Buvo paskelbtas konkursas dėl jų eksploatacijos pratęsimo galimybių. Įdomu, ar jis įvyko ir kokie rezultatai. Jei nustatė, kad neapsimoka, tai ir neprikelinės. Jei nustatė, kad visgi dar verta, tai tolimesnis jų likimas priklausys nuo LG valdžios sprendimo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąMan sakė pažystamas palydovas jis tai lokomotyvų pavadinimus žino
Tarp kitko - Parovoze yra Kalinigrado geležinkeio TEP70 nuotrauka Kybartuose. Tai kažkos vienetinis reisas ar lietuviški keleiviniai važinėja jau tik iki Kybartų?Paskutinis taisė Aleksio; 2012.08.09, 13:29.
Comment
-
Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąPrieš mėnesį TEP60 tempė traukinį į Klaipėdą
Comment
-
Atsiprašau už neišmanymą, bet kame ten problemos esmė keičiant tarpvėžės plotį? Negi dėl pusės sprindžio reikia iš pagrindų perdarinėt visą lokomotyvo konstruktyvą?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąvisai kas kita užsakinėti visiškai naują lokomotyvą Vakaruose, nes 1520 mm vėžei niekas keleivinių negamina.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKada? Gal gi vieną visgi užkūrė, nes striuka su šilumvežiais.
Comment
-
Parašė dyko Rodyti pranešimąAtsiprašau už neišmanymą, bet kame ten problemos esmė keičiant tarpvėžės plotį? Negi dėl pusės sprindžio reikia iš pagrindų perdarinėt visą lokomotyvo konstruktyvą?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąNebetrolink.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Taut. Rodyti pranešimąŠiaip negaliu prisiekti, bet gali būti kad mačiau TEP60 užvakar tempiantį Vilnius-Klaipėda.
Comment
Comment