Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Investiciniame LG 2010-2015 m. plane yra numatyta įsigyti tris dviejų vagonų automotrises 2011-2012 metais. Jei pirks, tai tikriausiai PESA 630M.

    Moduliniai traukiniai - kita kalba. Jų planuojama įsigyti net 5 vnt. 2012-2014 m.

    http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...SMkhKUjJHTzI!/
    Nu tos motrisės bala jų nematė, bet ar NEGALI TEN NORMALIŲ KĖDŽIŲ SUDĖT, kad žmonės galėtų sėdėt, o ne kad kas 5 min keisti padėtį turi, nes tirpsta pasturgalis?

    Kad visiem LG klerkam jų kabinetuose tokias kėdes pastatytų, tai gal tada išbandytų traukinio kėdes prieš pirkdami.

    Comment


      Parašė disident Rodyti pranešimą
      Nu tos motrisės bala jų nematė, bet ar NEGALI TEN NORMALIŲ KĖDŽIŲ SUDĖT, kad žmonės galėtų sėdėt, o ne kad kas 5 min keisti padėtį turi, nes tirpsta pasturgalis?

      Kad visiem LG klerkam jų kabinetuose tokias kėdes pastatytų, tai gal tada išbandytų traukinio kėdes prieš pirkdami.
      Automotrisės yra skirtos neilgiems maršrutams. Tokios sėdynėms kelionėms iki 50 km tinka. Norint sudėti labiau tinkamas ilgesnėms kelionėms sėdynes, reikėtų 2+2 išdėstymo formulės. O ties kiekvienu langu kaip dabar nebeišeitų sustatyti po dvi priešpriešiais esančias eiles. Vienu žodžiu, sėdimų vietų sumažėtų maždaug 20-30 proc.
      Bet kokiu atveju niekas jose sėdynių nekeis. O ir dvivagonės turbūt bus su tokiom pačiom sėdynėm.
      Paskutinis taisė Al1; 2011.12.02, 18:14.

      Comment


        Leiskit paklaust maršrutas Šiauliai-Rokiškis-Šiauliai trumpas? Šitaip nemanyčiau.

        Comment


          Visutinis. Ir visgi sėdynės netinkamos tokio ilgio maršrutui. Jau seniausiai kietų priemiestinių autobusų į tokio ilgio maršrutus rimti vežėjai nebeleidžia. Kai kurie rajoniniai kartais paleidžia. Taip kad ir LG turėtų galvoti, kodėl keleiviai nevažiuoja traukiniu. Štai pas čekus šiose klasikinėse jų automotrisėse po remokonstrukcijos sėdynės beveik tokios pačios kaip ir dviaukščiuose elekriniuose. Tik dar šiek tiek minkštesnės. O važinėja jos priemiestiniais maršrutais su sustojimu kiekvienoje ar beveik kiekvienoje stotelėje.

          Paskutinis taisė Al1; 2011.12.02, 20:08.

          Comment


            Atleiskit už O.T. bet gal kas gali paaiškinti kas yra moduliniai traukiniai?
            Dear Sir,

            Comment


              Kažkaip normalaus angliško (tarptautinio) paaiškinimo nėra. Užtat rusų kalba taip vadinami du sukabinti traukiniai, kurie tam tikra maršruto dalį važiuoja kartu, o po to atsikabina ir kiekvienas važiuoja savo maršrutu. Atitinkamai, grįžtant, susikabina ir važiuoja kartu.

              Comment


                Parašė disident Rodyti pranešimą
                Nu tos motrisės bala jų nematė, bet ar NEGALI TEN NORMALIŲ KĖDŽIŲ SUDĖT, kad žmonės galėtų sėdėt, o ne kad kas 5 min keisti padėtį turi, nes tirpsta pasturgalis?

