Nuo pradžios iki 593 kiek prisimenu tai nemačiau važinejant nei vieno vagono.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąŠiaip jau šį kartą privelei - D1 yra vengrų, DR yra Rygos vagonų gamyklos. Dėl numerių visi šie D1 eis į metalo laužą:
358
366
385
427
430
473
494
509
510
565
567
589
590
593
616
617
653
663
734
Comment
-
Naujienos
2008-02-01 Perkamos automotrisos
Sausio 23 d. bendrovės generalinis direktorius Stasys Dailydka ir lenkų gamyklos „PESA Bydgoszcz Spółka Akcyjna Holding“ Valdybos narys marketingo ir plėtros direktorius Zygfryd Žuravski ir jo pavaduotojas rytų rinkai Andrzej Ciupa pasirašė sutartį dėl dviejų automotrisų pirkimo. Sandėrio suma – 13,09 mln. Lt.
Automotrisose yra 91 sėdima vieta, abiejose jų galuose – po mašinisto kabiną. Eismo saugai užtikrinti automotrisose naudojama speciali sistema. Keleivių salone įrengtos vaizdo filmavimo kameros, padėsiančios užkirsti kelią vandalizmui.
Didžiausias automotrisų greitis – 120 km/val. Šie riedmenys gaminami naudojant atsparias, šiuolaikinius reikalavimus atitinkančias medžiagas, jie pritaikyti ir neįgalių žmonių kelionėms.
Pirmąją automotrisą lenkai įsipareigojo pristatyti iki šių metų rugsėjo 30 d., antrąją – iki lapkričio 15 d. Automotrisos populiarios Čekijoje, Lenkijoje, Ukrainoje.
Ryšių su visuomene ir reklamos skyrius
l.gabartiene@litrail.lt
p.s. Pagaliau!!!!!!!! Įdomu, kuriais ruožais jos važinės?
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Štai Ukrainoje:
http://www.parovoz.com/newgallery/in...=RU&NO_ICONS=0
Comment
-
Sausio 23 d. bendrovės generalinis direktorius Stasys Dailydka ir lenkų gamyklos „PESA Bydgoszcz Spółka Akcyjna Holding“ Valdybos narys marketingo ir plėtros direktorius Zygfryd Žuravski ir jo pavaduotojas rytų rinkai Andrzej Ciupa pasirašė sutartį dėl dviejų automotrisų pirkimo. Sandėrio suma – 13,09 mln. Lt.
Automotrisose yra 91 sėdima vieta, abiejose jų galuose – po mašinisto kabiną. Eismo saugai užtikrinti automotrisose naudojama speciali sistema. Keleivių salone įrengtos vaizdo filmavimo kameros, padėsiančios užkirsti kelią vandalizmui.
Didžiausias automotrisų greitis – 120 km/val. Šie riedmenys gaminami naudojant atsparias, šiuolaikinius reikalavimus atitinkančias medžiagas, jie pritaikyti ir neįgalių žmonių kelionėms.
Pirmąją automotrisą lenkai įsipareigojo pristatyti iki šių metų rugsėjo 30 d., antrąją – iki lapkričio 15 d. Automotrisos populiarios Čekijoje, Lenkijoje, Ukrainoje.
www.litrail.lt
laukite daugiau pirkiniu....
keleiviniams traukiniams reikia lokomotyvu..... (ne rusisku), taip pat Jau nuspresta pirkti dar tris dviaukscius elektrinius traukinius bei 6 dyzeliniusPaskutinis taisė Epass; 2008.02.05, 21:18.
Comment
-
Parašė Epass Rodyti pranešimąSausio 23 d. bendrovės generalinis direktorius Stasys Dailydka ir lenkų gamyklos „PESA Bydgoszcz Spółka Akcyjna Holding“ Valdybos narys marketingo ir plėtros direktorius Zygfryd Žuravski ir jo pavaduotojas rytų rinkai Andrzej Ciupa pasirašė sutartį dėl dviejų automotrisų pirkimo. Sandėrio suma – 13,09 mln. Lt.
Automotrisose yra 91 sėdima vieta, abiejose jų galuose – po mašinisto kabiną. Eismo saugai užtikrinti automotrisose naudojama speciali sistema. Keleivių salone įrengtos vaizdo filmavimo kameros, padėsiančios užkirsti kelią vandalizmui.
Didžiausias automotrisų greitis – 120 km/val. Šie riedmenys gaminami naudojant atsparias, šiuolaikinius reikalavimus atitinkančias medžiagas, jie pritaikyti ir neįgalių žmonių kelionėms.
