Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kas sakė, kad pirks dvivagones motrisas? Su šitom tai nieko gero, reikia gerai paskirstyti kuriais maršrutais šitas viengubas leisti, nes kartais jos tampa silkių statinėmis, o jei daugiau nupirks, tai teks po dvi sukabintas leisti.

    Comment


      Dar vienos reikėtų Radviliškyje. Kad į Mažeikius nuolat važinėtų. Dabar dvi automotrisės nepajėgios aptarnauti ir Rokiškio, ir Mažeikių. Taip pat dar automotrisių reikia Kaune. 7.50 ir 9.47 į Kybartus nebūna daug keleivių. Kitos reikalingos Vilniuje. Į Turmantą rytinis, Keną dienos metu, Valčiūnus 15.20.

      Comment


        hmmm man irgi klausimas, kodel nepirko dvivagoniu.. o vienovagones ir dvivagoniu parko derinys gal ir visai neblogai atrodo, aisku jeigu lenkai kokybiska produkta gamina

        Comment


          Žvelgiant iš patogumo pusės, tai vienintelė dabar naudojamų PESŲ problema, tai neegronomiškas įipimas-išlipimas. Atrodytų tarsi peronai stotyse yra per žemi todėl "išstumiamas" papildomas laiptelį, kurio pakopos aukštis >20 cm.


          Išstumtos pakopos ties 1:29


          http://www.youtube.com/watch?v=ryD9Q__nGoM

          Comment


            na bent jau uz pinigus i bala ismestus pinigus nupirkta RA slamsta manau 128 kartus patikimesnes)

            Comment


              www.pesa.pl naujienose rašoma

              Trzy pierwsze z nich mają być przekazane użytkownikom do września bieżącego roku. Pięć pozostałych między lutym, a czerwcem 2011 roku.

              Trys pirmosios automotrisės turi būti pateiktos LG iki š.m. rugsėjo, o likusios penkios - tarp kitų metų vasario ir birželio.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Dar vienos reikėtų Radviliškyje. Kad į Mažeikius nuolat važinėtų. Dabar dvi automotrisės nepajėgios aptarnauti ir Rokiškio, ir Mažeikių. Taip pat dar automotrisių reikia Kaune. 7.50 ir 9.47 į Kybartus nebūna daug keleivių. Kitos reikalingos Vilniuje. Į Turmantą rytinis, Keną dienos metu, Valčiūnus 15.20.
                Nuo 2010m. gegužės 30 d. automotrisa (AR2) iš Kauno važinės įprastiniais reisais 6:10 ir 16:10 h. į Marijampolę ir dar 19:15h. į Kazlų Rūdą. Taip jau matyti pagal www.litrail.lt (traukinio numeriio priekyje "M" raidė, kai kitų "D"). Atgal iš Kazlų Rūdos išvyks 20:10h, Kaune bus 20:45h.
                Toliau laisvai tiktų reisas 21:15h į Vilnių, ten nakvoti, rytą - 5:05h atgal į Kauną (paskui - vėl 6;10h į Marijampolę), dviaukštis galėtų nakčiai pasilikti Kaune.. Iš Kauno į Vilnių 21:15h ir iš Vilniaus į Kauną išv. 5:05h keleivių bus nedaug (tokiu laiku pagal seną tvarkaraštį įstikinau ne kartą), o važiuoja beveik tuščias dviaukštis.
                Automotrisų reikia. Bet jas išnaudoti reikia itin sumaniai. Kitaip keleiviai bus vežami kaip silkės statinėje, ir geležinkelio transportas praras patrauklumą.
                Paskutinis taisė Vitas; 2010.05.28, 09:33.

                Comment


                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                  Garsioji D1 (557-3) galva, Kaišiadoryse. Dabar jau nustumta iki metalo supirkimo aikštelės. Jos viršininkas buvo geranoriškas ir leido įamžinti.

                  Atvaizdas


                  Atvaizdas


                  Atvaizdas


                  Atvaizdas


                  Atvaizdas


                  Atvaizdas
                  Šiandien Kaišiadoryse dar mačiau...

                  Comment


                    Lentvaris. DR1A-280-4M.
                    Matyt jau nedaug liko neperdažytu DR'u.

                    Comment


                      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                      Lentvaris. DR1A-280-4M.
                      Matyt jau nedaug liko neperdažytu DR'u.

                      Atvaizdas
                      bene vienintelis toks "drakonas" ir likęs, kiti perdažyti, teko važiuot tokiu berods į Šeštokus arba Marcinkonis.

                      Comment


                        D1

                        Šį pavasarį daugelis pastebi D1 sumažėjimą. Kiek Kaune ar kur šio miesto prieigose lukteliu žinodamas apie dyzelinio traukinio važiavimo laiką, tai dažniausiai pravažiuoja DR1A.

                        Sena technika genda dažniau...
                        Bet iš pareities prisimename vaizdelius, kada į liniją išvažiuodavo D1, tempiamas šilumvežio M62. Tokie M62 ir D1 "tandemai" dažniau pasitaikė maršrutuose, kurie prasidėdavo Šiauliuose arba Klaipėdoje. Ir į Kauną ~11val. iš Šiaulių kartais atvažiuodavo toks... Paskui M62 permanevruodavo į kitą D1 galą, ir traukinys iki 18-19h likdavo "ilsėtis".


                        Pagėgių stotis liko be keleivinių traukinių

                        Comment


                          Pesa 620M-014

                          Sveiki.
                          Šiandien važiuodamas į Kauną 8:15 val. kažkur prie Mauručių mačiau pesą 620M-014. Įdomu iš kur ji atsirado. Ir jokio maršruto nebuvo parašyta ant šviestlenčių.

                          Comment


                            Tą pačią Pesą 620M - 014 šiandien mačiau Kaišiadoryse apie pietus, ji stovėjo šoniniame kelyje su užkurtu varikliu, kiek supratau praleidinėjo dviaukštį traukinį, o po to išvažiavo link Vilniaus

                            Comment


                              Krizė!

                              Šiandien Varėnoje. Dvivagonis DR1A-289-1 ir 298-8.

                              Comment


                                Anokia čia krizė ir stebuklas. Šiauliuose dvivagoniai D-1 ir RA-2 jau senokai važinėja maršrutais Šiauliai-Rokiškis ir Šiauliai-Mažeikiai. Jau rašiau, kad toks D-1 keleiviais perkimštas į Mažeikius važiavo pernai prieš Kalėdas.
                                Šiandien ryte ir vakare Šiauliai-Mažeikiai - RA-2 trivagonis.
                                Paskutinis taisė Salvijus; 2010.06.03, 22:00.

                                Comment


                                  Tai su D1 aišku, ne pirmus metus jau. Du RA2 yra dvivagoniai. DR1A, kiek pamenu, niekada dar nebuvo naudojamas sudarytas iš dviejų vagonų. Ir dargi Vilniuje. D1 dvivagoniai, jei neklystu, buvo eksploatuojami tik Radviliškyje ir Kaune.

                                  Comment


                                    Tai turbūt visus pradės perdarynėt trivagonius į dvivagonius. Šiandien Kaune 16:10 Kaunas-Marijampolė važiavo dvivagonis, nors depe (lauke) dar stovėjo 2 trivagoniai.

                                    Comment


                                      Visų neperformuos į dvivagonius, bet kai kuriais maršrutais leis dvivagonius.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Krizė!

                                        Šiandien Varėnoje. Dvivagonis DR1A-289-1 ir 298-8.

                                        Atvaizdas
                                        Jo galinė stotis Varėna ar Marcinkonys?
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Varėna.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X