Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Apie riedmenų ribinį tarnavimo amžių kažką teko girdėti? Anksčiau ar vėliau vistiek tektų visus DRus nurašyti.
    Apie tai niekas nesiginčija. Tik Latvijoje ar kur nors Baltarusijoje jie tarnauja kur kas ilgiau nei Lietuvoje.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Apie tai niekas nesiginčija. Tik Latvijoje ar kur nors Baltarusijoje jie tarnauja kur kas ilgiau nei Lietuvoje.
      Latvijoje tarnauja taip ilgai nes jie neturi jiems pakaitalo - pirkimo konkursai vis stabdomi ir stabdomi.

      Comment


        Taigi, kad techninės galimybės leidžia. Gal laikas liautis vaizduoti turtuolius esant su plika šikna? Tokio didelio kiekio PESŲ užpirkimas buvo niekuo nepagrįstas, tai pinigų švaistymas. Nes dyzeliniai traukiniai dar neatidirbo savo resurso, ir nemažai PESŲ stovi be darbo. Arba, dar kartą kartoju, reikėjo atidaryti naujus maršrutus, kad pilnai išnaudoti turimus riedmenis. Deja, maršrutai naikinami...

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          O ką daryti su 620M? - atstatyti į patvorį? Jeigu eismui palaikyti užtenka X riedmenų, laikyti karštame rezerve dar X riedmenų būtų šiokia tokia prabanga.
          Atstatyti buvusius maršrutus Vilnius-Juodšiliai-Stasylos, Švenčionėliai-Utena, Šiauliai-Lyduvėnai-Tauragė-Pagėgiai, Kaunas-Marijampolė-Šeštokai, Klaipėda-Šilutė-Pagėgiai, pravesti naujų (Šiauliai-Joniškis, Šiauliai-Pakruojis...).
          Deja, LG keleivių vežimo direkcijos skurių direktoriai ir jų pavaduotojai kol kas dirba kita linkme - maršrutų uždarinėjimo.

          Comment


            Visų maršrutų atkūrimas, deja, neįmanomas, nes keleivių nebūtų. Tačiau Stasylų linijos palikimas be keleivinio susisiekimo - LG vadų kenkėjiškos veiklos pavyzdys. Keleivinis susisiekimas galėtų būti tarp Klaipėdos ir Šilutės, bet reikia normalaus tvarkaraščio, o ne tokio, koks buvo. Traukinys į Rokiškį irgi galėtų važinėti kasdien. Tarp Klaipėdos ir Šiaulių reikėtų dar bent vienos poros traukinių - Iš Šiaulių į Klaipėdą iškart po ekspreso pravažiavimo. Su sustojimais tik Pavenčiuose, Telšiuose, Plungėje, Kretingoje, Giruliuose. Šis traukinys galėtų grįžti į Radviliškį vakare, iš Klaipėdos apie 18.30, darydamas visus sustojimus iki Kretingos, o paskui tik Plungėje, Telšiuose, Pavenčiuose (???). Nes dabar iš Klaipėdos į Šiaulius paskutinis autobusas 17.10, traukinys 17.05.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Taigi, kad techninės galimybės leidžia. Gal laikas liautis vaizduoti turtuolius esant su plika šikna?
              Tai gal tada reikėjo ir TEP60 eksploatuoti toliau (nes jų techninis stovis buvo visai neblogas)?

              Comment


                Realiai dar buvo galima laisvai 5 metus tempti su TEP60. Ir kuo gi juos pakeitė? Ogi dar ~10 metų senesniais M62, kuriems dar ir elektropneumatinius stabdžius sumontavo... Dar pirko du panaudotus TEP70, į vieną iš jų sukišo neaišku kiek ir jis galbūt tik šiemet pradės dirbti... Žodžiu, kenkėjiška veikla ir sabotažas keleivių pervežimo veikloje.
                Paskutinis taisė Al1; 2015.05.09, 12:07.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Realiai dar buvo galima laisvai 5 metus tempti su TEP60. Ir kuo gi juos pakeitė? Ogi dar ~10 metų senesniais M62, kuriems dar ir elektropneumatinius stabdžius sumontavo... Dar pirko du panaudotus TEP70, į vieną iš jų sukišo neaišku kiek ir jis galbūt tik šiemet pradės dirbti... Žodžiu, kenkėjiška veikla ir sabotažas keleivių pervežimo veikloje.
                  Jokio kenkėjiškumo nebuvo ir nėra. TEPus reikėjo utilizuoti dar anksčiau, juos ir taip ilgai eksploatavo. Taip ir su DR - atidirbo savo, turi užleisti vieta jaunesnei technikos kartai.

