Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Tai juk ir šitie važinėja į Turmantą. Su trečiuoju kaži ar bus kas kitaip. Dėl Klaipėdos - labai abejoju.
    Važiavo tik bandymu metu. Dabar važinėja tik į Minską.

    Comment


      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
      Bet turbūt esmė sėdynėse ir lentynose...
      Čia tavo tiesa

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Važiavo tik bandymu metu. Dabar važinėja tik į Minską.
        664 pasitaiko - prieš porą dienų vėl važiavo.

        Comment


          Nesugalvojau kur įdėti - automatrisė AM1 iškeliauja iš Igliaukos į Panevėžį



          Sorry už formatą ir temą, gal moderatoriai kitur perkels

          Comment


            Igliaukoj?O tai ji kartais ne siaurojo tipo gelezinkeliui priklauso?

            Comment


              taip aišku, kad siauruko, bet kaip ir sakiau - neaišku kur dėti - ne kiti siauriejio geležinkeliai, ne panevėžio siaurukjas, ne muziejus... žodžiu, gal moderatoriai nuspręs

              Comment


                Paskelbta dyzelinių traukinių Vilnius-Klaipėda maršrutui specifikacija

                Manyčiau Pesa analogiška ką tik nupirktai baltarusių.

                Comment


                  Galbūt PESA, galbūt Stadler kaip Estijoje, tik su geresniu salonu.

                  Niekur neradaug kiekio. Kiek traukinių perkama?

                  Comment


                    Sveiki. Gal kas pasidalintu info ir foto apie TEP70 0249 modernizaciją?

                    Comment


                      Galbūt PESA, galbūt Stadler kaip Estijoje, tik su geresniu salonu
                      Stadler nepraeina. Reikalaujama kad varikliai butu montuojami po salonu, tuo tarpu pas Stadleri jie atskirame bloke tarp vagonu. Yra ir kitu su tuo susijusiu reikalavimu kodel Stadler nepraeina

                      Comment


                        Jei norės dalyvauti, tai gali ir sukurti traukinį su varikliu po grindimis. Tuo labiau, kad tai būtų dar vienas strateginis Stadlerio proveržis į 1520 mm rinką. Estijai pagaminti dyzelelektriniai traukiniai, o čia būtų pasiūlymas su hidrauline pavara . Tuo labiau, kad gamyklą Baltarusijoje tai stato, vadinasi į Muitų sąjungos rinką lįs, o joje pagrindinis pirkėjas būtų Rusijoje. Ir turėti veikiančius pavydžius su abiejų tipų pavaromis yra privalumas.

                        Comment


                          Parašė darijusk Rodyti pranešimą
                          Paskelbta dyzelinių traukinių Vilnius-Klaipėda maršrutui specifikacija

                          Manyčiau Pesa analogiška ką tik nupirktai baltarusių.
                          Man įdomu, ar tokie konkursai skelbiami kur nors užsienio šalių atitinkamose duomenų bazėse užsienio kalbomis? Nes akivaizdu, kad jie skirti užsienio gamintojams (Lietuvoje dyzelinių traukinių negamina), tai tie gamintojai turi kažkaip sužinoti apie konkursą, kad galėtų jame dalyvauti.

                          Comment


                            Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                            Man įdomu, ar tokie konkursai skelbiami kur nors užsienio šalių atitinkamose duomenų bazėse užsienio kalbomis? Nes akivaizdu, kad jie skirti užsienio gamintojams (Lietuvoje dyzelinių traukinių negamina), tai tie gamintojai turi kažkaip sužinoti apie konkursą, kad galėtų jame dalyvauti.
                            Visi potencialūs gamintojai turi savo atstovus Lietuvoje, todėl apie numatomus pirkimus viską žino.

                            Comment


                              Dideles vertes ir strateginiu imoniu viesieji visada europineje bazeje skelbiami taip, kad net nereikia jokiu atstovu tureti

                              Comment


                                Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                Dideles vertes ir strateginiu imoniu viesieji visada europineje bazeje skelbiami taip, kad net nereikia jokiu atstovu tureti
                                Norminiai akta reikalauja paskelbti, todėl ir skelbia, bet ...

                                Comment


                                  Konkursas įvyko. Laimėtojas kaip ir tikėtasi PESA. Bendra sutarties vertė 37 730 000,00 EUR be PVM. Pagal sumą panašu kad perkami 7 traukiniai

                                  Comment


                                    Kada turėtų atkeliauti į LT?

                                    Comment


                                      Parašė darijusk Rodyti pranešimą
                                      Paskelbta dyzelinių traukinių Vilnius-Klaipėda maršrutui specifikacija

                                      Manyčiau Pesa analogiška ką tik nupirktai baltarusių.
                                      vietų skaičius ir greitis




                                      Comment


                                        Koks modelis?

                                        Comment


                                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                          Koks modelis?
                                          Ko gero - Pesa 730M

                                          Comment

                                          Working...
                                          X