Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Jėtau, kada rusai atsikratys tos mados gaminti vagonus su tais grioveliais ant šonų, visą vaizdą gadina...
    „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

    Comment


      #62
      Parašė Himleris Rodyti pranešimą
      Jėtau, kada rusai atsikratys tos mados gaminti vagonus su tais grioveliais ant šonų, visą vaizdą gadina...
      Aš ir tą patį pagalvojau... Atrodo labai sena.
      BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

      Comment


        #63
        Kaip tik tą patį norėjau rašyti.
        Aišku čia reikia išvis džiaugtis, kad nauji traukiniai atkeliaus pagaliau ir nustos važinėti keliasdešimties metų senumo metalo laužo krūvos.
        Bet to traukinio dizainas nuotraukose įspūdžio nedaro (atrodo pasenusiai)...

        Comment


          #64
          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
          Kaip tik tą patį norėjau rašyti.
          Aišku čia reikia išvis džiaugtis, kad nauji traukiniai atkeliaus pagaliau ir nustos važinėti keliasdešimties metų senumo metalo laužo krūvos.
          Bet to traukinio dizainas nuotraukose įspūdžio nedaro (atrodo pasenusiai)...
          Na taip, dizainas čia prastas - veikiausiai joks dizaineris ir neprisidėjo prie šių mašinų kūrimo. Įdomu tik kaip šie traukiniai atrodys nudažyti LG spalvomis.

          Kitą vertus būtų įdomu sužinoti, kokiais argumentais remiantis LG vadovybė nusprendė pirkti būtent šias mašinas. Bėgių plotis šiuo metu turbūt nėra lemiamas argumentas ką lyg ir bylotų Siemens lokomotyvų įsigijimas.

          Comment


            #65
            Parašė LT-1
            numatyta ir RA-1 pirkti, bet veliau
            Ar tikrai?
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #66
              Parašė LT-1
              Grioveliai ant sono - senas inzinerinis sprendimas kebulo tvirtumui smarkiai padidinti. Avarijos metu gofruotas kebulas atlaikys zymiai didesnes lenkimo, gniuzdymo ir kitas jegas. Tad rusijos inzinieriai vis dar si metoda naudoja, nors jis ir nepatinka daugeliui.. O man tie grioveliai netgi ir graziai atrodo, tad cia tiesiog skonio reikalas
              Kaip ten bebūtų, bet išvaizda jų jau pasenusi. Langai aliuminio rėmeliuose, kai dabar stiklas įklijuojamas.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #67
                Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                Kitą vertus būtų įdomu sužinoti, kokiais argumentais remiantis LG vadovybė nusprendė pirkti būtent šias mašinas. Bėgių plotis šiuo metu turbūt nėra lemiamas argumentas ką lyg ir bylotų Siemens lokomotyvų įsigijimas.
                Taip, nes ir Ukrainoje jau važinėja kelios lenkiškos automotrisės, Lietuvoje ir kitose šalyse su plačiuoju geležinkeliu austriškos kelio mašinos. Vengrijoje, Lenkijoje, Vokietijoje sovietiniai šilumvežiai M62 (tokie patys kaip ir mūsų), Vokietijoje šilumvežiai TE109 (mažas kiekis pačioje Rusijoje važinėjo), Lenkijoje gausi manevrinių TEM2, ir t.t.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  #68
                  Dyzelinis traukinys D1:


                  Keli salonų variantai (nevisi, dar mačiau rudu dermantinu aptrauktus ir kažkiek paminkštintus suoliukus):
                  1.


                  2.


                  3.


                  4.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    #69
                    Eimantai, gal zinai kuriais marsrutais dar kursuoja medinio salono D1 ir kiek tokiu vagonu/sastatu yra like? Kur jie atnaujinami?