                  Comment


                    30 metų tai ilgai? Tuo tarpu M62 dar apie 10 metų senesni ir važinėja. Aišku, kad kenkėjiška veikla:
                    1. Nurašomi dar neišdirbę savo resurso riedmenys.
                    2. Pritaikomi keleiviniams traukiniams 10 metų senesni šilumvežiai už nurašytus.
                    3. Perkami du panaudoti lokomotyvai. Užuot kosmetiškai paremontavus abu, vienam iš jų atliekama gili modernizacija, kurios kaštai neaiškūs, o trukmė net 3 metai (jei dar neužtruks ilgiau).
                    4. Nurašomi dar neišdirbę savo resurso dyzeliniai traukiniai
                    5. Priperkama akivaizdžiai per daug automotrisių, kurios nėra pakankamai išnaudojamos.
                    6. Uždaromi keleiviniai maršrutai.

                    Maršrutai, atseit, nuostolingi, užtat kišamos didelės sumos per dideliam kiekiui naujų riedmenų, kurie pakankamai neišnaudojami, įsigijimui. Atliekama gili modernizacija šilumvežiui, pritaikomi keleivinių traukinių vedimui seni šilumvežiai... Už visa tai galima buvo palaikyti kelis metus nuostolingus maršrutus net ir su senais daugiau kuro ryjančiais riedmenimis.
                    Dar kitas klausimas - kam, pavyzdžiui, maršrute į Marcinkonis du konduktoriai?

                    Vietoje 3-4 automotrisių ir tų dviejų TEP'ų buvo galima nupirkti porą naujų dyzelinių traukinių, kurie galėjo būti paleisti į Klaipėdą. Tokių būdu būtų atpuolęs šilumvežių poreikis.
                    Paskutinis taisė Al1; 2015.05.09, 13:17.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      2. Pritaikomi keleiviniams traukiniams 10 metų senesni šilumvežiai už nurašytus.
                      M62 su D49 varikliu eksploatacija yra pigesnė nei TEP60.
                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      30 metų tai ilgai? ... 4. Nurašomi dar neišdirbę savo resurso dyzeliniai traukiniai
                      Nustatytas dyzelinių traukinių tarnavimo laikas - 20 metų. Toliau - arba nurašyti arba kapitalinis remontas su eksploatacijos termino pratęsimu.

                      Comment


                        Kažin ar ta eksploatacija papildomai kelis metus bus didesnė nei M62 perdarymas, dviejų TEP70 prikimas ir vieno gili modernizacija? Visi tie apribojimai - biurokratija, kuri apeinama su kita biurokratija ir remontu.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Kažin ar ta eksploatacija papildomai kelis metus bus didesnė nei M62 perdarymas, dviejų TEP70 prikimas ir vieno gili modernizacija? Visi tie apribojimai - biurokratija, kuri apeinama su kita biurokratija ir remontu.
                          M62 remotorizacija buvo visai kitas projektas - jis buvo užbaigtas, kai ne tik visi DR važinėjo, bet ir nemažai D1 bei TEP60. O keleivinių stabdžių montavimą atliko didelio remonto metu.
                          Paskutinis taisė Aleksio; 2015.05.09, 23:32.

                          Comment


                            Kodėl į TEP60 nebuvo dėti D49 varikliai?
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Variklių keitimas būtų kainavęs daugiau nei šilumvežio eksploatavimas kelis metus net ir su didesnėmis kuro sąnaudomis. Tačiau viskas atsiremia į biurokratinį vertinimą ir sprendimų priėmimą. Žinau, kaip tas vyksta - sėdi kokie liberalai atitinkamuose postuose ir varo apie laisvą rinką ir efektyvumą. Ir priimami sprendimai dar gerą techniką parduoti į metalo laužą, o ne rinkoje, žmones atleisti... Paskui viską pirkti RINKOS sąlygomis, t.y. kelis kartus brangiau, ilgiau užtrunkant, permokant, jei tai vienetiniai užsakymai, dėl kurių išpučiamos kainos ir pan.

