Dėl gyvavimo tai nežinau, o vežė iki stoties kalnelio nuo pagrindinio stoties pastato.
Dabar Radviliškis -Panevėžys (Rokiškis)- Šiauliai turi sustojimus prie kalno ( lyg 2-as parkas vadinasi),
tai dalis stoties darbuotojų naudojasi šiuo maršrutu.
Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Galės manau pats S.Dailydka ir važinėti su tokiu laužu. Įdomu kaip bus vasara kai būna 12 vagonų ir visi užpildyti čia durniškas sprendimas su tokiais traukiniais iš viso LG neturi ką pirkti tai va ir perka tokius laužus...
Trupučiuka realiau mastyti reikia. Nieks jų neleis piko metu, kai reikia tų dvylikos vagonų. Visų pirma šie traukiniai skirti Vilnius-Minskas, taigi bent Klaipėdos maršrute klasinius vagonus dar ilgai matysime. Galbūt, kaip kažkas sakė vieną porą darbo dienomis (kai važiuoja 50-150 keleivių) pakeis, galbūt reisų dažnį padidins. Žinoma trijų ar keturių vagonų būtų dar geriau, tačiau viskas remiasi į finansines galimybes.
LG skelbia 4 dyzelinių traukinių DR1AM variklių MTU remonto konkursą. Gal ta proga dėl traukinių trūkumo iš rezervo prikels D1?!
DR1AM bus remontuojami tikrai ne visi iš karto. O dėl D1 - dabar nėra poreikio. Rezerve yra du trivagoniai ir dar du prikabinami vagonai. Visi tvarkingi - reikalui esant galima ištraukti.
Šiandien (spalio 18 d.) apie 5:50h į Kauno geležinkelio stotį iš Vilniaus atvažiavo tuščias dvivagonis DR1A. Iš tunelio įvažiavęs į stotį, jis nuvažiavo į depą.
Dvivagonių DR1A Kaune nebuvo gal metus. Galvojau, gal jau ir Vilniuje nėra, apie tai buvau uždavęs klausimą, bet atsakymo nesulaukiau.
Šiandien (spalio 18 d.) apie 5:50h į Kauno geležinkelio stotį iš Vilniaus atvažiavo tuščias dvivagonis DR1A. Iš tunelio įvažiavęs į stotį, jis nuvažiavo į depą.
Dvivagonių DR1A Kaune nebuvo gal metus. Galvojau, gal jau ir Vilniuje nėra, apie tai buvau uždavęs klausimą, bet atsakymo nesulaukiau.
Dabar nuo Spalio 21 d. Kaunas - Marijampolė vietoj motrisės važinės dviejų vagonų DR1AM. O Kaunas - Kybartai Nr. 693/696 važinės 3 vagonų dyzeliukas.
Taip pat, nuo tos pačios dienos maršrutu Kaunas - Šiauliai - Kaunas važinės automotrisė.
O dėl dvivagonių. Tai dabar į Kauną perduotas DR1AM-451 su iškabintu viduriniu vagonu. Šiaip jis visada važinėjo trijų vagonų sąstatu.
Dabar nuo Spalio 21 d. Kaunas - Marijampolė vietoj motrisės važinės dviejų vagonų DR1AM. O Kaunas - Kybartai Nr. 693/696 važinės 3 vagonų dyzeliukas.
Taip pat, nuo tos pačios dienos maršrutu Kaunas - Šiauliai - Kaunas važinės automotrisė.
O dėl dvivagonių. Tai dabar į Kauną perduotas DR1AM-451 su iškabintu viduriniu vagonu. Šiaip jis visada važinėjo trijų vagonų sąstatu.
Po pusmečio žadami nauji traukiniai iš Vilniaus į Klaipėdą ir Minską
Bendrovės atstovas pasirašė sutartį dėl 3 dvivagonių dyzelinių traukinių, kurie bus eksploatuojami maršrutuose Vilnius – Klaipėda, taip pat Vilnius – Minskas (iki šio maršruto elektrifikacijos projekto įgyvendinimo pabaigos) pirkimo.
Tada kyla kl, ar jie bus greitieji, su 1-2 sustojimais, ar pvz maršrute pakeis vieną TEP'ą, kuri permes ant tranzitinių?
Gerai būtu, jei jie tokius būtu nusipirke, bet jau kelintą kartą sakau, kad tai bus Pesos pigiausi, praščiausi ir šlykščiausi dvivagoniai 630M, kurie yra skirti trumpesniems maršrutams (commuter) o ne intercity kaip LG planuoja leist, nesistebėsiu, jei vėl skūsis, kad nuostolingi maršrutai pas juos bus ir t.t.
O kiek keleivių važiuoja? Juk jie bus Vilnius-Minskas maršrutui skirti... Į Klaipėda geriausiu atveju vienas traukinukas bus skirtas.
O ne sezono metu paprastom dienom ir Vilnius-Klaipėda po 50-100 žmonių važiuoja... Ar už tuos pinigus geriau reikėjo pirkti vieną traukinį su 450 vietų ir 9-10 mėnesių orą vežiot?
Comment