                    Comment


                      #70
                      Ar tiesa, kad to traukinio D1 vagonu naudojamoji platforma irengta jau nebe taip kvailai aukstai?
                      Nes is nuotrauku tai matyt kad, daugmaz duru apacia sueina su perono lygiu.
                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                      Comment


                        #71
                        Parašė praetor Rodyti pranešimą
                        Ar tiesa, kad to traukinio D1 vagonu naudojamoji platforma irengta jau nebe taip kvailai aukstai?
                        Nes is nuotrauku tai matyt kad, daugmaz duru apacia sueina su perono lygiu.
                        Nelabai suprantu klausimo, atsidarius durims dar yra keli laipteliai, ir D1 visada tokie buvo.

                        Parašė fow Rodyti pranešimą
                        Eimantai, gal zinai kuriais marsrutais dar kursuoja medinio salono D1 ir kiek tokiu vagonu/sastatu yra like? Kur jie atnaujinami?
                        Turbūt nebėra tokio D1, kad visi vagonai būtų su mediniais salonais (išskyrus tuos, kurie dabar stovi N.Vilniuje, iš bazės suvaryti). Dažniausiai važinėja traukiniai sukabinti iš skirtingų traukinių vagonų, tai ir salonai viename traukinyje skirtingi. Tas medinis salonas yra prikabinamo vagono, o abu motoriniai vagonai buvo su plastikiniais suolais. Beje, suoleliai patogesni už tas plastikines kėdes ar suolus. Visi D1 yra iš dyzelinių taukinių depo Vilniuje, tai vieną dieną gali būti Turmante ar Varėnoje, o kitą jau Radviliškyje ir Klaipėdoje.
                        Paskutinis taisė Eimantas; 2008.01.29, 23:23.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #72
                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                          Nelabai suprantu klausimo, atsidarius durims dar yra keli laipteliai, ir D1 visada tokie buvo.
                          Gali but, bet, is nuotraukos D1 atrodo patogesnis ilipti nei tarkim ER2.
                          Nors beje kaip pastebejau, Talino stoty jie sumane pasidirbt rusiskiem traukiniam tinkamus peronus:
                          http://www.railfaneurope.net/pix/ee/..._Tallin_03.jpg
                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                          Comment


                            #73
                            Parašė praetor Rodyti pranešimą
                            Gali but, bet, is nuotraukos D1 atrodo patogesnis ilipti nei tarkim ER2.
                            Nors beje kaip pastebejau, Talino stoty jie sumane pasidirbt rusiskiem traukiniam tinkamus peronus:
                            http://www.railfaneurope.net/pix/ee/..._Tallin_03.jpg
                            Šiaip įlipimas daug patogesnis, nei į paprastą vagoną jau vien dėl durų pločio. O peronų ir pačioje Rusijoje yra ir aukštų ir žemų, kaip ir traukinių jiems pritaikytų.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              #74
                              Dyzelinis traukinys D1
                              - Tas medinis salonas yra jėga! Labai stilingas, klasika! Taip sakant, interjeras atitinka eksterjerą.. O plastmaskės nekelia jokio susižavėjimo. Jaučiu, jos dar ir nepatogesnės už medį.

