Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pesa 630М-004 (Minskas, 2013-06-18)



    Šaltinis

    Comment


      Kokia situacija su 005? Vis dar gydo nuo vaikiškų ligų?

      Comment


        gražus daiktas, tačiau niekaip nesuvokiu kaip priemiesčio traukinys gali važinėti tarptautiniu maršrutu, kas per genijai LG sėdi? Nejau negalėjo normalaus traukinio nusipirkti? Čia taip pat kaip automotristė važiuoja maršrutu Vilnius Mažeikiai ( buvo tikrai toks).

        Comment


          Formaliai jame 2 klasė. Nors sėdynės nelabai patogios ir nelabai atitinka 2 klasę, o bagažo lentynose jokių didesnių lagaminų ir tašių nepasidėsi. Būtų kur kas blogiau, jei juos paleistų iš Vilniaus į Klaipėdą.

          Čia yra pora sėdynių nuotraukų.
          https://www.facebook.com/media/set/?...2160165&type=3

          Lentynos tokios pat kaip ir 620M.
          Paskutinis taisė Al1; 2013.07.16, 10:49.

          Comment


            Parašė Little_man Rodyti pranešimą
            gražus daiktas, tačiau niekaip nesuvokiu kaip priemiesčio traukinys gali važinėti tarptautiniu maršrutu, kas per genijai LG sėdi? Nejau negalėjo normalaus traukinio nusipirkti? Čia taip pat kaip automotristė važiuoja maršrutu Vilnius Mažeikiai ( buvo tikrai toks).
            Maršrutu Vilnius-Mažeikiai važiuodavo normalus keleivinis traukinys su klasinio tipo vagonais.

            Comment


              porą kartų esu matęs ir motristę.

              Comment


                Tai kiek suprantu tai ir žadėjo šituos paleisti į Klaipėdą, kartais atrodo jog LG daro viską, kad atsikratytų keleivių, o ne juos pritrauktų. užpernai per Jūros šventę, tiek į tiek iš KLP buvo neįmanoma traukiniu išvažiuoti, nes tie genijai nesugebėjo poros vagonų prijungti prie sąstato, tai netilpo visi į traukinį.

                Comment


                  Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                  gražus daiktas, tačiau niekaip nesuvokiu kaip priemiesčio traukinys gali važinėti tarptautiniu maršrutu, kas per genijai LG sėdi? Nejau negalėjo normalaus traukinio nusipirkti? Čia taip pat kaip automotristė važiuoja maršrutu Vilnius Mažeikiai ( buvo tikrai toks).
                  Kai buvo maršrutas Vilnius - Mažeikiai, LG automotrisių dar neturėjo. Automotrisę (tikriausiai PESA 620M) tikriausiai pamatyti papuolė maršrute Radviliškis-Šiauliai-Mažeikiai.
                  Maršrutas Vilnius-Mažeikiai išnyko kartu naktinio traukinio Vilnius-Klaipėda išnykimu.

                  Comment


                    O ar2?

                    Comment


                      AR2 dirbo tarp Kauno ir Jonavos, Kauno ir Alytaus.

                      Comment


                        Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                        gražus daiktas, tačiau niekaip nesuvokiu kaip priemiesčio traukinys gali važinėti tarptautiniu maršrutu, kas per genijai LG sėdi? Nejau negalėjo normalaus traukinio nusipirkti?
                        Tai laikinai gi, iki elektrifikacijos. Nors Vilnius -- Klaipėda maršrutui irgi gal būtų tinkamesnių riedmenų.

                        Comment


                          Per tą laikinai galima gerokai išbaidyti keleivius, tikriausiai ne metai ir ne du praeis iki elektrifikacijos pabaigos.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            AR2 dirbo tarp Kauno ir Jonavos, Kauno ir Alytaus.
                            Iš Kauno į Marijampolę AR2 tikrai važinėjo, iki Alytaus važiuojant nemačiau niekad. Nors tuo maršrutu važinėjau.

