Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Turbut 010. Neteko girdeti, kad siuo metu PESA dar kam nors gamintu 620M automotrises.
    O Ukrainai?
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Radau tokia info: http://forums.mashke.org/cgi-bin/for...=nd&fm=4&lm=23

      HAnS Re: "Укрзалiзниця" возобновляет проект рельсовых автобусов [13] [Ответить]
      [21] 2008-09-15 10:40 http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

      009 прихватили Литовці

      Дмитрий [Ответить]
      [22] 2008-09-15 16:53 010 будет тоже их...

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        O Ukrainai?
        Ukraina nusipirko 620 M 001-008. Ir viena 610M-001 - is esmes tas pats ,tik komfortabilus variantas ir po vienas duris abejose pusese.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Ukraina nusipirko 620 M 001-008. Ir viena 610M-001 - is esmes tas pats ,tik komfortabilus variantas ir po vienas duris abejose pusese.
          Ir pas 610 berods maksimalus greitis didesnis.

          Comment


            D1 dyzelinio traukinio gamyklinis bukletas. Sumazintas, is http://ganzdata.hu


            Paskutinis taisė Al1; 2008.12.14, 15:38.

            Comment


              Į Šeštokus - PESA.

              Vakar maršutu Nr.193/194 Vilnius-Šeštokai-Vilnius važiavo ne DR1A, kaip įprasta, o lenkiška automorrisa PESA. Stotyse arčiau sienos su šio traukinuko tėvyne vaizdelis buvo neįprastas.
              Kol traukinys į Šeštokus nevažiuoja per Kauną, keleivių jame būna dedaug. Realu tikėti, kad automotrisos užtenka. Bent ne savaitgalio dienomis.
              Paskutinis taisė Vitas; 2008.12.18, 10:51.

              Comment


                Įdomiai.. gal čia visam laikui taip.... ar tik vienam kartui (gal sugedo D1)......? Gal yra žinančių..?
                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                Comment


                  Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                  Įdomiai.. gal čia visam laikui taip.... ar tik vienam kartui (gal sugedo D1)......? Gal yra žinančių..?
                  Į šeštokus D1 nevažinėja. Dažniausiai trivagonis DR1A-M arba anksčiau dar būdavo TEP60 su trim vagonais.

                  Comment


                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                    Vakar maršutu Nr.193/194 Vilnius-Šeštokai-Vilnius važiavo ne DR1A, kaip įprasta, o lenkiška automorrisa PESA. Stotyse arčiau sienos su šio traukinuko tėvyne vaizdelis buvo neįprastas.
                    Kol traukinys į Šeštokus nevažiuoja per Kauną, keleivių jame būna dedaug. Realu tikėti, kad automotrisos užtenka. Bent ne savaitgalio dienomis.
                    Kiek ten tu zmoniu is Vilniaus i Lenkija traukiniu vaziuoja? Gal 30, + i Kazlu Ruda, Marijampole keli.
                    Turbut ir liks AR2 Vilniuje iki tunelio remonto pabaigos - kaip rezervas "Pesoms". Kai Vilnius-Sestokai vel prades vazineti per Kauna, tai automotrises nebepakaks.

                    Comment


                      Cia istorija, bet LG.
                      www.parovoz.com yra patalpintos tarpukario Lietuvos Gelezinkeliu placiosios vezes automotrisiu nuotraukos. Apie MAN automotrise jau forume buvo informacija:
                      http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=6850&page=5

                      Cia dviases austriskos automotrises "Simmering" nuotrauka

                      http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=174160&LNG=RU
                      Paskutinis taisė Al1; 2008.12.29, 17:48.

                      Comment


                        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                        Nežinau, kiek tiesa, kiek - ne (žinantys pakomentuos), bet man pasakojo, kad esant stipriems šalčiams dyzeliniai traukiniai, tie kurie lieka kur nors nakvoti (pvz., Turmante, Ignalinoje, Varėnoje, Kybartuose, Šeštokuose, Šilutėje) rytiniam reisui, per naktį paliekami su įjungtu vienu dyzeliniu varikliu...
                        DR1A-300 užvedamas esant +5°C temperatūrai:


                        Gali būti, kad palieka su įjungtu varikliu ant lėtų apsukų, nes va kokia procedūra vis dėlto yra tas užvedimas. O jei turint omenyje dar didesnius šalčius - tuo sunkiau.