                              Comment


                                #75
                                Parašė bronius Rodyti pranešimą
                                - Tas medinis salonas yra jėga! Labai stilingas, klasika! Taip sakant, interjeras atitinka eksterjerą.. O plastmaskės nekelia jokio susižavėjimo. Jaučiu, jos dar ir nepatogesnės už medį.
                                Taip, suoliukai patogesni už tas plastmases. Kokį pusvalandį važiuoti tai nieko, bet jei ilgiau tai jau vargas.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  #76
                                  Ziuriu cia liaudis labai susidomejo "dyzeliukais" D-1 . Ka zinau, papasakosiu ir as apie juos ( ir apie DR-1A) . Siaip tai tai sia technika (D-1) galima butu deti i viena lentyna su TEP-60, nes abu modeliai yra labai seni, ir pasene tiek techniskai tiek moraliskai. Tik sugedus TEP-60, juos pakeicia visadarbes darbstuoles "eMkos" - (M-62), o va D-1 nelabai kuo yra pakeisti.. Anksciau is Vilniaus i Sestokus, Minska, vazinedavo dyzeliniai traukiniai, taciau del techniskai tvarkingu "dyzeliuku" stygiaus, buvo minetais reisais paleisti keleiviniai vagonai, tempiami lokomotyvo. Vienas toks reisas yra net i Turmanta. Na bet grizkime prie D-1. Tai vengru gamybos riedmenys, kurie mazdaug iki 1990 m. buvo vieninteliai dyzeliniai traukiniai LG. Paskui buvo gautas pirmasis DR-1A 275, veliau 276, 280, 283, 284, 286, 287, 289, 298, 300. Veliau pasirode jau naujesnio dizaino (kampuotu priekiu) 318 ir 328. Dar buvo isigyti 2 motorvagoniai (dyzelinio traukinio vagonas su varikliu ir valdymo kabina) 450 ir 451. Po to buvo nuspresta traukinius trumpinti - taip dauguma 6-vagoniu DR-1A tapo trivagoniais. Pilnu projektiniu sastatu (6 vagonai) dabar DR- 1A vaziuoja itin retai - kai kuriais savaitgalio reisais i Turmanta. Naujausias LG turimas D-1 yra 767. Pamenu, dar pries mazdaug desimtmeti vazinedavo dar D-1, kuriu numeris prasidedavo 3.., taciau jau jie seniai i metalo lauza nukeliavo.. Jei pazvelgti i technine D-1 puse, tai sia traukinukas turi 2 variklius po 750 a.j., taip pat turi idomia pavaru deze - is triju pavaru pirmoji hidrauline, o kitos 2 - mechanines (kas vaziavo motorvagonyje esanciame keleiviu salone turejo gerai girdeti kaip jungiasi tos pavaros). Taciau pries kuri laika (atrodo pries 7-11 metu) desimciai naujausiu (keletas nr. is ju - D-1-767, 766, 760, 755, 679 ir kt.) D-1 buvo pakeistos mano minetos pavaru dezes i hidraulines, turincias 2 hidraulines pavaras. Jos modernesnes, taciau su jomis kuro reikia daugiau. Pastarojo traukinio konstrukcinis greitis - 100 km/h. Jei ziuresime i DR1-A technine puse, tai cia yra masina, sovietu projektuotoju surinkta is visokiu agregatu: variklis - priesraketinio katerio, pavaru deze, velenai - irgi is laivybos pramones ir t.t.). DR-1A turi du variklius po 1000 a.j., ir hidrauline greiciu deze su 2 hidraulinemis pavaromis. Modernizuotuose DR-1A traukos agregatai pakeisti - variklis vokieciu gamybos, greiciu dezes - vengriskos ir austriskos (yra ir tokiu ir tokiu). Sios masinos konstrukcinis greitis - 120 km/h.
                                  Dar ne vienerius metus matysime LG sias masinas...
                                  Paskutinis taisė LT-1; 2008.01.31, 10:36.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                    Ziuriu cia liaudis labai susidomejo "dyzeliukais" D-1 . Ka zinau, papasakosiu ir as apie juos ( ir apie DR-1A) . Siaip tai tai sia technika (D-1) galima butu deti i viena lentyna su TEP-60, nes abu modeliai yra labai seni, ir pasene tiek techniskai tiek moraliskai. Tik sugedus TEP-60, juos pakeicia visadarbes darbstuoles "eMkos" - (M-62), o va D-1 nelabai kuo yra pakeisti.. Anksciau is Vilniaus i Sestokus, Minska, vazinedavo dyzeliniai traukiniai, taciau del techniskai tvarkingu "dyzeliuku" stygiaus, buvo minetais reisais paleisti keleiviniai vagonai, tempiami lokomotyvo. Vienas toks reisas yra net i Turmanta. Na bet grizkime prie D-1. Tai vengru gamybos riedmenys, kurie mazdaug iki 1990 m. buvo vieninteliai dyzeliniai traukiniai LG. Paskui buvo gautas pirmasis DR-1A 275, veliau 276, 280, 283, 284, 289, 298, 300. Veliau pasirode jau naujesnio dizaino (kampuotu priekiu) 318 ir 328. Dar buvo isigyti 2 motorvagoniai (dyzelinio traukinio vagonas su varikliu ir valdymo kabina) 450 ir 451. Po to buvo nuspresta traukinius trumpinti - taip dauguma 6-vagoniu DR-1A tapo trivagoniais. Pilnu projektiniu sastatu (6 vagonai) dabar DR- 1A vaziuoja itin retai - kai kuriais savaitgalio reisais i Turmanta. Naujausias LG turimas D-1 yra 767. Pamenu, dar pries mazdaug desimtmeti vazinedavo dar D-1, kuriu numeris prasidedavo 3.., taciau jau jie seniai i metalo lauza nukeliavo.. Jei pazvelgti i technine D-1 puse, tai sia traukinukas turi 2 variklius po 750 a.j., taip pat turi idomia pavaru deze - is triju pavaru pirmoji hidrauline, o kitos 2 - mechanines (kas vaziavo motorvagonyje esanciame keleiviu salone turejo gerai girdeti kaip jungiasi tos pavaros). Taciau pries kuri laika (atrodo pries 7-11 metu) desimciai naujausiu (keletas nr. is ju - D-1-767, 766, 760, 755, 679 ir kt.) D-1 buvo pakeistos mano minetos pavaru dezes i hidraulines, turincias 2 hidraulines pavaras. Jos modernesnes, taciau su jomis kuro reikia daugiau. Pastarojo traukinio konstrukcinis greitis - 100 km/h. Jei ziuresime i DR1-A technine puse, tai cia yra masina, sovietu projektuotoju surinkta is visokiu agregatu: variklis - priesraketinio katerio, pavaru deze, velenai - irgi is laivybos pramones ir t.t.). DR-1A turi du variklius po 1000 a.j., ir hidrauline greiciu deze su 2 hidraulinemis pavaromis. Modernizuotuose DR-1A traukos agregatai pakeisti - variklis vokieciu gamybos, greiciu dezes - vengriskos ir austriskos (yra ir tokiu ir tokiu). Sios masinos konstrukcinis greitis - 120 km/h.
                                    Dar ne vienerius metus matysime LG sias masinas...
                                    Šiaip jau šį kartą privelei - D1 yra vengrų, DR yra Rygos vagonų gamyklos. Dėl numerių visi šie D1 eis į metalo laužą:

