Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kontrolinė komisija išaiškino 630M-004 trūkumus, jei trūkumai laiku nebus pašalinti į Minską važius 2x620M.
    http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=44043#p44043
    http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=44025#p44025

    Comment


      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
      Kontrolinė komisija išaiškino 630M-004 trūkumus, jei trūkumai laiku nebus pašalinti į Minską važius 2x620M.
      http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=44043#p44043
      http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=44025#p44025
      Į Minską su standartiniu automotrisės salonu kur 2+3 kėdės eilėj?
      kaip?

      Comment


        Ar tikrai patvirtinta informacija, kad važiuos 620M? Kaip matyti, antrasis 630M irgi dar net negautas. Vadinasi, bet kokiu atveju vietoje jo turės važiuoti arba DR1A, arba dvi 620M. Jau geriau LG nesityčiotų iš keleivių ir paleistų modernizuotus DR1A. Beje, 300-aojo salonas labai geras. Tik ar jis pastaruoju metu važiuojantis?

        Comment


          O kas trukdė tik baltarusiams eksploatuoti šiuos maršrutus kaip ir buvo iki šiol? Negi LG tai būtų pelningas maršrutas. Kažkaip abejoju.

          Comment


            Traukiniai į Maskvą ir Sankt Peterburgą pelningi. Turint omenyje keleivių srautus tarp Minsko ir Vilniaus, turėtų būti pelninga. Aišku, naujų dvivagonių kaina į kelionės išlaidas neturi būti įskaitoma. Nes tokiu atveju maršrutai tikrai neatsiperkantys.

            Comment


              Tai kodėl pas mus nuostolingi jei važiuoja pilni traukiniai? Čia dar reikia kitai valstybei sumokėti infrastruktūros mokestį (nereikia priminti, kad didžioji atkarpa tenka Baltarusijai, o ne Lietuvai).

              Comment


                Už infrastuktūra atsiskaitys tarpusavio užskaitymais. Nes ir BČ važiuos.

                Comment


                  Jau keletą dienų matau stovinčias 2 vnt. PESA 630m šioje vietoje.
                  Dear Sir,

                  Comment


                    Kada į Minską paleis Pesa 630M? Nes vakar man teko matyti dvi sukabintas Pesa 620M
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Šiandien mačiau kaip naujoji motrisė 630-004 ruošėsi važiuoti į Turmantą Nr.664 8,28 ryte. Taigi, nei į Minksą nei į Klaipėdą.

                      Comment


                        Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                        Šiandien mačiau kaip naujoji motrisė 630-004 ruošėsi važiuoti į Turmantą Nr.664 8,28 ryte. Taigi, nei į Minksą nei į Klaipėdą.
                        Šiandien taip važiavo naujoji motrisė tokiu pačiu laiku.

                        Comment


                          Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                          Šiandien taip važiavo naujoji motrisė tokiu pačiu laiku.
                          O vakar ne?

                          Comment


                            Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                            O vakar ne?
                            Vakar taip pat,gal net ir rytoj važuos

                            Comment


                              Šiandien Pabradėje.
                              Kelios pastabos. Salono apdaila iš esmės tokia pati, kaip ir 620M. Niekam tikusios lentynos virš sėdynių, ant kurių galima padėti tik nedidelį krepšį, portfelį. Tuo tarpu didesnius lagaminus reikia kišti po kojomis arba šalia sėdynės. Tačiau jei vienoje ir kitoje pusėje sėdi žmonės su lagaminais ar kitais didesniais nešuliais, pastačius juos šalia sėdynių ant tako, nėra kaip praeiti. Ir šiandien taip buvo, kai važiavo grupė moksleivių stovyklauti.
                              Sėdynės išdėstytos viena kryptimi abiejose vagonų šonuose, tačiau skirtingomis kryptimis motoriniame ir nemotoriniame vagonų galuose, taip pat salono dalyje tarp durų. Sėdynės panašaus pločio kaip autobuse. 2 val. kelionei dar nieko, bet tokiu traukiniu važiuoti iš Vilniaus į Klaipėdą komforto mažiau nei Lenkijoje modernizuotuose vagonuose. Sėdynės, manau, per stačiais atlošais, kurie nesireguliuoja. Dėl to, kad nėra kur sudėti nešulių, dalis keleivių juos buvo pasidėję ant atlenkiamų staliukų. Jie ilgai nelaikys, nes bus nulaužti.
                              Nėra nei užuolaidų, nei roletų. Nors, kiek pamenu, konkurso sąlygose buvo. Nesant užuolaidų langų tonavimas per mažas.
                              Naujos konstrukcijos atitvarai šalia durų, kad į saloną neitų šaltis. 620 M jie stikliniai ir yra tarpai, dabar ištisiniai plastikiniai su mažu stiklu. A gale yra kavos aparatas, o B dalyje yra keltuvas.
                              Kadangi salonas buvo sunkiai praeinamas dėl nešulių, nepastebėjau, ar konduktoriai turi savo kupė.
                              Praėjimas tarp vagonų be durų, t.y. salonas ištisas. Neaišku, ar žiemą, kai lauke bus 20 ir daugiau šalčio, nebus salone ties sujungimu šalta.





                              Paskutinis taisė Al1; 2013.06.13, 20:19.

                              Comment


                                O laipteliai taip pat išsitraukia, kaip ir Pesa 620M?
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Taip pat. Tik laiptelis ne iš rifliuoto plieno, o su grotelėmis. Taip kad lipant su smailais aukštakulniais moterims galima kojas nusilaužti.

                                  Beje, kondicionieriai neveikė, elektroninė pranešimo sistema kai kuriais atvejais nerodė lietuviškų raidžių, ir po kelių stotelių nuo Vilniaus stotelių ir stočių pavadinimus ėmė skelbti mašinistas.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2013.06.13, 21:07.

                                  Comment


                                    Tai tikriausiai šis labiau tinka priemiestiniams pervežimams - ten kur dabar leidžia trivagonius?

                                    Comment


                                      Trivagonyje gerokai daugiau vietų. Šis gali pakeisti tik dvivagonius, jei žiūrėti pagal talpą. Jei 630M leis maršrutu Vilnius - Klaipėda, tai kelionės komfortas kris. Jis būtų tinkamas kursuoti tik tarp Vilniaus ir Šiaulių.

                                      Comment


                                        Tai apie siuntimą į Minską negali būti ir kalbos?

                                        Comment


                                          Šianden 17,00 iš Viniaus į Varėną važiavo dvi pesos sujungtos (009 ir 017), beja, 017 turi tik vieną išvažuojančią pakopą perono aukštyje (koki 10 cm žemiau nei 009 apatinis laiptukas), kiti laiptai viduje normalūs.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X