Parašė Robert
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė disident Rodyti pranešimąKas liečia kėdes ar suolus, tai penkioliktą kartą šiame forume pasakysiu, kad Pesų kėdės nė velnio nepatogesnės už D1 medinius suolus. Žinau, Kaunas - Šeštokai Pesa nevažiuoja, bet važiuoja kitais ilgais maršrutais ir ojojoi kaip nepatogu.
Comment
-
Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąNu jau man tai nepatinka, kad leis modulinius traukinius į Klaipėdą aš prieš tikrai man nepatinka toks sumanimas norėčiau sužinoti kaip jums
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąO argumentai? Ar pagrindinis argumentas yra tris kartus pakartotas "nepatinka"?
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąelementariausias argumentas: kaip i modulini traukini sutalpinsi 7-8 vagonus keleiviu?????
Comment
-
Štai Vengrijoje modulinis traukinys su elektrovežiu.
http://www.flickr.com/photos/rehvonw...n/photostream/
Austrijoje CAT (oro uosto ekspresas)
http://groopi.es/uploads/products/39...b_original.jpg
Iš kito galo - vagonas su valdymo kabina
http://www.flickr.com/photos/5428711...n/photostream/
Comment
-
Taip, pirks šilumvežius - juk dabar keleivinių trūkumas (vakar su vakariniu į Klaipėdą važiavo 2M62, o tik 6 ar 7 vagonai). Bet tai bus specialus šilumvežis, optimaliai pagal galią (ir galbūt kėbulo dizainą) pritaikytas tiems keliems vagonams ir turintis nuotolinio valdymo galimybę iš galinio vagono. Perkama turėtų būti viename pakete. Tik čia tikriausiai ir susiduriama su problema - nelabai gaminami moduliniai traukiniai su šilumvežio trauka. Arba jei ir gaminami, tai naudojamas standartinis šilumvežis. Bet 3-5 vagonų traukiniui jis per galingas. Standartinis šilumvežis tiktų dideliam traukiniui.
Comment
-
Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąNu jau man tai nepatinka, kad leis modulinius traukinius į Klaipėdą aš prieš tikrai man nepatinka toks sumanimas norėčiau sužinoti kaip jumsParašė vėkas Rodyti pranešimąO argumentai? Ar pagrindinis argumentas yra tris kartus pakartotas "nepatinka"?
Buvo kažkurioje temoje toks klausimas. buvo ir atsakymas. Jame moduliniu įvardijamas keleivinis traukinys, kažkurioje stotyje dalijamas į dvi dalis ir nuvažiuojantis skirtingais marįrutais (arba iš atskirų maršrutų susijungiantis ir toliau važiuojantis vienu sąstatu). Modulinis ar ne, iš atsakymo supratau vertiannt pagal maršruto(maršrutų) eismo organizavimą. Bet toliau kriterijumi vis dažniau įžiūriu traukinio konstrukciją.
Iš kelių dešimtmečių praeities pateikčiau daugybę pavyzdžių, kaip kuriose stotyse kurių maršrutų D1 dvigubi dyzeliniai traukiniai dalindavosi į dvi dalis (būdavo atkabinami) ir kur atskiros dalys važiuodavo toliau. Didėjant dyzelinių traukinių įvairovei (atsiradus DR1A, RA2 ir kt.) tokių dalijimųsi mažėjo 9matyt, netikdavo kabinti D1 su DR1A). Bet 2011-2012m. keleivinių traukinių tvarkaraštis įvedė 9:35-10:15 dvigubo traukinio važiavimą iš Kauno į Kazlų Rūdą, ten jo išsiskyrimą ir atskirų dalių važiavimą į Kybartus ir Marijampolę.
Šiuo maršrutu (maršrutais) nuolat važinėja dvi PESA tipo automotrisės, bet pasitaikė pavienių kitokių variantų.
Pagaliau sąstato dalijimuisi ir susijungimui nebūtinai reikalingi dyzeliniai traukiniai. Antai naktinio Klaipėdos traukinio prieš išnykimą atskiri vagonai bųdavo prikabinami-atkabinami Šiauliuose. Važiuojant iš Vilniaus į Klaipėdą, du atkabinti vagonai su Radviliškio depo šilumvežiu M62 anksti rytą važiuodavo maršrutu Šiauliai-Vilnius (šiauliečiai ir dabar traukinio tokiu laiku pasigenda). Važiuojant traukiniui iš Klaipėdos į Vilnių, Šiauliuose būdavo prikabinami vagonai Mažeikiai-Vilnius.
