Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vectron Rodyti pranešimą
    Ponas, prieš 5-6 metų buvo tokia praktika: maršrutu Vilnius - Minskas važinėjo LG DR1A:

    http://www.parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=12874
    Tą ir aš prisimenu. Taip pat prisimenu, kaip LG DR1A ir D1 važinėjo iš Vilniaus į Daugpilį, Gudagojį, Lydą, iš Šiaulių - į Daugpilį, iš šilumvežio ir klasinio tipo vagonų suformuoti keleiviniai traukiniai - iš Vilniaus į Rygą.
    Jei tiek maršrutų nuimta, matyt - daug kas yra netaip kaip dėjosi prieš 5-10 metų... Matyt, ir rytiniu reisu Vilnius-Minskas bei vakariniu Minskas-Vilnius LG traukinius DR1A ne iš gero pakeitė baltarusių TEP-ai su to paties geležinkelio klasinio tipo vagonais...

    Comment


      Pavasarį ir vasarą nuolat pasigesdavau automotrisės AR2 (AR2-02). Bet klausti nedrįsau. Kvalifikuoto atsakymo gauti nesitikėjau (nes man labiau mėgstama rašyti atkirčius). Buvau sunerimęs, gal šis traukinukas jau metalo lauže. Bet paskutinėmis kalendorinės vasaros dienomis tą vienvagonį vėl pamačiau įprastame maršrute Kaunas-Marijampolė. Vėl jis iš Kauno išvyksta 6:10 val. Ar 16:15h išvyksta jis, įsitikinti dar neteko, o 9:35h išvyksta du 620M (pirmas važiuoja į Kybartus, antras į Marijampolę).

      Comment


        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        Tą ir aš prisimenu. Taip pat prisimenu, kaip LG DR1A ir D1 važinėjo iš Vilniaus į Daugpilį, Gudagojį, Lydą, iš Šiaulių - į Daugpilį, iš šilumvežio ir klasinio tipo vagonų suformuoti keleiviniai traukiniai - iš Vilniaus į Rygą.
        Jei tiek maršrutų nuimta, matyt - daug kas yra netaip kaip dėjosi prieš 5-10 metų... Matyt, ir rytiniu reisu Vilnius-Minskas bei vakariniu Minskas-Vilnius LG traukinius DR1A ne iš gero pakeitė baltarusių TEP-ai su to paties geležinkelio klasinio tipo vagonais...
        Dar ir į Gardiną iš Vilniaus, o vėliau net iki Sokulkos.

        Comment


          O pries kokiu 15-20 metu nebuvo pektadieniais ir sekmadieniais silumvezio traukiamu klasikiniu vagonu marsutu Vilnius-Kybartai? Ar i Kaliningrada vaziuojantis stodavo kai kuriuose stotyse? Nepamenu dabar..

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
            O pries kokiu 15-20 metu nebuvo pektadieniais ir sekmadieniais silumvezio traukiamu klasikiniu vagonu marsutu Vilnius-Kybartai? Ar i Kaliningrada vaziuojantis stodavo kai kuriuose stotyse? Nepamenu dabar..
            Tokios sudėties keleivinis traukinys kasdien važinėjo maršrutu Vilnius-Kybartai-Kaliningradas. Stodavo Jūrėje, Kazlų Rūdoje, Pilviškiuose,Vilkaviškyje (stotyse).

            Dabar kyla dar vienas klausimėlis: jei pernai (2011m.) gruodžio 11 d. tiesioginis maršrutas Vilnius-Šeštokai-(Varšuva) buvo sutrumpintas iki maršruto Kaunas-Šeštokai-(Varšuva), ir LG "advokatai" taip atkakliai įrodinėja, kad sutrumpinti reikėjo, tai ko dabar taip veržiamasi į Minską? Gal būt užtektų traukinio Vilnius-Molodečnas? Juk iš ten į Minską važiuoja daug Baltarusijos geležinkelio elektrinių traukinių? Be to, iš Vilniaus į Minską dar veža traukinys Vilnius-Maskva, taip pat tranzitiniai RŽD traukiniai. Į Latviją, Estiją traukinių praktiškai nėra, į Lenkiją - vos vienas...
            Paskutinis taisė Vitas; 2012.09.05, 11:50.

            Comment


              Vilniaus prekių stotyje stovi dar kažkoks D1.

              Comment


                Tokių reliktų dar daug kur pamatysi .

                Comment


                  Kur? Lietuvoje tik Vilniuje ir N. Vilnios depe dar keli prikabinami vagonai.

                  Comment


                    Vilnių ir turėjau galvoje, prieš metus jų daugiau buvo, buvo tie priekiniai vagonai (lokomotyvai?).

                    Comment


                      Parašė Traff Rodyti pranešimą
                      Vilnių ir turėjau galvoje, prieš metus jų daugiau buvo, buvo tie priekiniai vagonai (lokomotyvai?).
                      Tie magistraliniai lokomotyvai ir dabar stovi, tik perstumti. O aš apie dyzelinį D1 kalbėjau.