Pirmąją automotrisą lenkai įsipareigojo pristatyti iki šių metų rugsėjo 30 d., antrąją – iki lapkričio 15 d. Automotrisos populiarios Čekijoje, Lenkijoje, Ukrainoje.
www.litrail.lt
laukite daugiau pirkiniu....
keleiviniams traukiniams reikia lokomotyvu..... (ne rusisku), taip pat Jau nuspresta pirkti dar tris dviaukscius elektrinius traukinius bei 6 dyzeliniusJau nuspresta pirkti dar tris dviaukscius elektrinius traukiniusParašas :)
Comment
-
Šiemet planuojama skelbti konkursą pagaminti dar du dviaukščius elektrinius traukinius, tvirtina bendrovės generalinio direktoriaus pavaduotojas Keleivių vežimo direkcijos direktorius Albinas Ragauskis Taip pat numatoma modernizuoti vieną dyzelinį traukinį ir vieno elektrinio traukinio saloną, įsigyti du naujus keturių vietų kupė vagonus.
Įdomiausia, kad šis traukinys daugiau nei 2 metus stovėjo apleistas Vilniaus depe, kol galiausiai nusprendė "atgaivinti".
Comment
-
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą10 vagonų iš "Metrovagonmaš".
http://ru.delfi.lt/news/transport/ar...hp?id=16014289
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą"РА-2 с гладкими бортами кузова" - tai vadinasi PA bus lygiu korpusu?
Comment
-
Ačiū visiems, kurie rašo apie geležinkelius - tikrai įdomu skaityti.
Noriu paklausti, kaip vadinamas lokomotyvas, kurio vieną dalį sudaro variklis, mašinisto kabina ir pan., o kitą dalį keleivinis vagonas? Ir kokie tai modeliai.
O šiaip prisiminiau, kai būdamas studentu važinėjau į Druskininkus dabar jau neegzistuojančiu maršrutu Vilnius-Pariečė-Druskininkai. Toks įdomus variantas būdavo, kai sustojęs Pariečėje, sąstatas, sudarytas iš pusiau lokomotyvų-vagonų ir paprastais vagonais tarp jų, pajudėdavo į priešingą pusę kitu galu. Jeigu kas nesuprato maršrutą gali įsivaizduoti kaip "V" formą, o sąstatą taip
<---->
Comment
-
Parašė Carpenter Rodyti pranešimąAčiū visiems, kurie rašo apie geležinkelius - tikrai įdomu skaityti.
Noriu paklausti, kaip vadinamas lokomotyvas, kurio vieną dalį sudaro variklis, mašinisto kabina ir pan., o kitą dalį keleivinis vagonas? Ir kokie tai modeliai.
O šiaip prisiminiau, kai būdamas studentu važinėjau į Druskininkus dabar jau neegzistuojančiu maršrutu Vilnius-Pariečė-Druskininkai. Toks įdomus variantas būdavo, kai sustojęs Pariečėje, sąstatas, sudarytas iš pusiau lokomotyvų-vagonų ir paprastais vagonais tarp jų, pajudėdavo į priešingą pusę kitu galu. Jeigu kas nesuprato maršrutą gali įsivaizduoti kaip "V" formą, o sąstatą taip
<---->
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąTas pats būdavo važiuojant traukiniu Kaunas - Alytus Šeštokų stotyje.
Comment
-
Parašė Carpenter Rodyti pranešimąAčiū visiems, kurie rašo apie geležinkelius - tikrai įdomu skaityti.
Noriu paklausti, kaip vadinamas lokomotyvas, kurio vieną dalį sudaro variklis, mašinisto kabina ir pan., o kitą dalį keleivinis vagonas? Ir kokie tai modeliai.
O šiaip prisiminiau, kai būdamas studentu važinėjau į Druskininkus dabar jau neegzistuojančiu maršrutu Vilnius-Pariečė-Druskininkai. Toks įdomus variantas būdavo, kai sustojęs Pariečėje, sąstatas, sudarytas iš pusiau lokomotyvų-vagonų ir paprastais vagonais tarp jų, pajudėdavo į priešingą pusę kitu galu. Jeigu kas nesuprato maršrutą gali įsivaizduoti kaip "V" formą, o sąstatą taip
<---->
Projektinio sastato DR-1A:
Padalintas pusiau DR-1A (priekyje perdarytas buves prikabinamas vagonas, dabar - vagonas su valdymo kabina (be variklio)):
D-1:
Paskutinis taisė LT-1; 2008.02.28, 21:04.
Comment
-
Štai, lietuviškas traukinys DR1A-300 grįžta iš Estijos po KR į Lietuvą.
Keista, kad tas pats 300 gal porą metų stovėjo apleistas Vilniaus depo teritorijoje, kol galiausiai nusprendė atnaujinti.
O čia http://lietuva.photos.us.com/p43132382.html jis taip atrodė anksčiau.
Comment
-
gal jau greitai pasirodys nauja LG technika. Nudazymas tipiskai naujom LG spalvom.
http://www.train-photo.ru/details.php?image_id=45760
Comment
Comment