Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Modernizuotuose tai neabejoju, kad yra webasto, o senuose berods viena galva paliekama dirbti per naktį.
    O kita užšalti?
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
      O kita užšalti?
      Taupant degalus, padėjėjas kibirais perpilinėja aušinimo skystį iš vienos į kitą.

      Comment


        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
        Taupant degalus, padėjėjas kibirais perpilinėja aušinimo skystį iš vienos į kitą.
        Tu cia rimtai? Tai masinistas miega poilsio kambary, o padejejas vandeny nesioja kas 1h.

        Comment


          Vaje net nenumaniau kaip padejejus isnaudoja,varksas su kibirais ir kanistrom laksto vandeni nesioja... baikit jau taip svaikt..... galinese stotise yra silditojas,jai kam neaisku tai zmogus,vat jis uzkuria vdv ir vandeniuj susilus uzgesina,bet dabar kai nesalta niekkas nekuriana nes kuro normos juokingos....

          Comment


            Parašė VICIOKAS Rodyti pranešimą
            Vaje net nenumaniau kaip padejejus isnaudoja,varksas su kibirais ir kanistrom laksto vandeni nesioja... baikit jau taip svaikt..... galinese stotise yra silditojas,jai kam neaisku tai zmogus,vat jis uzkuria vdv ir vandeniuj susilus uzgesina,bet dabar kai nesalta niekkas nekuriana nes kuro normos juokingos....
            Tai nori pasakyt kad Turmanto stotyje yra "sildytojo etatas" ne paprasciau padaryt kazka kad VDV veiktu laisvais reikalui esant ant puses cilindru ir pasildytu vandeny arba irengt WEBASTO

            Comment


              Silutei ir Rokiski tikrai yra silditojo etatas,nu ir apie turmanta sendien galiu suzinoti ar ten yra

              Comment


                Parašė VICIOKAS Rodyti pranešimą
                Silutei ir Rokiski tikrai yra silditojo etatas,nu ir apie turmanta sendien galiu suzinoti ar ten yra
                Tai cia sezoninis darbas kaip suprantu, idomu kokios kvalifikacijos reikia "silumvezio sildytojui"? O tiesa i DR1A eina vanduo i ausinimo sistema
                ar antifryzas?

                Comment


                  Vasara tik kaip sargas o ziema dar ir sildo kvalifikacija reikalinga siam darbuj labai auksta ,depos virsininko.. bet uztektu ir padejejo....
                  Paskutinis taisė VICIOKAS; 2009.12.02, 12:44.

                  Comment


                    Parašė VICIOKAS Rodyti pranešimą
                    Vasara tik kaip sargas o ziema dar ir sildo kvalifikacija reikalinga siam darbuj labai auksta ,depos virsininko.. bet uztektu ir padejejo....
                    O tai i ausinimo sistema vanduo pildomas ar antifryzas? Jauciu jei vanduo o nakti sala iki -25 tai net negesina

                    Comment


                      Pajuokavau pirmai, apie tuos kibirus, kas nesuprato.
                      Iš esmės, modernizuotuose ir naujuose riedmenyse su CAT, MTU ar kitais vakarietiškais varikliais turėtų būti naudojamas neužšalantis aušinimo skystis. O užvesti variklį reikėtų tik prieš tam tikrą laiką prieš traukinio išvykimą, kad įsidirbtų. Webasto sistema palengvina užvedimą, esant žemesnei temperatūrai, nes variklis sušildomas prieš užvedimą.
                      O senoje technikoje, kur naudojamas distiliuotas vanduo, viskas vyksta taip, kaip Viciokas aprašė...

                      Comment


                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                        Pajuokavau pirmai, apie tuos kibirus, kas nesuprato.
                        Iš esmės, modernizuotuose ir naujuose riedmenyse su CAT, MTU ar kitais vakarietiškais varikliais turėtų būti naudojamas neužšalantis aušinimo skystis. O užvesti variklį reikėtų tik prieš tam tikrą laiką prieš traukinio išvykimą, kad įsidirbtų. Webasto sistema palengvina užvedimą, esant žemesnei temperatūrai, nes variklis sušildomas prieš užvedimą.
                        O senoje technikoje, kur naudojamas distiliuotas vanduo, viskas vyksta taip, kaip Viciokas aprašė...
                        O tai tarkim i D1 nepila antifryzo nes jis nuteka kaip suprantu del nesandarios sistemos?

