Kas sakė, kad pirks dvivagones motrisas? Su šitom tai nieko gero, reikia gerai paskirstyti kuriais maršrutais šitas viengubas leisti, nes kartais jos tampa silkių statinėmis, o jei daugiau nupirks, tai teks po dvi sukabintas leisti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Dar vienos reikėtų Radviliškyje. Kad į Mažeikius nuolat važinėtų. Dabar dvi automotrisės nepajėgios aptarnauti ir Rokiškio, ir Mažeikių. Taip pat dar automotrisių reikia Kaune. 7.50 ir 9.47 į Kybartus nebūna daug keleivių. Kitos reikalingos Vilniuje. Į Turmantą rytinis, Keną dienos metu, Valčiūnus 15.20.
Comment
-
Žvelgiant iš patogumo pusės, tai vienintelė dabar naudojamų PESŲ problema, tai neegronomiškas įipimas-išlipimas. Atrodytų tarsi peronai stotyse yra per žemi todėl "išstumiamas" papildomas laiptelį, kurio pakopos aukštis >20 cm.
Išstumtos pakopos ties 1:29
http://www.youtube.com/watch?v=ryD9Q__nGoM
Comment
-
www.pesa.pl naujienose rašoma
Trzy pierwsze z nich mają być przekazane użytkownikom do września bieżącego roku. Pięć pozostałych między lutym, a czerwcem 2011 roku.
Trys pirmosios automotrisės turi būti pateiktos LG iki š.m. rugsėjo, o likusios penkios - tarp kitų metų vasario ir birželio.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar vienos reikėtų Radviliškyje. Kad į Mažeikius nuolat važinėtų. Dabar dvi automotrisės nepajėgios aptarnauti ir Rokiškio, ir Mažeikių. Taip pat dar automotrisių reikia Kaune. 7.50 ir 9.47 į Kybartus nebūna daug keleivių. Kitos reikalingos Vilniuje. Į Turmantą rytinis, Keną dienos metu, Valčiūnus 15.20.
Toliau laisvai tiktų reisas 21:15h į Vilnių, ten nakvoti, rytą - 5:05h atgal į Kauną (paskui - vėl 6;10h į Marijampolę), dviaukštis galėtų nakčiai pasilikti Kaune.. Iš Kauno į Vilnių 21:15h ir iš Vilniaus į Kauną išv. 5:05h keleivių bus nedaug (tokiu laiku pagal seną tvarkaraštį įstikinau ne kartą), o važiuoja beveik tuščias dviaukštis.
Automotrisų reikia. Bet jas išnaudoti reikia itin sumaniai. Kitaip keleiviai bus vežami kaip silkės statinėje, ir geležinkelio transportas praras patrauklumą.Paskutinis taisė Vitas; 2010.05.28, 09:33.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Comment
-
D1
Šį pavasarį daugelis pastebi D1 sumažėjimą. Kiek Kaune ar kur šio miesto prieigose lukteliu žinodamas apie dyzelinio traukinio važiavimo laiką, tai dažniausiai pravažiuoja DR1A.
Sena technika genda dažniau...
Bet iš pareities prisimename vaizdelius, kada į liniją išvažiuodavo D1, tempiamas šilumvežio M62. Tokie M62 ir D1 "tandemai" dažniau pasitaikė maršrutuose, kurie prasidėdavo Šiauliuose arba Klaipėdoje. Ir į Kauną ~11val. iš Šiaulių kartais atvažiuodavo toks... Paskui M62 permanevruodavo į kitą D1 galą, ir traukinys iki 18-19h likdavo "ilsėtis".
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPagegiuose, traukinys i Klaipeda. D1 tempia M62
http://www.flickr.com/photos/2763955...70326/sizes/o/
http://www.flickr.com/photos/2763955...16881/sizes/o/
Comment
-
Anokia čia krizė ir stebuklas. Šiauliuose dvivagoniai D-1 ir RA-2 jau senokai važinėja maršrutais Šiauliai-Rokiškis ir Šiauliai-Mažeikiai. Jau rašiau, kad toks D-1 keleiviais perkimštas į Mažeikius važiavo pernai prieš Kalėdas.
Šiandien ryte ir vakare Šiauliai-Mažeikiai - RA-2 trivagonis.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.06.03, 22:00.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment