Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaunas -Kaisiadorys (

    kelioneis Kauno iki Siauliu pailgeja apie 40 minuciu.. dyzeliuko niekas neleis vaziuoti elektrickos greiciu.........ir esate tikras kad nuo Kaisiadoriu iki Livintu ar Gaiziunu perkrautame ruoze nebus greicio apribojimu ir prasilenkimu.... tas neapgalvota pas Jus.Vien tris kartus bandyti stabdzius isvykus is tunelio ,prie Kaisiadoris ,ir isvykus is Kaisiadoriu......... maziausiai 40 min....Bet ner ko cia fantazuoti. 99 proc kad traukini atsauks...
    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2012.06.12, 19:26.

    Comment


      bilietai

      kad ir desimt gali pirkti bilietu, traukiniu niekas neuzlaiko.statistai trik gale menesio pamato, kad aha dar toks keliauninkas atsirado. o kelione keleivis planuoja pats

      Comment


        Birželio 7 d.(ketvirtadienį) apie 15 val. Vievio geležinkelio stoties priegose stebėjau pravažiuojantį RŽD greitąjį traukinį Kaliningradas-Sankt.Peterburgas. Pravažiavus šiam, nuo Vilniaus ėmė artėti kitas keleivinis traukinys. Iš pradžių atrodė, kai tai elektrinis ER9M. Kol tvarkaraštyje svarsčiau, už kiek laiko koks traukinys turi važiuoti į Kauną, pamačiau, kad tai dyzelinis DR1A. Jis Kaišiadorių kryptimi važiavo tuščias. Ar važiavo į Kauną, ar į Radviliškį, liko neaišku.
        Kada tik važiuoju Vilniaus kryptimi, vis pamatau važiuojantį tuščią DR1A. Vadinasi, dyzeliniai traukiniai po Lietuvą tušti važinėja dažnai. Ir tokio važinėjimo ("oro vežiojimo") nuostolius kompensuoti bandoma pavieniais keleivinų traukinių maršrutų nuiminėjimais.

        Comment


          del tusciu.

          vaziuoja visi atlikti i vilniu TO 2 Ar TO3

          Comment


            Šiandien vakare (apie 22 val.) tokį patį vaizdą mačiau Kašiadoryse, tuščias trivagonis DR1A pralėkė link Kauno.

            Comment


              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
              Del ruozo Palemonas -Gaiziunai kapitalinio remonto bus nutrauktas visu traukiniu eismas siame ruoze. traukinys Kaunas -Siaulia-Kaunas nevaziuos. remontas truks apie 2 metus.
              http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...iMiUwZmFsc2U!/
              AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka, atkreipė dėmesį, kad geležinkelio linija Kaunas (Palemonas)–Gaižiūnai yra transeuropinės reikšmės geležinkelio linijų, kurias reikia modernizuoti, kuriant viešuosius logistikos centrus, sąraše, o projektas „Esamo geležinkelio ruožo Kaunas (Palemonas)–Gaižiūnai rekonstrukcija“ yra įtrauktas į priemonių, kurios skirtos užtikrinti transeuropinių transporto tinklų plėtrą, planą.


              „Savaime aišku, ši geležinkelio rekonstrukcija, vyks nestabdant traukinių eismo, todėl labai svarbu, kad visi dirbtų labai atsakingai“, – sakė S. Dailydka.

              tai gal nestabdys traukinių eismo?

              Comment


                Parašė senis Rodyti pranešimą
                „Savaime aišku, ši geležinkelio rekonstrukcija, vyks nestabdant traukinių eismo, todėl labai svarbu, kad visi dirbtų labai atsakingai“, – sakė S. Dailydka.

                tai gal nestabdys traukinių eismo?
                Kauno tunelį taip pat remontavo nestabdant traukinių eismo - traukiniai ėjo aplinkkeliu. Taip ir čia - eismas Palemono ir Gaižiūnų stotyse sustabdytas nebus, traukiniai eis aplinkkeliu.

                Comment


                  stabdys .keleiviniai nevaziuos.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Kauno tunelį taip pat remontavo nestabdant traukinių eismo - traukiniai ėjo aplinkkeliu. Taip ir čia - eismas Palemono ir Gaižiūnų stotyse sustabdytas nebus, traukiniai eis aplinkkeliu.
                    Pirmininiais duomenimis traukinių eimas rekonstrukcijos metu nebus stabdomas.
                    Darbai bus atliekami 4 dienų ilgumo eismo pertraukų metu. Per likusias 3 dienas bus praleidžiami traukiniai.

