Parašė LT-1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąRytoj jei kas is ryto nuvyks i Mockava, pamatys labai idomiu vaizdeliu (ypac dauguma cia besilankanciu, svaigstanciu tik apie keleiviu pervezimus )
Comment
-
Parašė SkyMan Rodyti pranešimą@LT-1
Spėju. Atvežami nauji dviaukščiai el. traukiniai?
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąPanasu, bet nevisai taip Iš Vilniaus atsiusto avarinio traukinio kranai perkelines nuo europiniu ant 1520 mm vezimeliu automotrise.Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.23, 01:08.Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...
Comment
-
Parašė SkyMan Rodyti pranešimąBeveik pataikiau Ar vieną, ar atvažiavo abi? Kiek žinios sieka buvo pirktos lyg ir dvi PESA automotrisės.
O kiek mes šiandien jau turim Siemens ER20-CF?Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.23, 01:09.
Comment
-
Parašė Ocelotas Rodyti pranešimąO kuo skiriasi D ir D1 ? Ar tokio kaipo D isvis nera?
Taigi.
D traukiniai is Vengrijos GANZ-MAVAG gamyklos i TSRS pradeti importuoti 1961. Tai buvo triju vagonu dyz. traukiniai.
Numeracija prasideda nuo 021, o baigiasi 200 (cia negarantuoju del 200, bet tikrai ne daugiau, galbut mazesnis paskutinio D numeris buvo).
D1 traukiniai pradeti gaminti nuo 1963 ir buvo 4 vagonu. Ju numeracija nuo 201 iki 805. Tiesa, is pradziu jie irgi buvo vadinami D. O tik nuo kazkurio tai aukstesnio numerio oficialiai tapo D1
Skirtumai ne tik isoriniame dizaine tarp D ir D1 (nors jis keitesi ir D1 traukiniuose mazdaug nuo 300 Nr.) ar vagonu skaiciuje.
Skirtuma ir kiti buvo.
D turejo mechanine pavaru deze, tuo tarpu D1 - hidromechanine. Del to keistesi ir varanciuju vezimeliu konstrukcija. Taip pat D1 varikliai galingesni, todel gali buti traukinys sudarytas is 4 vagonu. Skaiciau kazkur, kad kai kuriems D1 traukiniams pagal spec. uzsakyma buvo gaminami ir papildomi du vagonai, t.y. traukinys galejo buti sudarytas is 6 vagonu. Bet daugiau apie tai info neradau.
Taip pat del vidau irangos. Pirmieji D1 traukiniai turejo liuminescencini salono apsvietima, o veliau pereita prie kaitinamuju lempu apsvietimo.
Keli D traukiniai buvo pagaminti su minkstais suolais ir lygtai (negarantuoju) kupe.
Nuo 1982 m. D1 bemotoriai vagonai buvo surenkami ir Rumunijoje.
Nuotraukos. Is interneto platybiu. Dazymo schema originali. Gamyklines nuotraukos. Del D dazymo spalvu teisingo perteikimo kyla abejoniu, nes nuotrauka stipriai retusuota.
Retusuota ir D1 nuotrauka, bet spalvos tokios, kokios buvo, nes pats pamenu is tu laiku.
D-029
D1
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąBevažiuojant pro Šiaulius su greituoju Klaipėda-Vilnius pamačiau stovinčius du D1 traukinius.
Kilo klausimas, ar Radviliškis turi bent vieną DR1A?
Ir dar - Klaipėdoje mačiau ČME-3M (jei gerai pamenu - 6220), ant kurio buvo užrašas LT-1.
Kažkodėl maniau, kad Klaipėdos LTB-3 priklauso LT-2
Nuotraukos iš kelionės Vilnius-Klaipėda-Vilnius temoje Traukiniu iš Vilniaus į KlaipėdąPaskutinis taisė Eimantas; 2009.04.23, 03:04.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBuvo D dyz. traukinys. Ir buvo bei dar vis yra D1.
Taigi.
D traukiniai is Vengrijos GANZ-MAVAG gamyklos i TSRS pradeti importuoti 1961. Tai buvo triju vagonu dyz. traukiniai.
Numeracija prasideda nuo 021, o baigiasi 200 (cia negarantuoju del 200, bet tikrai ne daugiau, galbut mazesnis paskutinio D numeris buvo).