                        Comment


                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          DR1A-300 užvedamas esant +5°C temperatūrai:
                          Youtube video

                          Gali būti, kad palieka su įjungtu varikliu ant lėtų apsukų, nes va kokia procedūra vis dėlto yra tas užvedimas. O jei turint omenyje dar didesnius šalčius - tuo sunkiau.
                          Estijoje, po modernizacijos, pakeitus variklius.
                          Čia ko gero vienas pirmų užvedimų po surinkimo. O katerio variklis gal neprojektuotas tokiems šalčiams

                          Comment


                            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                            Reikėtų klausti žinovų, kokie atsiliepimai apie riedmenų su Caterpillar varikliais (2M62M, ČME3M,....) eksploataciją įvairiomis sąlygomis.
                            Katerio turėjau omeny būtent šitame DR1A-300 įmontuotus rusiškus "Zvezda" gamyklos variklius ,berods M756B, kurie skirti torpediniams kateriams, tik modernizuojami ir dedami į DR1A, DR1B, AČ2, ir į kažkuriuos lokomotyvus, eksploatuojamus Sachaline.

                            Comment


                              Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                              Katerio turėjau omeny būtent šitame DR1A-300 įmontuotus rusiškus "Zvezda" gamyklos variklius ,berods M756B, kurie skirti torpediniams kateriams, tik modernizuojami ir dedami į DR1A, DR1B, AČ2, ir į kažkuriuos lokomotyvus, eksploatuojamus Sachaline.
                              Įdomu įdomu. Į kitus modernizuotus DR1A įdėti ar MTU, ar MB varikliai... Kažkur skaičiau kad į DR1B irgi deda MTU variklius...

                              Beje, rusiška technika dar ne tokių dalykų mato, tad man atrodo tie katerio varikliai irgi turi būti gan patikimi.
                              Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.01.05, 00:19.

                              Comment


                                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                Įdomu įdomu. Į kitus modernizuotus DR1A įdėti ar MTU, ar MB varikliai... Kažkur skaičiau kad į DR1B irgi deda MTU variklius...

                                Beje, rusiška technika dar ne tokių dalykų mato, tad man atrodo tie katerio varikliai irgi turi būti gan patikimi.
                                Į DR1B, kuriuos perka Baltarusija, montuojami būtent šitie rusiški varikliai. Orusiška technika būtų visai nebloga, jei ne ją surenkančios rankos O ypač blogai, jei surinkta penktadienį arba pirmadienį

                                Comment


                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  RA2-301
                                  Atvaizdas
                                  Tai negali būti RA2-301, nes tokios dar nepagamino. Tai arba 033 arba 039.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Tai negali būti RA2-301, nes tokios dar nepagamino. Tai arba 033 arba 039.


                                    Galbūt mano klaida...
                                    O gal jų numeracija tokia, nes tas, su kuriuo važiavau pernai pavasarį, buvo RA-2 (94 24 90-03 302-7).

                                    Pagal UIC numeravimo taisykles, 9-11 skaitmenys reiškia identifikavimo numerį...

                                    Ko gero tai yra RA2-30-1


                                    Tarp kitko, Priklauso DL Vilnius:



                                    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                    O kuo skiriasi ČME3M nuo ČME 3ME?

                                    Manau, kad 6882 yra vienas iš pirmųjų penkių, su galingesniais varikliais, todėl kitaip ir pažymėtas. (Reikia žinovo komentaro)
                                    Beje, Radviliškyje mačiau ir ČME-3M 6202

                                    Comment


                                      Vakar vakare ir uzvakar pastebejau kad Siluteje nebestovi D1 o stovi RA2... Gal zinot kas atsitiko D1?

                                      Comment


                                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                        Galbūt mano klaida...
                                        O gal jų numeracija tokia, nes tas, su kuriuo važiavau pernai pavasarį, buvo RA-2 (94 24 90-03 302-7).
                                        Pagal UIC numeravimo taisykles, 9-11 skaitmenys reiškia identifikavimo numerį...
                                        Ko gero tai yra RA2-30-1
                                        RA2-030 važinėja Rusijoje Maskvos srityje. O jeigu UIC standartai nusako, kad numeris yra 9-11 skaitmenys, tai su mūsų numeracija kažkas yra ne taip, nes D1-755-3 turi tokį UIC numerį (94 24 9 007553-1) - gaunasi 553.

                                        Comment


                                          Iš parovozo:
                                          Моторный вагон РА2-033.1 получил номер: 94 24 90-03 301-9
                                          Моторный вагон РА2-033.2 получил номер: 94 24 90-03 302-7
                                          Прицепной вагон РА2-033 получил номер: 94 24 50-03 303-5
                                          Двухвагонные РА2-034 и 037 получили следующие номера:
                                          РА2-034: 94 24 90-03 401-7
                                          ...........94 24 90-03 402-5
                                          РА2-037: 94 24 90-03 701-0
                                          ...........94 24 90-03 702-8

                                          Ir dar:
                                          http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=285
                                          Paskutinis taisė Zorro; 2009.01.21, 17:28.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X