Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Bet vaziuoti D1 daug smagiau nei DR1A
    D1 viduje ir aš smagiau jaučiuosi nei DR1A. Kažko tai D1 mažiau barška.
    DR1A išvaizdesnis išorėje, bet gal tas "blizgesys" apgaulingas.
    Penktadienį prieš 13h. Kazlų Rūdos stotyje laukiau traukinio į Kauną. Kai nuo Kybartų pusės pasirodė jo siluetas, negreit nustačiau, koks gi "dyzeliukas" atvažiuoja. Tik vėliau įžiūrėjau - naujomis spalvomis (sidabrine ir raudona) dažytas D1. http://gallery.balticrailpics.net/di...bum=38&pos=111 . Atrodė visai neblogai
    Paskutinis taisė Vitas; 2008.07.06, 20:36.

    Comment


      Parašė doncius Rodyti pranešimą
      Nuotikis: mano pažystamo patevis pasakojo įvykį. Sako, jog Radviliškio depas gavo nauja traukinį iš Vilniaus (tikriausiai RA-2, mano pastaba ). Buvo sugalvota išbandyti jį nuvžiuojant iki Mažeikių ar panašiai. Pusiaukelėje jis sugedo ir teko atgal temti i Radviliškį. Ar nebus taip, jog todėl Vilnius jį ir atidavė.

      Jei RA2 sugestų pakeliui iš Vilniaus į Turmantą ar Marcinkonis, arba tarp Kazlų Rūdos ir Šeštokų, tai netaip lengvai surastų pagalbinį šilumvežį.
      Panaši situacija susidarytų tarp Radviliškio ir Rokiškio. Tarp Vilniaus ir Stasylų arba Kenos baltarusių 2TE10 kažin ar padėtų?
      Todėl ir sugalvojo dviejų naujų RA2 įvažinėjimą ("obkatkę") daryti tarp Radviliškio ir Mažeikių, kur važinėja daug prekinių traukinių, ir bėdos atveju nenorint susikompromituoti prieš keleivius netruktų nuo artimiausio prekinio atkabinti M62 arba
      2M62 ir tęsti maršrutą.

      Comment


        Be to, likusiuose nemodernizuotuose traukiniuose D1 normaliai atsidaro langai, tad vasarą vienas malonumas iškišt galvą ir spoksot į laukus kelionės metu.

        Comment


          Parašė robertas Rodyti pranešimą
          Be to, likusiuose nemodernizuotuose traukiniuose D1 normaliai atsidaro langai, tad vasarą vienas malonumas iškišt galvą ir spoksot į laukus kelionės metu.

          Kaip mašinoje
          Не мы такиe, жизнь такaя...

          Comment


            http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

            Tegul LT-1 dabar pasako kuris čia RA-2, ir be "špargalkės"
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

              Tegul LT-1 dabar pasako kuris čia RA-2, ir be "špargalkės"
              Čia foto šimtaprocentinė daryta Mažeikiuose
              Не мы такиe, жизнь такaя...

              Comment


                Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                Čia foto šimtaprocentinė daryta Mažeikiuose
                Taigi ir po foto užrašyta, kad Mažeikiuose ir dar užrašas ant stoties matos

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Taigi ir po foto užrašyta, kad Mažeikiuose ir dar užrašas ant stoties matos

                  Dalykas vienas-as ta stoti gerai žinau. Ir tu rusisku heroglifu as ten neskaitau, nors rusu suprantu gerai O jei tu fotkej uzrasa stoties perskaitai tai gera aki turi
                  Paskutinis taisė _TuaReG_; 2008.07.07, 15:02.
                  Не мы такиe, жизнь такaя...

                  Comment


                    Taigi sunkiai sia nuotrauka prieme Parovoz.com. Atranka grieztesne pasidare...

                    Comment



                      RA-2 foto atkarpoje Mažeikiai-Šiaulia. Kokybe nekokia nes foto daryta iš važiuojančios mašinos
                      Не мы такиe, жизнь такaя...

