Ukrainoje ir Moldavijoje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG turi galva dirbti. Nors kai kurie autobusų parkai ir paleidžia miesto tipo autobusą į tarpmiestį, tai dažniausiai būna antraeiliai maršrutai ne tarp didmiesčių. Laikai ne tie. Dabar ir priemiestyje neretai važinėja minkšti autobusai. PESA 620M yra puiki artimam priemiesčiui, bet visiškai netinkama ilgesnei kelionei. Jei dar į Turmantą, Marcinkonis galima pateisinti, tai į Šiaulius - ne. Bet kuris iš autobusų į Šiaulius yra minkštasis. Jei geležinkeliai iš tiesų siektų pritraukti keleivius, nedarytų tokių nesąmonių. 3 klasė tik priemiesčiui, visi kiti traukiniai turėtų būti 2 klasės.Paskutinis taisė 2Pack; 2015.05.17, 11:22.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąPESA į Šiaulius matyt netinka tik Jums ir dar kokiems 1-2 žmonėms, važiuojantiems traukiniu 1-2 kartus per mėnesį, kadangi visi kiti sėkmingai ja važiuoja ir beveik kasdien ji yra pypilnė. Jei visiems būtų blogai, matyt šitas traukinys dėl mažo keleivių srauto visai nebevažiuotų.
Klause visų keleivių? Kad važiuoja ,tai dar nereiškia, kad sėkmingai. Kad važiuoja, tai dar nereiškia, kad visi patenkinti.Paskutinis taisė Al1; 2015.05.17, 21:19.
Comment
-
Visiškai pritariu. Beje dalis keleivių atbaidyta ir papildomais nemodernizuotais vagonais Vilniaus - Klaipėdos maršrute. Ypač svarbus pirmas įspūdis. Kelionę modernizuotais vagonais dažnas pagiria, o girdėjau ir šnekėjimą apie kitą kartą autobusu sėdint papildomame vagone, kur tik užvalkalai spalvoti nauji, ir prastovos kvapas karštu oru.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPagal tokią logiką ir buvo sužlugdytas VT Lietuvoje. Koks skirtumas, svarbu kad veža. Koks skirtumas, kad lėtai, kad retai. Tai ir pabėgo milijonas keleivių į nuosavus automobilius. VT dabar perveža keliasdešimt kartų mažiau nei perveždavo 1990 m. ir bent 10 kartų mažiau nei prieš 15 metų...
Klause visų keleivių? Kad važiuoja ,tai dar nereiškia, kad sėkmingai. Kad važiuoja, tai dar nereiškia, kad visi patenkinti.
2a. Emigracija, mažėjantis gyventojų skaičius.
3a. PESOS tikrai neveža lėtai. Į Šiaulius PESA važiuoja tiek pat kiek šilumvežio traukos sąstatas.
4a. Į Šiaulius iš Vilniaus dabar turbūt važiuoja tiek pat traukinių, kiek prieš 15 metų.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąTodėl kad ir geležinkelių tinklas kitas. Ar ten važinėjo/ją naujesnis riedmenys ir greičiau?
Estijoje riedmenys atnaujinti irgi buvo - visi traukiniai 2 klasės ir 1 klasės buvo. Dabar nauji irgi tik 1 ir 2 klasės.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTarp Rygos ir Daugpilio važinėja atnaujinti DR1A su 2 klasės salonu. Kiti traukiniai priemiestiniai, tai nėra ko norėti komforto trumpai kelionei. Greitis toks pats.
Estijoje riedmenys atnaujinti irgi buvo - visi traukiniai 2 klasės ir 1 klasės buvo. Dabar nauji irgi tik 1 ir 2 klasės.
Ten keleivių pervežama daugiau nei Lietuvoje, nenaudojama tik 1 linija Valga-Koidula. Eina kalbos apie linijos Risipere-Haapsalu išpirkimą ir atstatymą. Kai norima viskas įmanoma.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąTai ar dėl to milijonas pabėgo į automobilius? Žmonių gyvenimo lygis pakilo, pajamos pakilo kelis kartus, logiška, kad visi turi automobilius. Nebeliko tos kartos, kuri važinėjo traukiniais, persiskirstė gamybos taškai.
2a. Emigracija, mažėjantis gyventojų skaičius.
