O tai kokie čia traukiniai? Neatrodo panašūs į dviaukščius čekiškus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąO tai kokie čia traukiniai? Neatrodo panašūs į dviaukščius čekiškus.
Čekiški bus dviaukščiai ir elektriniaiParašas :)
Comment
-
Parašė Svecias Rodyti pranešimąTaigi aiškiai rašė, čia dyzeliniai
Čekiški bus dviaukščiai ir elektriniai
Bet kokiu atveju labai džiugu. Greitis tik galėtų būt didesnis.
O tai vis dėlto, kokia čia firma traukinių, ar aš ir šitą pražiopsojau?
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąKonstrukcinis greitis 100 km/h
http://img265.imageshack.us/img265/5548/0f8pu4.jpg
Tik visiškai nesuprantamas noras juos paleisti trap Vilniaus ir Kauno, elektrifikuotoje linijoje. Ir greitis jų per mažas.
Kieno jie gamybos? (žurnaliugos rašo ir įdomiausių punktų neparašo...), panašūs į rusiškus.
Comment
-
Turbūt to pačio gamintojo automotrisės (arba bėginiai autobusai), Pskovo sritis:
www.parovoz.com
Jau seniai galėjo kažką panašaus paleisti vietoje senų dyzelių mažai apkrautuose maršrutuose, o ne uždarinėti susisiekimą.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą„Metrovagonmaš“ gamykla (Mytišči, Rusija)
Lietuvos geležinkelių atstovai lankėsi Metrovagonmaš gamykloje
Šių metų kovo 28 dieną AB „Lietuvos geležinkeliai“ atstovai lankėsi „Metrovagonmaš“ gamykloje (Mytišči, Rusija) kur susipažino su dyzelinio traukinio RA-2 techniniais ir eksploataciniais ypatumais.
Dyzelinis traukinys RA-2 gali būti suformuotas iš dviejų variklinių vagonų, o tarp jų prikabinant prikabinamuosius vagonus gali būti formuojamas trijų arba keturių vagonų traukinys. Varikliniuose vagonuose yra ekologiniai tualetai, mašinisto kabinoje įrengtas kondicionerius, informacinė švieslentė, kiekviename vagone įrengta automatinė gaisro aptikimo ir gesinimo sistema. Papildomai gali būti įrengta vagonų salono kondicionavimo bei vaizdo stebėjimo sistemos.
Riedmenų kėbulas pagamintas iš nerūdijančio plieno, viduje panaudotos nedegios apdailos medžiagos, sumontuoti dvigubi langų stiklo paketai, priekiniai stiklai mašinisto kabinoje atsparūs smūgiams, šildomi.
Traukiniai varomi „MTU Fridrichshafen GmbH“ gamybos varikliais su VOITH hidrodinaminėmis pavarų dėžėmis. Šie agregatai užtikrina žymiai ekonomiškesnį kuro ir alyvų sunaudojimą lyginant su šiuo metu „Lietuvos geležinkeliuose“ eksploatuojamais traukiniais.
Traukiniuose įrengta saugos sistema KLUB-U ir telemechaninė mašinisto budrumo kontrolės sistema TSKBM.
Dyzeliniio traukinio RA-2 konstrukcinis greitis - 100 km/ val., minimalus sėdimų vietų skaičius – 136 ( 2 varikliniai vagonai), maksimalus sėdimų vietų skaičius – 308 (prikabinus du papildomus vagonus).