                      Comment


                        gal kas žino ar rytoj Ra-2 bus ar D1 maršrute Radviliškis-Klaipėda, Klaipėda-Radviliškis

                        Comment


                          Parašė cacao Rodyti pranešimą
                          gal kas žino ar rytoj Ra-2 bus ar D1 maršrute Radviliškis-Klaipėda, Klaipėda-Radviliškis
                          dabar stengiasi ryte i Klaipeda is Radviliskio leisti RA-2, tad jej nebus jokiu gedimu tai turetu kiekviena diena kursuoti RA-2

                          Comment


                            RA 2 034 sugedo. Radviliskyje dabar tevazineja RA 2 033

                            Comment


                              Parašė K a J o t Rodyti pranešimą
                              RA 2 034 sugedo. Radviliskyje dabar tevazineja RA 2 033
                              Kas gi nabageliui atsitiko?

                              Comment


                                Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                Kas gi nabageliui atsitiko?
                                Dingo 110V itampa. Radviliskis laukia kol atvaziuos is Vilniaus ekspertai.

                                Comment


                                  Keletas dyzeliuku D1. Stovi siuo metu Rimku stotyje, turbut ves i ta pati metalo lauza, kur ER9M veze.

                                  Paskutinis taisė ivanivanov; 2010.01.27, 18:51.
                                  http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                                  Comment


                                    ten D1?
                                    Не мы такиe, жизнь такaя...

                                    Comment


                                      Taip
                                      MIX diskusijų forumas

                                      Comment


                                        Šian Kaune mačiau persirikiuojanti dvivagonį RA2, užrašo nelabai įžiūrėjau, bet lyg ir KYBARTAI buvo užrašyta.Matyt kas netiko kitiems miestams tai Kaunui atidavė...

                                        Taip pat mačiau AR2 su dėl kažko atsuktu užrašu "Alytus"
                                        „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                        Comment


                                          Pagaliau teko laimė važiuoti su RA2.
                                          Šiandien (liepos 21 d.) RA2 važiavo maršrutu Kaunas-Marijampolė-Kaunas (iš Kauno išv. 12:35h., iš Marijampolės - 15:58h.).
                                          17:09 h RA2 atvyko į Kauno geležinkelio stoties 1 kelią ir liko stovėti. Kiek supratau, tolesnis reisas -18:50h į Šeštokus, nakvynė ten, rytą - atgal į Kauną.
                                          Traukiniu Nr 193/194 Vilnius-Šeštokai-Vilnius važiavau daug kartų, bet RA2 nepasitaikė (vis DR1A).
                                          Kalbant apie įspūdžius, norėtųsi atkrepti dėmesį, kad vagonų išplanavimas (įskaitant duris) primena į Šeštokus atvykstančio lenkiško traukinio. Variklis - po grindimis (kaip automotrisės AR2) - ne tarp keleivių salono ir mašinisto kabinos kaip pas DR1A ir D1. Traukiniui stovint, perone dyzelinio variklio keliamas triukšmas didelis... Gal todėl prezentacijoje birželio 16 d. Vilniuje kažkas čia forume atkreipė dėmesį į variklių triukšmingumą lauke. Viduje jo nesijaustų, jei ne keleivių "apetitas" atidarinėti langus. Važiuojant kažkaip "skausmingai" jaučiasi stuksenimai per bėgių sandūras (tarp Marijampolės ir Kazlų Rūdos), užtai smagiai važiuoja ilgabėgiais (tarp Kazlų Rūdos ir Kauno). Taip pat jaučiamas greitesnis įsibėgėjimas pajudėjus po sustojimo (palyginus su D1, DR1A ir netgi AR2 ).
                                          Galima būtų diskutuoti, kas gi yra tas dviejų vagonų RA2: dyzelinis traukinys ar dviejų vagonų automotrisa. Tą dar skatina temoje "Geležinkeliai Lietuvoje" kažkieno parašytas RA iššifravimas: "Relsovyj Avtobus 2".
                                          Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.12, 20:10.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X