                Kad visiem LG klerkam jų kabinetuose tokias kėdes pastatytų, tai gal tada išbandytų traukinio kėdes prieš pirkdami.
                Kol su automotrisa 620M atvažiuoju iš Marijampolės į Kauną, pavargstu daugiau nei anksčiau pavargdavau "medinuke" D1. Važiuojant DR1A kelionės nuovargio mažiau...
                Va 620M tiktų maršrutu Kaunas-Amaliai-Palemonas-Neveronys-Karmėlavos oro uostas, jei toks atsirastų. Žinoma, sustojimų gali būti daugiau (kad ir Marių gatvė, Autostrados viadukas): automotrisai sustoti ir vėl pajudėti kliūčių važiau nei kokiam keturvagoniui.
                Iš Panevėžio į Rokiškį tokiuose krėsluose tikrai per toli, nakalbant jau apie važiavimą iš Šiaulių į Rokiškį. Tas pats - iš Vilniaus ar Kauno į Šeštokus.

                Comment


                  Tik nepradėkim svaigt, kaip nuvargino kiek daugiau nei valandos kelionė su PESA.
                  PESA važiavau n kartų ir priekaištų dėl kelionės patogumo neturiu.
                  Labai geras riedmuo trumpiems maršrutams, kur nedideli keleivių srautai, o Marijampolės kryptis keleivių gausa tikrai nepasižymi.

                  Comment


                    Ir nebus tų keleivių, kol autobusas veš greičiau ir dažniau. Ir komfortiškiau. PESOS vargais negalais tinka maršrutams iki 100 km. Kada pagaliau LG supras, kad jau tik vienas kitas autobusų parkas veža 100 km ir > ilgio maršrutais autobusais, skirtais miestui? Ir tai ne nuolat tuo pačiu maršrutu. Netgi priemiestiniuose autobusų maršrutuose dabar didžia dalimi vežama minkštaisiais autobusais.

                    Comment


                      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                      Tik nepradėkim svaigt, kaip nuvargino kiek daugiau nei valandos kelionė su PESA.
                      PESA važiavau n kartų ir priekaištų dėl kelionės patogumo neturiu.
                      Labai geras riedmuo trumpiems maršrutams, kur nedideli keleivių srautai, o Marijampolės kryptis keleivių gausa tikrai nepasižymi.
                      Man atrodytų - tik nereikėtų advokatauti, padlaižiauti ar kitaip užtarinėti LG veiklą ten, kur taip daryti ji neverta.
                      O forumas yra vieta rašyti (įspūdžiais dalintis) kiekvienam... Tuo labiau, kad nieko neužsiminiau apie Marijampolės maršrute PESOS keitimą kitokiais traukiniais.
                      Ne pirmą kartą pridursiu, kad yra būtinybė PESOJE keisti garsinį signalą. Dabar naudojamas (kaip ir kituose lenkiškuose traukos riesmenyse), kaip ne vienas aš pastebėjau, iš amžinojo miego gali pažadinti numirėlį. Važiuojant vasarą, kai praviri langai, tokie garsai tikrai nuvargina...
                      Tokį pakeisti arba papildomai įmontuoti tiktų esamą dviaukštyje elektriniame traukinyje: tylesnis garsas, malonus tembras...

                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Ir nebus tų keleivių, kol autobusas veš greičiau ir dažniau. Ir komfortiškiau. PESOS vargais negalais tinka maršrutams iki 100 km. Kada pagaliau LG supras, kad jau tik vienas kitas autobusų parkas veža 100 km ir > ilgio maršrutais autobusais, skirtais miestui? Ir tai ne nuolat tuo pačiu maršrutu. Netgi priemiestiniuose autobusų maršrutuose dabar didžia dalimi vežama minkštaisiais autobusais.
                      Taip, autobusai bent iš Kauno į Marijampolę važinėja palyginti dažnai, yra platus jų dydžio, komforto, greičio, važiavimo naujuoju ir senuoju keliais pasirinkimas... Ištikimybę traukiniui skatina tik mažesnė bilieto kaina.
                      Paskutinis taisė Vitas; 2011.12.12, 09:28.

