Jėtau, kada rusai atsikratys tos mados gaminti vagonus su tais grioveliais ant šonų, visą vaizdą gadina...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąJėtau, kada rusai atsikratys tos mados gaminti vagonus su tais grioveliais ant šonų, visą vaizdą gadina...
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąKaip tik tą patį norėjau rašyti.
Aišku čia reikia išvis džiaugtis, kad nauji traukiniai atkeliaus pagaliau ir nustos važinėti keliasdešimties metų senumo metalo laužo krūvos.
Bet to traukinio dizainas nuotraukose įspūdžio nedaro (atrodo pasenusiai)...
Kitą vertus būtų įdomu sužinoti, kokiais argumentais remiantis LG vadovybė nusprendė pirkti būtent šias mašinas. Bėgių plotis šiuo metu turbūt nėra lemiamas argumentas ką lyg ir bylotų Siemens lokomotyvų įsigijimas.
Comment
-
Parašė LT-1Grioveliai ant sono - senas inzinerinis sprendimas kebulo tvirtumui smarkiai padidinti. Avarijos metu gofruotas kebulas atlaikys zymiai didesnes lenkimo, gniuzdymo ir kitas jegas. Tad rusijos inzinieriai vis dar si metoda naudoja, nors jis ir nepatinka daugeliui.. O man tie grioveliai netgi ir graziai atrodo, tad cia tiesiog skonio reikalas
Comment
-
Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąKitą vertus būtų įdomu sužinoti, kokiais argumentais remiantis LG vadovybė nusprendė pirkti būtent šias mašinas. Bėgių plotis šiuo metu turbūt nėra lemiamas argumentas ką lyg ir bylotų Siemens lokomotyvų įsigijimas.
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąAr tiesa, kad to traukinio D1 vagonu naudojamoji platforma irengta jau nebe taip kvailai aukstai?
Nes is nuotrauku tai matyt kad, daugmaz duru apacia sueina su perono lygiu.
Parašė fow Rodyti pranešimąEimantai, gal zinai kuriais marsrutais dar kursuoja medinio salono D1 ir kiek tokiu vagonu/sastatu yra like? Kur jie atnaujinami?Paskutinis taisė Eimantas; 2008.01.29, 23:23.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąNelabai suprantu klausimo, atsidarius durims dar yra keli laipteliai, ir D1 visada tokie buvo.
Nors beje kaip pastebejau, Talino stoty jie sumane pasidirbt rusiskiem traukiniam tinkamus peronus:
http://www.railfaneurope.net/pix/ee/..._Tallin_03.jpgTik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąGali but, bet, is nuotraukos D1 atrodo patogesnis ilipti nei tarkim ER2.
Nors beje kaip pastebejau, Talino stoty jie sumane pasidirbt rusiskiem traukiniam tinkamus peronus:
http://www.railfaneurope.net/pix/ee/..._Tallin_03.jpg
Comment
-
Parašė bronius Rodyti pranešimą- Tas medinis salonas yra jėga! Labai stilingas, klasika! Taip sakant, interjeras atitinka eksterjerą.. O plastmaskės nekelia jokio susižavėjimo. Jaučiu, jos dar ir nepatogesnės už medį.
Comment
-
Ziuriu cia liaudis labai susidomejo "dyzeliukais" D-1 . Ka zinau, papasakosiu ir as apie juos ( ir apie DR-1A) . Siaip tai tai sia technika (D-1) galima butu deti i viena lentyna su TEP-60, nes abu modeliai yra labai seni, ir pasene tiek techniskai tiek moraliskai. Tik sugedus TEP-60, juos pakeicia visadarbes darbstuoles "eMkos" - (M-62), o va D-1 nelabai kuo yra pakeisti.. Anksciau is Vilniaus i Sestokus, Minska, vazinedavo dyzeliniai traukiniai, taciau del techniskai tvarkingu "dyzeliuku" stygiaus, buvo minetais reisais paleisti keleiviniai vagonai, tempiami lokomotyvo. Vienas toks reisas yra net i Turmanta. Na bet grizkime prie D-1. Tai vengru gamybos riedmenys, kurie mazdaug iki 1990 m. buvo vieninteliai dyzeliniai traukiniai LG. Paskui buvo gautas pirmasis DR-1A 275, veliau 276, 280, 283, 284, 286, 287, 289, 298, 300. Veliau pasirode jau naujesnio dizaino (kampuotu priekiu) 318 ir 328. Dar buvo isigyti 2 motorvagoniai (dyzelinio traukinio vagonas su varikliu ir valdymo kabina) 450 ir 451. Po to buvo nuspresta traukinius trumpinti - taip dauguma 6-vagoniu DR-1A tapo trivagoniais. Pilnu projektiniu sastatu (6 vagonai) dabar DR- 1A vaziuoja itin retai - kai kuriais savaitgalio reisais i Turmanta. Naujausias LG turimas D-1 yra 767. Pamenu, dar pries mazdaug desimtmeti vazinedavo dar D-1, kuriu numeris prasidedavo 3.., taciau jau jie seniai i metalo lauza nukeliavo.. Jei pazvelgti i technine D-1 puse, tai sia traukinukas turi 2 variklius po 750 a.j., taip pat turi idomia pavaru deze - is triju pavaru pirmoji hidrauline, o kitos 2 - mechanines (kas vaziavo motorvagonyje esanciame keleiviu salone turejo gerai girdeti kaip jungiasi tos pavaros). Taciau pries kuri laika (atrodo pries 7-11 metu) desimciai naujausiu (keletas nr. is ju - D-1-767, 766, 760, 755, 679 ir kt.) D-1 buvo pakeistos mano minetos pavaru dezes i hidraulines, turincias 2 hidraulines pavaras. Jos modernesnes, taciau su jomis kuro reikia daugiau. Pastarojo traukinio konstrukcinis greitis - 100 km/h. Jei ziuresime i DR1-A technine puse, tai cia yra masina, sovietu projektuotoju surinkta is visokiu agregatu: variklis - priesraketinio katerio, pavaru deze, velenai - irgi is laivybos pramones ir t.t.). DR-1A turi du variklius po 1000 a.j., ir hidrauline greiciu deze su 2 hidraulinemis pavaromis. Modernizuotuose DR-1A traukos agregatai pakeisti - variklis vokieciu gamybos, greiciu dezes - vengriskos ir austriskos (yra ir tokiu ir tokiu). Sios masinos konstrukcinis greitis - 120 km/h.
