Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    O tai kokie čia traukiniai? Neatrodo panašūs į dviaukščius čekiškus.
    BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

    Comment


      #22
      Parašė Berliner Rodyti pranešimą
      O tai kokie čia traukiniai? Neatrodo panašūs į dviaukščius čekiškus.
      Taigi aiškiai rašė, čia dyzeliniai
      Čekiški bus dviaukščiai ir elektriniai
      Parašas :)

      Comment


        #23
        Parašė Svecias Rodyti pranešimą
        Taigi aiškiai rašė, čia dyzeliniai
        Čekiški bus dviaukščiai ir elektriniai
        Žinau, todėl ir klausiu, kas čia per naujiena. Neatrodo, kad jie būtų planavę pirkti tokius traukinius anksčiau.

        Bet kokiu atveju labai džiugu. Greitis tik galėtų būt didesnis.

        O tai vis dėlto, kokia čia firma traukinių, ar aš ir šitą pražiopsojau?
        BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

        Comment


          #24
          Parašė Edd Rodyti pranešimą
          Kokių Marcinkonių kryptimi turbūt daugiau įsibėgėti ir nereikia, jei kiekviename kaime pakeliui stoja.
          Tik visiškai nesuprantamas noras juos paleisti trap Vilniaus ir Kauno, elektrifikuotoje linijoje. Ir greitis jų per mažas.

          Kieno jie gamybos? (žurnaliugos rašo ir įdomiausių punktų neparašo...), panašūs į rusiškus.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #25
            „Metrovagonmaš“ gamykla (Mytišči, Rusija)

            Comment


              #26
              Turbūt to pačio gamintojo automotrisės (arba bėginiai autobusai), Pskovo sritis:



              www.parovoz.com
              Jau seniai galėjo kažką panašaus paleisti vietoje senų dyzelių mažai apkrautuose maršrutuose, o ne uždarinėti susisiekimą.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #27
                Parašė Edd Rodyti pranešimą
                „Metrovagonmaš“ gamykla (Mytišči, Rusija)
                Štai žmoniškas straipsnis ar pranešimas:

                Lietuvos geležinkelių atstovai lankėsi Metrovagonmaš gamykloje

                Šių metų kovo 28 dieną AB „Lietuvos geležinkeliai“ atstovai lankėsi „Metrovagonmaš“ gamykloje (Mytišči, Rusija) kur susipažino su dyzelinio traukinio RA-2 techniniais ir eksploataciniais ypatumais.
                Dyzelinis traukinys RA-2 gali būti suformuotas iš dviejų variklinių vagonų, o tarp jų prikabinant prikabinamuosius vagonus gali būti formuojamas trijų arba keturių vagonų traukinys. Varikliniuose vagonuose yra ekologiniai tualetai, mašinisto kabinoje įrengtas kondicionerius, informacinė švieslentė, kiekviename vagone įrengta automatinė gaisro aptikimo ir gesinimo sistema. Papildomai gali būti įrengta vagonų salono kondicionavimo bei vaizdo stebėjimo sistemos.
                Riedmenų kėbulas pagamintas iš nerūdijančio plieno, viduje panaudotos nedegios apdailos medžiagos, sumontuoti dvigubi langų stiklo paketai, priekiniai stiklai mašinisto kabinoje atsparūs smūgiams, šildomi.
                Traukiniai varomi „MTU Fridrichshafen GmbH“ gamybos varikliais su VOITH hidrodinaminėmis pavarų dėžėmis. Šie agregatai užtikrina žymiai ekonomiškesnį kuro ir alyvų sunaudojimą lyginant su šiuo metu „Lietuvos geležinkeliuose“ eksploatuojamais traukiniais.
                Traukiniuose įrengta saugos sistema KLUB-U ir telemechaninė mašinisto budrumo kontrolės sistema TSKBM.
                Dyzeliniio traukinio RA-2 konstrukcinis greitis - 100 km/ val., minimalus sėdimų vietų skaičius – 136 ( 2 varikliniai vagonai), maksimalus sėdimų vietų skaičius – 308 (prikabinus du papildomus vagonus).
                Šis traukinys yra sertifikuotas 1520 m vėžės pločio geležinkeliams, turi RSFŽT sertifikatą, specialiai pritaikytas priemiestiniam transportui ir jau eksploatuojamas Europos sąjungoje.

                www.litrail.lt
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  #28
                  Bet as toki begini autobusa ir Lietuvoj mates, Kauno stoti, dyzelinis, bet vienas vagonas su varikliu...

                  Comment


                    #29
                    Parašė Hunte-r Rodyti pranešimą
                    Bet as toki begini autobusa ir Lietuvoj mates, Kauno stoti, dyzelinis, bet vienas vagonas su varikliu...
                    Štai jis, AR2,vienas toks yra:

                    www.parovoz.com
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #30
                      jo jo, tas pats grozis, tai vadinasi man labai pasiseke jei pavyko ji pamatyti? Jis is Kauno link Veiveriu vaziavo, atrodo, o koks marsrutas tai nzn, bet tai tikrai labai geras daiktas, marsrutams kur mazai keleiviu...