                      Comment


                        Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                        Atleiskit už O.T. bet gal kas gali paaiškinti kas yra moduliniai traukiniai?
                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Kažkaip normalaus angliško (tarptautinio) paaiškinimo nėra. Užtat rusų kalba taip vadinami du sukabinti traukiniai, kurie tam tikra maršruto dalį važiuoja kartu, o po to atsikabina ir kiekvienas važiuoja savo maršrutu. Atitinkamai, grįžtant, susikabina ir važiuoja kartu.
                        Toks modulinis traukinys pagal 2011-2012 m. tvarkaraštį 9:35h. išvyksta iš Kauno. 10:15 val. jis atsyksta į kazlų Rūdą ir dalijasi į dvi dalis: pirmoji 10:25h. tęsia kelionė į Kybartus, antroji - 10:30h. į Marijampolę. Iš Vilniaus ir Šiaulių išvykstančių modulinių traukinių nepastebėjau.
                        18:52h. į kauną atvyksta automotrisa iš marijampolės, 19:16h. - dyzelinis traukinys iš Kybartų. Dviejų traukinių iš Kazlų Rūdos į Kauną važiavimas 22-24 minučių intervalu atrodo truputį juokingai ir neprotingai. Juo labiau - sekmadienaiis, kai prieš tai būna dviejų valandų intervalas, per kurį Kazlų rūdoje ir Jūrėje susikaupia daug po savaitgalio provincijoje į Kauną grįžtančių keleivių. "Žmonių skruzdėlynas" pamatęs atvažiuojantį vianvagonį patiria šoką, kelionė į Kauną jame primena vargus rytiniame Vilniaus "tolike".
                        Čia išeitis būtų traukiniui Kybartai-Kaunas (dabar išvykstančiam 17:40h) išvažiuoti anksčiau, t.y- 17:00-17:10h (iki 2011m. lapkričio 10 dienos to neleido 17:15h. išvykdavęs traukinys Kaliningradas-Charkovas, dabar jo nėra), Kazlų Rūdoje palaukti automotrisos iš Marijampolės, ši atvykusi iš paskos prisijungtų, ir abu traukiniai važiuotų kartu, Kazlų Rūdoje, Jūrėje, Pabališkiuose keleivių srautai į abu traukinius pasidalintų proporcingai, daugiau jų paimtų trivagonis "kybartinis".