3a. PESOS tikrai neveža lėtai. Į Šiaulius PESA važiuoja tiek pat kiek šilumvežio traukos sąstatas.
4a. Į Šiaulius iš Vilniaus dabar turbūt važiuoja tiek pat traukinių, kiek prieš 15 metų.
Comment
-
LG paskelbė konkursą DR1A traukinių jėgainių komplektų pirkimui. Daugiau smulkiau nieko nerašo. Tai, kaip galima suprasti, būtų naujas variklis, hidropavara ir kita įranga. Įdomu, DR1A-300 ruošiasi remotorizuoti, nes jis vienintelis likęs su originaliais varikliais, vienas iš naujausių turimų DR1A ir mažai eksploatuotas, nes dažnai stovėjo patvoryje...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG paskelbė konkursą DR1A traukinių jėgainių komplektų pirkimui. Daugiau smulkiau nieko nerašo. Tai, kaip galima suprasti, būtų naujas variklis, hidropavara ir kita įranga. Įdomu, DR1A-300 ruošiasi remotorizuoti, nes jis vienintelis likęs su originaliais varikliais, vienas iš naujausių turimų DR1A ir mažai eksploatuotas, nes dažnai stovėjo patvoryje...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKiekio nerašo. Bet daugiskaita panaudota.
2 pavarų dėžės;
2 oro kompresoriai + įranga;
+ visa kita įranga.Paskutinis taisė ivanivanov; 2015.07.31, 07:17.
Comment
-
Estų DR1A-244 pervaromas į Vilnių ir bus donoru modernizuojamam LG DR1A-300. Taip rašoma čia:
https://trainpix.org/photo/145558/
Tik neaišku, kad toks donoras reikalingas? Jei (kažkur skaičiau) bus naudojami galinių bemotorių gamybai LG DR1A-276 motoriniai vagonai. 276 prikabinamieji jau supjaustyti.
Be to nuotraukoje matyti, kad pervaromi kaip minimum 3 dyzelinio traukinio vagonai, iš kurių vienas motorinis, neaišku, koks trečiasis nuotraukoje. O gal LG nusprendė ir dar vieną DR1A susirinkti? Ar bent jau motorinę galvą padaryti, kurią galėtų naudoti vietoj sugedusių.Paskutinis taisė Al1; 2015.10.21, 09:41.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąEstų DR1A-244 pervaromas į Vilnių ir bus donoru modernizuojamam LG DR1A-300. Taip rašoma čia:
https://trainpix.org/photo/145558/
Tik neaišku, kad toks donoras reikalingas? Jei (kažkur skaičiau) bus naudojami galinių bemotorių gamybai LG DR1A-276 motoriniai vagonai. 276 prikabinamieji jau supjaustyti.
Be to nuotraukoje matyti, kad pervaromi kaip minimum 3 dyzelinio traukinio vagonai, iš kurių vienas motorinis, neaišku, koks trečiasis nuotraukoje. O gal LG nusprendė ir dar vieną DR1A susirinkti? Ar bent jau motorinę galvą padaryti, kurią galėtų naudoti vietoj sugedusių.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Kas yra faktas, tai DR1A-300 remotorizacija ir išskaidymas į du trivagonius. Kitas dalykas - neseniai juk turėjo būti turimų DR1A būklės vertinimas, kuriam atlikti buvo dar pavasarį skelbtas konkursas. Galbūt iš tiesų pagal jo rezultatus kai kuriems traukiniams netrukus reikės atlikti kapitalinį arba nurašyti. Todėl ir buvo nupirktas tas estų DR1A. Arba bus donoru, arba jo vagonus modernizuos ir naudos vietoj kai kurių nurašomų savų.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas yra faktas, tai DR1A-300 remotorizacija ir išskaidymas į du trivagonius. Kitas dalykas - neseniai juk turėjo būti turimų DR1A būklės vertinimas, kuriam atlikti buvo dar pavasarį skelbtas konkursas. Galbūt iš tiesų pagal jo rezultatus kai kuriems traukiniams netrukus reikės atlikti kapitalinį arba nurašyti. Todėl ir buvo nupirktas tas estų DR1A. Arba bus donoru, arba jo vagonus modernizuos ir naudos vietoj kai kurių nurašomų savų.
Comment
Comment