Parašė 2Pack
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąVis tiek - tai parodo, kiek neekonomiški yra seni riedmenys.
Beje, keista pasirodė - gali būti, kad DR1A sunaudoja daugiau degalu nei D1?
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąDR1A originalūs yra galingesni nei D1 ir sąstatas iš 6 vagonų, o ne 4. Beje, modernizuoti DR1A su MTU varikliais kuro sunaudoja apie 30-40l/100km vienas motorvagonis. O Trivagoniai turi tik vieną variklį.
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąPESA turbut važines Vilnius-Turmantas ,nes vakar bei snd ji važiavo mačiau...
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąPESA turbut važines Vilnius-Turmantas ,nes vakar bei snd ji važiavo mačiau...
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą009 ir 010 taip pat važinėjo tame ruože. Čia galėjo būti naujų bandomieji reisai.
Tikrai nemanau, kad jos važinės Vilniaus - Ignalinos - Turmanto maršrutu. Ten daug keleivių ir PESOS būtų tikrai per mažos.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąA6 taip pat manau, kad tame ruože su jomis buvo atliekami bandymai. Juk ir kapitaliai renovuoti restorano vagonai ten buvo išbandomi ir berods ar ne tame ruože su jais buvo pasiektas net 150 km/h greitis...?
Tikrai nemanau, kad jos važinės Vilniaus - Ignalinos - Turmanto maršrutu. Ten daug keleivių ir PESOS būtų tikrai per mažos.
O ką šiandien veikė keturvagonis DR1A Kenoje, neįsivaizduoju. Beje, viena "galva" buvo DR1A-300. Vis dėlto yra tikimybės šiemet pamatyti jį visą.
Comment
-
Labai gerai butu leisti į Kena PESA automotrisę, nes šiandien važiavau iki Naujosios Vilnios iš Vilniaus 16:36 tai keleivių buvo apie 70 keturiuose vagonuose. Nemanau, jog daugiau kaip 100 keleiviu kada vaziuoja, nebent daugiau butu ypatingo piko metu, arba savaitgaliais (vienas kitas reisas).Paskutinis taisė kaskas; 2009.06.08, 20:24.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąŽiemą važiavo AR2 į Ignaliną. Ir užpildomumas buvo šiaip sau. Yra reisų, kurie neturi didelės paklausos. Tačiau savaitgaliais vasarą privalės būti šešiavagonių, kitaip net ir stovintys nebetilps.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąŽiemą važiavo AR2 į Ignaliną. Ir užpildomumas buvo šiaip sau. Yra reisų, kurie neturi didelės paklausos. Tačiau savaitgaliais vasarą privalės būti šešiavagonių, kitaip net ir stovintys nebetilps.
O ką šiandien veikė keturvagonis DR1A Kenoje, neįsivaizduoju. Beje, viena "galva" buvo DR1A-300. Vis dėlto yra tikimybės šiemet pamatyti jį visą.
Kažkas gi rašė, kad abiejose galvose "garsieji" "Zvezda" varikliai pamirė
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąO ką šiandien veikė keturvagonis DR1A Kenoje, neįsivaizduoju.
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąTik Sekmadieni daug žmonu važuoja Turmantas-Vilnius o taip tai turbut PESA važines gali buti...Nes kam DR1A 4 vagonu leisti jai net tik vienas vagonas žmoniu o kiti tusti logiskai galvokite PESA geriausias budas nors ir 2 prikabintos tai dar geriau...RA2 čia irgi važinejo...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąPapildyčiau. Važiavau šiuo DR1A maršrutu keliskart šeštadienį, tai iki Pabradės ne visuose vagonuose rasi kur atsisėsti. PESA čia būtų labai tinkamas variantas greitąjam traukiniui, pvz.: Vilnius-Naujoji Vilnia-Mickūnai-Bezdonys-Pabradė-Švenčionėliai-Ignalina-Dūkštas-Visaginas-Turmantas. Manyčiau toks maršrutas ypač pasiteisintų darbo dienomis anksti ryte, apie 5.30 išvažiuojantis iš Turmanto (su sąlyga, kad nakvoja Turmante) ir apie 17.30 išvažiuojantis iš Vilniaus.
Nebent padaryti taip: Butu letieji traukiniai ir greitieji. Greitieji butu PESA (truputi brangiau) o lieteji piko metu dyzelinis (dvieju arba triju vagonu), o jau nepiko metu letasis PESA.. Nors cia jau kaip svajones gaunasi. Jei ir taip padaryti, tai turetu buti ne krize, ir kita vadyba. Bet jei kazka nadingo padarytu, tai saunu butu.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąKad kaip tik geriau tokiu laiku leisti, kur nurodei (greitasis traukinys) dyzelini, o kada vaziuoja maziau zmoniu leisti jau PESA.
Nebent padaryti taip: Butu letieji traukiniai ir greitieji. Greitieji butu PESA (truputi brangiau) o lieteji piko metu dyzelinis (dvieju arba triju vagonu), o jau nepiko metu letasis PESA.. Nors cia jau kaip svajones gaunasi. Jei ir taip padaryti, tai turetu buti ne krize, ir kita vadyba. Bet jei kazka nadingo padarytu, tai saunu butu.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKažkaip pakankamai sudėtingai čia parašei. Tamstos idėją perfrazuočiau taip: piko metu greitieji PESA, jiems iš paskos — lėtieji DR1A. Ne piko metu lieka tik DR1A. Kainos PESA ir DR1A skiriasi — greitajame apie 10 proc. brangiau.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąNe piko metu galima dar butu paleisti ir PESA, jei tik iseitu...
Beje, gal kas žino. Ar tik neužsilenkė dauguma DR1A? Nes dabar dažnai įvairiomis kryptimis tenka važiuoti iš Vilniaus ir matyti vien D1.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąNu kalbėkime realiai. Kaip dieną aišku, kad PESOS bus ir yra leidžiamos nuostolingiausiais maršrutais, kuriais važiuoja mažiausiai keleivių - į Stasylas, Keną, Varėną, Rokiškį, Mažeikius,Marcinkonis (jei vis dar važiuos). Aš nematau reikalo leisti PESA į Ignaliną, kurios kryptimi būna nuolat daug keleivių ar bent jau gerokai daugiau nei išvardytomis kryptimis.
Beje, gal kas žino. Ar tik neužsilenkė dauguma DR1A? Nes dabar dažnai įvairiomis kryptimis tenka važiuoti iš Vilniaus ir matyti vien D1.
Comment
Comment