Šis traukinys yra sertifikuotas 1520 m vėžės pločio geležinkeliams, turi RSFŽT sertifikatą, specialiai pritaikytas priemiestiniam transportui ir jau eksploatuojamas Europos sąjungoje.
www.litrail.lt
Comment
-
Parašė Hunte-r Rodyti pranešimąBet as toki begini autobusa ir Lietuvoj mates, Kauno stoti, dyzelinis, bet vienas vagonas su varikliu...
www.parovoz.com
Comment
-
Parašė JohnNelabai suprantu, koks tikslas pirkti traukinius, kuriu max konstrukcinis greitis tera 100km/h. Jeigu tokie traukiniai vazines is Vilniaus i Klaipeda, reiskia netgi siandienos salygomis negaletu pasiekti dabar maksimalaus 120 ar 130km/h atkarpose tarp Vilniaus ir Kauno. Netgi dabar Vilnius-Kaunas marsrutu vazinejantys seni ER9M gali pasiekti 120-130km/h
Ar tiesiog nusipirko pigiausio rusisko slamsto?
Juos leisti tarp Vilniaus ir Kauno irgi nesąmonė, koks tikslas leisti dyzelinį kai linija elektrifikuota? ir greičio neužtenka.
O tokiems maršrutams kaip Vilnius-Varėna, Vilnius-Turmantas, Kaunas-Kybartai šitie tinka, nes ten daug sustojimų ir vidutinis greitis nedidelis.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąKonstrukcinis greitis 100 km/h
Comment
-
RA2:
Šio traukinio fotogalerija (komentarus taip pat naudinga pasiskaitinėti, nes daug profesionalų).
http://www.parovoz.com/newgallery/in...=RU&NO_ICONS=0
Comment
-
Parašė John
Sprendziant is praveriamu langu, oro kondicionieriu ten irgi nebus...
Papildomai gali būti įrengta vagonų salono kondicionavimo bei vaizdo stebėjimo sistemos.
Kondicionuojamuose Volvo ir MB autobusuose ir Soliaris troleibusuose Vilniuje irgi yra praveriami langai.
Comment
-
Gamintojas nurodo didesnį konstrukcinį greitį- 120km/h
http://www.metrowagonmash.ru/ra2-750ttx.htm
Comment
-
Eimantai, kodėl tu taip gini RA2 (PA2)? . Peržvelgiau tavo nurodytą rusišką forumą www.parovoz.com ir tarp komentaru neradau nieko kito tik bendrą atsiliepimą apie neblogą (Rusijai) traukinio "fiuzeliažo" priekinės dalies dizainą, o vagonų jau kritikuojamas:
"Ну и 12х зум...А вообще именно гофры РА2 меня добивают - позавчерашний день дизайна.Что мешало сделать гладкие борта - непонимаю -- MaF"
Kiti komentarai gana panašūs.
Šiuolaikiškas dizainas be abejo žavi, bet reikia nepamiršti, kad traukiniams taikomi ir kiti kriterijai: ekonomiškumas, funkcionalumas, o šiuo atveju ir komfortas ir kt.Paskutinis taisė Perfect; 2007.04.17, 16:19.
Comment
-
Neginu, paieškojus ir geresnių turbūt atsirastų (tame saite yra lenkiškų nuotraukų), bet nepagrįstus komentarus kritikuoju.
Dėl gofruotų šonų: tuose komentaruose buvo parašyta, kad jau 14-asis serijinis traukinys su lygiais šonais, reiškia ir į Lietuvą tokie turėtų būti pristatyti.
Dėl ekonomiškumo, nereikia įsivaizduoti "kiauro" rusiško variklio. Ten vokiškas MTU (vienas garsiausių gamintojų).
Comment
-
Nu gal. Gal ir esu per didelis skeptikas Rusiškos technikos atžvilgiu, bet tas skepticizmas ne iš oro imtas. Kažkaip Rusijos automobilių pramonė taip ir neatsigavo po "perestroikos" ir gamina, beveik, tik savo rinkai, nors tai jų negelbėja. Neužtenka lėšų naujų modelių kūrimui.
O traukinys mano manymu turėtų būti ne mažiau sudėtingas mechanizmas už automobilį. Kaip ten yra su traukinių gamintojais sunku pasakyti, bet aš linkęs abejoti, kad ši pramonės šaka tenai klesti...
Comment
Comment