                      Comment


                        #31
                        Parašė John
                        Ar tiesiog nusipirko pigiausio rusisko slamsto?
                        Panašu...
                        beg, borrow and steal

                        Comment


                          #32
                          Parašė John
                          Nelabai suprantu, koks tikslas pirkti traukinius, kuriu max konstrukcinis greitis tera 100km/h. Jeigu tokie traukiniai vazines is Vilniaus i Klaipeda, reiskia netgi siandienos salygomis negaletu pasiekti dabar maksimalaus 120 ar 130km/h atkarpose tarp Vilniaus ir Kauno. Netgi dabar Vilnius-Kaunas marsrutu vazinejantys seni ER9M gali pasiekti 120-130km/h
                          Ar tiesiog nusipirko pigiausio rusisko slamsto?
                          Iš Vilniaus į Klaipėdą tokie nevažinėja. Čia važiuoja firminiai "Pajūris" ir "Baltija" su kupiniais ir plackartiniais vagonais, kuriuos traukia TEP70(BS).

                          Juos leisti tarp Vilniaus ir Kauno irgi nesąmonė, koks tikslas leisti dyzelinį kai linija elektrifikuota? ir greičio neužtenka.

                          O tokiems maršrutams kaip Vilnius-Varėna, Vilnius-Turmantas, Kaunas-Kybartai šitie tinka, nes ten daug sustojimų ir vidutinis greitis nedidelis.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #33
                            Manau LG apsimokėtų vietoje senų keleivinių nupirkti porą autobusų ant bėgių. Aišku, priklauso ir nuo jų kainos. Bet bent dyzelio daug mažiau valgytų. O su tuo dabartiniu AR2 važiavau ne per seniausiai iki Marijampolės. Atrodo jį naudoja LG kaip galima daugiau.

                            Comment


                              #34
                              Parašė Edd Rodyti pranešimą
                              Konstrukcinis greitis 100 km/h
                              Gaila, kad renkasi pigiausia variantą. Nors traukinio kėbulo dizainas atrodo nieko...

                              Comment


                                #35
                                RA2:


                                Šio traukinio fotogalerija (komentarus taip pat naudinga pasiskaitinėti, nes daug profesionalų).
                                http://www.parovoz.com/newgallery/in...=RU&NO_ICONS=0
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė John

                                  Sprendziant is praveriamu langu, oro kondicionieriu ten irgi nebus...
                                  Ištrauka iš www.litrail.lt pranešimo:
                                  Papildomai gali būti įrengta vagonų salono kondicionavimo bei vaizdo stebėjimo sistemos.
                                  Viskas priklausys nuo LG vadovybės pasirinkimo. Modernizuojant 2M62 pataupė tam reikalui (žr.foto) ir mašinistams neįrengė kondicionierių.

                                  Kondicionuojamuose Volvo ir MB autobusuose ir Soliaris troleibusuose Vilniuje irgi yra praveriami langai.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    #37
                                    Gamintojas nurodo didesnį konstrukcinį greitį- 120km/h
                                    http://www.metrowagonmash.ru/ra2-750ttx.htm
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      #38
                                      Eimantai, kodėl tu taip gini RA2 (PA2)? . Peržvelgiau tavo nurodytą rusišką forumą www.parovoz.com ir tarp komentaru neradau nieko kito tik bendrą atsiliepimą apie neblogą (Rusijai) traukinio "fiuzeliažo" priekinės dalies dizainą, o vagonų jau kritikuojamas:

                                      "Ну и 12х зум...А вообще именно гофры РА2 меня добивают - позавчерашний день дизайна.Что мешало сделать гладкие борта - непонимаю -- MaF"

                                      Kiti komentarai gana panašūs.

                                      Šiuolaikiškas dizainas be abejo žavi, bet reikia nepamiršti, kad traukiniams taikomi ir kiti kriterijai: ekonomiškumas, funkcionalumas, o šiuo atveju ir komfortas ir kt.
                                      Paskutinis taisė Perfect; 2007.04.17, 16:19.

                                      Comment


                                        #39
                                        Neginu, paieškojus ir geresnių turbūt atsirastų (tame saite yra lenkiškų nuotraukų), bet nepagrįstus komentarus kritikuoju.

                                        Dėl gofruotų šonų: tuose komentaruose buvo parašyta, kad jau 14-asis serijinis traukinys su lygiais šonais, reiškia ir į Lietuvą tokie turėtų būti pristatyti.

                                        Dėl ekonomiškumo, nereikia įsivaizduoti "kiauro" rusiško variklio. Ten vokiškas MTU (vienas garsiausių gamintojų).
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          #40
                                          Nu gal. Gal ir esu per didelis skeptikas Rusiškos technikos atžvilgiu, bet tas skepticizmas ne iš oro imtas. Kažkaip Rusijos automobilių pramonė taip ir neatsigavo po "perestroikos" ir gamina, beveik, tik savo rinkai, nors tai jų negelbėja. Neužtenka lėšų naujų modelių kūrimui.
                                          O traukinys mano manymu turėtų būti ne mažiau sudėtingas mechanizmas už automobilį. Kaip ten yra su traukinių gamintojais sunku pasakyti, bet aš linkęs abejoti, kad ši pramonės šaka tenai klesti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X