Nemanau, kad bus paleista dar viena pora traukinių. Šie dyzeliniai pakeis esamus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė bosco Rodyti pranešimąTai jei maršrute Vilnius - Klaipėda neliks greitųjų traukinių - neliks maršruto visai. Įsivaizduokit, kas galėtu važiuoti tokį atstumą su dyzeliu? Ir aplamai, jei tai būtų PESA būtų pragaras. Ir tada pelningas maršrutas taptu nuostolingu ir greit jo neliktu.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąTai nelogiškas "LG" sprendimas. Tikrai nemanau, kad ilgiausias (jeigu neklystu) Lietuvoje keleivinis maršrutas galėjo būti nuosotlingas.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai modernizuojami du trivagoniai DR1AM? Jei bus vienas keturvagonis, tai su dviejais motoriniais vagonais?
Comment
-
Sunku patiket, kad jie sugebės pilnavertiškai pakeist TEP'us. Žiema gal ir užtektu mažesniam keleivių srautui, bet vasara iš jų padarys nebent greituosius, t.y tik su keliais sustojimais. Labai įdomu butu palygint TEP'o ir DR1A važiavimo/įsibėgejimo charakteristikas.
O kaip su ER20? Juk pora norėjo priskirt prie keleiviniu. Jau atsisakė tų planų?
Comment
-
Vagono saloną galima padaryti panašaus komforto lygio kaip ir keleivinio traukinio.
Bet:
-motoriniuose vagonuose bus triukšmingiau nei vagone prie šilumvežio;
-keleiviniuose vagonuose yra tualetai, o dyzeliniame tualetas tik motoriniame vagone. Vadinasi, reikės eiti, o žiemą tambure būna šalta ir pripustyta, jau nekalbant apie tarpvagoninius perėjimus. Lygiai tas pats, jei bus einama kavos ar arbatos.
-įrengus sėdynes 2+2, dar labiau sumažės sėdimų vietų skaičius. Trijų vagonų traukinyje jų bus apie 200 (2,5 šilumvežiu traukiamų vagonų keleivių talpa)), 4 vagonų - apie 280 (3,5 šilumvežiu traukiamų vagonų keleivių talpa). Žiemos sezonui ne savaitgaliais užteks. Bet vasarą važinėja min. 5 vagonai kasdien.
-eigos charakteristikos dyzelinių traukinių prastesnės nei šilumvežio su vagonais ir grafikai "išsitemps". Pamenu, kad kol važinėjo šilumvežio traukiamas traukinys Vilnius - Šeštokai, tarp Kauno ir Vilniaus jis važiuodavo 1 val. 8 min. Dabar dyzelinis važiuoja 1 val. 21 min. Buvo laikas, kai jis važiavo 1 val 17 min. Bet ir tai dažnai vos spėdavo į tilpti į grafiką.
Visgi, jei dyzeliniai traukiniai bus leidžiami tik dieniniais maršrutais žiemos metu, dar bus pusė bėdos.Paskutinis taisė Al1; 2011.07.27, 09:23.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVagono saloną galima padaryti panašaus komforto lygio kaip ir keleivinio traukinio.
Bet:
-motoriniuose vagonuose bus triukšmingiau nei vagone prie šilumvežio;
-keleiviniuose vagonuose yra tualetai, o dyzeliniame tualetas tik motoriniame vagone. Vadinasi, reikės eiti, o žiemą tambure būna šalta ir pripustyta, jau nekalbant apie tarpvagoninius perėjimus. Lygiai tas pats, jei bus einama kavos ar arbatos.
-įrengus sėdynes 2+2, dar labiau sumažės sėdimų vietų skaičius. Trijų vagonų traukinyje jų bus apie 200 (2,5 šilumvežiu traukiamų vagonų keleivių talpa)), 4 vagonų - apie 280 (3,5 šilumvežiu traukiamų vagonų keleivių talpa). Žiemos sezonui ne savaitgaliais užteks. Bet vasarą važinėja min. 5 vagonai kasdien.