                        Comment


                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                          Autobusai bent iš Kauno į Marijampolę važinėja palyginti dažnai, yra platus jų dydžio, komforto, greičio, važiavimo naujuoju ir senuoju keliais pasirinkimas... Ištikimybę traukiniui skatina tik mažesnė bilieto kaina.
                          Ar tikrai nepasiteisintų traukinio ekspresas Kaunas-Marijampolė, pakeliui stojantis tik Kazlų Rūdoje? Autobusas (ekspresinis) neužsukdamas į Kazlų Rūdą maršrutą nuvažiuoja lygiai per 1 valandą, o traukinys, pakeliui dar sustodamas Jūrėje, KR ir Vinčiuose, nuveža per 1:03h (Kaunas-Šeštokai). Mano skaičiavimu, iš maršruto 'išmetus' sustojimus Jūrėje ir Vinčuose, būtų laimėta iki 10 min. laiko; vadinasi, traukinys vežtų 6-7 minutėmis greičiau nei autobusas. Ir dar, šio minėto maršruto traukinio bilieto kaina (nuo Kauno iki Marijampolės) — 12,4Lt, kai autobusas veža nuo 14,25Lt (perkant internetu). Vėlgi, LG dar turi rezervo simboliškai didinti kainą (tarkim, iki 12,5Lt), nes nestojant tarpinėse stotelėse ir dėl to prarandant keletą keleivių, didėja kaštai, tačiau tai atperka papildomai pritraukti keleiviai, kurie rinktųsi traukinį jau ne vien dėl mažesnės kainos, bet ir šiek tiek didesnio greičio.
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Ar tikrai nepasiteisintų traukinio ekspresas Kaunas-Marijampolė, pakeliui stojantis tik Kazlų Rūdoje? Autobusas (ekspresinis) neužsukdamas į Kazlų Rūdą maršrutą nuvažiuoja lygiai per 1 valandą, o traukinys, pakeliui dar sustodamas Jūrėje, KR ir Vinčiuose, nuveža per 1:03h (Kaunas-Šeštokai). Mano skaičiavimu, iš maršruto 'išmetus' sustojimus Jūrėje ir Vinčuose, būtų laimėta iki 10 min. laiko; vadinasi, traukinys vežtų 6-7 minutėmis greičiau nei autobusas. Ir dar, šio minėto maršruto traukinio bilieto kaina (nuo Kauno iki Marijampolės) — 12,4Lt, kai autobusas veža nuo 14,25Lt (perkant internetu). Vėlgi, LG dar turi rezervo simboliškai didinti kainą (tarkim, iki 12,5Lt), nes nestojant tarpinėse stotelėse ir dėl to prarandant keletą keleivių, didėja kaštai, tačiau tai atperka papildomai pritraukti keleiviai, kurie rinktųsi traukinį jau ne vien dėl mažesnės kainos, bet ir šiek tiek didesnio greičio.
                            Autobusas vistiek turėtų pranašumą, kad ir nedidelį, nes Marijampolėje išleidžia keleivius stotelėje prie Sūduvos stadiono, o keleiviams paprašius ir prie parduotuvės Maxima, Dariaus ir Girėno g. Šiose vietose visada išlipa didelė dalis autobusų keleivių.
                            Paskutinis taisė Robert; 2011.12.06, 18:34.

                            Comment


                              Elektrodepe stovi tik du prikabinami D1 vagonai. Nebent dar keli stovi kitame teritorijos gale ir pro pravažiuojančio traukinio langą nesimato... Vilniuje stovi rezerve trivagonis ir dar berods keli palaidi vagonai, tiek galvos, tiek ir prikabinami.

                              Comment


                                DR1A-318 su pakeistais langais. Salonas senas. Kadangi perdažytas buvo anksčiau, tai perdažyta pilkai tik apačia, o aukščiau padažytos tik tos vietos, kur išlindusios rūdys.

                                Prikabinamas vagonas.





                                Dar vagonų depe mačiau stovintį kitą trivagonį, kuriam sudėti tokie patys langai.

                                Comment


                                  Vakar kažkuriame iš 1-ųjų 3 kelių Vilniaus stotyje mačiau stovintį RA2 su įjungtomis šviesomis salone. Ar jie jau važinėja?
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Vakar kažkuriame iš 1-ųjų 3 kelių Vilniaus stotyje mačiau stovintį RA2 su įjungtomis šviesomis salone. Ar jie jau važinėja?
                                    Jie visą laiką važinėja, tik priskirti Radviliškiui. Bet dažniausiai 3 iš esamų 4 stovi Vilniuje remonte. Gal tas Jūsų matytas ir buvo jau pataisytas.

                                    Comment


                                      Jau gal pora mėnesių, kaip važinėja du RA2. Iki tol trys iš jų gerą pusmetį stovėjo Vilniuje.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        DR1A-318 su pakeistais langais. Salonas senas. Kadangi perdažytas buvo anksčiau, tai perdažyta pilkai tik apačia, o aukščiau padažytos tik tos vietos, kur išlindusios rūdys.

                                        Prikabinamas vagonas.

                                        Atvaizdas


                                        Atvaizdas


                                        Dar vagonų depe mačiau stovintį kitą trivagonį, kuriam sudėti tokie patys langai.
                                        Ar galima būtų iškadruoti vaizdą su pakeistu langu ir gerokai pašviesinti nuotrauką, nes nelabai įmanoma įžiūrėti naujoves.

                                        Comment


                                          Vakar, 2011-12-28, maršrutu D626 Klaipėda-Radviliškis važiavo RA2.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X