Jei neklystu ,ten dar vienas panasus vagono galas-sandeliukas turetu buti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė osnas Rodyti pranešimąkoks jusu manymu yra maksimalus masruto ilgis kuriuo galetu vaziuoti automotrise ?
nes pvz dabar esu vokietijoje ir teko vienu marsrutu su LINT41 automotrise (nordwestbahn) vaziuoti. Marsruto ilgis170 km (osnabruck-wilhelmshaven) marsrutas iveikiamas per 2,5 esant su 15 tarpiniu stoteliu ir kelis vienbegis.
AciuParašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąVilnius-Šeštokai taip pat važinėjo PESA automotrisė. 195 km, 2:48 val į vieną pusę. Atgal važiuoja iš karto, tai gaunasi 390 km. Neblogas atstumas, sakyčiau.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe daugiau 150 km. arba mazdaug 2.5 val. keliones. Taip pat ir dyzeliniams traukiniams su suolais. Visgi manau, kad i Sestokus, kaip tarptautiniu marsrutu, turetu buti 2 klase.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąDar geriau šilumvežis + keletas vagonų. Kaip anksčiau kursavęs TEP60 su 3-4 vagonais.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe, eksploatacija yra per brangi - dyzelinis ir kuro maziau sunaudoja, kelias labiau devisi, nes sunkesnis traukinys. Ir aptarnaujancio personalo nereikia. Juk kiekviename vagone turi buti po palydova. O dyzeliniame uztektu vieno konduktoriaus. Reiketu LG pora trivagoniu DR1A modernizuoti padarant 2 klase. Is esmes - tai tik sedynes pakeisti reikia ir uzuolaideles ar roletus pakabinti. Toki butu galima ir marsrutu Vilnius - Siauliai leisti. Jeigu toki marsruta atidarytu po krizes. Reikalingas popietinis reisas is Vilniaus i Siaulius ir is Siauliu i Vilniu.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąPavyzdys - latvių firminiai traukiniai "Dinaburga" ir "Kurzeme".
Ne tam DR1 skirti, net ir minkstomis sedynemis...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisgi tokiu traukinio is Vilniaus i Klaipeda vaziuoti uztruktu ilgiau, maziau komforto butu.
Ne tam DR1 skirti, net ir minkstomis sedynemis...
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąBuvo kadaise tokie D-1 iš Šiaulių į Kauną ir į Vilnių. Tuos panaikino kaip ir visai neseniai savaitgaliais važiavusį Vilnius-Kaunas-Šiauliai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisgi tokiu traukinio is Vilniaus i Klaipeda vaziuoti uztruktu ilgiau, maziau komforto butu.
Ne tam DR1 skirti, net ir minkstomis sedynemis...It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Koks traukinys turėtų kursuoti iš Vilniaus į Šeštokus, Šiaulius... ?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe, eksploatacija yra per brangi - dyzelinis ir kuro maziau sunaudoja, kelias labiau devisi, nes sunkesnis traukinys. Ir aptarnaujancio personalo nereikia. Juk kiekviename vagone turi buti po palydova. O dyzeliniame uztektu vieno konduktoriaus. Reiketu LG pora trivagoniu DR1A modernizuoti padarant 2 klase. Is esmes - tai tik sedynes pakeisti reikia ir uzuolaideles ar roletus pakabinti. Toki butu galima ir marsrutu Vilnius - Siauliai leisti. Jeigu toki marsruta atidarytu po krizes. Reikalingas popietinis reisas is Vilniaus i Siaulius ir is Siauliu i Vilniu.
2. 2009 m. kovo 23 d. atšauktas traukinys Vilnius-Šiauliai-Vilnius iš tiesų reikalingas. Kokiomis savaitgalio dienomis jis turėtų važinėti, diskusijų klausimas. Kokios klasės traukinys (mano nuomone) - "dėl skonio nesiginčijama".Paskutinis taisė Vitas; 2009.06.29, 18:46.
Comment
-
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąAtvaizdas
PESA 620M - 010 Vilnius - Šeštokai Lentvaryje.
Iš Vilniaus beveik visos sėdimos vietos buvo užimtos, Lentvaryje beveik pusė keleivių išlipo.
Nuo Vilniaus iki Palemono pagal grafiką vyksta dviejų traukinių „lenktynės“. Pagal greičio ir įsibėgėjimo charakteristikas lyderiu vadintiną bet dažniau stoviniuojantį elektrinį vejasi „silpnesnis“ bet tik Lentvaryje, Kaišiadoryse ir Palemone sustojantis Šeštokų traukinys. Koks jis bus konkrečią dieną (DR1A ar PESA, o gal TEP-as su vagonais, klausimėlis neramina prieš kiekvieną jo laukimą; kažkodėl niekada nesitiki ir nebūda D1).
Kyla dar vienas klausimėlis: kokia tokių ER9M ir DR1A lenktynių nauda LG ? Keleiviams tikriausiai jokios, nes po jų kitas traukinys iš Vilniaus į Kauną – tik 14:00h (greitasis dviaukštis).