Kodėl vadinamas modulinis (dyzelinis?) traukinys netiktų maršrutui Vilnius-Klaipėda, į diskusijas nesivelsiu. Bet manau, kad čia viskas daugiau priklausytų nuo komforto vagonuose. Ir dar. Jei tai būtų kelių dvigvagonių ar trivagonių dyzelinių traukinių junginys (be tambūrų), išnyktų galimybę pereiti iš vienų vagonų į kitus, pvz..- neliktų galimybės nueiti į vagoną restoraną, jei jis būtų.
Kiek suprantu, šioje temoje susiformavusios diskusijos apie kitokį keleivinį traukinį į Klaipėdą (ne TEP tipo šilumvežio traukiamus vadinamo klasinio tipo vagonus) prilygsta miglotoms spėlionėms, o atsakymui rasti reikia daugiau konkretumo...
Comment
-
LG paskelbė dvivagonių dyzelinių traukiniams įsigyti techninę specifikaciją.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=90132
Comment
-
Beje, traukiniai pageidaujami su 2 klasės sėdynėmis, kurios išdėstytos ne sėdėjimui vienas prieš kitą, o viena kryptimi vienoje salono pusėje ir priešinga kryptimi kitoje. Gali būti iki 20 proc. sėdimų vietų, kurios sėdima vienas prieš kita. Su staliukais atlenkiamais sėdynės atloše. Perėjimas tarp vagonų turi būti hermetiškas ir be durų, t.y. sudaryti vieną erdvę arba su lengvomis durelėmis. Žodžiu, šie dvivagoniai būtų skirti tolimajam susisiekimui. Įdomu, kokiais maršrutais. Pagal reikalavimą salonas turi būti kelionėms iki 400 km. Į Klaipėdą tiktų, taip pat ir į Rygą.
Du vagonai, kuriuose turi būti minimum 140 sėdimų vietų + 10 atlenkiamų nėra pakankamos talpos Vilniaus - Klaipėdos maršrutui. Be to ekspliatacinis greitis tik 140 km/h. Mažokas, jei planuojama turėti iki 160 km/h RailBalticos ruože ir tarp Vilniaus bei Kauno. Traukinys turi turėti SA-3 sankabas ir lizdus kabeliams, kad būtų galima eksploatuoti sujungus į sąstatą 2 ar 3 traukinius.
Kiek bus perkama traukinių neskelbiama. Įdomu, ar tai vietoj planuotų modulinių traukinių naujas konkursas, ar čia anksčiau taip pat planuoti dvivagoniai dyzeliniai traukiniai (2vnt.).Paskutinis taisė Al1; 2012.06.09, 22:23.
Comment
-
Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąO tai kur tokie traukiniai važinės nežinote ?
Beje, LG to niekada nepadarys, bet mano nuomone, Kaunas - Šiauliai reisui motrisė yra per maža ir nepatogi, taigi reikėtų talpesnio riedmens. Keleivių kiek važiavau visada daug, beveik visos vietos užsėstos, o kelionė ilga (2:33).
Comment
-
Nebent LG nusprendė sekcionuoti Vilniaus - Klaipėdos traukinus. Iki Šiaulių važiuotų du sukabinti dvivagoniai, o toliau į Klaipėdą tik vienas. Bet ar apsimoka kitą laikyti Šiauliuose iki sugrįš važiavęs į Klaipėdą? Taip pat esant daugiau keleivių, tektų leisti į Klaipėdą abu traukinius. Ar apsimoka, nelabai aišku. O gal bandys su tai dvivagoniais organizuoti papildomus traukinius tarp Šiaulių ir Vilniaus? Visgi potencialas šiame maršrute didelis, nes traukiniu pasiekti Šiaulius išeina greičiau nei autobusu ir beveik tiek pat kiek su automobiliu. O 3 dabar važiuojančių traukinių porų tikrai nepakanka.
Comment
Comment