                            Comment


                              AR2 teko važiuot 1996 m. maršrutu Kaunas-Jonava-Kaunas persėdimui į greitąjį traukinį Vilnius-Klaipėdą.
                              Nežinau ką leisdavo Kaunas-Jonava-Kaunas deriniui Vilnius-Mažeikiai (išvykdavo iškart po Vilnius-Klaipėda).

                              Comment


                                Pasirodo, 630M-005 jau važinėja. Vakar Minske:

                                http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                                Rudenį bus ir 006.

                                Comment


                                  Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                                  (...) niekaip nesuvokiu kaip priemiesčio traukinys gali važinėti tarptautiniu maršrutu (...)
                                  Tarptautiniu maršrutu Belystokas (PL)-Gardinas (BY) važinėja priemiesčiams skirti elektriniai traukiniai EN57. Jie jau pakankamai seni.

                                  Comment


                                    Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                                    Tai kiek suprantu tai ir žadėjo šituos paleisti į Klaipėdą, kartais atrodo jog LG daro viską, kad atsikratytų keleivių, o ne juos pritrauktų. užpernai per Jūros šventę, tiek į tiek iš KLP buvo neįmanoma traukiniu išvažiuoti, nes tie genijai nesugebėjo poros vagonų prijungti prie sąstato, tai netilpo visi į traukinį.
                                    Turbūt galvoji, kad LG turi begalybę vagonų? Per šventes jie tikrai visi važiuoja..

                                    P.S. šitie 630M atitinka II klasę pagal tarptautinius standartus, bet su tokiom sėdynėm iki Klaipėdos tikrai sunkoka butų keliauti.
                                    Čia lenkai kažkaip nedadirbo, juk konkurso sąlygose buvo nurodyta, kad traukinys ilgoms kelionėms skirtas. Matyt darė, kad tik kuo pigiau butų...
                                    Paskutinis taisė Kasnis; 2013.07.17, 22:24.

                                    Comment


                                      Maršrutas Vilnius - Minskas yra geras maršrutas. 2 valandos ir vietoj. Jis praktiškai niekur nestoja. Važiuoja labai daug keleivių. Vilnius - Klaipėda bet kuriuo laiku važiuoja taip pat pakankamai žmonių plius nereikia pamiršt, kad tai automotrisė. Ilgesniam atstumui tai tikrai nebūtų patogu važiuoti ja.

                                      Comment


                                        Trečiadienio (liepos 17 d.) rytą apie 8;00h į Kauną atvažiavo dvi sukabintos automotrisės 620M. Tuščios, ar buvo žmonių, - gerai neįžiūrėjau... Lyg tai abi tuščios...
                                        Iš pradžių atrodė, kad toks sąstatas važiuoja pakeisdamas dviaukštį elektrinį (iš Vilniaus išv. 6:20h), kaip kad 1975-1976 m. po geležinkelio elektrifikavimo elektrinius traukinius ER9P ir ER9M dar gana dažnai pakeisdavo du sukabinti
                                        "medinukai" dyzeliukai D1.
                                        Bet nuojauta šįkart nepasitvirtino: iš Kauno į Vilnių 8:08h išvažiavo dviejų vagonų dviaukštis (vadinasi, jis į Kauną atvyko anksčiau už tas dvi "pesas"...
                                        Kur stotyje nuvažiavo tos dvi automotrisės, ar jos 9:35h važiavo į Kybartus ir Marijampolę, koks traukinys 6:16 važiavo į Marijampolę (8:58 grįžo), nemačiau. Sukabintas "pesas" mačiau buvusios Kaunas1 stoties vietoje.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Pasirodo, 630M-005 jau važinėja. Vakar Minske:

                                          http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                                          Rudenį bus ir 006.
                                          O tai atskirai bus EJ575-007; 008; 009 traukiniai (neužims šios eilės Pesa 630M)?
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X