Neturiu po ranka užrašų, tiksliai nepasakysiu. Bet keturvagonis atrodo yra 298-1/298-2/298-8/298-3, o iš buvusio šešių vagonų sąstato paimti du vagonai ir perdaryti su valdymo kabinomis. Jiems palikti gamykliniai numeriai, tik pridėta raidė M, 298-4M ir 298-6M.
Tai vat ir gaunasi, kad yra trys galvos, kuriu numeriai 298 - dvi motorines nemodernizuotos keturvagonyje. Ir viena modernizuota i bemotore. Viena is ju tiesiog perkalta.
Tai vat ir gaunasi, kad yra trys galvos, kuriu numeriai 298 - dvi motorines nemodernizuotos keturvagonyje. Ir viena modernizuota i bemotore. Viena is ju tiesiog perkalta.
Numeris tikrai neperkaltas, nes bemotorės galvos modernizuojamos iš prikabinamųjų vagonų, o ne iš motorinių. Motoriniai kokie buvo, tokie ir yra. Ankstesnėje žinutėje jau rašiau kaip buvo pasielgta su Nr.298 sekcijomis.
O galvų numerius 298 galbūt sumaišei su 289. Sekcijos iš jų važinėja viename sąstate, tai pasitaiko. Pastaroji 289 galva atrodo dabar tik viena važinėja.
Matėt ant to DR1A trivagonio su dviem motorinem galvom,rodo dvi lemputes ar WC veikia Ir šiap man jis patiko iš Visagino variau tai geras greitis jo buvo,ir greitai ima greiti Beto dar važiavau iš Ignalinos,su DR1A monerdizuotu,gerai irgi važiavom gan greitai,net paskutinis vagonas su kabina judejo kur prisijungimas eina del ko taip jis i visas puses juda???
I oro uosta, 013 iki pietu, 014 - po pietu. Vazineja ir i Stasylas, Marcinkonis, Sestokus. Nors siandien i Sestokus vaziavo DR1A. 010 Radviliskyje. 009 turbut irgi Radviliskyje. O gal Vilniuje?
Idomu, ar dar liko visiskai mediniu D1?. Pernai toks buvo 593. Praktiskai originalus, neskaitant grindu dangos ir pakeistu radiatoriu gaubtu. Siemet ziema dar teko vaziuoti su D1, kurio viena galva buvo medine. Numerio nepamenu, kazkuri 6xx. Dar like vagonu su nepakeistais langais, bet suolai juose aptraukti oda arba audiniu.
Comment