                                    358
                                    366
                                    385
                                    427
                                    430
                                    473
                                    494
                                    509
                                    510
                                    565
                                    567
                                    589
                                    590
                                    593
                                    616
                                    617
                                    653
                                    663
                                    734
                                    Paskutinis taisė udrius; 2008.01.31, 06:42.

                                    Comment


                                      #78
                                      LT-1:

                                      "Na bet grizkime prie D-1. Tai vengru gamybos riedmenys, kurie mazdaug iki 1990 m. buvo vieninteliai dyzeliniai traukiniai LG."


                                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                      Šiaip jau šį kartą privelei - D1 yra vengrų, DR yra Rygos vagonų gamyklos. Dėl numerių visi šie D1 eis į metalo laužą:

                                      358
                                      366
                                      385
                                      427
                                      430
                                      473
                                      494
                                      509
                                      510
                                      565
                                      567
                                      589
                                      590
                                      593
                                      616
                                      617
                                      653
                                      663
                                      734
                                      O gal pats truputi atidziau pasiskaityk, ka as parasiau
                                      O tuos visus Nr. as turiu, tik mano sarase yra absoliuciai visu LG traukos riedmenu numeriai.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                        Šiaip jau šį kartą privelei - D1 yra vengrų, DR yra Rygos vagonų gamyklos. Dėl numerių visi šie D1 eis į metalo laužą:

                                        358
                                        366
                                        385
                                        427
                                        430
                                        473
                                        494
                                        509
                                        510
                                        565
                                        567
                                        589
                                        590
                                        593
                                        616
                                        617
                                        653
                                        663
                                        734
                                        Nufotografuoti? Čia turbūt ne tik tie kurie į elektrodepą N.Vilnioje suvaryti?
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          #80
                                          Manau, kad šitas traukinių pjaustymas - sąlyginis dalykas ar kaip įvardint. Dabar mažai kur pamatysi traukinį, kurio visi vagonai būtų su vienodais numeriais, beveik visi hibridiniai...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X