                      Comment


                        Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                        Tie magistraliniai lokomotyvai ir dabar stovi, tik perstumti. O aš apie dyzelinį D1 kalbėjau.
                        Žmogus turi galvoje D1 galvas
                        „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                        Comment


                          Parašė Taut. Rodyti pranešimą
                          Žmogus turi galvoje D1 galvas
                          Vilniaus lokomotyvų depe stovi išviso 4 D1 "galvos". Ir du tarpiniai vagonai. Kita D1 galima pamatyti iš Panerių gatvės pusės.

                          Comment


                            Vis tik naujieji DMU bus naudojami ir Vilnius-Klaipėda maršrute:
                            2012-09-19 Į Klaipėdą ir Minską traukiniais važiuosime patogiau ir greičiau



                            AB „Lietuvos geležinkeliai“ toliau tęsia traukinių parko atnaujinimą. Keleiviai, važinėjantys maršrutu Vilnius – Kaunas, jau įvertino ir pamėgo naujus traukinius.
                            Bendrovė itin didelį dėmesį skiria viešosios paslaugos – keleivių vežimo kokybės kėlimui.
                            Rugsėjo 18 d. Berlyne vienos didžiausių pasaulyje geležinkelių transporto parodos „Innotrans – 2012“ metu AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka ir Lenkijos AB „Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz“ valdybos nariai Zygfryd Žurawski bei Robert Swiechowicz pasirašė sutartį dėl 3 dvivagonių dyzelinių traukinių, kurie bus eksploatuojami maršrutuose Vilnius – Klaipėda, o taip pat Vilnius – Minskas (iki šio maršruto elektrifikacijos projekto įgyvendinimo pabaigos) pirkimo.
                            Tai jau ketvirta šių Lietuvos ir Lenkijos bendrovių tarpusavio bendradarbiavimo sutartis ir pirmas toks abiejų bendrovių projektas gaminant 1520 mm pločio vėžei skirtus dyzelinius keleivinius traukinius, važiuosiančius 140 km/val. greičiu.

                            Traukiniuose bus įrengta vaizdo stebėjimo sistema, oro kondicionavimas, patogios sėdynės, elektriniai keltuvai, skirti žmonėms su judėjimo negalia vežimėliuose įkelti, du vakuuminiai tualetai (vienas jų pritaikytas žmonėms su judėjimo negalia vežimėliuose).
                            Naujų keleivinių traukinių dyzeliniai varikliai atitiks aukščiausius Euro Stage III B aplinkosauginius reikalavimus dėl išmetamųjų dujų emisijos.
                            Planuojama, kad pirmieji keleiviai naujųjų traukinių privalumus galės išbandyti jau nuo 2013 m. gegužės pabaigos.

                            Algis Palionis
                            AB”Lietuvos geležinkeliai”
                            Atstovas spaudai

                            Comment


                              Hm, nejaugi tas maršrutas toks tuščias, bent jau galėtu trivagonius nupirkt , vis del to tai ne ekspresas juk...

                              Comment


                                Taip, paprastom dienom Vilniaus - Klaipėdos maršrutui pilnai pakaktų dvivagonio. Tačiau penktadienį - sekmadieniais ir pirmadieniais nepakaktų. Bet kokiu atveju, turint tik 3 traukinius, dvivagoniai pakeis tik vieną traukinių porą.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Taip, paprastom dienom Vilniaus - Klaipėdos maršrutui pilnai pakaktų dvivagonio. Tačiau penktadienį - sekmadieniais ir pirmadieniais nepakaktų. Bet kokiu atveju, turint tik 3 traukinius, dvivagoniai pakeis tik vieną traukinių porą.
                                  O prie šitų naujų traukinių nebūtų galima esant poreikiui kabinti senų vagonų? Ar dyzeliniai nepaveš? Man visai patiko šitas sprendimas Šveicarijoj, kur prie naujo modulinio traukinio (tiesa elektrinio) dar buvo kabinama krūva senų vagonų.
                                  kaip?

                                  Comment


                                    Pavežti tai paveš, bet greitis nukentės. Tiksliau įsibėgėjimas. Be to Vakarų Europoje vagonai lengvesni.

                                    Comment


                                      Galės manau pats S.Dailydka ir važinėti su tokiu laužu. Įdomu kaip bus vasara kai būna 12 vagonų ir visi užpildyti čia durniškas sprendimas su tokiais traukiniais iš viso LG neturi ką pirkti tai va ir perka tokius laužus...
                                      Geležinkeliai valdo!

                                      Comment


                                        Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
                                        Galės manau pats S.Dailydka ir važinėti su tokiu laužu. Įdomu kaip bus vasara kai būna 12 vagonų ir visi užpildyti čia durniškas sprendimas su tokiais traukiniais iš viso LG neturi ką pirkti tai va ir perka tokius laužus...


                                        Kai baigsi mokyklą ir dar kokį mokslą rimtesni, tai galėsi LG vadovaut.
                                        Pasiskaityk , kas rašoma, ir džiaukis , jog išvis perka.
                                        Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                        Comment


                                          O Radviliškio stotyje nebetampo to D1 vagono su manevriniu?
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X