP70 prikimas ir vieno gili modernizacija? Visi tie apribojimai - biurokratija, kuri apeinama su kita biurokratija ir remontu.Paskutinis taisė Aleksio; 2015.05.09, 23:32.
Comment
-
Variklių keitimas būtų kainavęs daugiau nei šilumvežio eksploatavimas kelis metus net ir su didesnėmis kuro sąnaudomis. Tačiau viskas atsiremia į biurokratinį vertinimą ir sprendimų priėmimą. Žinau, kaip tas vyksta - sėdi kokie liberalai atitinkamuose postuose ir varo apie laisvą rinką ir efektyvumą. Ir priimami sprendimai dar gerą techniką parduoti į metalo laužą, o ne rinkoje, žmones atleisti... Paskui viską pirkti RINKOS sąlygomis, t.y. kelis kartus brangiau, ilgiau užtrunkant, permokant, jei tai vienetiniai užsakymai, dėl kurių išpučiamos kainos ir pan.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąM62 remotorizacija buvo visai kitas projektas - jis buvo užbaigtas, kai ne tik visi DR važinėjo, bet ir nemažai D1 bei TEP60. O keleivinių stabdžių montavimą atliko didelio remonto metu.Paskutinis taisė Al1; 2015.05.10, 08:08.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽinau, kaip tas vyksta - sėdi kokie liberalai atitinkamuose postuose ir varo apie laisvą rinką ir efektyvumą. Ir priimami sprendimai dar gerą techniką parduoti į metalo laužą, o ne rinkoje, žmones atleisti... Paskui viską pirkti RINKOS sąlygomis, t.y. kelis kartus brangiau, ilgiau užtrunkant, permokant, jei tai vienetiniai užsakymai, dėl kurių išpučiamos kainos ir pan.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽinau, kaip tas vyksta - sėdi kokie liberalai atitinkamuose postuose ir varo apie laisvą rinką ir efektyvumą. Ir priimami sprendimai dar gerą techniką parduoti į metalo laužą, o ne rinkoje, žmones atleisti...
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar vienas momentas - sumažėjo traukinių greitis, nes M62 tik iki 100 km/h gali važiuoti. Vadinasi, sumažėjo ir linijos pralaidumas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTraukinių eksploatavimo ribinis terminas buvo nustatytas dar TSRS laikais. Naujiems traukiniams nustatomas ir 35, ir 50 metų eksploatavimo terminas.
Į Klaipėdą greičio jau neužtenką, bet į Kybartus grafiką išlaiko.
Eksploatavimo terminas yra biurokratinis dalykas, kartuoju, ir jis yra apeinamas biurokratiniais metodais - eksploatacijos pratęsimu.
Parašė abruo Rodyti pranešimąKuo čia dėti liberalai, jei Lietuvos geležinkeliai nuo pat sovietmečio yra LSDP proteguojama ir visus partinių gimines surenkanti įstaiga?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi, kad į Klaipėdą neužtenka... Ir toliau šliaužiama maks. 100 km/h.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąEksploatavimo terminas yra biurokratinis dalykas, kartuoju, ir jis yra apeinamas biurokratiniais metodais - eksploatacijos pratęsimu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTuo, kad visos valdžios partijos Lietuvoje vykdė ir vykdo liberalią politiką, tik vienos tai tiesiai sako (liberalai), o kiti pučia miglą apie tradicijas ar socialinę atsakomybę ir pan. Laisvos rinkos institutas atsirado vos keli metai po nepriklausomybės atkūrimo ir prie visų partijų jis kone vienintelis faktinis egzpertas ir propagandistas ekonominiuose, socialiniuose, finansiniuose klausimuose.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVariklių keitimas būtų kainavęs daugiau nei šilumvežio eksploatavimas kelis metus net ir su didesnėmis kuro sąnaudomis. Tačiau viskas atsiremia į biurokratinį vertinimą ir sprendimų priėmimą.
Comment
Comment