                    Comment


                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                      stabdys .keleiviniai nevaziuos.
                      Tai kad tų keleivinių tėra tik dvi poros per savaitę. O Sekmadienį vis tiek rekonstukcija nebus vykdoma. Taip, suprantama, kad vasarą gal ir būtų galima nutraukti maršrutą į Šiaulius, nes pagrindiniai jo keleiviai yra studentai. Bet prisidengiant rekonstrukcija uždaryti maršrutą tėra viso labo nevykęs pretekstas maršruto naikinimui.

                      Comment


                        Analogiškai buvo su Pagėgių ir (ar) Šilutės dyzeliuku Klaipėdoje, kai rekontravo viaduką per Liepų gatvę.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          LG paskelbė konkursą 3 vnt. dizelinių traukinių pirkimui. Pagal reikalavimus, labai panašu į PESA M630 su Intercity salonu.
                          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...696&LID=117054
                          Panašu kad skirti važinėti mažesnio apkrovimo metu į Klaipėda ir kad Škodos modulinių traukinių įdėjos galūtinai atsisakoma.

                          Comment


                            Parašė darijusk Rodyti pranešimą
                            LG paskelbė konkursą 3 vnt. dizelinių traukinių pirkimui. Pagal reikalavimus, labai panašu į PESA M630 su Intercity salonu.
                            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...696&LID=117054
                            Panašu kad skirti važinėti mažesnio apkrovimo metu į Klaipėda ir kad Škodos modulinių traukinių įdėjos galūtinai atsisakoma.
                            O tai tarybinės technikos stebuklų "RA2" nebeužtenka? O gal šaunuoliai iš LG dasipirks jų dar tris vienetus?
                            „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                            Comment


                              Į Klaipėdą iš Vilniaus, o ne iš Radviliškio. Visgi reikėtų trivagonių, o ne dvivagonių. Juk dvivagonyje bus tik apie 140 vietų, o tai mažiau nei trijuose paprastuose vagonuose. O penktadieniais nepakaks ir dviejų sukabintų traukinių, teks sukabinti į vieną visus tris, o likusiais grafikais leisti šilumvežius su vagonais. Be to jei po kelių metų planuojama greitį padidinti iki 160 km/h, tai maksimalus dvivagonių greitis tebus tik 140 km/h ir ruožai, pritaikyti 160 km/h greičiui nebus išnaudojami.

                              Comment


                                O kodėl manote, kad šie traukiniai bus skirti aptarnauti Vilniaus-Klaipėdos ruožą?
                                Gal jie bus skirti Kauno-Šeštokų ruožui arba Klaipėdos-Šilutės ar kitiems.

                                Comment


                                  Sąlygose parašyta, kad reikalaujamas tarpmiestinio susisiekimo standartus atitinkantis DMU salonas. Lietuvoje vienintelis tarpmiestinis geležinkelio maršrutas - tai Vilnius-Klaipėda. Visi kiti regioniniai/priemiestiniai.

                                  Comment


                                    Na, galbūt ir į Turmantą tokie tiktų. Visgi atstumas nemažas. O šiais laikais važiuoti trečios klasės salone, kurio sėdynės kaip miesto autobuso, kai autobusai kursuoja minkštieji net priemiestyje...
                                    Žinoma, toks dvivagonis labai tiktų iš naujo atgaivintam maršrutui Vilnius - Šeštokai. Tačiau savaitgaliais traukinys būtų per mažas. Nebent būtų sekcionuojamas: iki Marijampolės du sukabinti, o iki Šeštokų - vienas. Tačiau labiausiai tikėtina, kad šie traukiniai kursuos maršrutu Vilnius - Klaipėda. Visgi jie jam per maži net ir žiemos metu. Tikrai reikėtų trivagonio, o du sukabinti keturvagoniai, kiekveiname vagone esant įjungtam varikliui, kažin ar mažiau sunaudos kuro nei šilumvežis.

                                    Comment


                                      del Vilniaus -Sestoku

                                      Vilnius -Sestokai jau palaidotas pernai gruodzio 11 d. net geles jau nuvyto..... nebeprikelsi...... Kaunas -Sestokai merdi, atvezdamas 3 -5 uzsieniecius..........

                                      Comment


                                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                        Vilnius -Sestokai jau palaidotas pernai gruodzio 11 d. net geles jau nuvyto..... nebeprikelsi...... Kaunas -Sestokai merdi, atvezdamas 3 -5 uzsieniecius..........
                                        Tikrai daugiau nei 3-5, kai važiavau balandžio pabaigoje į priekį ir atgal buvo daugiau - 15-20.

                                        Comment


                                          diena dienai nelygi.... bet kokiu atveju neapsimoka leisti daugiau vieno vagono i sestokus.
                                          Kasa Sestokuose ir nereikalinga....

                                          Comment

                                          Working...
                                          X