                        Comment


                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                          O tai tarkim i D1 nepila antifryzo nes jis nuteka kaip suprantu del nesandarios sistemos?
                          Taip, ir dėl to, tačiau yra ir kitų priežasčių, kurių dabar neišvardinsiu. Viciokas gal pasakys.

                          Comment


                            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                            Taip, ir dėl to, tačiau yra ir kitų priežasčių, kurių dabar neišvardinsiu. Viciokas gal pasakys.
                            Gal sueda tarpines? Bet gi yra naujo raudono koncentrato, kuris yra neutralus

                            Comment


                              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                              Gal sueda tarpines? Bet gi yra naujo raudono koncentrato, kuris yra neutralus
                              ir tarpines ir cilindriniu ivoriu sandarinimo ziedai...
                              bet svarbiausia yra tai, kad yra eksploataciniu skysciu panaudojimo instrukcija ir yra variklio aprasymas, kuriame parasyta, kad ausinimo skystis - vanduo. todel niekas gyvenime nesiims iniciatyvos eksperimentuoti su tokiais dalykais...

                              Comment


                                Paskaitai jusu sanpratavimus baugu pasidaro... anais metais realiai salta buvo tik 3 dienas naktimis sieke -23c. na va reikejo dirbt,Bugeniuose miegojom, visa nakti kurenoso d1-661 atejom vaziuot ,kabinoj vanduo uzsales buteli stovi.prijimant dyzeli pamatavom kura ir islekem i mazeikius po traukiniu D608. Vat ce tai as ekstremalu vaziavima pajauciau, valdimo oro sistema uzsalus,pavaru dezes begiu jungimu vamzdeliai uzsale,tad vienam gale 1pastuma veikia kitam gale 2 pastuma veikia...Mazeikiose bandziau atsildit su fakelu (deglu),bet tik traukinio apacia uzsidega o vamzdeliai uzsale neatsisildo, islekiam is mazeikiu i siaulius ir ridenomes, pakaitom su masinistu po tarpstoti vaziavom kabinoj zveriskas saltis.... ce vat ekstrimas..

                                Comment


                                  Parašė VICIOKAS Rodyti pranešimą
                                  Paskaitai jusu sanpratavimus baugu pasidaro... anais metais realiai salta buvo tik 3 dienas naktimis sieke -23c. na va reikejo dirbt,Bugeniuose miegojom, visa nakti kurenoso d1-661 atejom vaziuot ,kabinoj vanduo uzsales buteli stovi.prijimant dyzeli pamatavom kura ir islekem i mazeikius po traukiniu D608. Vat ce tai as ekstremalu vaziavima pajauciau, valdimo oro sistema uzsalus,pavaru dezes begiu jungimu vamzdeliai uzsale,tad vienam gale 1pastuma veikia kitam gale 2 pastuma veikia...Mazeikiose bandziau atsildit su fakelu (deglu),bet tik traukinio apacia uzsidega o vamzdeliai uzsale neatsisildo, islekiam is mazeikiu i siaulius ir ridenomes, pakaitom su masinistu po tarpstoti vaziavom kabinoj zveriskas saltis.... ce vat ekstrimas..
                                  Tai kaip keleivių salone? Irgi toks pat šaltis?
                                  Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                  Comment


                                    Kas vėl RA2 pasidarė? Šiandien vieną galvą Vilniuj mačiau.

                                    Comment


                                      Parašė John
                                      Ar tai nereiškia, kad tokius traukinius reikia gabenti tiesiai į metalo laužą?
                                      Ne ne, čia geležinkelietiška romantika
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                        Kas vėl RA2 pasidarė? Šiandien vieną galvą Vilniuj mačiau.

                                        Ko gero matei RA2-037 galva, kitai galvai turi buti pakeista greiciu deze.

                                        Comment


                                          Parašė K a J o t Rodyti pranešimą
                                          Ko gero matei RA2-037 galva, kitai galvai turi buti pakeista greiciu deze.
                                          Išeina, kad labai dažnai griūna. Taip turi būt? Garantinis dar galioja?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X