-eigos charakteristikos dyzelinių traukinių prastesnės nei šilumvežio su vagonais ir grafikai "išsitemps". Pamenu, kad kol važinėjo šilumvežio traukiamas traukinys Vilnius - Šeštokai, tarp Kauno ir Vilniaus jis važiuodavo 1 val. 8 min. Dabar dyzelinis važiuoja 1 val. 21 min. Buvo laikas, kai jis važiavo 1 val 17 min. Bet ir tai dažnai vos spėdavo į tilpti į grafiką.
Visgi, jei dyzeliniai traukiniai bus leidžiami tik dieniniais maršrutais žiemos metu, dar bus pusė bėdos.
Modernizuotam vagone yra tik 56 vietos, o dabartiniuose traukiniuose pagal schema, tai 1 vag.- 56 vietos, 2 - 50, 3 - 44 vietos, 4 irgi tik 46 vietos, bet dabar kai vezami dviraciai liko tik 36. Tai ziema jei vaziuoja tik trys vagonai tai vietu yra labai nedaug tik kazkur apie 140 arba maziau, o kai buna dar pirmas vagonas tai apie 200 ir susidarys. Lyginant su dyzeliniu traukiniu jame bus daugiau vietu. Tik nuo 5 vagono vasaromis kur pastoviai vazineja, prasideda senesnio tipo vagonai, kur telpa 62 keleiviai. O jau rugsejo antra savaite i ta pacia klaipeda vazines tik trys vagonai, nes is karto srautas per puse sumazeja keleiviu, o daugiau bus vagonu tik artejant savaitgaliams. Tik 21 traukiniu is Vilniaus ir 18 is klaipedos eilinem savaites dienom kabinasi pirmas vagonas.
O del dyzelio, tai kazkas yra rases, kad bus irengtas ir antras tualetas, taip kad per visa traukiny eit nereikes.
Comment
-
O dyzelinis traukinys leidziamas del to, jog tie modernizuoti vagonai yra ne nauji, o is senu korpusu perdaryti ir atnaujinti vagonai. Tokiu vagonu yra 12, bet eksploatuojamu tik 9, nes kitu sugedus vagonine iranga, ir jei reikia kokiu detaliu tai is vieno vagono i kita pernesa ir taip tipo sutaiso, nes detaliu niekas neuzpirkineja, ekspotuojami tol kol veikia ir vaziuoja. Kuriu rida laikui begant dideja. O dar keleiviniu vagonu parkas nera atnaujinamas nei kiek, kas liecia sedimo tipo vagonus, taip, kad rida nedidetu taip katastrofiskai ir buvo prieita prie isvados paleisti viena dyzeliny traukiny vietoj vieno greitojo. Nes ateityje ruosiamasi isigyti tolimojo susisiekimo dyzelinius traukinius.Paskutinis taisė 2pajuris; 2011.07.27, 12:44.
Comment
-
Dabar prikabinamo DR1A vagone yra 128 vietos, 12 eilių po 4+6, ir 8 vietos prie sienelių į tamburus. Po rekonstrukcijos tikriausiai liks kokių 80 vietų, motoriniame apie 40-50. Be to motoriniame turės būti įrengta patalpa palydovui. O gal tai bus įrengta ir prikabinamame vagone. Tai vietos dar labiau sumažės. Kur dar vietos dviračiams... Papildomam tualetui... Beje, į tualetą vis tiek teks eiti per tamburą. Mažai tikėtina, kad tualetus įrenginės prikabinamame vagone. Papildomą tualetą galbūt įrengs tik trivagonio bemotorėje galvoje.
Vadinasi, aš per daug vietų šiandien ryte priskaičiavau. Tikriausiai, jų bus trivagoniame apie 170, o keturvagoniame apie 240. Na, pagal talpą bus panašu į atitinkamai 3 ir 4 vagonų sąstatus.
Beje, ekonomijos LG tikriausiai tikisi iš sumažėjusio palydovų skaičiaus traukinyje.
Comment
-
Parašė JohnIš kur tokia info? Šiaip būtų geros naujienos. Įdomu, kokie galimi variantai šiuo metu?
P.S. beja, žinant sertifikacijos situaciją netikiu, kad kiti gamintojai sugebės laimėti konkursą.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
Comment