                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              M62 remotorizacija buvo visai kitas projektas - jis buvo užbaigtas, kai ne tik visi DR važinėjo, bet ir nemažai D1 bei TEP60. O keleivinių stabdžių montavimą atliko didelio remonto metu.
                              Aš M62 variklių keitimo neminėjau. Elektropneumatinių stabdžių įrengimas irgi kainavo. Aišku, ne tiek daug, bet vis tiek. Dar vienas momentas - sumažėjo traukinių greitis, nes M62 tik iki 100 km/h gali važiuoti. Vadinasi, sumažėjo ir linijos pralaidumas.
                              Paskutinis taisė Al1; 2015.05.10, 08:08.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Žinau, kaip tas vyksta - sėdi kokie liberalai atitinkamuose postuose ir varo apie laisvą rinką ir efektyvumą. Ir priimami sprendimai dar gerą techniką parduoti į metalo laužą, o ne rinkoje, žmones atleisti... Paskui viską pirkti RINKOS sąlygomis, t.y. kelis kartus brangiau, ilgiau užtrunkant, permokant, jei tai vienetiniai užsakymai, dėl kurių išpučiamos kainos ir pan.
                                Kuo čia dėti liberalai, jei Lietuvos geležinkeliai nuo pat sovietmečio yra LSDP proteguojama ir visus partinių gimines surenkanti įstaiga?
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Žinau, kaip tas vyksta - sėdi kokie liberalai atitinkamuose postuose ir varo apie laisvą rinką ir efektyvumą. Ir priimami sprendimai dar gerą techniką parduoti į metalo laužą, o ne rinkoje, žmones atleisti...
                                  Traukinių eksploatavimo ribinis terminas buvo nustatytas dar TSRS laikais. Naujiems traukiniams nustatomas ir 35, ir 50 metų eksploatavimo terminas.
                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Dar vienas momentas - sumažėjo traukinių greitis, nes M62 tik iki 100 km/h gali važiuoti. Vadinasi, sumažėjo ir linijos pralaidumas.
                                  Į Klaipėdą greičio jau neužtenką, bet į Kybartus grafiką išlaiko.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Traukinių eksploatavimo ribinis terminas buvo nustatytas dar TSRS laikais. Naujiems traukiniams nustatomas ir 35, ir 50 metų eksploatavimo terminas.
                                    Į Klaipėdą greičio jau neužtenką, bet į Kybartus grafiką išlaiko.
                                    Taigi, kad į Klaipėdą neužtenka... Ir toliau šliaužiama maks. 100 km/h. Kas pasikeitė nuo tarpukario?
                                    Eksploatavimo terminas yra biurokratinis dalykas, kartuoju, ir jis yra apeinamas biurokratiniais metodais - eksploatacijos pratęsimu.

                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                    Kuo čia dėti liberalai, jei Lietuvos geležinkeliai nuo pat sovietmečio yra LSDP proteguojama ir visus partinių gimines surenkanti įstaiga?
                                    Tuo, kad visos valdžios partijos Lietuvoje vykdė ir vykdo liberalią politiką, tik vienos tai tiesiai sako (liberalai), o kiti pučia miglą apie tradicijas ar socialinę atsakomybę ir pan. Laisvos rinkos institutas atsirado vos keli metai po nepriklausomybės atkūrimo ir prie visų partijų jis kone vienintelis faktinis egzpertas ir propagandistas ekonominiuose, socialiniuose, finansiniuose klausimuose.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Taigi, kad į Klaipėdą neužtenka... Ir toliau šliaužiama maks. 100 km/h.
                                      Netiesa. Vilnius-Klaipėda 376km. Ekspresas nuvažiuoja per 3val. 40min. su 5min sustojimu Šiauliuose (t.y. laikas važiuojant yra 3val. 35min. arba 3,58333val). 376/3,58333 = 104,9 km/val. Įvertinus įsibėgėjimus ir stabdymus greitis tikrai bus virš 100km/val.
                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Eksploatavimo terminas yra biurokratinis dalykas, kartuoju, ir jis yra apeinamas biurokratiniais metodais - eksploatacijos pratęsimu.
                                      Galvojate, kad pratęsti eksploataciją yra taip lengva?

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Tuo, kad visos valdžios partijos Lietuvoje vykdė ir vykdo liberalią politiką, tik vienos tai tiesiai sako (liberalai), o kiti pučia miglą apie tradicijas ar socialinę atsakomybę ir pan. Laisvos rinkos institutas atsirado vos keli metai po nepriklausomybės atkūrimo ir prie visų partijų jis kone vienintelis faktinis egzpertas ir propagandistas ekonominiuose, socialiniuose, finansiniuose klausimuose.
                                        O kokia politika būtų „neliberali“? Visada gali būti geriau, protingiau, racionaliau padaryta, tačiau kaip apibrėžti tuos teisingiems sprendimams reikalingus kriterijus, kaip formuoti politiką? Siūlote grįžti prie centrinio planavimo?
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Variklių keitimas būtų kainavęs daugiau nei šilumvežio eksploatavimas kelis metus net ir su didesnėmis kuro sąnaudomis. Tačiau viskas atsiremia į biurokratinį vertinimą ir sprendimų priėmimą.
                                          Tai TEP60 su D49 iki šiol būtų važiavę ir nebūtų reikėję pirkti kirviu tašytų TEP70BS už daug pinigų.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X