Dar ne vienerius metus matysime LG sias masinas...Paskutinis taisė LT-1; 2008.01.31, 10:36.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąZiuriu cia liaudis labai susidomejo "dyzeliukais" D-1 . Ka zinau, papasakosiu ir as apie juos ( ir apie DR-1A) . Siaip tai tai sia technika (D-1) galima butu deti i viena lentyna su TEP-60, nes abu modeliai yra labai seni, ir pasene tiek techniskai tiek moraliskai. Tik sugedus TEP-60, juos pakeicia visadarbes darbstuoles "eMkos" - (M-62), o va D-1 nelabai kuo yra pakeisti.. Anksciau is Vilniaus i Sestokus, Minska, vazinedavo dyzeliniai traukiniai, taciau del techniskai tvarkingu "dyzeliuku" stygiaus, buvo minetais reisais paleisti keleiviniai vagonai, tempiami lokomotyvo. Vienas toks reisas yra net i Turmanta. Na bet grizkime prie D-1. Tai vengru gamybos riedmenys, kurie mazdaug iki 1990 m. buvo vieninteliai dyzeliniai traukiniai LG. Paskui buvo gautas pirmasis DR-1A 275, veliau 276, 280, 283, 284, 289, 298, 300. Veliau pasirode jau naujesnio dizaino (kampuotu priekiu) 318 ir 328. Dar buvo isigyti 2 motorvagoniai (dyzelinio traukinio vagonas su varikliu ir valdymo kabina) 450 ir 451. Po to buvo nuspresta traukinius trumpinti - taip dauguma 6-vagoniu DR-1A tapo trivagoniais. Pilnu projektiniu sastatu (6 vagonai) dabar DR- 1A vaziuoja itin retai - kai kuriais savaitgalio reisais i Turmanta. Naujausias LG turimas D-1 yra 767. Pamenu, dar pries mazdaug desimtmeti vazinedavo dar D-1, kuriu numeris prasidedavo 3.., taciau jau jie seniai i metalo lauza nukeliavo.. Jei pazvelgti i technine D-1 puse, tai sia traukinukas turi 2 variklius po 750 a.j., taip pat turi idomia pavaru deze - is triju pavaru pirmoji hidrauline, o kitos 2 - mechanines (kas vaziavo motorvagonyje esanciame keleiviu salone turejo gerai girdeti kaip jungiasi tos pavaros). Taciau pries kuri laika (atrodo pries 7-11 metu) desimciai naujausiu (keletas nr. is ju - D-1-767, 766, 760, 755, 679 ir kt.) D-1 buvo pakeistos mano minetos pavaru dezes i hidraulines, turincias 2 hidraulines pavaras. Jos modernesnes, taciau su jomis kuro reikia daugiau. Pastarojo traukinio konstrukcinis greitis - 100 km/h. Jei ziuresime i DR1-A technine puse, tai cia yra masina, sovietu projektuotoju surinkta is visokiu agregatu: variklis - priesraketinio katerio, pavaru deze, velenai - irgi is laivybos pramones ir t.t.). DR-1A turi du variklius po 1000 a.j., ir hidrauline greiciu deze su 2 hidraulinemis pavaromis. Modernizuotuose DR-1A traukos agregatai pakeisti - variklis vokieciu gamybos, greiciu dezes - vengriskos ir austriskos (yra ir tokiu ir tokiu). Sios masinos konstrukcinis greitis - 120 km/h.
Dar ne vienerius metus matysime LG sias masinas...
358
366
385
427
430
473
494
509
510
565
567
589
590
593
616
617
653
663
734Paskutinis taisė udrius; 2008.01.31, 06:42.
Comment
-
LT-1:
"Na bet grizkime prie D-1. Tai vengru gamybos riedmenys, kurie mazdaug iki 1990 m. buvo vieninteliai dyzeliniai traukiniai LG."
Parašė udrius Rodyti pranešimąŠiaip jau šį kartą privelei - D1 yra vengrų, DR yra Rygos vagonų gamyklos. Dėl numerių visi šie D1 eis į metalo laužą:
358
366
385
427
430
473
494
509
510
565
567
589
590
593
616
617
653
663
734
O tuos visus Nr. as turiu, tik mano sarase yra absoliuciai visu LG traukos riedmenu numeriai.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąŠiaip jau šį kartą privelei - D1 yra vengrų, DR yra Rygos vagonų gamyklos. Dėl numerių visi šie D1 eis į metalo laužą:
358
366
385
427
430
473
494
509
510
565
567
589
590
593
616
617
653
663
734
Comment
Comment