Ar į Šeštokų PESA keleivių įlipo Kaišiadoryse, Palemone, spręsti sunku. Kaišiadoryse galėjo įlipti atvykusių 018-uoju iš Klaipėdos, Palemone pasitaiko ne kiekvieną dieną, nes Kaune keleivius paima 12:44h. išvykstantis D1 ir nuo Jiesios iki Marijampolės vyksta kitas "keleivinių traukinių dragas". Kol uždarytas Kauno tunelis, iš Vilniaus į Šeštokus eilinėmis darbo dienomis PESA keleivius tur būt sutalpina, nes aplenkia didelį keleivių traukos centrą Kauną..
Comment
-
Traukinys į Šiaulius
Parašė disident Rodyti pranešimąGirdėjau, kad bent jau savaitgalinis "Kaunas - Šiauliai" reisas visada buvęs prikimštas studentų.
Dar netaip seniai prisimenu ~16h penktadieniais ir sekmadieniais išvažiuodavusį traukinį Kaunas-Šiauliai. Kitas D1 ~8-9h. išvažiuodavo iš Vilniaus. Pastarąjį panaikinus, vietoje "Kaunas-Šiauliai" atsirado forume nuolat minimas 2009m. kovo 23 d. panaikintas Vilnius-Kaunas-Šiauliai.
Maršrutą Kaunas-Šiauliai nuolat "šlifuodavau" tarp Kauno ir Jonavos. Labiausiai taikiausi į pirmus sustojimus nuo Kauno. Gaižiūnai nelabai tiko: sunkiau būdavo grįžti į Kauną. Kai Gaižiūnuose sustojimą panaikino ir padarė Kalnėnuose, penktadieninė iškyla man patikdavo: iki Gaižiūnų nuvažiuodavau juo, iš ten smagiu vieškeliuku kaip kokia sveikatingumo trasa iki 120 mikriuku galinės stotelės nueidavau pėsčias. Bet traukinyje daugiau studentų pasigesdavau... Kartą pasigedau ir juo važiuodamas iki Jonavos (kai nuo Kauno arčiau nestodavo niekur). Matyt, į Kėdainius, Dotnuvą, Radviliškį, Šiaulius iš studijų Kaune grįžinėjantis jaunimas labiau priprato prie autobusų.
P.S.: rizikuoju prasižengti, bet prikabinu nuotrauką http://www.miestai.net/forumas/attac...5&d=1246291205
(sulaukęs pastabų per PM, ją pašalinsiu).
Tokios sudėties keleivinis traukinys iki 2006 m. sausio mėnesio iš Šiaulių į Vilnių šeštadieniais ir pirmadieniais išvažiuodavo ~5:30 h. ryto.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKažkada ~18-19h iš Kauno į Šiaulius išvykdavęs D1 penktadieniais tikrai būdavo pilnas studentų. Mačiau ne kartą. Bet buvo panaikintas...
Dar netaip seniai prisimenu ~16h penktadieniais ir sekmadieniais išvažiuodavusį traukinį Kaunas-Šiauliai. Kitas D1 ~8-9h. išvažiuodavo iš Vilniaus. Pastarąjį panaikinus, vietoje "Kaunas-Šiauliai" atsirado forume nuolat minimas 2009m. kovo 23 d. panaikintas Vilnius-Kaunas-Šiauliai.
Maršrutą Kaunas-Šiauliai nuolat "šlifuodavau" tarp Kauno ir Jonavos. Labiausiai taikiausi į pirmus sustojimus nuo Kauno. Gaižiūnai nelabai tiko: sunkiau būdavo grįžti į Kauną. Kai Gaižiūnuose sustojimą panaikino ir padarė Kalnėnuose, penktadieninė iškyla man patikdavo: iki Gaižiūnų nuvažiuodavau juo, iš ten smagiu vieškeliuku kaip kokia sveikatingumo trasa iki 120 mikriuku galinės stotelės nueidavau pėsčias. Bet traukinyje daugiau studentų pasigesdavau... Kartą pasigedau ir juo važiuodamas iki Jonavos (kai nuo Kauno arčiau nestodavo niekur). Matyt, į Kėdainius, Dotnuvą, Radviliškį, Šiaulius iš studijų Kaune grįžinėjantis jaunimas labiau priprato prie autobusų.
P.S.: rizikuoju prasižengti, bet prikabinu nuotrauką (sulaukęs pastabų per PM, ją pašalinsiu).
Tokios sudėties keleivinis traukinys iki 2006 m. sausio mėnesio iš Šiaulių į Vilnių šeštadieniais ir pirmadieniais išvažiuodavo ~5:30 h. ryto.
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąIr dar 3 turi. Numeriu dabar neatsimenu. Is viso 5
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad dvi naujas pries kelias savaites parvare. Ar dar viena parvare? Kiek is viso PESA automotrisiu LG perka?
Comment
Comment