D1 traukiniai pradeti gaminti nuo 1963 ir buvo 4 vagonu. Ju numeracija nuo 201 iki 805. Tiesa, is pradziu jie irgi buvo vadinami D. O tik nuo kazkurio tai aukstesnio numerio oficialiai tapo D1
Skirtumai ne tik isoriniame dizaine tarp D ir D1 (nors jis keitesi ir D1 traukiniuose mazdaug nuo 300 Nr.) ar vagonu skaiciuje.
Skirtuma ir kiti buvo.
D turejo mechanine pavaru deze, tuo tarpu D1 - hidromechanine. Del to keistesi ir varanciuju vezimeliu konstrukcija. Taip pat D1 varikliai galingesni, todel gali buti traukinys sudarytas is 4 vagonu. Skaiciau kazkur, kad kai kuriems D1 traukiniams pagal spec. uzsakyma buvo gaminami ir papildomi du vagonai, t.y. traukinys galejo buti sudarytas is 6 vagonu. Bet daugiau apie tai info neradau.
Taip pat del vidau irangos. Pirmieji D1 traukiniai turejo liuminescencini salono apsvietima, o veliau pereita prie kaitinamuju lempu apsvietimo.
Keli D traukiniai buvo pagaminti su minkstais suolais ir lygtai (negarantuoju) kupe.
Nuo 1982 m. D1 bemotoriai vagonai buvo surenkami ir Rumunijoje.
Nuotraukos. Is interneto platybiu. Dazymo schema originali. Gamyklines nuotraukos. Del D dazymo spalvu teisingo perteikimo kyla abejoniu, nes nuotrauka stipriai retusuota.
Retusuota ir D1 nuotrauka, bet spalvos tokios, kokios buvo, nes pats pamenu is tu laiku.
D-029
Atvaizdas
D1
Atvaizdas
Comment
-
Ketvirtadieni buvau N. Vilnios elektriniu traukiniu depe - norejau pamatyti nauja elektrini traukini. Deja, ji, tempiama TEM2 i Vilniu, "sutikau" vaziuodamas traukiniu i elektrodepa.
Taciau idedu nuotrauku is elektrodepo teritorijoje rudijanciais elektriniu ER9M ir dyzeliniu D1 traukiniu vagonais. Is viso ju suskaiciavau 38 vnt. 5 ar 6 galiniai vagonai su kabinomis.
Apie 10 motoriniu vagonu, o like - prikabinami bemotoriai vagonai. Pastarieji dabar 4 vagonu traukiniuose visai nebenaudojami.
Taciau atrodo, kad keli is stovinciu vagonu tikriausiai bus remontuojami ir vel vazines...
Taip par rudija 15 vnt. dyz. traukiniu D1 vagonu. Is ju 5 motoriniai.
Elektrinis traukinys su galine stotimi marsruto langelyje - Kaisiadorys. Jei nepainiuoju, kazkada buvo toks el traukiniu marsrutas: Vilnius (ar N. Vilnia) - Kaisiadorys.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąCia kaip bet kuri masina - pvz Wolkswagen Passat 1987 metu laidos irgi gerokai siriasi nuo sakysime 2005 metu laidos tokio pat modelio masinos. Taip ir traukinys sis - tas kampuotas naujesnio dizaino. O visa kita varikliai, salonu apdaila ir t.t. galima sakyti analogiski..
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąKažkodėl galvojau priešingai, kad kampuoti tai senesni...
Comment
-
DR1 traukiniai sukurti septintajame desimtmetyje. Tuomet dar vyravo apvalios formos. O kampuotos modifikacijos yra persitvarkymo eros dizaino. Devintajame desimtmetyje kampuotos formos dar vyravo ir Vakaruose.
Pries pora metu latviai pagamino kelis naujus dyz. traukinius DR1B Baltarusijai. Cia B reiskia - Baltarusija. Is esmes tai tie patys DR1A, tik su vakarietiskais varikliais, kita galios ir valdymo iranga, siuolaikisku salonu (kaip ir LG modernizuotuose DR1A). Ir naujo dizaino mordomis.
http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=50695&LNG=RUPaskutinis taisė Al1; 2008.10.01, 16:33.
Comment
Comment