Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ir kam reikėjo prieš 3-4 metus langus keisti, salonus modernizuoti, jei jau šie pastatyti supjaustymui? Tiesa, pastatyti ir paskutinieji su senais langais.

    Comment


      O kaip kitaip surašys nuostolius ant keleivių pervežimo.

      Comment


        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
        O kaip kitaip surašys nuostolius ant keleivių pervežimo.
        Kaip visalaik. Nuostoliai iš keleivių vežimo... Pvz, veža orą, kelias netinkamas, stotis reikalauja modernizacijos, traukiniai nusidėvėję, niekas nevažiuoja, kelias valstybėje per trumpas, nebėra geležinkelio ir pan. ir pan. . Bl*t n****i kas su tais LG darosi toje Lietuvoj? Tautos Tėvas Antanas karste mažiausiai 10 kartų apsiverstų, išgirdęs viską apie II-ąją Lietuvos Respubliką
        Paskutinis taisė Kosovo; 2010.09.20, 23:24.
        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

        Comment


          Labiausiai gaila, jei išties nebelieka D1 su originaliais langais ir salonais. O galvoje veikiantis muziejinis, vežantis keleivius švenčių dienomis ir pan.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Labiausiai gaila, jei išties nebelieka D1 su originaliais langais ir salonais. O galvoje veikiantis muziejinis, vežantis keleivius švenčių dienomis ir pan.
            Teks gabentis iš Ukrainos ar balažin kur, kai jau tokios mintys taps realybe... Taip pat ir TEP60 teks iš Vitebsko temptis, nes ten pastarieji važinės dar bent penkmetį... Tik klausimas ar per penkmetį kas nors pasikeis pas mus...

            Comment


              D1 modernizuojami ir Ukrainoje. Po kelių metų originalių gali ir nebelikti, nes dalį supjaustys, o dalį modernizuos.

              Comment


                Naujausiųjų motrisių 620M-014 ir 015 laipteliai modifikuoti, lyginant su kitomis, važinėjančiomis pas mus, gal kas nufotografavot?

                Comment


                  O kur jos važinėja? Gal pataikysim nufotkint...

                  Comment


                    Vilnius-Oro uostas, Vilnius-Stasylos ir t. T.

                    Comment


                      D1-755-3 vagono salonas

                      http://www.youtube.com/watch?v=W4hkSQcfjlk

                      Comment


                        Šiandien rytiniu maršrutu Vilnius-Turmantas važiavo PESA 620M-014,nustebino mane

                        Comment


                          Du dvivagoniai DR1A

                          Šiandien, spalio 19 d., dėl darbų Jiesios geležinkelio stotyje beveik uždarytas geležinkelis iš Kauno į Kybartus. Kerleiviniais traukiniai varžiėja pagal vienai dienai pakeistą tvarkaraštį. Dalis jų važiuoja sutrumpintais maršrutais Mauručiai-Kybartai ir Kybartai-Mauručiai, tarp Kauno ir Mauručių jų keleivius vežioja UAB "Kautra" dviaukštis autobusas "Scania-Ikarus". Pravažiuojantys RŽD traukiniai išlikę, išlikęs ir Vilnius-Šeštokai-Vilnius. Kaip nekeista, išlikęs 15:15h iš Kauno išvykstantis į Kybartus, o 16:10h išvykstantis į Marijampolę išvyks 44 minutėmis vėliau (sulaukkęs traukinio Šeštokai-Vilnius, nes nuo Kauno iki Mauručių eismas tik vienais bėgiais)... Keleiviams skausimingau, kad iš Kybartų į Kauną išvykstantis 10:00h. nevažiavo visai... O išvykstantis 13:20h važiavo dvigubas - du sukabinti dvivagoniai DR1A (antras be keleivių). Į Kauną pagal šiandieninį tvarkaraštį turėjo atvykti 15:10h (vietoje kasdieninio laiko 14:52h), bet kelias minutes vėlavo (Mauručiuose turėjo praleisti RŽD traukinį Nr.79 iš Sankt.Pewterburgo, gal būt vėlavo tas).
                          Į du sukabintus dvivagonius DR1A paspoksoti buvo įdomu. Gaila, nemačiau nė vieno fotkintojo...

                          Comment


                            Tamsta irgi galėtumėte viską fotografuoti
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Šiandien mačiau 620M-017 važiuojančią į oro uostą. Durų ir laiptų konstrukcija kitokia. Yra tik viena išstumiama platforma. Ji išstumta būna maždaug 10 cm aukštyje virš perono. Toliau trys siauresni laipteliai vietoj dviejų plačių kaip kad pirmosiose automotrisėse.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Šiandien mačiau 620M-017 važiuojančią į oro uostą. Durų ir laiptų konstrukcija kitokia. Yra tik viena išstumiama platforma. Ji išstumta būna maždaug 10 cm aukštyje virš perono. Toliau trys siauresni laipteliai vietoj dviejų plačių kaip kad pirmosiose automotrisėse.
                                Taip,as irgi mačiau,ji važiavo Vilnius-Turmantas,laipteliai keisti kažkoke man buvo,dar lipau ir nepatiko.

                                Comment


                                  620M- 013 Dabar dirba Radviliškio aptarnaujamo ruožo teritorijoje. Gaila, bet joje laiptelių konstrukcija, kaip ir 009 ir 010. O taip norėjosi išbandyti naujus...

                                  Comment


                                    Nieko gero su tais naujais, deja, nėra. Vakar nemačiau kaip jie veikia. Šiandien pamačiau, kad tas išstumiamas laiptelis nėra išstumiamas, o iki pirmo paprasto laiptelio aukštai. Ir automotrisė siauresnė nei paprasti dyzeliniai traukiniai...
                                    Kodėl neišstumiamas laiptelis? Tikriausiai jis per žemai ir bijoma, kad neatsiremtų į peroną. Tai kas, po velnių, technines sąlygas užsakant automotrisių partiją išdavinėjo???

                                    Comment


                                      Kokie aukšti laiptai . Galvojau žemesni bus....O tų senesnių automatrisių (620M-010 ir kt.) žemesni laipteliai? Važiavau prieš pusę metų, bet taip ir neatsimenu..

                                      Comment


                                        Grindų lygis toks pat. Senoje partijoje du išstumiami laipteliai, ir vienas viduje. Taip todėl taip ir atrodo.

                                        Comment


                                          PESA 620M-016 atvyko iš Marcinkonių.



                                          PESA 620M-017 atvyko iš Oro Uosto.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X