Parašė Eimantas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Dėl gyvavimo tai nežinau, o vežė iki stoties kalnelio nuo pagrindinio stoties pastato.
Dabar Radviliškis -Panevėžys (Rokiškis)- Šiauliai turi sustojimus prie kalno ( lyg 2-as parkas vadinasi),
tai dalis stoties darbuotojų naudojasi šiuo maršrutu.Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąGalės manau pats S.Dailydka ir važinėti su tokiu laužu. Įdomu kaip bus vasara kai būna 12 vagonų ir visi užpildyti čia durniškas sprendimas su tokiais traukiniais iš viso LG neturi ką pirkti tai va ir perka tokius laužus...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG skelbia 4 dyzelinių traukinių DR1AM variklių MTU remonto konkursą. Gal ta proga dėl traukinių trūkumo iš rezervo prikels D1?!Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2012.10.18, 08:25.
Comment
-
Šiandien (spalio 18 d.) apie 5:50h į Kauno geležinkelio stotį iš Vilniaus atvažiavo tuščias dvivagonis DR1A. Iš tunelio įvažiavęs į stotį, jis nuvažiavo į depą.
Dvivagonių DR1A Kaune nebuvo gal metus. Galvojau, gal jau ir Vilniuje nėra, apie tai buvau uždavęs klausimą, bet atsakymo nesulaukiau.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąŠiandien (spalio 18 d.) apie 5:50h į Kauno geležinkelio stotį iš Vilniaus atvažiavo tuščias dvivagonis DR1A. Iš tunelio įvažiavęs į stotį, jis nuvažiavo į depą.
Dvivagonių DR1A Kaune nebuvo gal metus. Galvojau, gal jau ir Vilniuje nėra, apie tai buvau uždavęs klausimą, bet atsakymo nesulaukiau.
Taip pat, nuo tos pačios dienos maršrutu Kaunas - Šiauliai - Kaunas važinės automotrisė.
O dėl dvivagonių. Tai dabar į Kauną perduotas DR1AM-451 su iškabintu viduriniu vagonu. Šiaip jis visada važinėjo trijų vagonų sąstatu.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2012.10.18, 10:56.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąDabar nuo Spalio 21 d. Kaunas - Marijampolė vietoj motrisės važinės dviejų vagonų DR1AM. O Kaunas - Kybartai Nr. 693/696 važinės 3 vagonų dyzeliukas.
Taip pat, nuo tos pačios dienos maršrutu Kaunas - Šiauliai - Kaunas važinės automotrisė.
O dėl dvivagonių. Tai dabar į Kauną perduotas DR1AM-451 su iškabintu viduriniu vagonu. Šiaip jis visada važinėjo trijų vagonų sąstatu.
Comment
-
Sumažėjo net tiek, kad stovintys studentai į motrisę nebetelpa...bet kažkam tai nė motais
Parašė disident Rodyti pranešimąAr Kaunas - Šiauliai sumažėjo keleivių?
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąSumažėjo net tiek, kad stovintys studentai į motrisę nebetelpa...bet kažkam tai nė motais
Comment
-
Po pusmečio žadami nauji traukiniai iš Vilniaus į Klaipėdą ir Minską
Bendrovės atstovas pasirašė sutartį dėl 3 dvivagonių dyzelinių traukinių, kurie bus eksploatuojami maršrutuose Vilnius – Klaipėda, taip pat Vilnius – Minskas (iki šio maršruto elektrifikacijos projekto įgyvendinimo pabaigos) pirkimo.
http://kaunodiena.lt/naujienos/trans...-minska-449887
Comment
-
Spėju, kad bus maždaug tokie
http://www.youtube.com/watch?v=3ufrqe3nB-s
Tada kyla kl, ar jie bus greitieji, su 1-2 sustojimais, ar pvz maršrute pakeis vieną TEP'ą, kuri permes ant tranzitinių?
Comment
-
Parašė Špionas Rodyti pranešimąSpėju, kad bus maždaug tokie
http://www.youtube.com/watch?v=3ufrqe3nB-s
Tada kyla kl, ar jie bus greitieji, su 1-2 sustojimais, ar pvz maršrute pakeis vieną TEP'ą, kuri permes ant tranzitinių?
Štai kaip jie atrodo, kas dar nemate:
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNa, kol kas galiu pasakyti tik tiek, kad naujuose traukiniuose bus 140 sėdimų II klasės vietų.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimątai čia juokingai mažai...
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimątai čia juokingai mažai...
O ne sezono metu paprastom dienom ir Vilnius-Klaipėda po 50-100 žmonių važiuoja... Ar už tuos pinigus geriau reikėjo pirkti vieną traukinį su 450 vietų ir 9-10 mėnesių orą vežiot?
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąTai beveik trys dabar vazinejantys sedimi vagonai
Comment
Comment